חפש מאמרים:
שלום אורח
17.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השתלה ממוחשבת ללא ניתוח

מאת: מיכאל רומנסקיבריאות השן03/12/2012805 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רופא השיניים שלכם עדכן אתכם כי אתם זקוקים להשתלת שיניים ? נשמע מלחיץ ? ובכן, אם בעבר השתלת שיניים היתה כרוכה בפעולה כירורגית מורכבת ומסובכת הרי שכיום ניתן לבצע השתלת שיניים ממוחשבת ללא ניתוח. עצם עובדה זו מאפשרת לחולים רבים אשר נמנעו בעבר מלבצע את השתלת השיניים, להסכים ולעבור את ההליך הממוחשב ללא כל פחד מכאבים.

ההשתלה הממוחשבת מתבססת על תכנון ראשוני ממוחשב של השיניים והשתלים ולאחריו השתלה באמצעות שבלונה. נשאלת השאלה: כיצד מתבצעת השתלת שיניים ממוחשבת ? ומהם היתרונות שלה לעומת השיטה הכירורגית ?

השתלת שיניים ממוחשבת- כל השלבים

  • צילום CT ממוחשב תלת מימדי- רופא השיניים מקבל את הצילום בקובץ מיוחד בו הוא יכוללבחון כל מילימטר על פני הלסת. חשוב לציין כי צילום זה מדויק פי שמונה מצילוםCT  רגיל. באמצעות בחינהזו הוא מבצע תכנון מקדים של מערכת השתלים וההשתלה עצמה. הנושאים אליהם מתייחסרופא השיניים בשלב זה הינם: כלי דם, סינוסים, צפיפות העצם ומדידת הלסת לגובהולרוחב.
  • תכנון השתלת השיניים והכנתתבנית-למעשה, שלב זה מתייחס לביצוע השתלתשיניים וירטואלית. לאחר שסיים רופא השיניים את איסוף הנתונים וניתוחם,הוא בוחן את מיקומם של השתלים, גודלם והזווית בה יושתלו ומבצע את ההשתלהבאופן ממוחשב על גבי הקובץ.
  • הכנת תבנית- שלב זה הינו השלב החשובביותר, בו מתורגמת ההשתלה הווירטואלית לתבנית אשר תשמש את רופא השיניים בעתההשתלה בפועל. התבנית מותאמת באופן מושלם ללסת ובה פתחים מיועדים לכל שתלהמבוססים בדיוק על פי התכנון הממוחשב. שלב זה אינו מצריך את נוכחות המטופל.
  • השתלת השיניים בפועל- ראשית, מניח רופאהשיניים את התבנית המיוחדת על גבי החניכיים. השתלים עצמם מוחדרים דרך הפתחיםהמיוחדים אשר הוכנו מראש ולאחר מכן מסירים את התבנית. כך נמנע הרופא מן הצורךבחיתוך החניכיים.
  • הרכבת השיניים- בשלב זה ניתן להרכיב אתהשיניים בפועל, בין אם מדובר בשיניים בודדות ובין אם בכל הפה. השיניים הללומשמשות כגשר זמני עד אשר יוכן הגשר הקבוע. חשוב לציין כי המראה אסתטי והגשראיננו נשלף.

יתרונות השתלת שיניים ממוחשבת על פני השתלת שיניים כירורגית

  • הפחתת הכאבים- השתלת שינייםקונבנציונאלית כרוכה בחיתוך החניכיים, ביצוע תפרים ותופעות לוואי של נפיחויותבלסת. השתלת שיניים ממוחשבת אינה כרוכה בכאבים כיוון שאין בה כל פעילותכירורגית.
  • משך הטיפול- השתלת שיניים ממוחשבת שלשן אחת אורכת כ-10 דקות ובמידה ויש צורך בהשתלת שיניים בכל הפה, לא יעלה זמןהטיפול על שעה. לעומתה, השתלת שיניים כירורגית בכל הפה אורכת כ- 4 שעות.
  • תקופת החלמה- השתלת שינייםקונבנציונאלית כירורגית אורכת כשבועיים. לעומתה, השתלת שיניים ממוחשבת אינהדורשת תקופת החלמה וניתן לחזור מיד לפעילות רגילה.
  • משך ההכנה לטיפול השתלתהשיניים-הכנת מערך השתלים בהשתלה קונבנציונאלית כירורגית וההשתלה עצמה אורכים כשנה.משך טיפול השתלת שיניים ממוחשבת הינו לא יותר מ- 3 חודשים.
  • מספר שתלים הדרושים ללסתשלמה-בעוד שהשתלה קונבנציונאלית כירורגית דורשת 8-10 שתלים, השתלת שיניים ממוחשבתדורשת 4-6 שתלים בלבד.
  • זמן המתנה לקליטת השתלים- בעוד שהשתלת שינייםקונבנציונאלית כירורגית זקוקה ל 3-9 חודשים לקליטת השתל לפני ביצוע הרכבתהשיניים בפועל, בהשתלת שיניים ממוחשבת מורכבות השיניים כבר באותו יום.

ולסיכום, אין ספק כי פיתוחה של השתלת השיניים הממוחשבת גרם למהפכה של ממש בתחום השתלות השיניים. תהליך ארוך, כואב ומתיש הוחלף בטיפול זריז שאינו כרוך בכאבים עבור המטופל אשר יזכה במערך שיניים חדש, איכותי ואסתטי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי

מאת: מיכאל רומנסקירכב30/06/144860 צפיות
אחת למספר שנים, זה קורה. דגם משמעותי של אחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם יוצא לשוק, ומציע שורה ארוכה של חודשים שמאפשרים לו להתבלט בו. כזה בדיוק הוא המקרה של דגם אאוטלנדר phev, מבית מיצובישי, אשר נכנס לקטגורייה של כלי הרכב החשמליים ההיברידיים הנטענים. כפי שתראו מיד, מדובר ברכב יעיל, חסכוני, בטיחותי ומאובזר לעילא ולעילא.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144848 צפיות
קבלו את מיצובישי אאוטלנדר phev החדשנית. המכונית, שמגיעה אלינו ומצטרפת אל מכוניות הדור החדש שקשה להתעלם מהן, היא מכונית מיוחדת במינה. מיצובישי זו, שנחשבת למכונית פורצת דרך, מציעה לנו עיצוב מיוחד במינו וגם לא מעט פינוקים, הלוקחים בה חלק.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147867 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיהלוואות29/06/144895 צפיות
בנק ירושלים הוא אחד הותיקים בישראל, שעה שהוא פועל החל מ-1963. במהלך השנים, הוא עבר לא מעט תמורות: ב-1998, הפך ברישיונו של בנק ישראל לבנק מסחרי, אשר בין תחומי ההתמחות שלו ניתן למנות נדל''ן, שוק ההון ובנקאות בין לאומית. כעת, משיק הבנק שירות חדש, שמתאים כמו כפפה ליד למאפיינים של העת הנוכחית. המדובר הוא בשירות המאפשר ללקוחות כל הבנקים לקבל דרך בנק ירושלים הלוואות, בסכומים גבוהים, בהליך פשוט המבוצע דרך האינטרנט.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144906 צפיות
יצרנית הרכב יונדאי, המוכרת היטב לצרכני הרכב בישראל, מספקת מזה שנים ארוכות מבחר כלי רכב חסכוניים ויעילים. לאחר לא מעט שנים שבהן התרחק הנהג הישראלי מכלי רכב קטנים וקומפקטיים, הרי שכיום המצב שונה למדי.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144990 צפיות
חברות הרכבים מעמידות לרשותנו כיום שלל של דגמים, המספקים מענה לצרכים שונים. אפשר למצוא רכבי שטח איכותיים, מכוניות משפחתיות טובות וגם מכוניות מיני נפלאות, הנחשבות לפופולאריות. בחברת יונדאי, אחת החברות המובילות בשוק כיום, מוצעות לכם שתי מכוניות טובות, מכוניות מיני משוכללות, המשלבות במסגרתן את כל מה שצריך להיות במכוניות. בין אם זו יונדאי i10 או אולי יונדאי i20, מדובר במענה מצוין לצרכים שונים. מה מאפיין כל אחת ממכוניות אלו? על כך, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח דירה27/06/148405 צפיות
מבין שלל הביטוחים, שאותם מציעות לנו חברות הביטוח, ישנו ביטוח דירה. ביטוח זה, הכולל במסגרתו, שני ביטוחים שונים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה, מוצע בטווח רחב של מחירים, הנקבעים בהתאם לפרמטרים שונים. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח דירה, הנה, לפניכם, פרטים חשובים ומידע שיעזור לכם בבחירה.

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201599 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181674 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181786 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181595 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171510 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171513 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171385 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica