חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכירת כספות לבית ולמשרד

מאת: כספותאבטחת הבית05/02/2013868 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רכישה של כספת לבית, לעסק או למשרד איננה דבר של מה בכך. לפני שרוכשים כספת, חשוב לוודא שהחברה המשווקת והמתקינה, יכולה להציג בפניכם מגוון גדול, אשר מתוכו תבחרו את הכספת המתאימה עבורכם.

לקנות כספת

אם יש ברשותכם חפצי ערך יקרים, אם בעסק שלכם יש כניסה ויציאה של כסף מזומן בסכומים גבוהים, אם אתם מחזיקים כלי ירייה ברישיון או שאתם מיצרים או נחשפים לניירות עבודה בנושאים רגישים או סודיים, אתם זקוקים לכספת. כספת לא רוכשים באופן יומיומי, ומרבית האנשים אינם יודעים איזו כספת תתאים בצורה הטובה ביותר לצרכים האישיים שלהם; ועל כן, השאלה ממי לרכוש את הכספת החדשה, היא שאלה חשובה מאוד. מכירת כספות איננה עניין של מה בכך. בית עסק מקצועי למכירת כספות חייב להכיר סוגים רבים של כספות (ביתיות, משרדיות, חסינות אש, ניידות, מקובעות לקיר) וכן סוגים שונים של מנעולים או מנגנונים (דיגיטלי, מכאני, מנעול קומבינציה). 
רק חברה אמינה ומקצועית תעזור לכם לבחור את הכספת המתאימה לכם, תתקין אותה בצורה מושלמת, תדאג להצפין אותה (בתוך ארון, מאחורי תמונה וכן הלאה) ותספק לכם גם שירותי פריצה בשעת הצורך, במקרה של אובדן מפתח או קוד סודי. אם חשוב לכם לדעת גם מהו המחיר, הרי שמחיר הכספת תלוי בקריטריונים כמו גודל פנימי וחיצוני, עובי הפלדה, סוג המנגנון ועוד. לכן, המחיר מתחיל במאות שקלים ומגיע גם לאלפים.

כספת משרדית

גם אם אין לכם כספת בבית, הרי שעל כספת משרדית אתם לא יכולים לוותר. כספות למשרד חיוניות למרבית בתי העסק והמשרדים, קטנים כגדולים. בכספת משרדית נוהגים לאחסן כסף מזומן לצד ניירת המסווגת סודית, אשר ללקוחות ולחלק מהעובדים אסור שתהיה גישה אליה. אופי הכספת, גודלה, איכותה, מחירה והקושי לפרוץ אותה, הם פונקציה של צרכי המשרד ותחום פעילותו. 

יש לשים לב שציינו "קושי לפרוץ" ולא בכדי. כל כספת, ותהה זו האיכותית והבטוחה ביותר, ניתנת לפריצה. מטרת הכספת היא למנוע גישה לתכולת הכספת במהלך הפעילות העסקית הרגילה, ולהשלים את אמצעי המיגון האחרים, המומלצים לבית עסק מסוג זה או אחר. הכספת, בשילוב מערכת אזעקה ומוקד אבטחה, לדוגמא, יהפכו את המשרד למוגן בפני גניבה, ככל האפשר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

YoSafe כספות

חברה בעלת ותק של יותר מ-25 שנה בענף הכספות, אצלנו תוכלו למצוא מגוון גדול של כספות איכותיות ובטוחות עבורכם.

בזכות המגוון העצום של הכספות שלנו אנו נתאים עבורכם את הכספת המתאימה לכם !

צרו איתנו קשר כבר עכשיו לקבלת הצעת מחיר.

077-5116070

http://www.yosafe1.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת כספות

מאת: כספותאבטחת הבית28/05/13938 צפיות
כספת איכותית נמדדת אמצעי המיגון שלה וביכולת שלה לאפשר לכם לישון בראש שקט. הטכנולוגיה המתקדמת מציעה היום מגוון רחב של כספות למכירה, עם אמצעי מיגון חדישים ובטוחים. כדי ליהנות מכספת איכותית, חשוב לבצע את הקנייה אצל חברה מקצועית, אמינה ואשר מוכרת כספות בהתאם לתקנים מחמירים.

מאת: כספותאבטחת הבית28/04/13800 צפיות
בדיוק כמו שאנו נוטים לרכוש לעצמנו ולבני משפחתנו האהובים ביטוחים שונים על מנת שיבטיחו את שלומם במקרה וחלילה יקרה אסון כלשהו, מדוע שלא נדאג להבטיח את שלומם של פריטים וחפצים היקרים לליבנו?

מאת: כספותאבטחת הבית24/01/13906 צפיות
אם הכספת נתקעה, אם שכחתם את הקוד לפתיחת המנגנון או שאיבדתם את המפתח, אל חשש. ישנם פורצי כספות, מומחים לפתרון של בעיות כאלה.

מאת: כספותאבטחת הבית19/12/12846 צפיות
כספות הן אותן קופסאות הבנויות מפלדה חזקה שניתן לנעול ועל ידי כך להבטיח שמירה מקסימאלית של כל הרכוש והניירות היקרים לנו. המטרה של הכספת היא לא רק להבטיח לנו כי חפצי הערך שלנו לא יגנבו במקרה של פריצה אלא גם כי הניירת והחפצים אשר בחרנו לאחסן בכספת יזכו להגנה הטובה ביותר במקרים של דליקה או נזקים חיצוניים אחרים.

מאת: כספותאבטחת הבית19/12/12935 צפיות
מדי שנה אנו עדים למקרים רבים של פריצות לבתים וגניבת חפצים ומסמכים יקרי ערך. ישנן פעמים בהם הפורץ מצליח לנטרל את מערכת האזעקה ועד אותו רגע בו מגיעה המשטרה הוא מצליח לחמוק מהבית עם כל השלל. אם גם אתם מעוניינים להבטיח מיגון מקסימאלי של בני משפחתכם ושל כל החפצים והמסמכים יקרי הערך, חשוב שתדאגו לרכש כספת ביתית בנוסף למערכת מיגון הבית.

מאת: כספותאבטחת הבית20/11/12896 צפיות
תקלה בכספת עלולה להיות מצב מייאש, במיוחד אם מאוחסנים בתוך הכספת חפצי ערך ואין דרך להוציא אותם. תקלה יכולה להיות טכנית, למשל במנגנון הנעילה המכאני. במקרה של כספות אלקטרוניות מודרניות, לרוב מדובר בכשל של האלקטרוניקה. כספת עלולה להיפגם ולא להיפתח, גם אם נעשה נסיון כוחני לפרוץ אותה.

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201621 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201317 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201188 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191538 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191964 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181795 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181443 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica