חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים להתמודדות עם שברי מאמץ שיווקיים

מאת: עירית שרירייעוץ עסקי07/07/20121028 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

באימוני ריצה יש מדד מסוים שנקרא "סרגל מאמצים" והוא זה שקובע את קצב העליה במאמץ הפיזי והסיבולת הגופנית. במבט ראשון נראה כי סרגל המאמצים הזה תלוש מהמציאות – מעל ל-30 שבועות בהם אנחנו עולים לאט-לאט בעומס הגופני? על מה ולמה?! ובכן, לאחר שהתפרץ אצלי שבר מאמץ רציני במהלך הפעילות הגופנית שעשיתי בשבוע שעבר, פתאום נפל לי האסימון מדוע מקפידים על סרגל מאמצים. הסיבה פשוטה – דילוג על מספר שלבים יכול לקצר את הדרך למטרה, אבל גובה מחיר יקר של פציעה. התייעצות עם חברה שהיא אשת מקצוע בתחום הניבה המלצה –להפסיק להתאמן עד להחלמה.

שבר מאמץ בשיווק העסק?

לדאבוני, כיועצת שיווקית לא פעם אני נתקלת בעצמאיים ובבעלי חברות אשר מחליטים להקדיש את עצמם למטרת קידום העסק ושיווקו בצורה אגרסיבית רק בכדי להתייאש זמן קצר לאחר שהתחילו. ההשקעה העצומה והאימפולסיבית מתבטאת הן במשאבים כספיים והן במשאבים נפשיים רבים. מכיוון שלא ניתן לשמור על אותו הקצב ורמת המוטיבציה לאורך זמן, רבים מהם – מפסיקים!

חבל מאוד! החתירה למטרה היא תכונה חשובה, ובוודאי הכרחית גם בקידום העסק. ההחלטה על שיווק העסק וקידומו לראש סדר העדיפויות היא משמעותית ביותר, אך יש לזכור כי בכדי להשקיע ולקדם את העסק בצורה נכונה צריך לעשות זאת בהתאם לסרגל מאמצים בו תוכלו להתמיד לאורך זמן.

כיצד מונעים שבר מאמץ שיווקי?

ובכן, האסטרטגיה לבניית כושר גופני דומה מאוד לאסטרטגיה של בניית כושר שיווקי:

1. ראשית, יהיה עליכם להציב לעסק שלכם את המטרות אותן תרצו להשיג – גידול בלקוחות, עליה בשורת רווח וכיו"ב. לאחר מכן יש לפנות לאיש מקצוע אשר יעזור לכם בבניית תוכנית מסודרת ("סרגל מאמצים").

2. עליכם להקפיד על התקדמות הדרגתית לאורך התוכנית שערכתם על מנת שתוכלו לדבוק בה לאורך זמן ולרוץ איתה למרחקים ארוכים.

3. עליכם להימנע מדחיסת מטלות שבועיות שאמורות להתבצע על פני מספר ימים ביום אחד ועמוס.

4. את הפעילות השיווקית כדאי לבצע מוקדם ככל שאפשר במהלך הבוקר, כך שלפעילות שוטפת תתפנו לאחר שהשלמת את המטלות השיווקיות.

אתם כבר בעיצומו של משבר שיווקי?

גם כאן נפנה לאסטרטגיות מעולם הספורט וננקוט בפעולות דומות:

1. במידה ועבדתם לבד עד כה – פנו לאיש מקצוע.

2. עובדים עם איש מקצוע? פנו אליו לעזרה, הסבירו במה אתם מתקשים והתאימו את סרגל המאמצים.

3. תוכנית עבודה הינה דינאמית מטבעה ולכן תוכלו לשנות ולהתאים אישית את תוכנית העבודה כך שיתאימו לאופי העבודה ולמשאבים שלכם.

יש לזכור – שברי מאמץ שלא מטופלים... מחמירים!

הטיפול בשברי מאמץ שיווקיים מתחיל בזיהוי הבעיה, פנייה לאיש מקצוע והיצמדות לתוכנית עבודה מסודרת!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עירית שריר - מנכ"ל

ייעוץ שיווקי ופיתוח עסקי

מגנט - חשיבה שיווקית אחרת!

info@magnet-market.co.il

אתר: http://www.magnet-market.co.il

כתיבה שיווקית: http://goo.gl/yfsPXk

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עירית שריר

מאת: עירית שרירעסקים קטנים ובינוניים31/10/13837 צפיות
הדרך הפשוטה ביותר לבדוק רמת אפקטיביות של תוכן היא כמובן – לפי התוצאות! כמה לקוחות פוטנציאליים אתה מצליח למשוך באמצעותה בחודש? האם מגיעים לקוחות פוטנציאליים איכותיים, אשר באמת מתאימים לקהל היעד שאליו את הפונה? אם התוכן שלך עובד - אפשר לשפר את התוצאות ולמשוך יותר לקוחות, אם התוכן שלך לא עובד או מושך לקוחות פוטנציאליים אשר אינם קהל היעד שלך - צריך לעשות בדיקה ולשנות את הכתיבה, ההפצה או שניהם.

מאת: עירית שרירשיווק20/10/13998 צפיות
האמת ששיווק מפה לאוזן עובד מעולה, אלא אם כן אנחנו מפריעים לו.... אספתי למאמר זה את הטעויות העיקריות והחוזרות אשר אני מזהה אצל לקוחותי וחברי קהילת התוכן שלי. כמו הרבה דברים בחיים, אמונות גורמות לנו לבצע או להימנע מפעולות מסויימות אשר יתרמו להצלחתנו או יעכבו אותה. אם אתם מזהים משהו שקיים גם אצלכם – זה הזמן לשנות, ולשפר משמעותית את התוצאות!

מאת: עירית שרירעסקים קטנים ובינוניים25/03/131036 צפיות
בעלי עסקים רבים משאירים את שיווק העסק השוטף ללא טיפול מסיבות שונות: חופשה, עבודה, פיתוח וכו'. התוצאה בדרך כלל תהיה עליות וירידות חדות בהיקף העבודה. שיווק אינטנסיבי כשאין עבודה יוביל לזרימת לקוחות שמשתקת כמובן את השיווק, וכאשר "נגמרים" הלקוחות שהגיעו שוב שיווק אינטנסיבי. הפתרון הוא בניית סט פעולות קבועות המבוצעות ללא קשר לשאלה האם אני עובד או בחופשה. ניתן כמובן לווסת את מינון הפעולות בהתאם לכמות הלקוחות והעבודה שהעסק מסוגל להכיל, אך אסור לנו להפסיקו לחלוטין. המאמר עוסק בבניית השיווק הקבוע.

מאת: עירית שרירשיווק26/11/121006 צפיות
"מותרות" זו לא מילה גסה! גם במקרים בהם המוצרים שלנו אכן נתפסים כ"מותרות" נוכל לאתר ביתר קלות את הלקוחות הפוטנציאליים שלנו, אם רק נגדיר מלכתחילה שאת הלקוחות האלה ברצוננו למשוך. חינוך לקוחות הינה פעולה שדורשת השקעת משאבים אדירים, אינה תמיד ריווחית ועל כן שמורה לחברות עתירות הון. לכן, אני מציעה דבר פשוט יותר....

מאת: עירית שרירייעוץ עסקי16/05/12988 צפיות
כל אחד ואחת מאיתנו, הפועלים בסביבה עסקית, נמצא בתוך מערבולת של שגרה, של מרדף אינסופי אחר זמן, משימות, קידום הקריירה וכו'. כנסים מקצועיים הם ההתרועעות החברתית והעסקית הקרובה ביותר בהגדרתה למה שתיארתי כמדורה המשותפת זוהי ההזדמנות לצאת מהמחשב, מהמשרד או משגרת הפגישות אל העולם האמיתי. באמצעות כנסים מקצועיים ניתן ללמוד דגשים חדשים שאולי לא שמענו עליהם בתחום שלנו, להיוודע לקולגות, מתחרים ושיתופי פעולה אפשריים. הנה 3 דברים משמעותיים אשר יעזרו לך להפיק מכנס מקצועי את המקסימום!

מאמרים נוספים בנושא ייעוץ עסקי

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי22/11/222239 צפיות
טו בשבט מתקרב ובא ! עציצים ממותגים למתנות חברים יקרים אשמח מאוד לעזרתכם להגשים לי חלום להשריש בתודעה של האנשים בכל התחומים את הרעיון לתת בטו בשבט חג האילנות מתנות עציצים ממותגים או מארזים בשילוב עציץ ממותג שלהם קשר הדוק לחג כמתנות לעובדים, ללקוחות וחברים גם בכנסים ואירועים עסקיים. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי25/08/221487 צפיות
הכנסת אישרה לאחרונה שינויים בחוק המכר (דירות), בקריאה שנייה ושלישית. השינויים עתידים להשפיע רבות על יחסי מוכר-קונה, בכל הנוגע לעסקאות מכר של דירות קבלן ואלה נכנסו לתוקף החל מה-7 ביולי (ורק ביחס להסכמים שייחתמו לאחר מועד זה).

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי02/01/22900 צפיות
עוד מעט יחול חג האילנות. בעלי עסקים תנו ללקוחות, לעובדים ולקולגות העסקיים מתנה פופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט. עציצים ממותגים ומארזי שי בשילוב עציץ ממותג מזכרת לשנים רבות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי03/08/211217 צפיות
חריגות בניה והדרך להכשרתם- בנימין קלינגר יועץ מונציפאלי בכיר מרבית מחריגות בנייה הינן, למעשה, תוספות ושינויים לבניינים הנעשים ללא קבלת היתר בנייה מהרשות המקומית חלקם עם שינויים בקונסטרוקציה והגדלה מעבר לרווי הבניין ולפעמים גם מקווי המגרש ,או שימוש בניגוד להיתר שניתן לנכס. במקרים רבים חריגות הבנייה נעשות בידיעה, לעיתים תוך כדי בנייה או בזמן שנראה שהגיע להתאים את הנכס לדרישות הבעלים

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי22/04/21952 צפיות
עיכוב וביטול צו הריסה מנהלי חשוב לדעת כי צו הריסה מנהלי שהוצא למבנה מסוים איננו בגדר חוק פסוק. במקרים אלו יש לפעול במהירות רבה, ובתוך שלושה ימים לכל היותר, להגיש בקשת עיכוב צו הריסה מנהלי אשר יכולה להביא בסופו של יום גם לביטולו.

מאת: מיכה קורייעוץ עסקי15/02/211034 צפיות
כולם מכירים את האמרה "ידע הוא כח" וכל בעל עסק ניצב בפני שאלה מה נכון יותר לעשות למכור ידע או לחלק אותו בחינם.

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי30/12/201514 צפיות
לאחרונה, במספר מקרים, בתיקים פליליים הנוגעים לעבירות בניה, בתי המשפט (בית המשפט לעניינים מקומיים ובית המשפט המחוזי) קבעו סטנדרט מחמיר ביותר לקבלת ההגנה היחידה שהיתה לאדריכלים ולמהנדסים. בשורה של פסקי דין, נקבע על ידי בתי המשפט, שהאדריכל והמהנדס הינם "אחד מסוכניו החשובים של החוק לתכנון ובנייה" שאם הם יודעים על עבירת בנייה הם צריכים לדווח על כך לפיקוח העירוני וכי גם פיקוח עליון צריך להתבצע באופן הרבה יותר צמוד מאשר היה מקובל. בתי המשפט קבעו שביקור באתר הבנייה על בסיס "קריאה" או על בסיס של פעם ב –

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica