חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חשיבות יישום הנחיות המכון הרפואי לבטיחות בדרכים

מאת: נהיגה בשכרותדיני תעבורה19/12/2012853 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המכון הרפואי לבטיחות בדרכים הינו גוף בעל משמעות גדולה מאד בכל הקשור למשרד התחבורה ולרשות הרישוי. למעשה, מוטלת על גוף זה אחריות גדולה לגבי כל אדם בעל רישיון מטעם מדינת ישראל. כל אזרח אשר מעוניין להוציא רישיון נהיגה בישראל מחויב לחתום על הצהרת בריאות ולפרט כל דבר אשר עלול לפגוע ביכולת הנהיגה שלו מבחינה בריאותית.
אין הדבר מתייחס דווקא לבעיות מהותיות כגון בעיות לב וכדומה. גם אנשים המרכיבים משקפיים במספר גבוה למשל, מחויבים לעבור בדיקת ראיה טרם קבלת רישיון הנהיגה. קיימים מקרים בהם המכון הרפואי לבטיחות בדרכים מוצא לנכון כי אין כל סיבה להמשיך ולעקוב אחר אותו אזרח מבחינה בריאותית אולם במקרים אחרים, קובע המכון הרפואי לבטיחות בדרכים כי יש לבצע מעקב אחר מצב בריאותו של אותו אדם.

אילו הנחיות מעביר המכון הרפואי לבטיחות בדרכים ?

ברוב המקרים בהם מחליט המכון הרפואי לבטיחות בדרכים לעקוב אחר מצב בריאותו של הנהג, מתבקש הנהג להביא למכון הרפואי לבטיחות בדרכים הצהרת בריאות מרופא המשפחה שלו ותצהיר שלו עצמו חתום על ידי נוטריון או עורך דין. לאחר מכן, במידה והמכון הרפואי לבטיחות בדרכים מאשר את התצהירים הוא שולח כל מספר שנים תצהירי בריאות חדשים אשר יש להחתימם. מספר השנים תלוי בבעיה הבריאותית בה לוקה הנהג. כך, בכל פעם שמתקבלים הטפסים, חובה על הנהג למלא את הטפסים בהקדם שאם לא כן ייפסל רישיון הנהיגה שלו לאלתר.

לא יישמתם את הנחיות המכון הרפואי לבטיחות בדרכים ?

במידה ולא יישמתם את הנחיות המכון הרפואי לבטיחות בדרכים רשאי המכון הרפואי לפסול את רישיון הנהיגה שלכם. אך במידה והמשכתם לנהוג עם הרישיון הפסול ונעצרתם על ידי ניידת משטרה אתם עלולים לקבל קנסות תעבורה ואף שלילת רישיון לתקופה ארוכה. כמו כן, במקרה שכזה יקשה עליכם המכון הרפואי לבטיחות בדרכים להעביר אליהם תצהירים נוספים מדוקדקים ומפורטים יותר.

ולסיום, חשוב לציין כי כיוון שהמכון הרפואי לבטיחות בדרכים הינו גוף המקשר בין רפואה לנהיגה, חלק מן הצוות שלו מורכב מרופאים אשר בוחנים בקפידה את תצהירי הרופאים ובמידת הצורך יבקשו מכם חומר רפואי נוסף.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נהיגה בשכרות

מאת: נהיגה בשכרותדיני תעבורה27/01/131000 צפיות
כולנו יוצאים לבלות ושותים איזה דרינק קטן. אבל אנחנו גם מכירים במגבלה החוק, ולכן לאחר כמה משקאות אנו לא נוהגים בסיום הבילוי. ישנם אנשים, למרות זאת, שכן שותים ונוהגים. נהיגה בשכרות הוכחה כפעולה מסוכנת מאד, שיש לה קשר ישיר לתאונות דרכים.

מאת: נהיגה בשכרותדיני תעבורה27/01/13979 צפיות
נתונים סטטיסטים מראים כי מהירות מופרזת אינה הסיבה העיקרית לתאונות דרכים, כי אם דווקא שתיית אלכוהול ונהיגה תחת השפעתו או אי עצירה בתמרור עצור (וברמזור). ובכל זאת, נהיגה במהירות מופרזת עדיין נחשבת לאחד הגורמים המשמעותיים בכל הקשור לתאונות דרכים.

מאת: נהיגה בשכרותדיני תעבורה25/12/121015 צפיות
אין ספק כי כל עבירות התעבורה הינן עברות חמורות ונחשבות כמסוכנות במיוחד. יחד עם זאת, קיימות עבירות תעבורה נפוצות ומסוכנות במיוחד כאשר ביניהן ניתן למצוא: נהיגה במהירות מופרזת. מהירות מופרזת אינה מספר קבוע אלא משתנה מכביש לכביש ולעיתים אף קיימות מהירויות שונות בחלקים שונים באותו כביש.

מאת: נהיגה בשכרותדיני תעבורה29/11/121221 צפיות
אם אתה יוצא לבלות עדיף שלא תיקח על עצמך את האחריות של לנהוג. את הסיסמא הזו כולנו כבר יודעים לדקלם, כי אנחנו מבינים שברוב המקרים שבהם אנחנו יוצאים לבלות, הבילוי שלנו כולל גם אלכוהול, ורובנו כבר מבינים שאם יש משהו שלא הולך ביחד, זה אלכוהול ונהיגה. נהיגה בשכרות זה עניין מסוכן ביותר, ועדיף מאוד להימנע ממנו, כי הוא עלול להסתיים באסון.

מאת: נהיגה בשכרותדיני תעבורה29/11/12900 צפיות
אין ספק שמכונית היא כלי מדהים שנכנס להיסטוריה של האנושות כבר לפני הרבה מאוד שנים. ככל שחולפות השנים, אנחנו רואים כיצד הטכנולוגיה הנפלאה שלנו מגיעה גם לפיתוח המכוניות שעליהן אנחנו נוהגים, ואת הפיתוח הזה אפשר לראות הן בעיצוב והן ביכולות. בימינו יש לא מעט סוגים של מכוניות שיכולות להגיע למהירויות גבוהות מאוד, וזה אכן פיתוי מאוד גדול עבור מי שאוהב לנהוג.

מאמרים נוספים בנושא דיני תעבורה

מאת: דניאל מלמדדיני תעבורה11/07/182184 צפיות
שאלת ההזדקקות לשירותיו של עורך דין תעבורה היא אינה שאלה שניתן לענות עליה באופן אובייקטיבי, שכן כל מי שמרגיש שהוא אינו מוכן לקבל את הדין שנגזר עליו, זקוק לעורך דין תעבורה שיאפשר לו להתמודד מול רשויות החוק והערכאות המשפטיות

מאת: עו"ד גיל נדלדיני תעבורה28/11/171601 צפיות
שימוש במצלמות מעקב במקום העבודה ובמסגרת יחסי עבודה

מאת: amirdadon90דיני תעבורה16/11/161639 צפיות
בין אם אתם בצד הנפגע או בצד הפוגע, חשוב שתדעו כיצד להתמודד מבחינה משפטית עם תאונות דרכים!

מאת: orya peryדיני תעבורה29/11/152369 צפיות
עורכי דין לתעבורה, יכולים לבדוק את ההאשמות העומדות נגד הנאשם בדבר עבירות תנועה חמורות ואף לזכות את מרשיהם. ההתמחות של עורך דין תעבורה, הינה לנתח את העבירות נגד הנאשם בעסקת טיעון בפני השופט ייתכן והנאשם, יתבקש מעורך דינו, לאסוף כמה שיותר ראיות. בכדי להקל על חומרת עונשו או אפילו להגיע לזיכוי מוחלט.

מאת: sharondan80דיני תעבורה28/04/152459 צפיות
קיימים מספר גורמים המובלים לתאונות דרכים. אלה מתחלקים לגורם המכני, הגורם התשתייתי והגורם האנושי. כל תאונה ניתן לסווג לפי אחד מהגורמים האלה.

מאת: אסי לינקרדיני תעבורה07/04/151959 צפיות
עורך דין תעבורה הוא עורך דין אשר עוסק בכל מה שקשור לתעבורה, כלומר בכל מה שנוגע לדרכים, לכבישים, לרכבים, לחוקי תנועה וכדומה. תחומים שבהם עוסק עורך דין תעבורה הם, למשל, עבירה על חוקי תעבורה כמו אי ציות לרמזור, חניה במקום אסור וכדומה; נהיגה ללא רישיון; מעורבות בתאונת דרכים, עם או בלי נפגעים; נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים; וכן הלאה. ישנן עבירות תעבורה קלות, שנידונות במסגרת אזרחית, וישנן עבירות תנועה אשר הופכות להיות האשמות פליליות, כמו נהיגה תחת השפעת אלכוהול, מעורבות בתאונת דרכים עם נפגעים, ועוד.

מאת: אבנר כהןדיני תעבורה23/02/152550 צפיות
"לא ינהג אדם רכב בדרך ולא יניעו אם הוא שיכור" טוענים חוקי התעבורה, אך ניתן בהחלט לומר שלא כולם מצייתים לחוק. מסיבה זו המשטרה הגבירה את האכיפה, ומשתמשת במספר אמצעים נוספים שלא היו נהוגים בעבר, על מנת לעצור את הנהגים ששותים לשוכרה ועולים על ההגה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica