חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סטטוסים מצחיקים

מאת: shmolikרשתות חברתיות03/12/2012952 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אז קודם כל, מהו הפייסבוק?

הפייסבוק אינו חידוש גדול כל כך אלא חלק מתופעה גדולה יותר של "רשתות חברתית". רשתות חברתית הוקמו במטרה לספק מקום של קהילות אנשים בעלי תחומים מסויימים. המיוחד בפייסבוק הוא שהוא תפס בצורה שלא תיאמן ובקצב מדהים בניגוד לרוב מהרשתות החברתיות. 
הפייסבוק מאפשר שיתוף של קבצים: תמונות, מידע, תמונות וקבצי וידאו בין אנשים המכירים זה את זה ובין קבוצות בעלות מכנה משותף. הרעיון עובד על "חברות": אתה חבר של מי שאתה רוצה, ובאיזו קבוצה שאתה רוצה, ברגע שאתה נעשה "חבר" אתה יכול לקבל נתונים ממישהו אחר וכן הלאה. אם נתרגם לעברית את שם השירות אז שמו יהיה: "ספר הפנים" או "ספר הפרצופים" מכיון שהוא מציג את האנשים ומידע עליהם.
את הפייסבוק הקים אדם שקוראים לו "מארק צוקרברג" (כן, עוד יהודי) עוד כשהיה סטודנט באוניברסיטה. כיום, הוא נחשב למליארדר הצעיר ביותר.

המשך דרכו של הפייסבוק
כאשר הפייסבוק התחיל לתפוס תאוצה, הוא הפך להיות מצע לסלבריטאים, פוליטקאים, שחקנים וכל אדם שרוצה להתפרסם ולשווק עצמו. כל אדם הרוצה לשווק את העסק שלו, השירות שהוא נותן וכו', פותח קבוצה שבה הוא מדווח על עדכונים חדשים, מבצעים, תחרויות ועוד.

כמה עובדות מעניינות על הפייסבוק:

 

  • "פייסבוק" הגיע למקום השביעי בפופלריות ברשת האינטרנט עם 350 מיליון משתמשים רשומים, בכל יום נוצרים כ- 250,000 חשבונות חדשים, בחודש נצפים כ-65 מליארד דפים, ונעשים כ- 500 מליון חיפושים, מדי יום מועלים לפייסבוק כ- 14 מליון תמונות חדשות ובסה"כ יש בו כ-2 מליארד תמונות.
  • לפני כשלוש שנים מייקרוספט רכשה 1.6% ממניות חברת "פייסבוק" בסכום של 246 מליון דולרים (מה שיכול לשקף ערך כולל של 15 מליארד דולרים).
  • בארה"ב ישנם יותר אנשים שמתמשים בפייסבוק מאשר בגוגל, בישראל הפייסבוק הוא במקום השלישי בפופלריות (אחרי המקום הראשון: "גוגל" וצמוד למקום השני: "וואלה") עם 2 ורבע מליון גולשים בשבוע.
  • פייסבוק מדורג כגורם להתמכרות מדרגה 5 ע"פ ארגון הבריאות ההולנדי. [האינטרנט מדורג בדרגה 3].

כאמור הפייסבוק הוא אחד מגורמי ההתמכרות הגדולים ביותר בעולם , הרבה מהאנשים שהתמכרו מוצאים את עצמם שעות מול המחשב מעדכנים את דף הפייסבוק שלהם, כמו כן ישנם אנשים המנצלים את הפייסבוק להעלות את ערכם החברתי, אנשים אלו מעלים סטטוסים לפייסבוק , סטטוסים יפים ועוד..
פרסום בפייסבוק:
ניתן לפרסם אתרים בפייסבוק , המחיר תלוי בקטגורית האתר, בתוכנו, ובקהל היעד, כאשר מגדירים את הפרטים הרצויים האלגורטים של פייסבוק יחשב כמה יעלה הפרסום. אתר לדוגמא: האתר funnymenz מדבר על סטטוסים מצחיקים , קהל היעד שלו הוא נוער וילדים , בטווח גילאים 18~8. לאחר הזנת פרטים אלו, יחשב האלגורטים של פייסבוק כמה יעלה לפרסם אתר זה בפייסבוק ויביא את התוצאות. לאחר מכן יש להזין פרטים אישיים ולאשר.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת shmolik

מאת: shmolikטלפונים סלולריים23/10/163154 צפיות
הטכנולוגיה מתפתחת במהירות ופעם בכמה זמן אנו טועמים מיצירותיה המופלאות. אחת מהן הינה הסמארטפון - יצירתו הייתה נקודת מפנה בעולם הטכנולוגי ובמהירות התפתח ותפס חלק ניכר בחיינו. אך מה מניע את הסמארטפון? מה הופך אותו לכל כך מיוחד מלבד ממערכת ההפעלה המופלאה שלו השונה מכל פלאפון רגיל?

מאת: shmolikאימון לאיכות חיים27/04/162771 צפיות
המאמר ילמד כיצד לנצל את הזמן לטובה ולשפר את ההישגים בצורה הטובה ביותר בהתחשב בזמן.

מאת: shmolikאימון לאיכות חיים27/04/162628 צפיות
המאמר ילמד כיצד לנצל את הזמן לטובה ולשפר את ההישגים בצורה הטובה ביותר בהתחשב בזמן.

מאת: shmolikקולנוע19/04/152880 צפיות
המידע שאנחנו מכניסים למוחינו הוא מה שבונה אותנו ומשנה את הדרך שבה אנו מסתכלים על דברים. הנה סרטים מומלצים מעוררי השראה, סרטי קומדיה ששינו לרבים את דרך ההסתכלות על החיים בעוד גרמו להם ליפול מהכיסא מרוב צחוק.

מאת: shmolikספרות22/03/151621 צפיות
אספנו כאן אוסף מדהים של משפטי אהבה מרגשים , שיכולים להעביר לכל אחד את היום בשמחה , ובכיף. מי שרוצה יכול לשתף את משפטי האהבה ברשתות החברתיות.

מאת: shmolikבידור ופנאי - כללי04/03/151310 צפיות
פירוש חלומות - המאמר הבא מסביר על פירוש חלומות ונותן הסבר לתופעות נפוצות וסימנים נפוצים שקורים בדרך כלל בחלומות שלנו.

מאת: shmolikאימון אישי11/02/151419 צפיות
איך לשפר את הביטחון העצמי? המאמר הבא דן בשיטות לשיפור הביטחון העצמי , שיפור היכולת האישית , שיפור ביטחון עצמי ליד בנות וכו'.

מאמרים נוספים בנושא רשתות חברתיות

מאת: יוסי לוירשתות חברתיות09/04/162926 צפיות
תמיד רציתם להשיג המון עוקבים באינסטגרם לעסק שלכם או סתם לכיף? לרשותכם מידע מלא על איך לקנות עוקבים באינסטגרם במחיר מוזל בלי להוריד את התחתונים.

מאת: רונית אלפסירשתות חברתיות07/05/152884 צפיות
קידום עסק, מותג או מוצר ברשתות החברתיות קיבל תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. הרשת שוקקת בלקוחות פוטנציאליים והרשתות החברתיות מספקות מגוון הולך וגדול של אפשרויות פרסום, החל מיצירת פרופילים עסקיים, דפי נחיתה שיווקיים וקמפיינים ממומנים.

מאת: יגל עמר לגיסמורשתות חברתיות27/01/152395 צפיות
למה שלא נסתכל על החיים מנקודה של השפעה ורלבנטיות ולא רק כמירוץ של כאן ועכשיו?

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות22/02/148629 צפיות
קרה לכם פעם שדיברתם עם בן אדם כלשהו על הרשת החברתית - פייסבוק והוא לא ידע שום דבר עליה? או שאין לו חשבון? לפי דעתי יש תשובה חד משמעית והיא לא! בגלל הפופולאריות שפייסבוק תפסה, אנשים התחילו לנצל אותה למען שיוווק, קידום ופרסום בנוסף לסטטוסים מצחיקים, סטטוסים על אהבה, סטטוסים יפים וכו'.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות19/02/148144 צפיות
מאמר זה בא לפרט על התופעה פייסבוק, וללמד את הגולשים ערכים חדשים

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות16/02/147914 צפיות
כיום, שסטטוסים לפייסבוק תפסו תאוצה, ויותר ויותר אנשים מגלים את הפוטנציאל של סטטוסים לפייסבוק. לכאורה, אנשים רבים חושבים שהם סתם משפטים חסרי כל תועלת חוץ מהבעת רגש. אך אם תחקרו את זה תוכלו לגלות תופעה רחבה ותופתעו לגלות מספר דברים.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות05/02/148179 צפיות
סטטוסים לפייסבוק בדרך כלל משקפים את המצב הרגשי שלנו וכיום, בעצמאותם אנו מביעים את הרגשות שלנו לחברינו בפייסבוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica