חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כנסים שיווקיים על האש!!

מאת: עירית שרירייעוץ עסקי16/05/2012985 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הילדים חגגו השבוע את ל"ג בעומר, גם אנחנו ההורים לקחנו חלק באירועים הללו. הכל כדי לשמח את הילדים? האמת שזה גם בשבילנו....

זו הייתה הזדמנות פז עבורנו לחדול, לרגע, מהקריירה, מהשגרה ומאילוצי היומיום ופשוט להתמסר להנאה הבלתי אמצעית של הקטנטנים וליכולת לנהל שיחה חברתית ורגועה עם הורים אחרים.
מטבע הדברים, שיחות שמתחילות בנושאי ילדים, גן וחינוך גולשות במהירות רבה לשיחות מהותיות ועמוקות יותר, דבר שבעידן המודרני כמעט ושכחנו שקיים.

מה בין זה לבין עולם העסקים?

כל אחד ואחת מאיתנו, הפועלים בסביבה עסקית, נמצא בתוך מערבולת של שגרה, של מרדף אינסופי אחר זמן, משימות, קידום הקריירה וכו'. השגרה הזו, שנדמית לנו ככורח המציאות, מונעת מאיתנו לפעמים את ההזדמנות להירגע ולהיפתח לכיוונים חדשים, שאולי יוכלו להיות פרודוקטיביים יותר ויעילים יותר. הלחץ דורש מאיתנו את מרב תשומת הלב כך שגם אופציות לשיתופי פעולה וזרעי רעיונות מעניינים נדחקים לקרן זווית ולרוב, מתפוגגים ונעלמים כלא היו.

כנסים מקצועיים הם ההתרועעות החברתית והעסקית הקרובה ביותר בהגדרתה למה שתיארתי כמדורה המשותפת בל"ג בעומר. זוהי ההזדמנות לצאת ממסך המחשב והעולם הווירטואלי, מהמשרד או שגרת הפגישות אל העולם האמיתי שבו יד לוחצת יד וחיוך פוגש חיוך אחר. באמצעות כנסים מקצועיים ניתן ללמוד דגשים חדשים שאולי לא שמענו עליהם בתחום שלנו, להיוודע לקולגות, מתחרים ושיתופי פעולה אפשריים.

כללי "עשה ואל תעשה" בכנסים מקצועיים

* חשוב להגיע לכנסים לפני זמן ההתחלה הרשמישלהם ובעיקר להקפיד לא להיעלם בהפסקות לניהול העסק והחזרת טלפונים. עיקרההתוודעות העסקית וקשירת הקשרים הבינאישיים בין משתתפי האירוע מתרחש במהלךההתארגנות לכנס וההפסקות.

· * למרות הפיתוי הרב, אסור להמשיך ולחשוב על העסק ועל מה שקורה בו במהלך הכנסים. הדבר גוזל את תשומת לבנו, מוריד את יכולתנו להפיק תובנות לשיפור וקידום העשיה העסקית ומסיט את המחשבה מהתכנים המקצועיים בכנס.

· * חשוב לבוא עם "ערכת שיווק" (Marketing kit) ובה כרטיס ביקור, פלייר מסודר ופרטים לגבי העסק ומהות המוצר שאותו אתה מייצג. רוב השיחות והמפגשים יתנו לך זמן הצגה קצר ביותר, לכן חשוב להיות מוכן עם חומר שיווקי להפצה.

תכנון נכון מוסיף המון

1. איך להגדיר את עצמי ואת מה שאני מייצג? כדאי להתכונן מראש ולדעת איך להציג את עצמנו ואת מה שאנו עושים במינימום זמן ועם מקסימום הפרטים הרלוונטיים והחשובים. להדגיש מיתוג, ייחודיות, לקוח נכון עבורנו, וקשרים שנשמח להשיג.

2. הכנת ערכת שיווק מכובדת וקומפקטית- כרטיס ביקור, פרופיל עסק ודוגמית קטנה של המוצר אם רלוונטי לעסק שלך יעשו עבודה נפלאה בשיווק עסקי מקצועי. הקפידו על חומר שיווקי מסודר ומכובד, אשר יעורר בצד השני הרצון להכיר אתכם.

3. לדעת לאן ולמי לכוון- מבין עשרות, מאות או אלפי משתתפי הכנסים, יש את אותם יחידים שבאמת יכולים לסייע, לעזור ולהיות יעילים עבורכם. אתרו אותם, דברו איתם ובקשו מאלה שתפגשו בדרך לקשר ביניכם.

אז תמשיכו לשמור על להבת הכנסים השיווקיים בוערת ורוחשת!!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עירית שריר - מנכ"ל

ייעוץ שיווקי ופיתוח עסקי

מגנט - חשיבה שיווקית אחרת!

info@magnet-market.co.il

אתר: http://www.magnet-market.co.il

כתיבה שיווקית: http://goo.gl/yfsPXk

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עירית שריר

מאת: עירית שרירעסקים קטנים ובינוניים31/10/13834 צפיות
הדרך הפשוטה ביותר לבדוק רמת אפקטיביות של תוכן היא כמובן – לפי התוצאות! כמה לקוחות פוטנציאליים אתה מצליח למשוך באמצעותה בחודש? האם מגיעים לקוחות פוטנציאליים איכותיים, אשר באמת מתאימים לקהל היעד שאליו את הפונה? אם התוכן שלך עובד - אפשר לשפר את התוצאות ולמשוך יותר לקוחות, אם התוכן שלך לא עובד או מושך לקוחות פוטנציאליים אשר אינם קהל היעד שלך - צריך לעשות בדיקה ולשנות את הכתיבה, ההפצה או שניהם.

מאת: עירית שרירשיווק20/10/13992 צפיות
האמת ששיווק מפה לאוזן עובד מעולה, אלא אם כן אנחנו מפריעים לו.... אספתי למאמר זה את הטעויות העיקריות והחוזרות אשר אני מזהה אצל לקוחותי וחברי קהילת התוכן שלי. כמו הרבה דברים בחיים, אמונות גורמות לנו לבצע או להימנע מפעולות מסויימות אשר יתרמו להצלחתנו או יעכבו אותה. אם אתם מזהים משהו שקיים גם אצלכם – זה הזמן לשנות, ולשפר משמעותית את התוצאות!

מאת: עירית שרירעסקים קטנים ובינוניים25/03/131033 צפיות
בעלי עסקים רבים משאירים את שיווק העסק השוטף ללא טיפול מסיבות שונות: חופשה, עבודה, פיתוח וכו'. התוצאה בדרך כלל תהיה עליות וירידות חדות בהיקף העבודה. שיווק אינטנסיבי כשאין עבודה יוביל לזרימת לקוחות שמשתקת כמובן את השיווק, וכאשר "נגמרים" הלקוחות שהגיעו שוב שיווק אינטנסיבי. הפתרון הוא בניית סט פעולות קבועות המבוצעות ללא קשר לשאלה האם אני עובד או בחופשה. ניתן כמובן לווסת את מינון הפעולות בהתאם לכמות הלקוחות והעבודה שהעסק מסוגל להכיל, אך אסור לנו להפסיקו לחלוטין. המאמר עוסק בבניית השיווק הקבוע.

מאת: עירית שרירשיווק26/11/121005 צפיות
"מותרות" זו לא מילה גסה! גם במקרים בהם המוצרים שלנו אכן נתפסים כ"מותרות" נוכל לאתר ביתר קלות את הלקוחות הפוטנציאליים שלנו, אם רק נגדיר מלכתחילה שאת הלקוחות האלה ברצוננו למשוך. חינוך לקוחות הינה פעולה שדורשת השקעת משאבים אדירים, אינה תמיד ריווחית ועל כן שמורה לחברות עתירות הון. לכן, אני מציעה דבר פשוט יותר....

מאת: עירית שרירייעוץ עסקי07/07/121027 צפיות
עצמאיים ובעלי חברות מחליטים פעמים רבות להקדיש את עצמם למטרת קידום העסק ושיווקו בצורה מוחלטת, רק בכדי להתייאש זמן קצר לאחר שהתחילו. ההשקעה העצומה והאימפולסיבית מתבטאת הן במשאבים כספיים והן במשאבים נפשיים רבים, השקעה אותה קשה לשמר על אותו הקצב ורמת המוטיבציה לאורך זמן, ואז....רבים מהם – מפסיקים! חבל מאוד! החתירה למטרה היא תכונה חשובה, ובוודאי הכרחית גם בקידום העסק. ההחלטה על שיווק העסק וקידומו לראש סדר העדיפויות היא משמעותית ביותר, אך יש לזכור כי צריך לעשות זאת בצורה בה תוכלו להתמיד לאורך זמן.

מאמרים נוספים בנושא ייעוץ עסקי

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי22/11/222207 צפיות
טו בשבט מתקרב ובא ! עציצים ממותגים למתנות חברים יקרים אשמח מאוד לעזרתכם להגשים לי חלום להשריש בתודעה של האנשים בכל התחומים את הרעיון לתת בטו בשבט חג האילנות מתנות עציצים ממותגים או מארזים בשילוב עציץ ממותג שלהם קשר הדוק לחג כמתנות לעובדים, ללקוחות וחברים גם בכנסים ואירועים עסקיים. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי25/08/221486 צפיות
הכנסת אישרה לאחרונה שינויים בחוק המכר (דירות), בקריאה שנייה ושלישית. השינויים עתידים להשפיע רבות על יחסי מוכר-קונה, בכל הנוגע לעסקאות מכר של דירות קבלן ואלה נכנסו לתוקף החל מה-7 ביולי (ורק ביחס להסכמים שייחתמו לאחר מועד זה).

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי02/01/22897 צפיות
עוד מעט יחול חג האילנות. בעלי עסקים תנו ללקוחות, לעובדים ולקולגות העסקיים מתנה פופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט. עציצים ממותגים ומארזי שי בשילוב עציץ ממותג מזכרת לשנים רבות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי03/08/211215 צפיות
חריגות בניה והדרך להכשרתם- בנימין קלינגר יועץ מונציפאלי בכיר מרבית מחריגות בנייה הינן, למעשה, תוספות ושינויים לבניינים הנעשים ללא קבלת היתר בנייה מהרשות המקומית חלקם עם שינויים בקונסטרוקציה והגדלה מעבר לרווי הבניין ולפעמים גם מקווי המגרש ,או שימוש בניגוד להיתר שניתן לנכס. במקרים רבים חריגות הבנייה נעשות בידיעה, לעיתים תוך כדי בנייה או בזמן שנראה שהגיע להתאים את הנכס לדרישות הבעלים

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי22/04/21948 צפיות
עיכוב וביטול צו הריסה מנהלי חשוב לדעת כי צו הריסה מנהלי שהוצא למבנה מסוים איננו בגדר חוק פסוק. במקרים אלו יש לפעול במהירות רבה, ובתוך שלושה ימים לכל היותר, להגיש בקשת עיכוב צו הריסה מנהלי אשר יכולה להביא בסופו של יום גם לביטולו.

מאת: מיכה קורייעוץ עסקי15/02/211032 צפיות
כולם מכירים את האמרה "ידע הוא כח" וכל בעל עסק ניצב בפני שאלה מה נכון יותר לעשות למכור ידע או לחלק אותו בחינם.

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי30/12/201512 צפיות
לאחרונה, במספר מקרים, בתיקים פליליים הנוגעים לעבירות בניה, בתי המשפט (בית המשפט לעניינים מקומיים ובית המשפט המחוזי) קבעו סטנדרט מחמיר ביותר לקבלת ההגנה היחידה שהיתה לאדריכלים ולמהנדסים. בשורה של פסקי דין, נקבע על ידי בתי המשפט, שהאדריכל והמהנדס הינם "אחד מסוכניו החשובים של החוק לתכנון ובנייה" שאם הם יודעים על עבירת בנייה הם צריכים לדווח על כך לפיקוח העירוני וכי גם פיקוח עליון צריך להתבצע באופן הרבה יותר צמוד מאשר היה מקובל. בתי המשפט קבעו שביקור באתר הבנייה על בסיס "קריאה" או על בסיס של פעם ב –

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica