חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפול בבעיות גב – חשוב לשיפור איכות החיים

בעיות גב, הינן בעיות נפוצות ביותר בקרב האוכלוסייה. בעיות אלו עלולות להיווצר בגילאים מוקדמים ובגילאים מאוחרים כאחד. הרבה מהאנשים לא הולכים לקבל טיפול מאחר וחושבים שזה יעבור מעצמו, אך מה שלא יודעים - שחשוב לטפל בכך אחרת יחזור אליהם בגיל מאוחר יותר וברמה גבוהה יותר.

היום, טיפול בבעיות גב הינו מגוון ויש מספר דרכים לטיפול. בעיות גב יכולות להיווצר ממגוון רחב של סיבות, בין אם זה משקל עודף, המהווה עומס על הגב ועל עמוד השדרה ויכול לגרום לכאבים. כאבי גב יכולים להיווצר גם אצל אנשים בריאים לחלוטין שפתאום עשו תנועה לא נכונה , הרימו מעמסה כבדה מידי או שרירי הגב שלהם אינם מאומנים ולכן הם כואבים .

טיפול בבעיות גב ניתן במספר דרכים. דרך אחת, פופולרית במיוחד היא טיפול באמצעות פיזיוטרפיה. ישנם מכונים רבים של פיזיוטרפיה במרכז וגם בצפון ובדרום, המופעלים על ידי קופות החולים בארץ. מכונים אלה מאובזרים במיטב המכשור שצריך על מנת להעביר טיפולים איכותיים. פיזיוטרפיה ניתנת לאנשים עם בעיות גב וכן לאנשים שעברו תאונת דרכים וצריכים לעבור טיפול בבעיות גב או צוואר בעקבות התאונה.

טיפולים נוספים שיכולים מאוד לעזור והופכים נפוצים יותר בשנים האחרונות הם טיפולי רפואה משלימה. לכל קופת חולים יש כיום מרכז של רפואה משלימה במרכז וגם בצפון ובדרום. במרכזים אלה ניתן לקבל מגוון של טיפולים משלימים. הטיפולים הנפוצים ביותר לטיפול בבעיות גב הם: שיאצו- טיפול המתמקד בלחיצות בעמוד השדרה היכולות להקל על הכאב ולטפל בבעיות אורתופדיות.

טיפול נוסף ברפואה המשלימה הוא דיקור סיני- טיפול המתבסס על דקירות במקומות בגוף, לפי סוג הכאב בו הוא בא לטפל, הדיקור עוזר לרכך את הכאבים באיזור עמוד השדרה. טיפול נוסף הוא מסאז'- זה שכולם מכירים. בשירותי רפואה משלימה ישנם הרבה סוגים של עיסויים, כל אחד לפי סוג הכאב . ישנם עיסויים רכים יותר ועדינים וישנם עיסויים לריפוי עמוק של השרירים.

ישנם עוד מגוון של טיפולים ברפואה המשלימה היכולים לעזור במקרה של טיפול בבעיות גב ורצוי לבדוק את הטיפולים הללו לפני שפונים לאופציה ניתוחית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל ז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל ז

מאת: מיכל זבידור ופנאי - כללי27/11/143067 צפיות
משחקי קופסא הם המשחקים הכי טובים לילדים ביום סגרירי של חורף. כשהם תקועים בבית, אתם יכולים לשחק יחד איתם, והם גם יכולים להזמין אליהם חברים הביתה למשחק חברותי.

מאת: מיכל זצילום30/10/143543 צפיות
צילום אישי צריך להרגיש אישי, וכמובן גם להיות אסתטי ויפה ולהציג את שמחת החיים וכל הרגשות המציפים את האנשים בתמונה. בעזרת צילום מקצועי בקריות, יכולים תושבי האזור להשיג אלבומים אישיים נפלאים.

מאת: מיכל זאומנות - כללי14/10/143795 צפיות
מי שבאמת רציני לגבי קריירה בתעשיית הבידור צריך קודם כל להשיג אמרגן או משרד שייצג אותו, ימצא לו עבודות וידאג לאינטרסים שלו.

מאת: מיכל זתיירות ונופש - כללי30/09/144036 צפיות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

מאת: מיכל זמחשבים וטכנולגיה - כללי17/09/144122 צפיות
יש הבדל מהותי בין תחזוקה של מחשבים לבין תיקון מחשבים, ולא רק בעבודות עצמן שמבצעים הטכנאים. הנה הפרטים.

מאת: מיכל זעסקים - כללי17/08/144463 צפיות
כרמיאל היא עיר אומנם קטנה יחסית, אבל יש בה את כל השירותים ובתי העסק שהתושבים צריכים, וזה כולל חנויות פרחים שבהן אפשר לקנות עציצים, זרי פרחים ועוד. כמו כן, משלוחי פרחים בכרמיאל הם שירות נפוץ.

מאת: מיכל זטיולים בארץ15/07/144355 צפיות
חופשה בטבריה היא בין החופשות היחידות שיכולות להציע המולה ואנרגיה של עיר ובו זמנית גם רוגע ושלווה. רוצים גם וגם? טבריה היא המקום בשבילכם!

מאמרים נוספים בנושא אורטופדיה ופיזותרפיה

מאת: simply smartאורטופדיה ופיזותרפיה02/03/212844 צפיות
ניתוח עמוד שדרה זעיר פולשני הוא האופציה הטובה ביותר, טיפול בכאב שאינו כירורגי או תרופה בעלת תופעות לוואי, מיקרוסקוטומיה אנדוסקופית היא ניתוח אנדוסקופי זעיר פולשני המאפשר הדמיה ישירה של הדיסק והעצבים. הליך זה משמש לדחיסה של שורשי עצבים שנפגעו על ידי דיסקי עמוד שדרה דחוסים.

מאת: רועי אראליאורטופדיה ופיזותרפיה23/08/201425 צפיות
כאבים הם סמן שמשהו אינו כשורה בגופנו. 80% מהאכולוסיה המבוגרת סובלת מכאבי גב תחתון וההתייחסות אליהן היא בדרך כלל בהבלגה.הפתרון הוא לתקן יציבה על ידי תרגול ייעודי שמתקן את נזקי הישיבה ומחדש את גופנו.

מאת: יצחק בכראורטופדיה ופיזותרפיה18/06/181327 צפיות
כאב בברכיים בעת עלייה במדרגות הם לרוב התסמין הראשון של דלקת פרקים ניוונית במפרקים הללו, יתר הסימנים והתסמינים יופיעו מאוחר יותר. בין יתר הסימנים והתסמינים של דלקת פרקים ניוונית בברכיים נכלול חוסר נוחות, נוקשות, כאבים וקשיי תנועה במגוון מצבים כולל הליכה, עמידה, ישיבה ולבסוף גם במצב של שכיבה במיטה. החוקרים הצביעו על הכאב בברכיים בגלל שימוש במדרגות כסימן ראשון לדלקת פרקים ניוונית לאחר שעקבו במשך 7 שנים אחר 4,600 חולים עם סיכון לחלות בדלקת פרקים ניוונית.

מאת: רוני הכהןאורטופדיה ופיזותרפיה15/02/181360 צפיות
איך פועלים לשם שמירה על מצב בריאותי תקין גם על כסא גלגלים? קראו את הדברים החשובים הבאים.

מאת: orya peryאורטופדיה ופיזותרפיה28/12/171461 צפיות
ישנם מטופלים, אשר סובלים מבעיות קשות בכף הרגל, כך שמטופלים אלה, יצטרכו הזמנת מדרסים בהתאמה אישית במכונים אורתופדיים מומחים. למשל, גם אלה שיש להם מנח ביו סימטרי לקוי, חוסר איזון מבני לקוי יזדקקו להזמנת המדרסים בהתאמה והזמנה אישית. מדרסים אלה, בטווח הרחוק יותר, יהיו יעילים וישפרו את התחושה של המטופלים. תחול ירידה בתסמינים, שיפור הפעילות היום יומית וכן ההתאוששות תהיה מהירה יותר.

מאת: orya peryאורטופדיה ופיזותרפיה20/07/172603 צפיות
גם אם כבר התייאשתם מפיזיותרפיה, אל תמהרו ללכת לניתוח, היום ניתן כבר לטפל באמצעות גלי הלם שיסייעו רבות בהקלת הכאבים.. ישנם כאבים ובעיות שונו שניתן לטפל באמצעות גלי ההלם

מאת: רוני הכהןאורטופדיה ופיזותרפיה04/04/171749 צפיות
ישבתם שעות ארוכות במשרד מול המחשב וכעת הגב מתחיל לסמן על מאמץ יתר של עומס הנוצר עליו בגין ישיבה ממושכת ללא פעילות יעילה לגוף?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica