חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דלתות כניסה מעוצבות

מאת: יאיר אלוןעיצוב פנים05/12/2012916 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המילה האחרונה בעיצוב הבית שייכת לדלתות המעוצבות. אם בעבר אפשר היה לראות את אותן דלתות מכוערות וחומות בכל חדרי המדרגות, היום תופסות את מקומן דלתות כניסה מעוצבות. המודעות לחשיבות העיצוב ליצירת תדמית אישית גבוה מביאה את הלקוחות אל אולמות התצוגה. הדלתות המעוצבות משלבות את כל יתרונות הבטיחות ומנגנוני הנעילה המשוכללים עם אלמנטים מיוחדים של עיצוב וצבעים.

היכן כדאי לרכוש דלתות מעוצבות?

בטיחות היא לא משחק ילדים, על הבטיחות של דיירי הבית והרכוש לא מהמרים. הרשתות המובילות בענף מציעות לקהל הלקוחות שלהן בראש ובראשונה איכות גבוה. ההקפדה על שימוש בחומרי גלם איכותיים ועבודת התקנה מקצועית מבטיחה ללקוחות דלתות כניסה מעוצבות למשך שנים רבות. דלת כניסה לא נהוג להחליף לעתים קרובות. במידת הצורך אפשר יהיה להחליף את הצילינדר אך את הדלת מחליפים רק כאשר עוברים דירה.

רשתות שמתמחות בעיצוב דלתות והתקנה מספקות לקהל הלקוחות שלהן שירות ברמה מאוד גבוה. הניסיון של אנשי המכירות מאפשר להם להתאים לכל לקוח דלתות שעונות על דרישות האבטחה, דרישות העיצוב ודרישות התקציב. דלתות פלדה מעוצבות הן הדרך הטובה ביותר לשלב דרגה גבוה של בטיחות עם עיצוב מודרני. דלתות כניסה מעוצבות משלבות יחדיו פלדה, עץ, זכוכית ושאר אלמנטים מעוצבים עשויים מתכות וחומרים נוספים. השילוב בין חומרי הגלם יוצר עמידות, חוסן ומראה חמים וביתי.

דלתות עמידות בפני אש

אלו שמבקשים להעניק לבני ביתם הגנה מקסימלית יוכלו למצוא דלתות בעלות דרגות מאוד גבוהות של אבטחה. פרט להגנה מפני פורצים משמשת הדלת גם מגן מפני אש. במקרים בהם פורצת שריפה בחדר המדרגות או בבית השכן הדלת לא תאפשר לאש לחדור אל הדירה. דלתות חסינות בפני אש כדאי להציב גם בפתחו של חדר הביטחון והמקלט. הדלתות חיוניות למניעת התפשטות אש, גרימת נזקים ומניעת נפגעים.

הכנות לקראת הזמנת דלת חדשה

לקראת היציאה אל אולם התצוגה יש למדוד את המשקוף של הדלת ולהגיע לחנות עם מידות גובה ורוחב. בהתאם למידות יוכל נציג המכירות להתאים לכם את הדלתות המתאימות ביותר. במקרים חריגים בהם פתח הכניסה לא סטנדרטי יש להזמין דלתות בהתאמה אישית או לבנות משקופים חדשים. לאחר שבחרתם את הדלת המתאימה מבצע נציג החברה את ההזמנה ושולח אותה אל החברה. ההתקנה בבית הלקוח מתבצעת בתוך שבוע עד שבועיים. במקרים דחופים אפשר יהיה לתאם אספקה מהירה יותר.

דלתות כניסה מעוצבות עם חלון זכוכית

כאשר מציגים נציגי המכירות ללקוחות דגמים עם חלונות זכוכית ישנם כאלו שמתלהבים ואחרים שדוחים את האפשרות על הסף. החלון מעורר בחלק מהאנשים אי-נוחות, הם מרגישים חשופים אל מול הסביבה. בבתי דירות משותפים החלון פוגע בפרטיות של הדיירים, אך בבתים פרטיים אין כל בעיה. בהתאם לכך, דלתות כניסה שמשלבות חלונות זכוכית או זכוכית לבנה מתאימות יותר לבתים פרטיים. דיירי בתים משותפים שמבקשים לשלב זכוכית בעיצוב הדלת יוכלו למצוא דגמים עם זכוכית כהה שלא מאפשרים הצצה אל הבית.

הזכוכית מעניקה לבית מראה חי ומודרני, באמצעות הזכוכית חודרות אל הבית קרני אור. חשוב להדגיש כי מדובר בזכוכית חזקה בשילוב עם פלדה וסורגים עמידים וחזקים במיוחד. השימוש בזכוכית אינו גורע מחוזקה של הדלת. המומחים בתחום מוסיפים ומסבירים כי הזכוכית חיונית לעמידות הדלת למשך שנים רבות. גם לאחר עשרות שנים הזכוכית ממשיכה להיות יפה, בוהקת וחזקה. קשה יהיה לומר את אותו הדבר על דלתות עץ, מתכת או פלסטיק. בשנים האחרונות אפשר לראות שימוש גובר בזכוכית לעיצוב דלתות או חיפוי לקירות הבית. התוצאות הנהדרות שמציגה הזכוכית בעיצוב הבית מבטיחות שימוש ארוך טווח.

 

למידע נוסף אודות דלתות לידור

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר אלון

מאת: יאיר אלוןעיצוב פנים04/02/14912 צפיות
אוהבים חתולים? יש לנו בשבילכם רעיון מיוחד לעיצוב הבית. מדבקות קיר חתולים הן אמצעי נהדר בו תוכלו לשלב את אהבת החתולים עם עיצוב מודרני. בין המדבקות אפשר יהיה למצוא דמויות מצוירות מקסימות ותמונות של חתולים יפים מכל הסוגים.

מאת: יאיר אלוןעיצוב פנים24/08/13969 צפיות
מדבקות קיר הן מוצר מאוד פופולארי בשל היתרונות הרבים הגלומים בהן החל משפע העיצובים והאפשרויות דרך המחיר השווה לכל כיס ועד להתקנה הפשוטה. הדרך לעצב חללים באמצעות מדבקות קיר היא יחסית קלה אך נדרשת היערכות מסוימת על מנת שההדבקה תצא טובה

מאת: יאיר אלוןטיולים בארץ02/05/131112 צפיות
אזור המכתשים בנגב הוא אחד מאתרי התיירות היפים והפופולריים ביותר בישראל. אלפי תיירים מגיעים בכל חודש אל האזור בכדי לטייל במכתשים, ליהנות מבתי מלון וצימרים מיוחדים ולצפות בכוכבים. טיולים במכתש רמון מתאימים למשפחות עם או בלי ילדים, זוגות או קבוצות מטיילים. דרגת הקושי של המסלולים משתנה. נציין כי לקראת היציאה לטיול כדאי לאסוף מידע אודות השטח, להדפיס מפה, ללמוד את המסלול ולהצטייד בהתאם. אל תשכחו להביא אתכם מים, כובע, בגדים מתאימים, נעלי הליכה, תיק עזרה ראשונה, מצפן, מצלמה וארוחה קלה.

מאת: יאיר אלוןצרכנות24/03/131734 צפיות
ביקור אחד בחופי הים של תל אביב מיד מבהיר לנו עד כמה ישראל מגוונת ועשירה מבחינה אופנתית. קולקציות בגדי הים של שנת 2013 מורכבת מגדמים מודרניים חדישים לצד דגמים שמושפעים מטרנדים אופנתיים של שנות ה-60.

מאת: יאיר אלוןפרסום באינטרנט07/02/131272 צפיות
בישראל חיה קהילה מאוד גדולה של דוברי רוסית. הם מבצעים חיפושים ברשת בשפה הרוסית, משתמשים במנועי חיפוש רוסיים, רוכשים מוצרים ושירותים באתרים בשפה הרוסית ופועלים לשימור התרבות.

מאת: יאיר אלוןטיולים בארץ06/02/131094 צפיות
אזור הדרום של ישראל מורכב בעיקר משטחים מדבריים. שבילי טיולים ואתרי קמפינג בדרום פתוחים בפני הקהל בכל עונות השנה. האתרים הבאים מתאימים לקמפינג משפחתי, קבוצתי או זוגי. הלינה מתקיימת במגרשי חנייה או מרחבים מיוחדים שמתאימים לחנייה ולינה. ברוב המתחמים תמצאו גם מתקני הצלה, ברז מים ושילוט מתאים. אלו שמעוניינים בכך יוכלו למצוא במושבי הדרום אכסניות, צימרים, בתי הארחה ובתי מלון קטנים. האירוח מתבצע לרוב במתכונת של לינה וארוחת בוקר.

מאת: יאיר אלוןמחשבים וטכנולגיה - כללי07/12/121184 צפיות
משחקים הם חלק מחיינו. הצורך לשחק קיים בכל גיל. המשחק משול לחיים, הוא מסמל גמישות מחשבתית ויצירתיות. המשחק אצל ילדים הוא דרך חיים. אצל המבוגרים המשחק מתבטא ביצירה, באומנות ובתרבות. כתיבה, ציור, ריקוד הם דרך לשחק.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב פנים

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים06/09/222466 צפיות
ברור כי כדי לקבל היתר בנייה, יש להגיש בקשה להיתר בנייה לוועדה המקומית, וככל שזו תחליט לאשר את הבקשה להיתר בנייה, ניתן יהיה להפיק את היתר הבנייה מכוחה של אותה החלטה, כל עוד היא בתוקף. מועדי תוקפה של החלטה ליתן היתר בנייה, ואפשרויות הארכת תוקפה, קבועים ב-תקנות התכנון והבנייה (רישוי בנייה), תשע"ו-2016 (להלן: "התקנות").

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים09/04/222710 צפיות
עיריית תל אביב – יפו חוק התכנון והבניה התשכ"ה 1965 מינהל ההנדסה 1 'עמ 22-0283 פרוטוקול החלטות רשות רישוי דיין משה 151 בצרון 34 בקשה מספר: 0283-22 גוש: 6150 חלקה: 392 תאריך בקשה: 2022/02/20 שכונה: ביצרון ורמת ישראל תיק בניין: 151-0758 סיווג: מסלול מקוצר/הוספת מרחב מוגן דירתי בקשת מידע: 201900843 שטח: 1766 מ"ר תא' מסירת מידע: 2019/06/12 מבקש הבקשה: דווידוביץ אמיר בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 שיר דווידוביץ אוראל בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 עורך הבקשה: פרמן אריאל שדה יצחק 57ב, תל אביב - יפו 6706630 תוכן הבקשה ע"י עורך הבקשה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202889 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: אבי דוידיעיצוב פנים20/11/202732 צפיות
המלצה על מיטה זוגית עם ארגז מצעים לשמירה על חדר שינה מסודר. מיטה זוגית עם ארגז מצעים היא רהיט עם ערך מוסף.

מאת: גיא רונאלעיצוב פנים14/05/202800 צפיות
הדפסה על זכוכית הינה טרנד עולה בעולם עיצוב הבית והמשרד. בשנים האחרונות חלו התפתחויות טכנולוגיות המאפשרות שימושים רבים שלא התאפשרו קודם להדפסות מסוג זה. לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות ומכאן את השימושים המומלצים עבורה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים02/04/202246 צפיות
הבאנו לכם כמה טיפים איך לתחזק את השטיח שלכם בצורה הנכונה כדי שתישמר לאורך זמן במראה המקורי

מאת: דוד כהןעיצוב פנים11/03/202223 צפיות
גם היום בעידן המודרני או הפוסט המודרני, בעידן בו אנחנו מחפשים עיצובים מינימליסטיים, עיצובים שמתאימים יותר לרוח התקופה ובוודאי למאה ה-21, הרי שיש תחומים מסוימים בהם אנחנו דווקא מעדיפים להיצמד לעיצובים קלאסיים, עיצובים ישנים וטובים, כאלה שאנחנו מכירים וכמו שטיחים קלאסיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica