חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהירות מופרזת – עבירת תעבורה נפוצה ומסוכנת

מאת: נהיגה בשכרותדיני תעבורה25/12/20121013 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אין ספק כי כל עבירות התעבורה הינן עברות חמורות ונחשבות כמסוכנות במיוחד. יחד עם זאת, קיימות עבירות תעבורה נפוצות ומסוכנות במיוחד כאשר ביניהן ניתן למצוא: נהיגה במהירות מופרזת. מהירות מופרזת אינה מספר קבוע אלא משתנה מכביש לכביש ולעיתים אף קיימות מהירויות שונות בחלקים שונים באותו כביש. המידע על המהירות המותרת מוצב על גבי תמרורים ברורים בצדי הדרך ואין לעבור אותה. יחד עם זאת, רוב שוטרי משטרת התנועה אינם נוהגים לתת דו"חות תנועה לנהגים אשר חרגו עד 10% מן המהירות המותרת. נהיגה במהירות מופרזת בדרך כלל מובילה לעבירות נוספות עקב העובדה שהנהג מאבד שליטה ברכב. כך, הרכב עלול לעבור על פסים לבנים, לעבור לנתיב הנגדי, להתקשות ולעצור ברמזורים ובמעברי חצייה ועוד. כל אלו ועוד עלולים לגרום לתאונה קשה ולאפשרות שתפגעו בעצמכם ובאחרים.

נעצרתם בצדי הכביש עקב מהירות מופרזת- מה עושים ?

במידה ונעצרתם על ידי ניידת משטרה בצד הדרך בגין נסיעה מופרזת היו מוכנים לכך שרוב הסיכויים שתקבלו מספר עונשים הקבועים בחוק כולל קבלת נקודות, שליחתכם לקורס נהיגה מונעת, שלילת רישיון ואף החרמת הרכב בו במקום. כמו כן, רוב הסיכויים שתקבלו זימון לדיון בבית משפט אשר יקבע באופן סופי את גזר הדין שלכם. על כן, מומלץ ליצור קשר עם עורך דין דיני תעבורה מוקדם ככל הניתן.

כיצד יוכל עורך דין דיני תעבורה לסייע לכם ?

ראשית, ייתכן והחריגה שלכם מן המהירות המותרת היתה קטנה ועורך הדין לענייני תעבורה יצליח לשכנע את השופט כי אין לכם עבר פלילי ולא קבלתם מעולם דו"חות מהירות. כמו כן, ינסה עורך הדין לענייני תעבורה להתמקד בעונש אשר יתייחס לעבירה שלכם ופחות כאמצעי הרתעה אשר מוסיף לעונש שלכם קנסות גדולים, שלילת רישיון לטווח ארוך ולעיתים שלילת רישיון לעד.

ולסיום, אין ספק כי נהיגה במהירות מופרזת הינה מסוכנת ויש לשים לב בעת הנהיגה. יחד עם זאת, באם נעצרתם שלא בצדק או בשל חריגה קטנה מומלץ לפנות לבית המשפט באמצעות עורך דין ענייני תעבורה ולנסות למחות על הסנקציות אשר הוטלו עליכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נהיגה בשכרות

מאת: נהיגה בשכרותדיני תעבורה27/01/131000 צפיות
כולנו יוצאים לבלות ושותים איזה דרינק קטן. אבל אנחנו גם מכירים במגבלה החוק, ולכן לאחר כמה משקאות אנו לא נוהגים בסיום הבילוי. ישנם אנשים, למרות זאת, שכן שותים ונוהגים. נהיגה בשכרות הוכחה כפעולה מסוכנת מאד, שיש לה קשר ישיר לתאונות דרכים.

מאת: נהיגה בשכרותדיני תעבורה27/01/13979 צפיות
נתונים סטטיסטים מראים כי מהירות מופרזת אינה הסיבה העיקרית לתאונות דרכים, כי אם דווקא שתיית אלכוהול ונהיגה תחת השפעתו או אי עצירה בתמרור עצור (וברמזור). ובכל זאת, נהיגה במהירות מופרזת עדיין נחשבת לאחד הגורמים המשמעותיים בכל הקשור לתאונות דרכים.

מאת: נהיגה בשכרותדיני תעבורה19/12/12853 צפיות
המכון הרפואי לבטיחות בדרכים הינו גוף בעל משמעות גדולה מאד בכל הקשור למשרד התחבורה ולרשות הרישוי. למעשה, מוטלת על גוף זה אחריות גדולה לגבי כל אדם בעל רישיון מטעם מדינת ישראל. כל אזרח אשר מעוניין להוציא רישיון נהיגה בישראל מחויב לחתום על הצהרת בריאות ולפרט כל דבר אשר עלול לפגוע ביכולת הנהיגה שלו מבחינה בריאותית.

מאת: נהיגה בשכרותדיני תעבורה29/11/121221 צפיות
אם אתה יוצא לבלות עדיף שלא תיקח על עצמך את האחריות של לנהוג. את הסיסמא הזו כולנו כבר יודעים לדקלם, כי אנחנו מבינים שברוב המקרים שבהם אנחנו יוצאים לבלות, הבילוי שלנו כולל גם אלכוהול, ורובנו כבר מבינים שאם יש משהו שלא הולך ביחד, זה אלכוהול ונהיגה. נהיגה בשכרות זה עניין מסוכן ביותר, ועדיף מאוד להימנע ממנו, כי הוא עלול להסתיים באסון.

מאת: נהיגה בשכרותדיני תעבורה29/11/12900 צפיות
אין ספק שמכונית היא כלי מדהים שנכנס להיסטוריה של האנושות כבר לפני הרבה מאוד שנים. ככל שחולפות השנים, אנחנו רואים כיצד הטכנולוגיה הנפלאה שלנו מגיעה גם לפיתוח המכוניות שעליהן אנחנו נוהגים, ואת הפיתוח הזה אפשר לראות הן בעיצוב והן ביכולות. בימינו יש לא מעט סוגים של מכוניות שיכולות להגיע למהירויות גבוהות מאוד, וזה אכן פיתוי מאוד גדול עבור מי שאוהב לנהוג.

מאמרים נוספים בנושא דיני תעבורה

מאת: דניאל מלמדדיני תעבורה11/07/182181 צפיות
שאלת ההזדקקות לשירותיו של עורך דין תעבורה היא אינה שאלה שניתן לענות עליה באופן אובייקטיבי, שכן כל מי שמרגיש שהוא אינו מוכן לקבל את הדין שנגזר עליו, זקוק לעורך דין תעבורה שיאפשר לו להתמודד מול רשויות החוק והערכאות המשפטיות

מאת: עו"ד גיל נדלדיני תעבורה28/11/171599 צפיות
שימוש במצלמות מעקב במקום העבודה ובמסגרת יחסי עבודה

מאת: amirdadon90דיני תעבורה16/11/161636 צפיות
בין אם אתם בצד הנפגע או בצד הפוגע, חשוב שתדעו כיצד להתמודד מבחינה משפטית עם תאונות דרכים!

מאת: orya peryדיני תעבורה29/11/152367 צפיות
עורכי דין לתעבורה, יכולים לבדוק את ההאשמות העומדות נגד הנאשם בדבר עבירות תנועה חמורות ואף לזכות את מרשיהם. ההתמחות של עורך דין תעבורה, הינה לנתח את העבירות נגד הנאשם בעסקת טיעון בפני השופט ייתכן והנאשם, יתבקש מעורך דינו, לאסוף כמה שיותר ראיות. בכדי להקל על חומרת עונשו או אפילו להגיע לזיכוי מוחלט.

מאת: sharondan80דיני תעבורה28/04/152457 צפיות
קיימים מספר גורמים המובלים לתאונות דרכים. אלה מתחלקים לגורם המכני, הגורם התשתייתי והגורם האנושי. כל תאונה ניתן לסווג לפי אחד מהגורמים האלה.

מאת: אסי לינקרדיני תעבורה07/04/151957 צפיות
עורך דין תעבורה הוא עורך דין אשר עוסק בכל מה שקשור לתעבורה, כלומר בכל מה שנוגע לדרכים, לכבישים, לרכבים, לחוקי תנועה וכדומה. תחומים שבהם עוסק עורך דין תעבורה הם, למשל, עבירה על חוקי תעבורה כמו אי ציות לרמזור, חניה במקום אסור וכדומה; נהיגה ללא רישיון; מעורבות בתאונת דרכים, עם או בלי נפגעים; נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים; וכן הלאה. ישנן עבירות תעבורה קלות, שנידונות במסגרת אזרחית, וישנן עבירות תנועה אשר הופכות להיות האשמות פליליות, כמו נהיגה תחת השפעת אלכוהול, מעורבות בתאונת דרכים עם נפגעים, ועוד.

מאת: אבנר כהןדיני תעבורה23/02/152546 צפיות
"לא ינהג אדם רכב בדרך ולא יניעו אם הוא שיכור" טוענים חוקי התעבורה, אך ניתן בהחלט לומר שלא כולם מצייתים לחוק. מסיבה זו המשטרה הגבירה את האכיפה, ומשתמשת במספר אמצעים נוספים שלא היו נהוגים בעבר, על מנת לעצור את הנהגים ששותים לשוכרה ועולים על ההגה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica