חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירת כספת ביתית

מאת: כספותאבטחת הבית19/12/2012933 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מדי שנה אנו עדים למקרים רבים של פריצות לבתים וגניבת חפצים ומסמכים יקרי ערך. ישנן פעמים בהם הפורץ מצליח לנטרל את מערכת האזעקה ועד אותו רגע בו מגיעה המשטרה הוא מצליח לחמוק מהבית עם כל השלל. אם גם אתם מעוניינים להבטיח מיגון מקסימאלי של בני משפחתכם ושל כל החפצים והמסמכים יקרי הערך, חשוב שתדאגו לרכש כספת ביתית בנוסף למערכת מיגון הבית.

מהי כספת ביתית?

בעבר, כספות לא נחשבו כנוף טבעי של הבית, אלא כפריט הגנה החיוני בכל משרד של חברה או מפעל. כיום, כמעט כל אדם המאורע במקרים הרבים של מעשי השוד והאלימות במדינתנו שוקל קנייה של כספת ביתית בה הוא יוכל לשים את כל הכסף, התכשיטים ומסמכים בעלי ערך. למרות שבדרך כלל המטרה הראשונית של קופסת הפלדה הביתית בעלת מנגנון הנעילה המשוכלל היא להגן על דברים יקרי ערך מפני גניבה, משפחות רבות מחליטות לקנות כספות בעלות ייעוד מסוים, כמו למשל כספת ביתית לנשק, כספת ביתית למדיה ועוד. כך הילדים לא יכולים להגיע לכספת ואילו אתם יכולים לישון ברוגע בלילה.

כספת ביתית - הבחירה הנכונה

בחירה של כספת ביתית צריכה להיעשות בקפדנות תוך התחשבות בשיקולים הבאים:

תקציב- אמרו למוכר בחנות מהו התקציב העומד לרשותכם ואילו הוא יציג בפניכם את הכספות שעומדות בדרישות התקציביות שלכם. דבר זה יכול לקצר את תהליך בחירת הכספת בצורה משמעותית.

רמות מיגון- ישנם סוגים שונים של כספות ברמות מיגון שונות. כאן תצטרכו לקבל החלטה מהי רמת המיגון בה אתם מעוניינים, כמו למשל כספת כחול לבן ברמת מיגון גבוהה ביותר בעלת 6 בריחים, פלדת שריון ודלת בעובי 10 מילימטרים או שמא אתם מעוניינים בכספת ברמת מיגון בינונית בעלת מספר מועט של בריחים, דלת בעובי של 8 מ"מ אשר קלה יותר לפריצה.

מנגנון נעילה- מנגנון הנעילה הקלאסי הוא מנגנון נעילה מכאני. אך כיום, יש כספות עם מנגנוני נעילה מתקדמים יותר, אם מדובר על מנגנון דיגיטאלי או ביומטרי. הנעילה והפתיחה של הכספת יכול להתבצע על ידי הקלדת קוד מיוחד או העברת כרטיס מגנטי עליו צרוב קוד ההרשאה. ישנן כספות בהם משולבים מנגנוני נעילה מכאניים ודיגיטליים. הגיעו להחלטה מה המתאים לכם ביותר.

 



תגיות המאמר: כספות, כספת ביתית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

YoSafe כספות

חברה בעלת ותק של יותר מ-25 שנה בענף הכספות, אצלנו תוכלו למצוא מגוון גדול של כספות איכותיות ובטוחות עבורכם.

בזכות המגוון העצום של הכספות שלנו אנו נתאים עבורכם את הכספת המתאימה לכם !

צרו איתנו קשר כבר עכשיו לקבלת הצעת מחיר.

077-5116070

http://www.yosafe1.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת כספות

מאת: כספותאבטחת הבית28/05/13937 צפיות
כספת איכותית נמדדת אמצעי המיגון שלה וביכולת שלה לאפשר לכם לישון בראש שקט. הטכנולוגיה המתקדמת מציעה היום מגוון רחב של כספות למכירה, עם אמצעי מיגון חדישים ובטוחים. כדי ליהנות מכספת איכותית, חשוב לבצע את הקנייה אצל חברה מקצועית, אמינה ואשר מוכרת כספות בהתאם לתקנים מחמירים.

מאת: כספותאבטחת הבית28/04/13799 צפיות
בדיוק כמו שאנו נוטים לרכוש לעצמנו ולבני משפחתנו האהובים ביטוחים שונים על מנת שיבטיחו את שלומם במקרה וחלילה יקרה אסון כלשהו, מדוע שלא נדאג להבטיח את שלומם של פריטים וחפצים היקרים לליבנו?

מאת: כספותאבטחת הבית05/02/13868 צפיות
רכישה של כספת לבית, לעסק או למשרד איננה דבר של מה בכך. לפני שרוכשים כספת, חשוב לוודא שהחברה המשווקת והמתקינה, יכולה להציג בפניכם מגוון גדול, אשר מתוכו תבחרו את הכספת המתאימה עבורכם.

מאת: כספותאבטחת הבית24/01/13906 צפיות
אם הכספת נתקעה, אם שכחתם את הקוד לפתיחת המנגנון או שאיבדתם את המפתח, אל חשש. ישנם פורצי כספות, מומחים לפתרון של בעיות כאלה.

מאת: כספותאבטחת הבית19/12/12844 צפיות
כספות הן אותן קופסאות הבנויות מפלדה חזקה שניתן לנעול ועל ידי כך להבטיח שמירה מקסימאלית של כל הרכוש והניירות היקרים לנו. המטרה של הכספת היא לא רק להבטיח לנו כי חפצי הערך שלנו לא יגנבו במקרה של פריצה אלא גם כי הניירת והחפצים אשר בחרנו לאחסן בכספת יזכו להגנה הטובה ביותר במקרים של דליקה או נזקים חיצוניים אחרים.

מאת: כספותאבטחת הבית20/11/12895 צפיות
תקלה בכספת עלולה להיות מצב מייאש, במיוחד אם מאוחסנים בתוך הכספת חפצי ערך ואין דרך להוציא אותם. תקלה יכולה להיות טכנית, למשל במנגנון הנעילה המכאני. במקרה של כספות אלקטרוניות מודרניות, לרוב מדובר בכשל של האלקטרוניקה. כספת עלולה להיפגם ולא להיפתח, גם אם נעשה נסיון כוחני לפרוץ אותה.

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201618 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201313 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201185 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191535 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191962 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181791 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181441 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica