חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דגשים חשובים בהפקת ימי הולדת לילדים

מאת: ענבלי בכיףהורות03/12/2012727 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הורים רבים נרתעים מהרגע בו יצטרכו להפיק יום הולדת לילדים שלהם. הם יודעים כי קהל של מוזמנים צעירים נוטה להשתעמם במהירות, ולעיתים אף לפרוץ בבכי כאשר הוא לא מקבל את מה שציפה. אך כיום ישנם כללים אשר יכולים לעזור לכל מי שמתכנן ארגון אירוע מן הסוג הזה. הניסיון של בעלי המקצוע מצביע על כך שאפשר להבטיח יום הולדת בלתי נשכח בכל תנאי, גם אם זו הפעם הראשונה של ההורים.

בחירת מפעילים

הכלל הראשון להפקה מוצלחת הוא בחירת מנחה או אירוע מרכזי. על המנחה להשתמש בשפה תקנית, להכיר את הקהל ואת ההעדפות שלו, לשמור על הכבוד של הילדים וגם על הבטיחות שלהם ולהגיע עם לבוש מתאים. הורים צריכים לזכור כי נושא הפעילות הוא לא הדבר החשוב ביותר, אלא מי שמעביר אותה. ישנם לא מעט מקרים של נושא אשר נראה בהתחלה אטרקטיבי אך מתגלה כמשעמם בשל חוסר כריזמה של המפעיל.

התנאים לאירוע מושלם

כלל נוסף לארגון הפעלות לילדים הוא לספק את התנאים הנכונים. מול ההורים עומד טווח גדול של אפשרויות, הנעות מאירוע בחוף הים ועד אירוע בתוך הסלון. התנאים קובעים את רמת הפעילות, את מצב הרוח של הילדים ואת המתקנים שאפשר לשלב. במידה ומדובר על חודשי הקיץ החמים, לא מומלץ לעשות פעילות בחוץ גם אם הגינה עברה שיפוץ כללי.

גם להורים יש תפקיד חשוב

כלל אחר לארגון הפעלה לימי הולדת הוא לשמור על נינוחות. האנרגיות של האירוע תלויות בהורים לא פחות מאשר בילדים, לכן הם צריכים להגיע רגועים ולנסות ליהנות. אם ההורים נהנים גם הילדים מרגישים בנוח, משתתפים בפעילות והופכים את יום ההולדת לחוויה צבעונית ומעניינת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
ענבלי בכיף, בבעלות ענבל דינר - הפעלות לימי הולדת, בריתות וכל אירוע לילדים שמחים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ענבלי בכיף

מאת: ענבלי בכיףהורות10/12/12734 צפיות
בחירת מקום לעריכת פעילות ליום הולדת היא בדרך כלל הדילמה הראשונה של ההורים והילדים. הבחירה מושפעת לא רק מאופי הפעילות הרצוי ומהגיל של הילדים אלא גם ממזג האוויר, מהתנאים, מאפשרויות המוצעות וכמובן מהתקציב. הדרך הנכונה לבחור מקום לעריכת פעילות היא קודם כל להתייעץ עם אנשי המקצוע. בין אם מדובר על מפעילים המגיעים בעצמם או על חברה המספקת את האטרקציות בלבד, גורמים אלו תמיד יודעים טוב יותר איזה מקום מיועד לכל פעילות.

מאת: ענבלי בכיףבידור ופנאי - כללי21/11/12747 צפיות
מפעילים לימי הולדת הם אנשי מקצוע לכל דבר. זה בא לידי ביטוי בהכשרה שקיבלו, באמינות שלהם ובניסיון בו היא מחזיקים. הורים רבים טועים לחשוב שהם יכולים לבצע את ההפעלות בעצמם, אך ביום האירוע הם נתקלים בכמות גדולה של זאטוטים אשר אינם מוצאים עניין במה שהם רואים. גם לאחר שמחליטים להזמין מפעילה ליום הולדת כדאי להקפיד על מספר כללים ועצות.

מאמרים נוספים בנושא הורות

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות11/04/213994 צפיות
החל מגיל שלוש, ילד יכול להיכנס למטבח לא רק כדי לאכול, אלא גם כדי להתחיל ללמוד להכין את האוכל.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות16/12/204579 צפיות
מרבים לדבר עלינו כעל "Start up nation”. כמובן שכולנו היינו רוצים שנכדינו יצליחו להשתלב ולהתקדם בלימודים.אחד התנאים החשובים זה להצליח במדעים. אבל אם אחד הנכדים לא בדיוק מצטיין במדעים,הדבר היחיד שאנחנו יכולים לעשות בשיחותינו עם הנכדים זה לנסות לעורר בהם סקרנות. כידוע, הסקרנות היא תנאי ראשון לחיפוש האמת – וזאת תחילת הדרך למדע.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/10/204624 צפיות
הקורונה מרחיקה אותנו פיזית מהנכדים, אבל בואו ננסה לשמור לפחות על הקרבה הנפשית בעזרת רעיון נחמד וקל.

מאת: כרמי אומרוהורות07/09/201454 צפיות
ילדים זה שמחה - אני משננת לעצמי את המוטו בכל מלחמה איתם מחדש

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/07/201443 צפיות
סבים וסבתות, נצלו את הזמן הפנוי ובנו יחד עם הנכדים אילן יוחסין. זה ישעשע אותם וזה יוסיף לקשר הבין דורי.

מאת: כרמי אומרוהורות03/06/201486 צפיות
אחד הדברים החשובים שלמדתי זה שלפעמים צריך לשחרר ולא תמיד צריך להיות סופר מאמי

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות05/02/201624 צפיות
איך נבלה עם מספר נכדים, שהם בני 4, 7, 8, 10? מה יכול להתאים לכולם, לשעשע, להצחיק, להפעיל אותם ולהצחיק את כולנו עד דמעות? הנה רעיון נחמד. תיהנו!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica