חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למינציה

ללמינציה היא פעולה לציפוי בפלסטיק דק ושקוף ניירת, בכדי להגן על מסמך כלשהו להתקלקל. לעיתים מסמך חשוב כמו רישיון מקצועי, רישיון נהיגה או מסמכי הביטוח למכונית צריך לקבל טיפול מיוחד על מנת שישאר "חי" לזמן ארוך. כדי לשמרם עושים להם למינציה ובכך מובטח ששום דבר לא יוכל לפגוע בהם לא מים, לא קפה שנשפך ועוד כל מיני דברים מזיקים. לרוב הלמינציה היא חמה, ונעשית באמצעות PRESS.


מכונות ומכשיר למינציה

המבקש לעשות למינציה למסמכים חשובים ומביע את חששו מפגיעה בהם יכול להיות סמוך ובטוח שמכונת למינציה ומכשיר למינציה למיניהן הם בטוחים ואינם מזיקים בשום דרך למסמך העובר בתוכם. ניתן לעשות למינציה גם לספרי לימוד וקריאה. שוק עטיפות הלמינציה התפתח מאוד וכיום ישנם משרדים, משרדי מהנדסים, אדריכלים ועוד שמשמרים את תוכניות העבודה שלהם בעזרת מכונת למינציה.ישנם גדלים שונים של מכונות למינציה. כל בעלי המקצוע הנזקקים שירצו לרכוש לעצמם מכונת למינציהאו מכשיר למינציה יכולים לבחור את המתאים להם על פי ההיצע הקיים בשוק ועל פי נתוני המכשיר. לכל אחד מהסוגים יש נתוני רוחב, מספר החירורים וגודל הנייר. חומר המוגש בישיבות לחברי דרקטריון לחברי הנהלה, דוח"ות או חומר עסקי סודי, מקבל למינציה שמונעת ממנו להתפזר או להתכלות. זהו מכשיר כריכה ספירלי ידני, לכמות של עד 450 - 500 גיליונות נייר. יש גם מכשירי למינציה חשמליים המקלים על המאמץ בכריכה הידנית.

מכונת למינציה קיימת גם בתחום התעשייתי. ישנם מוצרים מוגמרים שהם עדינים ונזקקים להגנה בעת השיווק ולכן נעשית עליהם פעולת למינציה. פעולה זו מבטיחה שהמוצר יגיע בשלמותו לקונה. מכונת הלמינציה הביתי קטנה יחסית והפעלתה למשך שלושים דקות. לאחר זמן זה יש לכבות את המכונה על מנת שתתקרר. עבודה ממושכת יותר מהזמן המומלץ יכולה להיווצר תקלה או להביא לשריפת המנוע. האחריות על המכונה אינה מכסה את המנוע. לאחרונה, באירועים, יצאה אופנה לצלם את באי השמחה ולהדביק את תמונתם על גבי מגנטים. למטרה זו כדאי לרכוש מכונה ממתכת כדי לעמוד בעומס הרב. התחרות הגדולה בין יצרני מכונות הלמינציה גרמה להורדת מחירים. רוב הרוכשים את מכשיר למינציה לא באמת יודעים מה ההבדל בין מכונת למינציה זו או אחרת והם יקנו על פי שם המוכר להם ממכשירים אחרים בעלי שם זהה.

בישראלהמכונות ומכשירי הלמינציה מותגו בארץ ושם היצרן לא ממש חשוב. כדאי להתייעץ עם איש מקצוע או המומחים בחנויות על מנת שיתאימו את הציוד המתאים ביותר. בחירת אחד מהמכשירים עלינו לבדוק מספר תנאים בסיסיים והם גודל המסמכים אותם אנו רוצים לצפות, מה עוביו, האם עלינו להגיע לגימור מושלם, האם עלינו להגיע לכמות למינציה גדולה, מהירה ולבסוף מה אנחנו בעצם רוצים לצפות. ככל שנמסור פרטי מידע מקיפים יותר לאיש המקצוע כךהוא יוכל לדייק בהמלצתו.

הרחבת מעגל משתמשי מכונת למינציה ומכשיר למינציה גדל ואפשר למצוא אותם בסקטור הבתים הפרטיים. מי שאינו זקוק באופן קבוע למכשיר למינציה בביתו ובאופן חד פעמי מעוניין לצפות או לכרוך עבודה כלשהי יכול להשיג את השרות בחלק מחנויות לציוד משרדי. התחרות הגדולה בין בעלי העסקים למכירתם גדולה וכדי לקדם את עיסקיהם יצאו כמה מהם עם דילים. כמו, קנה מכונת למינציה קבל גיליוטינה עם סכין מיוחדת לחיתוך ניר ומגנטים עם משטח עבודה מברזל. מחירם ירד ונע בין 700-1.000 ש"ח. מכונת הלמינציה כמו מכשיר הלמינציה, מיובאים, חייבים בתו תקן ישראל מטעם מכון התקנים הישראלי.ללא תו תקן זה לא יהיה מי שרכש את הציוד להגנה צרכנית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דניאל מוריץ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל מוריץ

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162681 צפיות
לוגו עסקי (סמליל) הוא למעשה אלמנט גרפי שמייצג את העסק ואת מהותו וישמש אותו לאורך מספר רב של שנים.

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162791 צפיות
בעבר, יצירת לוגו הייתה סיפור שלם !! היינו צריכים לבחור מעצב או מעצבת גראפי/ת, לקבל הצעת מחיר, לאשר את הרעיון של אותם מעצב או מעצבת בהתאם לוויז׳ן שהצגנו בפניהם.

מאת: דניאל מוריץטיולים בחו"ל07/10/152694 צפיות
בדרום אמריקה ישנו מבחר עצום ובלתי נדלה של מקומות אשר כל אחד מכם חייב לבקר. אם גם אתם מתכננים לטייל ביבשת המדהימה הזו בקרוב, המאמר הזה עשוי לדבר אליכם.

מאת: דניאל מוריץבתי מלון07/10/152526 צפיות
עכו העתיקה משלבת בתוכה מגוון רחב של תרבויות, מאכלים ואתרים היסטוריים. בעבור אלו מכם שמעוניינים להעביר סופ"ש מיוחד ובלתי נשכח, ביקור בעכו העתיקה יהיה הפתרון האולטימטיבי לכך.

מאת: דניאל מוריץטיולים בחו"ל31/08/153401 צפיות
פורטוגל הינה מדינה יפה למדי, כזו אשר תוכל לענות על הדרישות של כל תייר ותייר, וזה לא משנה מאיזה סוג. אם אתם בענייני מסיבות והנאה רגעית, יהיה לכם מענה של מעבר ומעבר.

מאת: דניאל מוריץצרכנות16/08/152159 צפיות
מכונות צילום משמשות את המשרדים המודרניים על בסיס יום יומי. ללא שום ספק, מדובר במכשיר אשר השימוש בו יודע עליה מתמדת

מאת: דניאל מוריץבריאות הנפש11/08/151465 צפיות
דמיון מודרך הינה שיטה ייחודית אשר עושה שימוש בדמיון האדם לצורך השפעה על מצבו הנפשי.

מאמרים נוספים בנושא מחשבים וטכנולגיה - כללי

מאת: yoni romמחשבים וטכנולגיה - כללי14/11/195893 צפיות
מה הם שירותי IT - ולמי הם מתאימים? איך מנהלים מידע עסקי במאה ה-21?

מאת: nirמחשבים וטכנולגיה - כללי28/10/189098 צפיות
מה הם החסרונות והיתרונות של טכנאי מחשבים, האם כדי בכלל להתחיל להתעסק בזה?, כל התשובות בפנים

מאת: אשר אלבזמחשבים וטכנולגיה - כללי11/05/183056 צפיות
כיום קשה מאד לתאר את החיים שלנו ללא מחשב- המחשב הפך לחלק מאיתנו- החל מהעבודה ועד לחיים האישיים שלנו. אותן תקלות המתרחשות במחשב מזמינות איש מקצוע כגון טכנאי מחשבים לצורך תיקון המחשב- בין אם מדובר בירושלים או בין אם מדובר באזור אחר.

מאת: נריה שמואלימחשבים וטכנולגיה - כללי25/02/181955 צפיות
מידע על ספקי כוח

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171660 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר מטען למחשב נייד בזול? כיצד מומלץ לבחור מטען למחשב נייד?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171764 צפיות
האם מומלץ לרכוש מטענים אשר לא מיוצרים על ידי החברה של המחשב הנייד שלך? היכן ניתן לרכוש מטענים למחשבים ניידים במחירים טובים? כיצד ניתן למצוא ספק איכותי ואמין של מטענים למחשבים ניידים?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171774 צפיות
מהי טכנולוגיית ג'ל בהקשר של ייצור מצברים לרכב? איזה יתרונות יש למצברים החדשים? מה אפשר לעשות עם המצברים השונים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica