חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לבחור נעלי אסיקס

מאת: שירה טאופנה19/12/20121232 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איך לבחור נעלי אסיקס?

אם אתם צריכים נעלי ספורט והחלטתם ללכת על נעלי אסיקס ודאי כבר הבחנתם שיש לחברה היפנית הזאת דגמים רבים ומגוונים. לאורך השנים הרבות מאז הקמתה בשנת 1949 ועד היום, היא השיקה מבחר מאוד רחב של נעליים, ועם הזמן גם פיתחה טכנולוגיות חדשות ושיפרה את הדגמים. אם המבחר הרחב בלבל גם אתכם, הנה כמה המלצות לבחירה נבונה:

איפה לקנות?

נעלי אסיקס נמכרות בכל רחבי העולם וכמובן גם אצלנו כאן בישראל. תוכלו למצוא אותן בחנויות מובחרות לצד מותגים ידועים נוספים מתחום הספורט. כדאי לבחור במקום מקצועי שבו תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלותיכם. בכל מקרה לא כדאי להתפתות ולקנות נעליים באינטרנט, וזאת משום שחשוב מאוד למדוד את הנעל ולבדוק את ההתאמה האישית, במיוחד כשמדובר בנעלי ספורט שצריכות להתאים לרגל באופן מדויק.

איזה דגם?

כאמור ישנו מבחר רחב מאוד של נעלי אסיקס, החל מנעליים המתאימות לריצה והליכה, דרך נעלי טניס ועד לנעלי כדור – רגל וגולף. לפיכך דבר ראשון חשוב מאוד להגדיר את הצורך שלכם, ולפי הצורך שהגדרתם להתאים את הנעל. החברה ערכה מחקרים ופיתחה טכנולוגיות מיוחדות כך שהנעליים שלה נותנות מענה מדויק לצרכי הספורט השונים, וכדאי מאוד לנצל זאת לטובתכם ולבחור בנעל המתאימה. כך למשל נעלי הריצה הן בעלות טכנולוגיית ג'ל ייחודית, וכמובן קלות משקל, מונעות זעזועים, תומכות ברגל, מונעות זיעה ועוד.

ומה לגבי צבע?

ישנה תפיסה רווחת שלפיה נעלי ספורט מקצועיות צריכות לספק את העבודה ולא משנה כיצד הן נראות. התפיסה הזו היא כמובן שגויה, גם נעלי ספורט צריכות לתת הרגשה טובה ולהעניק לנו חשק לנעול אותן. נעלי אסיקס מעוצבות ואופנתיות, ומבחר הצבעים מתאים לכול טעם, כך שכל אחד יכול למצוא את הדוגמא או הצבע שהוא אוהב. כדאי לשים לב שישנן נעליים המתאימות לגברים ונעליים אחרות המתאימות לנשים, והצבעים כמובן בהתאם. תוכלו לבחור בגוונים נועזים ושמחים או בגוונים שקטים וקלאסיים, כמובן בהתאם להעדפתכם האישית.

לסיכום, אז אם גם אתם, כמו מקצוענים רבים לפניכם, בחרתם ללכת על נעלי אסיקס, אל תתבלבלו מהמבחר הרחב. תוודאו שאתם בוחרים את הדגם המתאים במקום מקצועי ותחליטו על צבע שיעשה לכם חשק לצאת לנצח.

 



תגיות המאמר: נעלי אסיקס


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שירה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שירה ט

מאת: שירה טבריאות הנפש01/08/132066 צפיות
לא אחת קיים בלבול בקרב האוכלוסייה בין עולם הפסיכולוגיה לתחום הפסיכיאטריה, וזאת ככל הנראה משום ששני המקצועות נוגעים לנבכי הנפש. אולם, למען האמת מדובר בשני מקצועות שונים לחלוטין, שלכל אחד מהם מסלול לימודים משלו והכשרה מקצועית אחרת. אז מהם בדיוק ההבדלים בין השניים ואיך יודעים למי לפנות כשיש בעיה הדורשת טיפול?

מאת: שירה טבריאות הנפש01/08/132013 צפיות
פסיכולוג הוא מטפל בעל הכשרה מקצועית, ויש בידיו את הניסיון והכלים לעזור בבעיות נפשיות שונות ומגוונות. הפסיכולוגים משתמשים בגישות טיפוליות שונות, אך המשותף לכולם היא המטרה לעזור לפתור בעיה של המטופל או למנוע אותה מראש. בבואכם לבחור אישיות טיפולית מקצועית רצוי לפנות אל פסיכולוג מומלץ שנבחר בקפידה. הנה כמה סיבות טובות לכך:

מאת: שירה טבריאות הנפש01/08/131994 צפיות
לא פשוט למצוא פסיכולוג מתאים, בעיקר אם זו הפעם הראשונה שאתם מחפשים איש מקצוע בתחום זה. קיימים מבחר פסיכולוגים מומלצים, אבל איך בעצם יודעים שהם מתאימים לכם ואיך בוחרים? כדי לעזור ערכנו עבורכם מספר המלצות בדרך אל הטיפול, הכוללים דברים שכדאי לעשות או לחלופין שעדיף להימנע מהם.

מאת: שירה טבריאות הנפש01/08/131959 צפיות
כאשר ילד צריך טיפול פסיכולוגי, הדבר עלול להרתיע ולהבהיל את ההורים, במיוחד אם עד כה מעולם לא היו זקוקים לשירות של פסיכולוג ואינם נתקלו בילדים שזקוקים לטיפול כזה בסביבתם הקרובה. אולם, טיפול פסיכולוגי בילדים הוא שכיח ונפוץ, ויכול לסייע רבות לילד, כך שכלל אין צורך להירתע ורצוי שלא לדחות את הפנייה. ניתן לטפל בילדים כבר בגיל הרך, וכן לטפל בילדים גדולים יותר בגילאי בית ספר וילדים בשלב גיל ההתבגרות, כאשר סוג הטיפול מותאם כמובן ספציפית לגיל ולמקרה.

מאת: שירה טבריאות הנפש01/08/131989 צפיות
נפש האדם היא סבוכה ומורכבת, וכאשר קיימת בעיה כלשהי, ניתן לפנות אל פסיכולוג, מטפל מקצועי שבידיו ארגז כלים להתמודדות עם מגוון קשיים נפשיים. במקרים רבים טיפול פסיכולוגי נוחל הצלחה, גם אם לעיתים לוקח זמן ארוך עד שהן המטופל והן הסביבה מרגישים בשינוי חיובי. אולם, גם לטיפולים אצל הפסיכולוג אין מאה אחוזי סיכויי הצלחה, כאשר לאי הצלחה יכולות להיות סיבות רבות.

מאת: שירה טמשפחה וזוגיות - כללי01/08/131932 צפיות
הורות זה דבר טבעי, מאז ומעולם הולידו בני האדם צאצאים ולא נדרשו ללימוד מיוחד על מנת למלא את התפקיד נאמנה. מצד שני הדרכות הורים הפכו לנפוצים מאוד ומבוקשים על ידי הורים רבים בכל רחבי הארץ. אז מדוע בעצם ללכת אל הדרכה כזו? הנה כמה סיבות טובות:

מאת: שירה טמשפחה וזוגיות - כללי01/08/132066 צפיות
טיפול משפחתי הוא טיפול פסיכולוגי שנועד לפתור בעיות שונות ומגוונות בתוך הגרעין המשפחתי. הנחת היסוד של טיפול כזה היא שהיחיד או הפרט הוא לא אטום בודד, אלא חלק ממערכת גדולה יותר, ושבכוחה של אותה מערכת משפחתית להשפיע על הפרטים המרכיבים אותה. הטיפול שם דגש הן על הפרט והן על מערכות היחסים בין הפרטים בתוך המשפחה, ולפיכך כולם יחד שותפים לתהליך. הדגש יכול להיות על מערכת היחסים שבין ההורים, על מערכת היחסים שבין ההורים לילדים, על מערכת היחסים בין הילדים, או שילוב של מערכות היחסים השונות.

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: עומריאופנה02/06/162149 צפיות
כשמדברים או נזכרים בתכשיטים, אוטומטית צצה לנו בראש תמונה של אישה. אך בימים אלו סדר הדברים משתנה: טרנד התכשיטים תופס תאוצה רבה בקרב הגברים המודרניים. למרבית תכשיטים והאביזרים הגבריים (בין אם מדובר בתליון, שרשרת או צמיד לגבר) יש מטרה, וכל פריט בא להדגיש ולהבליט תכונה שונה.המבחר עשיר ושופע, וגבר המעוניין לקשט עצמו ולשפר את ההופעה עלול ללכת לאיבוד. לכן כדאי שנעשה סדר בתכשיטים הקיימים ונפרט מהם הטרנדים החמים ועל מה מומלץ לשים דגש בבחירת תכשיטים לגבר.

מאת: אבי דוידיאופנה29/03/162110 צפיות
טיפים חיוניים לקניית בגדים ואביזרי אפנה בזול בישראל ובאתרי אינטרנט.

מאת: רועי כץאופנה11/02/162062 צפיות
שעונים הם האקססוריז הפופולארים ביותר לגבר

מאת: אודי ביגאופנה06/08/152431 צפיות
הילדים שלנו הם הדבר החשב ביותר לנו בחיים, אנו עושים הכול בשביל שהם יהיו מאושרים ורוצים רק בטובתם. כשיש אירוע משמעותי כזה או אחר בחיים שלהם ההתרגשות שלנו רבה, ואך טבעי הוא הדבר שבאירוע שלהם נרצה שהם ייראו הכי טוב והכי נוצץ. בת מצווה היא עוד אירוע מהאירועים החשובים הללו בחיים שלהם, ובשביל להתלבש טוב הכלה צריכה למדוד שמלות בת מצווה בכדי שהיא תמצא את מה שהכי מתאים לה. אירועי בת מצוות הם אירועים רבי משמעות וכל אחד רוצה שהילדה שלו תיראה במיטבה, אז הנה כמה טיפים בעניין של שמלות.

מאת: דוד כהןאופנה31/07/151893 צפיות
מה מייחד בגדי תינוקות מבגדים לגילאים מבוגרים יותר? איך מתאימים בגד לעונת השנה? איך בוחרים מותגים לפעוטות?

מאת: אודי ביגאופנה16/05/151912 צפיות
אחד הדברים הכי שובי לב, חמודים ועוצרי נשימה זה להביט על שורת ילדות קטנות, לובשות בגדי שושבינות ומקבלות לאחר כבוד את פני החתן והכלה. עם זאת שמלה עבור שושבינה ניתן למצוא במגוון מידות, כך שגם ניתן למצוא שמלות עבור נערות ונשים, אך עדיין הקסם הגדול ביותר טמון בשמלות של שושבינות קטנות. מה בדיוק עובד כ"כ טוב? ובכן לא ברור אם זה השילוב של הבד העשיר עם המראה התמים ילדי, אם זה המעמד שמתחבר אל מהות השמלה, או עם זה המראה של הלבוש המושקע והמוקפד אשר מולבש על ילדות מרוגשות וחייכניות שהולכות לפני הזוג המלכותי.

מאת: ravivorאופנה22/04/152990 צפיות
בניגוד למה שנהוג לחשוב, יבוא מקביל של מותגים הוא חוקי בישראל - כל עוד מקפידים על כך שהמוצרים אכן מקוריים ולא מזויפים. הנה כמה מהיתרונות של יבוא מותגים מקביל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica