חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך תבחרו שואב אבק רובוטי?

מאת: אמיר עציוןקניות 20/12/2012984 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איך תבחרו שואב אבק רובוטי

החלטתם החלטה חשובה, אתם רוצים לקנות שואב אבק רובוטי, אולם המגוון הרחב של הסוגים והחברות, מבלבל אותכם ואתם מתקשים לבחור באיזה שואב אבק רובוטי לבחור.

כשאתם שוקלים לקנות שואב אבק רובוטי, עליכם לבדוק מספר פרמטרים חשובים, כי על מכשיר זה ללוות אתכם במשך שנים רבות ועליו לעבוד מדי יום, וישנם בשוק מוצרים בטווח מחירים גדול כמו גם באיכות שונה, מפשוט ביותר ועד למתוחכם ביותר.

זה בדיוק המקום בו עליכם להפעיל שיקול דעת ולבדוק היטב את סוגי הרובוטים השונים, וזאת בטרם הקניה לפני שצרפתם למשפחה חבר חדש.

אלו הדברים שרצוי שיבדקו מראש:

עוצמת השאיבה - תפקידו של הרובוט הוא לשאוב אבק מהרצפה (קרמיקה, שיש, פרקט), ומהשטיחים בצורה יעילה ויסודית, ולכן מה שחשוב לבדוק זה מהי עוצמת השאיבה בכל אחד מהמשטחים בביתך,
כי אם למשל עוצמת השאיבה שלו בשטיחים חלשה יותר, ובביתך יש הרבה שטיחים הרי שהשואב אבק לא ישיג את המטרה שלשמה נקנה.

כיסוי שטח הבית - כדי שיוכל לנקות את הבית בצורה יעילה ויסודית, על הרובוט להיות חזק וחכם, רצוי שתהיה לו את הטכנולוגיה החדשה ביותר אשר תסייע לו למפות את הבית שלך ונקות את כולו, בלי שפסח על מקומות, ולא סתם נסע לו הלך ושוב ושוטט לו, חזר מספר פעמים על המקומות אותם כבר ניקה ובסופו של דבר להשאיר שטחים מלוכלכים.

פשוט לתפעול - מאחר והשואב אבק הרובוטי מנקה את הבית, ומחליף את פעולות הניקוי שאתם מבצעים בביתכם, הוא שואב שערות ולכלוך רב, לכן חשוב לבדוק שפעולות הריקון והניקוי של הרובוט עצמו הן קלות ופשוטות ואין צורך להיאבק בגושי שיער ואבק כדי שהא יהיה מוכן לזמן הניקוי הבא.

מותאם לצרכים שלך - ערוך רשימה מסודרת מהם הצרכים שלך לפני שאתה רוכש את שואב האבק הרובוטי וכך כשתקנה אותו הוא יתאים לך בדיוק, למשל :

האם יש לך חיות בבית?

אם כן השואב אבק הרובוטי צריך להיות מאלו שמתמחים בניקוי שערות בעלי חיים.

האם מישהו מבני המשפחה סובל מאלרגיה?
יש צורך לוודא שלרובוט יש את העוצמה ואת טכנולוגיית הסינון המתאימה לנקות את הבית מכל גרגרי האבק.

האם יש בבית פעוטות וילדים קטנים?
עדיף לבחור רובוט ש"יוד" לעבוד בסביבת ילדים, מנקה את הבית, עובר בין הצעצועים המפוזרים, לא נוגע בילד או בתינוק גם כשהוא עובר ידם.

מה גודל הבית שלכם?
גם אם ביתכם גדול, על שואב האבק הרובוטי להיות מסוגל לנקות את כולו וביסודיות, גם אם הוא צריך לחזור לעמדת ההטענה להטעין את עצמו ואז לחזור לנקודה ממנה הפסיק ולהמשיך לנקות.

שהרובוט לא ישאיר סימנים על הדלתות והרהיטים
בחרו שואב אבק רובוטי שיודע לזהות את הרהיטים והקירות בבית, ולא מתנגש בהם, וכך הוא לא משאיר בהם סימנים ושריטות.

אפשרות להפעלה מתוזמנת מראש
אפשרות להפעיל את הרובוט בשעות שבהן אתם לא נמצאים בבית, היא אחת התכונות החשובות ביותר של הרובוט, תכונה זו מבטיחה שתחזרו לבית נקי, מבלי שהפעלתם את הרובוט מראש.

תחזוקה קלה של הרובוט
בחרו שואב אבק עם תחזוקה קלה, כזו שלא תצטרכו בכל פעולת ניקוי לשחרר את המברשות שלהם משערות, סיבים וגושי אבק.

אחריות על המוצר
בדקו מהו משך האחריות על המוצר, למרבית שואבי האבק הרובוטיים יש שנה אחריות על הרובוט ו 6 חודשים על המצבר, לכן עדיף לבחור שואב אבק שמציע לך אחריות ארוכה אשר מבטיחה שקט ותחזוקה זולה.

בדקו היטב את הפרמטרים החשובים הללו וקחו החלטה נבונה ואחראית אשר תלווה אתכם לעוד שנים רבות.

תנו לניטו לעשות את העבודה המלוכלכת במקומך

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אמיר עציון
מנהל שיווק ניטו רובוטיקס בישראל
ליצירת קשר  : amir.neato@gmail.com
בטלפון: 072-2210300

NEATO... eyes... brains... abilities...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אמיר עציון

מאת: אמיר עציוןצרכנות14/02/13747 צפיות
האבק שמצטבר בכל מקום בבית, על הרצפה, על השטיחים, מתחת לארונות על המיטות, על הספות וכו'.. מהווה איום לא רק על אלו הסובלים מאלרגיה משום שהוא מורכב מהמון חומרים מזיקים. איך ניתן לדאוג שהבית יהיה נקי מאבק יומיום.

מאת: אמיר עציוןגיל הזהב06/02/131024 צפיות
הגעתם כבר לגיל בו מגיע לכם לשבת, להתרווח על הספה ולראות מישהו אחר מנקה במקומכם את הבית. אז במקום להפקיד את ביתכם כל פעם בידיה האמונות יותר או פחות של העוזרת – אתם יכולים לצרף אל חיק המשפחה שואב אבק רובוטי.

מאת: אמיר עציוןקניות 03/02/13943 צפיות
ילדינו הקטנים מבלים את רוב הזמן שלהם על הרצפה ועל השטיחים – משחקים, אוכלים ולפעמים אפילו נרדמים. ובכל אותו הזמן, במידה והרצפה לא נקייה מספיק - הם שואפים לכלוך ואבק אל מערכת הנשימה שלהם איך נוכל לדאוג שעבורם הרצפה תהיה נקייה תמיד?

מאת: אמיר עציוןצרכנות24/01/131007 צפיות
עוזרת הבית היא מקור לתסכול אצל רובנו – במיוחד בשל העובדה שהיא לא זוחלת מתחת לספות, למיטות ולארונות ומסלקת משם כל גרגר אבק, בגלל שהיא לא שואבת את השטיחים בצורה היסודית ביותר, ובעיקר בגלל שהיא לא נמצאת אצלנו כל יום כדי לנקות את הבית שוב ושוב.

מאת: אמיר עציוןחיות מחמד17/01/131617 צפיות
גידול חיית מחמד המשירה שערות ומלכלכת מהווה אתגר גם לאוהבי החיות הגדולים ביותר, איך ניתן לעשות את זה ללא כל הבלאגן.

מאת: אמיר עציוןקניות 10/01/13976 צפיות
השוואת היתרונות והחסרונות של שלושת שואבי האבק הרובוטיים המשווקים בארץ על ידי שלושת החברות השונות.

מאת: אמיר עציוןקניות 24/12/121008 צפיות
אם יש לך שואב אבק בבית, אתה וודאי שואל את עצמך – למה אני זקוק גם לרובוט שואב אבק. בפוסט הזה ננסה לבצע השוואה בין שני המכשירים, למנות את היכולות והתועלות של כל אחד מהן, ובסופו תוכל להחליט בעצמך האם שואב האבק הביתי שלך עושה עבורך את העבודה.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213712 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205169 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186761 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173163 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172920 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161589 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161706 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica