חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השקעות נדל"ן בחו"ל

מאת: riki roseנדל"ן24/11/20122581 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תחום השקעות נדל"ן הפך בעשורים האחרונים לאחד ה"חמים" עבור אנשים המחפשים מקום להשקיע את כספם. ישראלים רבים קנו דירות להשקעה בארץ ונהנים מתשואה קבועה, שלרוב גבוהה בהרבה מהריבית שניתן להשיג מהשקעת הכסף בפקדונות בבנק.  נדל"ן הנו כלי השקעה היעיל ביותר שמייצר הזדמנויות גדולות והון רב, לצד סיכון נמוך בהשוואה לאפיקי השקעות אחרים. על מנת לעסוק בהשקעות נדל"ן יש לצבור ידע רב על השוק ומקצועיות, אחרת הסיכון גדול.

בישראל הרווח על השקעות נדל"ן יכול להגיע במקרה הטוב ל-8%, וזה ניתן להשיג לרוב מהשקעה בדירות קטנות בבאר שבע וחיפה. סביר יותר שהתשואה מהשקעות נדל"ן בארץ לא תעלה על 5-6% ואף פחות. ביחס למקורות השקעה אלטרנטיביים כמו פק"מ או מק"מ, זו השקעה לא רעה.

כעת נסקור אפשרויות להשקעות נדל"ן- הן השקעות נדל"ן בישראל והן השקעות נדל"ן בחו"ל.

דירות למגורים

האפשרות הפופולרית ביותר להשקעות נדל"ן היא השקעה בדירת מגורים, בישראל או בחו"ל. משקיעים רבים פונים בשנים האחרונות אל אפשרות זו בעקבות אי רווחיות של אפיקי השקעה אחרים וקלות יחסית, לצד סיכון נמוך, של צורת השקעה זו. קניית דירת מגורים הינה דרך פשוטה עבור משקיע עצמאי שלא מעוניין להיעזר באנשי מקצוע. עם זאת, כאשר מדובר בהשקעות נדל"ן בחו"ל, מומלץ לא לחסוך ולפנות אל אנשי מקצוע מקצועייים אשר מבינים את חוקי המדינה והלכותיה.

נכס מסחרי

ניתן "להעיז" קצת יותר ולרכוש נכס מסחרי- לדוגמא, חנות או משרד. במקרה זה יש להשקיע קצת יותר מחשבה ותכנון. ייתכן וקניית נכס מסחרי והשכרתו תביא תשואה גבוהה יותר מקניית דירת מגורים, אך יש לזכור שההוצאות על נכס מסחרי הינן גבוהות יותר וכן יש לחשוב גם הצורך לשמור ולהשביח את הנכס.

השקעות נדל"ן בחו"ל

בשנים האחרונות, מחירי נדל"ן בארץ רשמו זינוקים מסחררים, דבר שהוביל לירידה בכדאיות של השקעות מסוג זה. מחירי דירות בשמיים ו"מציאות" שהולכות ומתמעטות בשטחי מדינת ישראל הביאו משקיעים חרוצים לחפש מקומות חדשים ואטרקטיביים יותר להשקיע בהם את הונם. למשקיע האמיץ מומלץ להציץ מעבר לים ולחפש הרפתקאות כדאיות יותר מאלה שניתן להשיג בישראל. הכיוון המומלצים להשקעה הם ארה"ב ואירופה - יעדים אלה פופולריים ביותר עבור משקיעים מכל העולם. יעדים נוספים שנחשבים ליותר מסוכנים ומעניינים הם אסיה, ברזיל ורוסיה. לאחר המשבר הכלכלי בארה"ב נפתחו הזדמנויות רבות בתחום הנדל"ן. בנוסף, החוקים האמריקאיים, הודות לסגידה לשוק החופשי, נוטים להיות לטובת המשקיע ובעל הנכס. לעומת זאת, מדינות אירופה הסוציאליסטיות והחוקים החברתיים מיטיבים יותר עם השוכרים ומטילים הגבלות על בעלי הנכסים. נתון זה לא אמור להרתיע את המשקיע אלא לתת לו פרספקטיבה והבנה לגבי הכיוון הנכון עבורו. השקעות נדל"ן בחו"ל מחייבות את המשקיע להיות אקטיבי וערני ולבחון היטב את כל ההיבטים הקשורים להשקעתו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

השקעות נדל"ן בחו"ל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת riki rose

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222671 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202513 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183245 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183219 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183248 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182583 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182251 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica