חפש מאמרים:
שלום אורח
16.07.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך תדע אם הכתיבה השיווקית שלך אפקטיבית?

הדרך הפשוטה ביותר לבדוק רמת אפקטיביות של תוכן היא כמובן - לפי התוצאות!

את התוצאות מומלץ למדוד בכמותן ובאיכותן:
כמה לקוחות פוטנציאליים אתה מצליח למשוך באמצעותה בחודש?
האם מגיעים לקוחות פוטנציאליים איכותיים, אשר באמת מתאימים לקהל היעד שאליו את הפונה?

אם התוכן שלך עובד, ואתה רוצה לשפר את התוצאות ולמשוך יותר לקוחות לרשותך 3 אסטרטגיות מומלצות:

1 - לכתוב לעיתים יותר קרובות
- נושא תדירות פרסום התוכן משתנה מערוץ שיווקי אחד לשני, אבל מומלץ לשמור על כללי האצבע של התחום: מאמר או סרטון קצר מידי שבוע, סטטוס יומי בדף העסק של הפייסבוק (במדיות חברתיות אחרות מספיק לרוב להיות פעיל פעם בשבוע). תדירות הדיוור השיווקי משתנה בהתאם לאופי הפעילות ותגובת הרשימה: אם הגברתם את תדירות הדיוור ואחוז הפתיחה יורד - כדאי להוריד את תדירות הדיוור ולבדוק אם אחוז הפתיחה עולה, אם הגברתם את התדירות ואחוז הפתיחה זהה או עולה - המשיכו בתדירות זו. השתמשו בטכניקת "גל שני" המאפשרת לשלוח שוב למי שלא פתח את הדיוור הקודם
.
2 - להפיץ את התוכן בצורה אפקטיבית ליותר אתרי תוכן ורשימות דיוור רלוונטיות לתחום העיסוק שלך - המטרה היא להביא עוד תנועה איכותית לתכנים שלכם, כדי לייצר יותר לידים ולקוחות. חפשו אתרי תוכן, קבוצות ופורומים המאפשרים פרסום תוכן מקצועי בתחום שלכם.

3 - לייצר תוכן בעוד פורמטים - בשיווק נהוג כלל אצבע אשר קובע "לקוח צריך לקבל את המסר 7 פעמים לפני שהוא רוכש", היום בשיווק באינטרנט אנחנו משתמשים בערוצי שיווק שונים וצורות תוכן מגוונות כדי לוודא שהלקוח הפוטנציאלי ייחשף למסר מספר פעמים, בזמן הקצר ביותר. מאחר וכל אדם מתחבר לערוץ שיווקי שונה ולצורת תוכן שונה, מגוון יבטיח לנו שחלק גדול ככל האפשר יקבל את המסר ויתחבר אליו. גוונו את ערוצי התוכן ואת אופן הגשתו כגון: מאמרים, וידאו, מוצרי מידע וכו'.

אם התוכן שלך לא עובד או מושך לקוחות פוטנציאליים אשר אינם קהל היעד שלך, לרשותך שתי אסטרטגיות מומלצות:

1 - בדוק את התוכן שלך, האם הוא מרוכז במוצר או השירות שלך או בתועלות שמקבל ממנו הלקוח.
בעיה נפוצה  היא ליצור תוכן על המוצר או השירות שלכם, להפליג בשבחה של טכניקה ולשכוח לחלוטין לדבר על תועלות של הלקוח, והפתרון האיכותי שיקבל לבעיה שמציקה לו ואותה הוא מאוד מעוניין לפתור.

2 - האם אתה מפיץ תכנים גם מחוץ לפלטפורמת השיווק שלך? אני נתקלת בבעלי עסקים שבטוחים שברגע שהעלו תוכן לאתר או לדף הפייסבוק שלהם - סיימו את עבודתם והם יכולים לנוח ולחכות שהלקוחות יגיעו בהמוניהם. אנחנו חיים בעידן של הצפת גירויים, לוקח זמן ועבודת תוכן לאורך זמן עד שמישהו מתחיל לעקוב אחרי התוכן שלכם באופן יזום. עד אז, הקלו עליו להיתקל בתכנים שלכם - השתמשו בפלטפורמות תוכן חיצוניות ועשו הפצה רחבה לתכנים.

יצרו תוכן מגוון בהתמדה, הפיצו אותו באפקטיביות - והתוצאות יגיעו!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עירית שריר - מנכ"ל

ייעוץ שיווקי ופיתוח עסקי

מגנט - חשיבה שיווקית אחרת!

info@magnet-market.co.il

אתר: http://www.magnet-market.co.il

כתיבה שיווקית: http://goo.gl/yfsPXk

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עירית שריר

מאת: עירית שרירשיווק20/10/13600 צפיות
האמת ששיווק מפה לאוזן עובד מעולה, אלא אם כן אנחנו מפריעים לו.... אספתי למאמר זה את הטעויות העיקריות והחוזרות אשר אני מזהה אצל לקוחותי וחברי קהילת התוכן שלי. כמו הרבה דברים בחיים, אמונות גורמות לנו לבצע או להימנע מפעולות מסויימות אשר יתרמו להצלחתנו או יעכבו אותה. אם אתם מזהים משהו שקיים גם אצלכם – זה הזמן לשנות, ולשפר משמעותית את התוצאות!

מאת: עירית שרירעסקים קטנים ובינוניים25/03/13570 צפיות
בעלי עסקים רבים משאירים את שיווק העסק השוטף ללא טיפול מסיבות שונות: חופשה, עבודה, פיתוח וכו'. התוצאה בדרך כלל תהיה עליות וירידות חדות בהיקף העבודה. שיווק אינטנסיבי כשאין עבודה יוביל לזרימת לקוחות שמשתקת כמובן את השיווק, וכאשר "נגמרים" הלקוחות שהגיעו שוב שיווק אינטנסיבי. הפתרון הוא בניית סט פעולות קבועות המבוצעות ללא קשר לשאלה האם אני עובד או בחופשה. ניתן כמובן לווסת את מינון הפעולות בהתאם לכמות הלקוחות והעבודה שהעסק מסוגל להכיל, אך אסור לנו להפסיקו לחלוטין. המאמר עוסק בבניית השיווק הקבוע.

מאת: עירית שרירשיווק26/11/12601 צפיות
"מותרות" זו לא מילה גסה! גם במקרים בהם המוצרים שלנו אכן נתפסים כ"מותרות" נוכל לאתר ביתר קלות את הלקוחות הפוטנציאליים שלנו, אם רק נגדיר מלכתחילה שאת הלקוחות האלה ברצוננו למשוך. חינוך לקוחות הינה פעולה שדורשת השקעת משאבים אדירים, אינה תמיד ריווחית ועל כן שמורה לחברות עתירות הון. לכן, אני מציעה דבר פשוט יותר....

מאת: עירית שרירייעוץ עסקי07/07/12663 צפיות
עצמאיים ובעלי חברות מחליטים פעמים רבות להקדיש את עצמם למטרת קידום העסק ושיווקו בצורה מוחלטת, רק בכדי להתייאש זמן קצר לאחר שהתחילו. ההשקעה העצומה והאימפולסיבית מתבטאת הן במשאבים כספיים והן במשאבים נפשיים רבים, השקעה אותה קשה לשמר על אותו הקצב ורמת המוטיבציה לאורך זמן, ואז....רבים מהם – מפסיקים! חבל מאוד! החתירה למטרה היא תכונה חשובה, ובוודאי הכרחית גם בקידום העסק. ההחלטה על שיווק העסק וקידומו לראש סדר העדיפויות היא משמעותית ביותר, אך יש לזכור כי צריך לעשות זאת בצורה בה תוכלו להתמיד לאורך זמן.

מאת: עירית שרירייעוץ עסקי16/05/12661 צפיות
כל אחד ואחת מאיתנו, הפועלים בסביבה עסקית, נמצא בתוך מערבולת של שגרה, של מרדף אינסופי אחר זמן, משימות, קידום הקריירה וכו'. כנסים מקצועיים הם ההתרועעות החברתית והעסקית הקרובה ביותר בהגדרתה למה שתיארתי כמדורה המשותפת זוהי ההזדמנות לצאת מהמחשב, מהמשרד או משגרת הפגישות אל העולם האמיתי. באמצעות כנסים מקצועיים ניתן ללמוד דגשים חדשים שאולי לא שמענו עליהם בתחום שלנו, להיוודע לקולגות, מתחרים ושיתופי פעולה אפשריים. הנה 3 דברים משמעותיים אשר יעזרו לך להפיק מכנס מקצועי את המקסימום!

מאמרים נוספים בנושא עסקים קטנים ובינוניים

ענף שירותי האחסנה הוא תחום רחב של אחסון ציוד לעסקים, אחסון תכולת דירה, השכרת מכולות או אחסנה במכולות. היכן, כמה ומה כדאי לבדוק קודם.

מאת: gal ganonעסקים קטנים ובינוניים01/07/18225 צפיות
כאשר אנחנו נוסעים נסיעה ארוכה או נסיעה ליעד קרוב יותר הדבר האחרון שאנחנו רוצים שיקרה הוא שיהיה לנו תקר בגלגל. תקר בגלגל יכול לשבש את לוח הזמנים שלנו ולהפוך את סדר היום שלנו לכזה שיש בו הרבה אי נעימות ועיכובים. במקרה שיש לנו תקר בגלגל אנחנו לא צריכים להתאמץ ולהזיע עד שנצליח להחליף לבד את הגלגל ולתקן אותו. כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה להזמין שירות החלפת גלגל כזה שאנשי מקצוע יבואו לכל מקום בו אנחנו תקועים ויחליפו לנו באופן מהיר ומאוד נוח את הגלגל עם התקר לגלגל קבע חדש שיוכל לשמש אותנו במשך זמן רב.

מאת: תמריץ לעסקיםעסקים קטנים ובינוניים05/01/18384 צפיות
המאמר מפרט מגוון תמריצים ודרכים לקידום המכירות של חנויות פרטיות במרחב הקמעונאי.

מאת: דניאל קולעסקים קטנים ובינוניים07/11/17690 צפיות
איך בוחרים נכון חברת הובלות? הבחירה הנכונה תהיה חברה מקצועית, אמינה ואחראית, חברה עליה תוכלו לסמוך בעיניים עצומות. אם אתם מחפשים חברת הובלות כזאת, אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו. כחברת הובלות מובילה בעלת מוניטין אנו מחזיקים בכל הציוד החדיש הדרוש לביצוע כל סוגי ההובלות, רישיונות, רכבי הובלה תקניים וצוות עובדים מקצועי, מסור ואדיב.

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים07/08/17589 צפיות
כיום ניתן לדבר על ערך נתפס מול ערך ריאלי של מוצר או שירות עבור לקוח. ההבדל או הפער בין שני אלה עשוי לרוב להיות בעל השפעה מכרעת על תהליך המכירה. קיים צורך בגישת מכירות שונה, כזו שנותנת ללקוח ערך מוסף אמיתי שמתאים לתפיסת עולמו. ראשית, הערך-המוסף האמיתי של מוצרים ושירותים רבים מוטל בספק. סקרים מראים שלמעלה מ- 78% מהחברות כיום איננן מבדילות ולכן גם אינן מספקות את הערך שאותו לקוח ציפה לו. האחוז הגבוהה הזה נובע בעיקר כי חברות מתעניינות בדבר אחד. האם נשיג יעדים? איך יושפעו התוצאות העסקיות? ופחו

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים27/07/17733 צפיות
רק 59% מצוותי מכירות משיגים מכסות, 47% מאבדים מההצעות עקב "חוסר-החלטה" של לקוחות מחזור מכירה ארוך. היקף העסקאות הממוצע מצטמצם, כמעט 50% כאשר חברות צריכות לשפר את יעילות תהליך המכירה ויכולת של מחלקת מכירות לשפר מכירת מוצרים משלימים או תחליפיים או משדרגים. יוזמות רבות לשיפור יעילות המכירות אינן עונות על הציפיות של הלקוחות ומנגד סגנון של מכירות "מסורתיות" כמו תהליך מכירה מבוסס D2D, כבר אינן מספקות.

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים26/06/17835 צפיות
פיתוח עסקי – הינו תת דסיפלינארי בתוך עולם התוכן של שיווק ומוגדת כ "ניצול משאבי הארגון לטובת יצירה או איתור הזדמנויות עסקיות חדשות על מנת לזכות ביתרון יחסי בשוק". משאבים אלה יכולים להיות, כוח אדם, הון, טכנולוגיה או תשתיות. הכוונה במילים יצירה או איתור מתייחס למאמצים פנים ארגוניים או חוץ ארגוניים. פנים ארגונים עשוי להיות הרחבת קו מוצרים, פיתוח מוצר חדש, שיפור הנגישות ללקוח. וחוץ ארגוני מתייחס לשיתופי פעולה אסטרטגים, מיזוגים ורכישות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica