חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סרטונים מצחיקים

מאת: shmolikאינטרנט - כללי06/12/2012955 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הצחוק הוא התרופה הטובה ביותר - זו לא קלישאה זו האמת. צחוק לא רק גורם לך להרגיש ערני ומשוחרר, אלא גם מרגיע את הגוף, בריא ללב, משחרר יותר אנדורפינים ומחזק את המערכת החיסונית.זה מסביר למה רוב האנשים עדיין בוחרים לצפות ב- סרטונים שגורמים להם לצחוק מאשר אלה המעוררים רגשות שליליים.מחקרים הראו כי יותר אנשים מעדיפים לצפות בסרטונים מצחיקים ולא בחדשות. בימים אלה, יותר ויותר אנשים מבלים את זמנם בצפייה בסרטונים מצחיקים ביוטיוב, יותר מאשר לשבת בכורסא ולצפות במהדורת החדשות.מקטעי וידיאו ביתיים ועד לסדרות אינטרנט, סרטונים מצחיקים נמצאים בכל מקום!רוב קטעי הוידיאו הביתיים ביוטיוב, ניחשתם נכון - מצחיקים. צפייה בסרטונים מצחיקים יכולה להיות גם דרך להימלט מלחץ בעבודה, בית ספר או דאגות אחרות.הדבר הטוב הוא, שזה לגמרי בחינם! כל שעליכם לעשות הוא להדליק את המחשב, לגלוש באינטרנט, סה טו, הכל מונח לפני עניכם!עם כל הדברים השגרתיים שמעסיקים אותנו במשך היום, זה נחמד לקבל קצת זמן איכות עם המשפחה והחברים. הדרך הקלה ביותר לעשות זאת, היא על ידי שיתוף החוויה של צפייה בסרטונים מצחיקים או תמונות מצחיקות. ההומור מדבק ומתפשט בקלות, ולכן זאת הדרך הטובה ביותר לעודד אדם אהוב, לא משנה כמה רחוק הוא.לאור עובדה זאת, גם עסקים עושים שימוש ב- סרטונים מצחיקים .שימוש בהומור בפרסומת, הופכת אותה לאטרקטיבית יותר לצופים, ומכאן הדרך שלה להתפשט דרך רשתות חברתיות ומפה לאוזן, היא קצרה.תמונות ו- סרטונים מצחיקים הם כמו וירוסים מהסוג הטוב. עם הנגישות שלהם הם בקלות יכולים לגרום לשמחה לכל מי שמבקש.זאת הסיבה שכמעט כולם צופים בהם בשעות הפנאי שלהם, כשהם מדוכדכים או סתם משועממים.

 



תגיות המאמר: סרטונים מצחיקים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת shmolik

מאת: shmolikטלפונים סלולריים23/10/163157 צפיות
הטכנולוגיה מתפתחת במהירות ופעם בכמה זמן אנו טועמים מיצירותיה המופלאות. אחת מהן הינה הסמארטפון - יצירתו הייתה נקודת מפנה בעולם הטכנולוגי ובמהירות התפתח ותפס חלק ניכר בחיינו. אך מה מניע את הסמארטפון? מה הופך אותו לכל כך מיוחד מלבד ממערכת ההפעלה המופלאה שלו השונה מכל פלאפון רגיל?

מאת: shmolikאימון לאיכות חיים27/04/162775 צפיות
המאמר ילמד כיצד לנצל את הזמן לטובה ולשפר את ההישגים בצורה הטובה ביותר בהתחשב בזמן.

מאת: shmolikאימון לאיכות חיים27/04/162632 צפיות
המאמר ילמד כיצד לנצל את הזמן לטובה ולשפר את ההישגים בצורה הטובה ביותר בהתחשב בזמן.

מאת: shmolikקולנוע19/04/152883 צפיות
המידע שאנחנו מכניסים למוחינו הוא מה שבונה אותנו ומשנה את הדרך שבה אנו מסתכלים על דברים. הנה סרטים מומלצים מעוררי השראה, סרטי קומדיה ששינו לרבים את דרך ההסתכלות על החיים בעוד גרמו להם ליפול מהכיסא מרוב צחוק.

מאת: shmolikספרות22/03/151625 צפיות
אספנו כאן אוסף מדהים של משפטי אהבה מרגשים , שיכולים להעביר לכל אחד את היום בשמחה , ובכיף. מי שרוצה יכול לשתף את משפטי האהבה ברשתות החברתיות.

מאת: shmolikבידור ופנאי - כללי04/03/151313 צפיות
פירוש חלומות - המאמר הבא מסביר על פירוש חלומות ונותן הסבר לתופעות נפוצות וסימנים נפוצים שקורים בדרך כלל בחלומות שלנו.

מאת: shmolikאימון אישי11/02/151420 צפיות
איך לשפר את הביטחון העצמי? המאמר הבא דן בשיטות לשיפור הביטחון העצמי , שיפור היכולת האישית , שיפור ביטחון עצמי ליד בנות וכו'.

מאמרים נוספים בנושא אינטרנט - כללי

מאת: בנימין קלינגראינטרנט - כללי04/04/223006 צפיות
הצהרת נגישות אנו בקלינגר רישוי עסקים והתרי בניה רואים חשיבות עליונה בסיוע והנגשת אתר האינטרנט שלה לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות ולהנות מהאתר המושקע. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/213487 צפיות
שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193846 צפיות
לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

מאת: רוןאינטרנט - כללי24/06/163157 צפיות
מאמר על אתר קופונים

מאת: יוסי לויאינטרנט - כללי02/05/163255 צפיות
כולם היום קונים צפיות ביוטיוב על מנת למתג את העסק שלהם, זה מתחיל בזמרים וממשיך לבעלי עסקים גדולים / קטנים, מומלץ בחום רב לבחון את האופציה לרכוש צפיות איכותיות ממשתמשים בחו"ל הריי שהדבר יכול לתרום לכם רבות למיתוג ולהפוך לגדולים, העין קובעת ומייצרת מציאות.

מאת: ליאוראינטרנט - כללי22/02/163191 צפיות
תרגום אתרים בעזרת חברת שירותי תרגום, בעלת מוניטין, מביא לתוצאה טובה מאוד. תרגום אתרים שמתבצע היטב, מאפשר להקים אתר חדש, שמיועד לקהל יעד חדש.

מאת: מאיר סוויסה אינטרנט - כללי07/01/163305 צפיות
מובילים בשרון כולנו זקוקים לחברת מובילים בשרון מקצועית ואמינה על מנת לעבור דירה, לשנע מטענים שונים ולהוביל חפצים ממקום למקום. חברת מובילים בשרון מספקת מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר הובלת דירות, הובלה עם מנוף לפינוי חפצים גדולים מקומה גבוהה ודירות גג, הובלת מטענים בעיר וברחבי הארץ וכן שירותי אריזה, פריקה ואחסון. חשוב לבחור חברה אמינה ובעלת מוניטין טוב בענף, מומלץ לחתום על חוזה מסודר הכולל פירוט העבודה, עלות, ביטוחים ואחריות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica