חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המוצר שלכם נתפס כמותרות בעיני הלקוח? יש פתרון!

מאת: עירית שרירשיווק26/11/20121005 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לאחרונה ניהלתי שיחה מעניינת עם אדם העומד בראש מותג הנחשב למוביל בתחומו. המותג נהנה מחסויות של חברות מסחריות מוכרות, מזמינים את נציגיו לנאום בכנסים מקצועיים משמעותיים, והוא בעל מוניטין מעולה בתחום הפעילות העסקית שלו. יחד עם זאת, למדתי במהלך השיחה כי המותג נתקל בקושי רב לתרגם את הרזומה לכסף!

הופתעתי, וניסיתי להבין איך קורה הדבר שעם נתונים כאלו מרשימים המותג לא מצליח לתרגם את המוניטין וההזדמנויות העסקיות השונות הפתוחות בפניו לכסף, גיליתי התמודדות נפוצה ומוכרת לבעלי עסקים רבים - "הלקוח תופס את המותג שלי כמותרות!"

"מותרות" זו לא מילה גסה!

גם במקרים בהם המוצרים שלנו אכן נתפסים כ"מותרות" נוכל לאתר ביתר קלות את הלקוחות הפוטנציאליים שלנו אם רק נגדיר מלכתחילה שאת הלקוחות האלה ברצוננו למשוך. כבר בשלב התכנון הראשוני, השלב בו אנו מגדירים לעצמנו את "הלקוח הנכון" ובונים עבורו את המסר השיווקי אנחנו חייבים להגדיר את הלקוח אשר מודע לכך שהוא תר אחר מוצר "מותרות", ולוקח בחשבון מחיר וערך מוסף.

כך למעשה, קהל לקוחות היעד שלנו יהיה קהל מצוצמם וממוקד הרבה יותר, דבר שיאפשר לנו הגדלת יחס ההמרה שלנו (להפוך בקלות גדולה יותר לקוח פוטנציאלי ללקוח משלם בעסק), וכמובן להשפיע בכך על הגדלת ההכנסות.

מעוניין לשנות את תדמית המוצר שלך כך שלא יתפס כ"מותרות"? בבקשה...

חינוך לקוחות הינה פעולה שדורשת השקעת משאבים אדירים, אינה תמיד ריווחית ועל כן שמורה לחברות עתירות הון. לכן, אני מציעה דבר פשוט יותר – כוונו אל הלקוחות שמראש מסכימים עם הדעה שלכם!

הניתוח הבסיסי ביותר בהגדרת הלקוח הוא "צורך". חפשו מלכתחילה את הלקוחות אשר כבר הגדירו לעצמם שהם "צריכים" את הפתרון אותו אתם מציעים. אלו הם אותם לקוחות אשר פסיכולוגית הכינו את עצמם שמוצר או שירות מסוים הוא הכרחי לצורך פעילותם, מוכנים לעלות שלו ונמצאים בשלב החיפוש אחריו.

אתן לכם דוגמא – עיסוי. בעיני רבים עיסוי כדרך קבע לא נתפס כשירות הכרחי. יחד עם זאת, מה יקרה עם נבסס את המסר השיווקי של העיסוי על התמודדות מוצלחת עם כאבים הנובעים ממצב פיזיולוגי זמני או כרוני? תדמית המותרות הפכת לצורך, והלקוח מוצא משאבים לשירות ההכרחי עבורו.

הנה לכם מספר טיפים לניסוח המסרים השיווקיים:

1. השאלה המנחה אתכם צריכה להיות "מה הסיבה שלקוח מחפש אחר הפתרון הזה?" ולא כמו שאני נתקלת הרבה – "למי המוצר שלי יכול לעזור?".

2. מצאו את היתרון היחסי שלכם. רישמו לעצמכם מהן התכונות הייחודיות של המוצר שלכם אשר מעצם קיומן יכול הלקוח שלכם להינות?

3. מיצאו את הלקוח אשר מראש מדבר על הבעיה אותה הוא צריך לפתור ותיעזרו במילותיו וצרכיו לבנות מסר שיווקי נכון.

אז איפה הכסף?

כמו תמיד, הדרך מתחילה בבניית תוכנית שיווקית נכונה אשר מתחשבת במכלול הנתונים. עליכם לקחת בחשבון בעת בניית התכנית את ייחודיות המוצר שלכם, צרכי הלקוח ואת אסטרטגיית המכירה שלכם ויחד עם מודל עסקי חכם תוכלו להפוך את הפעילות שלכם לריווחית במיוחד.

הרווח תמיד מתחיל בהגדרתו המדויקת של הלקוח הנכון ומה הוא מגדיר לעצמו כ"צורך"!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עירית שריר - מנכ"ל

ייעוץ שיווקי ופיתוח עסקי

מגנט - חשיבה שיווקית אחרת!

info@magnet-market.co.il

אתר: http://www.magnet-market.co.il

כתיבה שיווקית: http://goo.gl/yfsPXk

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עירית שריר

מאת: עירית שרירעסקים קטנים ובינוניים31/10/13835 צפיות
הדרך הפשוטה ביותר לבדוק רמת אפקטיביות של תוכן היא כמובן – לפי התוצאות! כמה לקוחות פוטנציאליים אתה מצליח למשוך באמצעותה בחודש? האם מגיעים לקוחות פוטנציאליים איכותיים, אשר באמת מתאימים לקהל היעד שאליו את הפונה? אם התוכן שלך עובד - אפשר לשפר את התוצאות ולמשוך יותר לקוחות, אם התוכן שלך לא עובד או מושך לקוחות פוטנציאליים אשר אינם קהל היעד שלך - צריך לעשות בדיקה ולשנות את הכתיבה, ההפצה או שניהם.

מאת: עירית שרירשיווק20/10/13995 צפיות
האמת ששיווק מפה לאוזן עובד מעולה, אלא אם כן אנחנו מפריעים לו.... אספתי למאמר זה את הטעויות העיקריות והחוזרות אשר אני מזהה אצל לקוחותי וחברי קהילת התוכן שלי. כמו הרבה דברים בחיים, אמונות גורמות לנו לבצע או להימנע מפעולות מסויימות אשר יתרמו להצלחתנו או יעכבו אותה. אם אתם מזהים משהו שקיים גם אצלכם – זה הזמן לשנות, ולשפר משמעותית את התוצאות!

מאת: עירית שרירעסקים קטנים ובינוניים25/03/131035 צפיות
בעלי עסקים רבים משאירים את שיווק העסק השוטף ללא טיפול מסיבות שונות: חופשה, עבודה, פיתוח וכו'. התוצאה בדרך כלל תהיה עליות וירידות חדות בהיקף העבודה. שיווק אינטנסיבי כשאין עבודה יוביל לזרימת לקוחות שמשתקת כמובן את השיווק, וכאשר "נגמרים" הלקוחות שהגיעו שוב שיווק אינטנסיבי. הפתרון הוא בניית סט פעולות קבועות המבוצעות ללא קשר לשאלה האם אני עובד או בחופשה. ניתן כמובן לווסת את מינון הפעולות בהתאם לכמות הלקוחות והעבודה שהעסק מסוגל להכיל, אך אסור לנו להפסיקו לחלוטין. המאמר עוסק בבניית השיווק הקבוע.

מאת: עירית שרירייעוץ עסקי07/07/121028 צפיות
עצמאיים ובעלי חברות מחליטים פעמים רבות להקדיש את עצמם למטרת קידום העסק ושיווקו בצורה מוחלטת, רק בכדי להתייאש זמן קצר לאחר שהתחילו. ההשקעה העצומה והאימפולסיבית מתבטאת הן במשאבים כספיים והן במשאבים נפשיים רבים, השקעה אותה קשה לשמר על אותו הקצב ורמת המוטיבציה לאורך זמן, ואז....רבים מהם – מפסיקים! חבל מאוד! החתירה למטרה היא תכונה חשובה, ובוודאי הכרחית גם בקידום העסק. ההחלטה על שיווק העסק וקידומו לראש סדר העדיפויות היא משמעותית ביותר, אך יש לזכור כי צריך לעשות זאת בצורה בה תוכלו להתמיד לאורך זמן.

מאת: עירית שרירייעוץ עסקי16/05/12987 צפיות
כל אחד ואחת מאיתנו, הפועלים בסביבה עסקית, נמצא בתוך מערבולת של שגרה, של מרדף אינסופי אחר זמן, משימות, קידום הקריירה וכו'. כנסים מקצועיים הם ההתרועעות החברתית והעסקית הקרובה ביותר בהגדרתה למה שתיארתי כמדורה המשותפת זוהי ההזדמנות לצאת מהמחשב, מהמשרד או משגרת הפגישות אל העולם האמיתי. באמצעות כנסים מקצועיים ניתן ללמוד דגשים חדשים שאולי לא שמענו עליהם בתחום שלנו, להיוודע לקולגות, מתחרים ושיתופי פעולה אפשריים. הנה 3 דברים משמעותיים אשר יעזרו לך להפיק מכנס מקצועי את המקסימום!

מאמרים נוספים בנושא שיווק

מאת: קורן דורשיווק06/07/222350 צפיות
כיצד ניתן לשווק בפייסבוק עם הכלים המתקדמים שיש היום בדפים עסקיים בפייסבוק? טיפים חשובים

מאת: nirשיווק24/06/213587 צפיות
הקמת אתר עסקי בפייסבוק הינו כלי מצוין המאפשר לכם לפרסם את עצמכם ולהגיע אל קהלים חדשים, המחפשים אחר המוצר או השירות אותו אתה מציע ולשמר את הלקוחות הקיימים שלכם.

מאת: ישראל רף שיווק31/05/213761 צפיות
העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים במארזי שי, עציצים ממותגים, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם עם מסר ממותג בעציץ להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: שלום כהןשיווק02/05/175460 צפיות
אף יום הולדת אינה שלמה בלי מסיבה נחמדה, קטנה או גדולה, שמאפשרת לנו לעשות בדיוק את זה וגם לחגוג את שעתיד לבוא.

מאת: שלום כהןשיווק16/11/162611 צפיות
מעבר דירה זה בדרך כלל מסוג אותם הדברים שמאוד לא קל להתמודד איתם. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לקבל את ההחלטה ולמצוא את הדירה שאליה עוברים, ומייד לאחר מכן מתחילה העבודה. צריך למיין את החפצים, כי איזה זמן טוב יותר יש מאשר מעבר הדירה כדי להיפרד מכל מה שכבר לא משמש אתכם?

מאת: שלום כהןשיווק28/08/162953 צפיות
זה לא משנה אם יש לכם אתר אינטרנט או לא, אם יש לכם עסק קטן או גדול. כיום כל עסק שרוצה להצליח חייב שיהיה לו לוגו מתאים אשר ישדר על הגל של השירותים שהעסק בוחר להעניק לשירותיו. כך שאם יש לכם מסעדת דגים לדוגמה, תצטרכו כמובן לדאוג לכך שהלוגו ישדר על הקונספט הזה, תוכלו לעצב לוגו בהשראה של ים או כזה שמופיעים בו דגים. האפשרויות הינן רבות למדי וכל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לבחור מבחינתכם.

מאת: SEOMANשיווק25/05/162066 צפיות
אפילו מתנות קטנות לעובדים עשויות לשווק את העסק שלכם בצורה מעולה ולשלב חוויית יחסי עובד מעביד נפלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica