חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך תדע אם הכתיבה השיווקית שלך אפקטיבית?

הדרך הפשוטה ביותר לבדוק רמת אפקטיביות של תוכן היא כמובן - לפי התוצאות!

את התוצאות מומלץ למדוד בכמותן ובאיכותן:
כמה לקוחות פוטנציאליים אתה מצליח למשוך באמצעותה בחודש?
האם מגיעים לקוחות פוטנציאליים איכותיים, אשר באמת מתאימים לקהל היעד שאליו את הפונה?

אם התוכן שלך עובד, ואתה רוצה לשפר את התוצאות ולמשוך יותר לקוחות לרשותך 3 אסטרטגיות מומלצות:

1 - לכתוב לעיתים יותר קרובות
- נושא תדירות פרסום התוכן משתנה מערוץ שיווקי אחד לשני, אבל מומלץ לשמור על כללי האצבע של התחום: מאמר או סרטון קצר מידי שבוע, סטטוס יומי בדף העסק של הפייסבוק (במדיות חברתיות אחרות מספיק לרוב להיות פעיל פעם בשבוע). תדירות הדיוור השיווקי משתנה בהתאם לאופי הפעילות ותגובת הרשימה: אם הגברתם את תדירות הדיוור ואחוז הפתיחה יורד - כדאי להוריד את תדירות הדיוור ולבדוק אם אחוז הפתיחה עולה, אם הגברתם את התדירות ואחוז הפתיחה זהה או עולה - המשיכו בתדירות זו. השתמשו בטכניקת "גל שני" המאפשרת לשלוח שוב למי שלא פתח את הדיוור הקודם
.
2 - להפיץ את התוכן בצורה אפקטיבית ליותר אתרי תוכן ורשימות דיוור רלוונטיות לתחום העיסוק שלך - המטרה היא להביא עוד תנועה איכותית לתכנים שלכם, כדי לייצר יותר לידים ולקוחות. חפשו אתרי תוכן, קבוצות ופורומים המאפשרים פרסום תוכן מקצועי בתחום שלכם.

3 - לייצר תוכן בעוד פורמטים - בשיווק נהוג כלל אצבע אשר קובע "לקוח צריך לקבל את המסר 7 פעמים לפני שהוא רוכש", היום בשיווק באינטרנט אנחנו משתמשים בערוצי שיווק שונים וצורות תוכן מגוונות כדי לוודא שהלקוח הפוטנציאלי ייחשף למסר מספר פעמים, בזמן הקצר ביותר. מאחר וכל אדם מתחבר לערוץ שיווקי שונה ולצורת תוכן שונה, מגוון יבטיח לנו שחלק גדול ככל האפשר יקבל את המסר ויתחבר אליו. גוונו את ערוצי התוכן ואת אופן הגשתו כגון: מאמרים, וידאו, מוצרי מידע וכו'.

אם התוכן שלך לא עובד או מושך לקוחות פוטנציאליים אשר אינם קהל היעד שלך, לרשותך שתי אסטרטגיות מומלצות:

1 - בדוק את התוכן שלך, האם הוא מרוכז במוצר או השירות שלך או בתועלות שמקבל ממנו הלקוח.
בעיה נפוצה  היא ליצור תוכן על המוצר או השירות שלכם, להפליג בשבחה של טכניקה ולשכוח לחלוטין לדבר על תועלות של הלקוח, והפתרון האיכותי שיקבל לבעיה שמציקה לו ואותה הוא מאוד מעוניין לפתור.

2 - האם אתה מפיץ תכנים גם מחוץ לפלטפורמת השיווק שלך? אני נתקלת בבעלי עסקים שבטוחים שברגע שהעלו תוכן לאתר או לדף הפייסבוק שלהם - סיימו את עבודתם והם יכולים לנוח ולחכות שהלקוחות יגיעו בהמוניהם. אנחנו חיים בעידן של הצפת גירויים, לוקח זמן ועבודת תוכן לאורך זמן עד שמישהו מתחיל לעקוב אחרי התוכן שלכם באופן יזום. עד אז, הקלו עליו להיתקל בתכנים שלכם - השתמשו בפלטפורמות תוכן חיצוניות ועשו הפצה רחבה לתכנים.

יצרו תוכן מגוון בהתמדה, הפיצו אותו באפקטיביות - והתוצאות יגיעו!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עירית שריר - מנכ"ל

ייעוץ שיווקי ופיתוח עסקי

מגנט - חשיבה שיווקית אחרת!

info@magnet-market.co.il

אתר: http://www.magnet-market.co.il

כתיבה שיווקית: http://goo.gl/yfsPXk

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עירית שריר

מאת: עירית שרירשיווק20/10/13997 צפיות
האמת ששיווק מפה לאוזן עובד מעולה, אלא אם כן אנחנו מפריעים לו.... אספתי למאמר זה את הטעויות העיקריות והחוזרות אשר אני מזהה אצל לקוחותי וחברי קהילת התוכן שלי. כמו הרבה דברים בחיים, אמונות גורמות לנו לבצע או להימנע מפעולות מסויימות אשר יתרמו להצלחתנו או יעכבו אותה. אם אתם מזהים משהו שקיים גם אצלכם – זה הזמן לשנות, ולשפר משמעותית את התוצאות!

מאת: עירית שרירעסקים קטנים ובינוניים25/03/131036 צפיות
בעלי עסקים רבים משאירים את שיווק העסק השוטף ללא טיפול מסיבות שונות: חופשה, עבודה, פיתוח וכו'. התוצאה בדרך כלל תהיה עליות וירידות חדות בהיקף העבודה. שיווק אינטנסיבי כשאין עבודה יוביל לזרימת לקוחות שמשתקת כמובן את השיווק, וכאשר "נגמרים" הלקוחות שהגיעו שוב שיווק אינטנסיבי. הפתרון הוא בניית סט פעולות קבועות המבוצעות ללא קשר לשאלה האם אני עובד או בחופשה. ניתן כמובן לווסת את מינון הפעולות בהתאם לכמות הלקוחות והעבודה שהעסק מסוגל להכיל, אך אסור לנו להפסיקו לחלוטין. המאמר עוסק בבניית השיווק הקבוע.

מאת: עירית שרירשיווק26/11/121006 צפיות
"מותרות" זו לא מילה גסה! גם במקרים בהם המוצרים שלנו אכן נתפסים כ"מותרות" נוכל לאתר ביתר קלות את הלקוחות הפוטנציאליים שלנו, אם רק נגדיר מלכתחילה שאת הלקוחות האלה ברצוננו למשוך. חינוך לקוחות הינה פעולה שדורשת השקעת משאבים אדירים, אינה תמיד ריווחית ועל כן שמורה לחברות עתירות הון. לכן, אני מציעה דבר פשוט יותר....

מאת: עירית שרירייעוץ עסקי07/07/121028 צפיות
עצמאיים ובעלי חברות מחליטים פעמים רבות להקדיש את עצמם למטרת קידום העסק ושיווקו בצורה מוחלטת, רק בכדי להתייאש זמן קצר לאחר שהתחילו. ההשקעה העצומה והאימפולסיבית מתבטאת הן במשאבים כספיים והן במשאבים נפשיים רבים, השקעה אותה קשה לשמר על אותו הקצב ורמת המוטיבציה לאורך זמן, ואז....רבים מהם – מפסיקים! חבל מאוד! החתירה למטרה היא תכונה חשובה, ובוודאי הכרחית גם בקידום העסק. ההחלטה על שיווק העסק וקידומו לראש סדר העדיפויות היא משמעותית ביותר, אך יש לזכור כי צריך לעשות זאת בצורה בה תוכלו להתמיד לאורך זמן.

מאת: עירית שרירייעוץ עסקי16/05/12988 צפיות
כל אחד ואחת מאיתנו, הפועלים בסביבה עסקית, נמצא בתוך מערבולת של שגרה, של מרדף אינסופי אחר זמן, משימות, קידום הקריירה וכו'. כנסים מקצועיים הם ההתרועעות החברתית והעסקית הקרובה ביותר בהגדרתה למה שתיארתי כמדורה המשותפת זוהי ההזדמנות לצאת מהמחשב, מהמשרד או משגרת הפגישות אל העולם האמיתי. באמצעות כנסים מקצועיים ניתן ללמוד דגשים חדשים שאולי לא שמענו עליהם בתחום שלנו, להיוודע לקולגות, מתחרים ושיתופי פעולה אפשריים. הנה 3 דברים משמעותיים אשר יעזרו לך להפיק מכנס מקצועי את המקסימום!

מאמרים נוספים בנושא עסקים קטנים ובינוניים

מאת: לילה בן הרוש עסקים קטנים ובינוניים12/07/211338 צפיות
דווקא ברגעי ההצלחה חייבים להמשיך ! פרסום , שיווק ויחסי ציבור הם אינם פעולות חד פעמיות שעושים רק שהעסק זקוק להחייאה ויש ביומן יותר ימים ריקים מאשר מלאים , הפעולות האלו הם חלק שוטף מניהול העסק ודווקא בתקופות שופעות וטובות יותר של העסק שיש תזרים כספים יותר נזיל , שם זה בדיוק הזמן שבו אפשר וצריך להמשיך לחזק את המותג או, את העסק בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים17/06/211186 צפיות
חשיבות ההתמחות המשפטית ויועץ מונציפאלי בכיר בתחום התכנון והבנייה תחום התכנון והבנייה הנו תחום תכנוני ומשפטי מורכב אשר עוסק במגוון נושאים, כגון קבלת היתרי בנייה, קבלת הקלות בנייה, קבלת אישור שימוש חריג, רישיון עסק,אישורי תכניות, שינוי ייעוד, טיפול בהתנגדויות, הפחתת / ביטול חיובים בהיטלי השבחה, הפקעות מקרקעין, תביעות פיצויים לפי סעיף 197 לחוק התכנון והבנייה, ייצוג בהליכים שננקטים בגין ביצוע עבירות בנייה, התמודדות עם צווי נריסה לפי החוק ועוד.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים01/06/211042 צפיות
תיקון 34 – רפורמת רישוי עסקים כבר כאן תיקון 34 לחוק רישוי עסקים – מה חדש? ב – 18/7/18 סיימה ועדת הפנים של הכנסת סדרת דיונים בהצעת החוק לרישוי דיפרנציאלי ואושר תיקון 34 לחוק רישוי עסקים בקריאה שניה ושלישית במליאה. תיקון 34 לחוק רישוי עסקים משמעותי ומחולל שינוי נרחב ומטרתו להקל על עסקים על ידי הפחתת הרגולציה והבירוקרטיה המוטלת על כתפיהם. הוא מכונה "רפורמה" וכדי לבדל אותה מרפורמות קודמות היא קרויה "רישוי עסקים דיפרנציאלי" .

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים04/01/211216 צפיות
משרדנו סייע במחקר בסיוע להפחתת הנטל הבירוקרטי על בעלי העסקים. בקרוב עלויות הרישוי יקוצצו משמעותית. התיקון לתקנות רישוי עסקים יאפשר להתחיל לעבוד עם המסלולים המקוצרים. עסקים ברמת סיכון נמוכה יוכלו לקבל רישיון עסק על בסיס תצהיר, ללא תהליך האישורים המלא הקיים עד כה.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים03/05/201066 צפיות
בכל תהליך של פתוח עסקי או תכנון אסטרטגי ,מתבצע תהליך של ניתוח יכולות עסקיות, במטרה לזהות את נקודות החוזק והחולשה של העסק. באותה נשימה מתבצעת הערכה של ההזדמנויות העסקיות, והאיומים הנשקפים מסביבת התחרות הקרובה (מתחרים, לקוחות, ספקים תחליפים, חודרים חדשים) והסביבה הרחבה ( פוליטית, כלכלית, חברתית, רגולציה, טכנולוגית, שמירת הסביבה).

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/201058 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/20926 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica