חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חשיבותו של רובוט שואב אבק להורים חדשים (או בהריון)

מאת: אמיר עציוןקניות 03/02/2013944 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חשיבותו של רובוט שואב אבק להורים חדשים (או בהריון)

הורים לעתיד והורים חדשים ובעצם כל ההורים, רואים בחנויות המתמחות למוצרי תינוקות מוצרים המגנים על ילדיהם מפתיחת ארונות, מקררים, כהורים אנו מנסים לשמור על ילדינו מהסכנות הקיימות בבית, ברחוב ובגן המשחקים.

קל לנו להתמודד עם דברים המסוכנים להם, ברגע שאנו רואים דבר שלפי דעתנו הוא מסוכן, הוא מקבל הגדרת מסוכן בשביל ילדינו, אבל מה קורה עם הדברים שאנחנו לא רואים?

בבית נמצאים באופן קבוע, מזהמים שונים כמו אבק ולכלוך, זה נמצא על הריצפה, על השטיחים מתחת לארונות ובעצם בכל מקום בבית, לכלוך מסוג זה יכול להיות סכנה לילדנו ויכול לגרום להם לנזקים בלתי הפיכים לאורך הזמן.

ילדים קטנים נמצאים רוב הזמן על הרצפה ועל השטיחים, משחקים, זוחלים, יושבים, אוכלים, לפעמים אפילו ישנים, אבל מה קורה עם הרצפה אינה נקייה מספיק? מערכת הנשימה שלהם סופגת את כל מה שואפים, בקטריות, חיידקים ווירוסים, קרדית הבית, שיערות בעלי חיים, כימיקלים ופיח, ומזהמים נוספים.

בגלל העובדה שהילד קרוב יותר לרצפה – הוא נושם בממוצע פי 2 יותר אבק ממבוגר! ויחסית לגופו הקטן – זוהי כמות עצומה שמסכנת את בריאותו.

אז מה ניתן לעשות?

צריך להקפיד שהרצפה בבית והשטיחים יהיו נקיים, וצריך לדאוג לזה יומיום מחדש, וכך אנו מעניקים לילדינו סביבת מגורים נקייה, נעימה ובטוחה.

אי אפשר לדמיין כמה זה קשה לרוץ כל יום שוב ושוב עם מטאטא או שואב אבק, ומנקים את הרצפה והשטיחים, שואב אבק רובוטי יכול לעזור לכם במלאכה זו. למעשה, רובוט שואב אבק ישאב את האבק והלכלוך מהרצפה ולא ישאיר פירורי אבק והוא יעשה זאת עבורכם יום יום שוב ושוב, בשעה קבועה, בלי אפילו שתצרכו להיות בבית.

למעשה, גם אם אתם כן נמצאים בבית – רובוט שואב אבק הינו בטוח לחלוטין בקרבת ילדים וחפצים! הוא מנקה מסביב לילד ולא נוגע בו – והוא עושה זאת בעזרת מערכת חיישנים חדשנית אשר מאפשרת לו "לראות" מה נמצא ועומד בדרכו, ולכן אינו מתנגש בו.

כאשר בוחרים רובוט שואב אבק נכון, זה חשוב מאוד לבחור ברובוט שואב אבק בעל עוצמת שאיבה חזקה, אשר יאפשר לכם להעניק ולחיות בבית נקי ומבריק, חשוב גם לבחור ברובוט שואב אבק אשר יודע להגיע לכל פינות הבית גם במקומות הנידחים ביותר בבית. ילדים הגדלים בבית בו מנקה באופן קבוע שואב אבק רובוטי בעל עוצמת שאיבה חזקה ובעל יכולת כיסוי מקסימלית – למעשה חוסך מכם ומילדיכם את הסכנות הכרוכות בשאיפת מזהמים והאבק שבבית ומסייע לכם לשמור על בריאות ילדיכם ושלכם.

חשוב שתעניקו לילד שלכם סביבת חיים נקייה ובטוחה...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אמיר עציון
מנהל שיווק ניטו רובוטיקס בישראל
ליצירת קשר  : amir.neato@gmail.com
בטלפון: 072-2210300

NEATO... eyes... brains... abilities...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אמיר עציון

מאת: אמיר עציוןצרכנות14/02/13747 צפיות
האבק שמצטבר בכל מקום בבית, על הרצפה, על השטיחים, מתחת לארונות על המיטות, על הספות וכו'.. מהווה איום לא רק על אלו הסובלים מאלרגיה משום שהוא מורכב מהמון חומרים מזיקים. איך ניתן לדאוג שהבית יהיה נקי מאבק יומיום.

מאת: אמיר עציוןגיל הזהב06/02/131024 צפיות
הגעתם כבר לגיל בו מגיע לכם לשבת, להתרווח על הספה ולראות מישהו אחר מנקה במקומכם את הבית. אז במקום להפקיד את ביתכם כל פעם בידיה האמונות יותר או פחות של העוזרת – אתם יכולים לצרף אל חיק המשפחה שואב אבק רובוטי.

מאת: אמיר עציוןצרכנות24/01/131007 צפיות
עוזרת הבית היא מקור לתסכול אצל רובנו – במיוחד בשל העובדה שהיא לא זוחלת מתחת לספות, למיטות ולארונות ומסלקת משם כל גרגר אבק, בגלל שהיא לא שואבת את השטיחים בצורה היסודית ביותר, ובעיקר בגלל שהיא לא נמצאת אצלנו כל יום כדי לנקות את הבית שוב ושוב.

מאת: אמיר עציוןחיות מחמד17/01/131617 צפיות
גידול חיית מחמד המשירה שערות ומלכלכת מהווה אתגר גם לאוהבי החיות הגדולים ביותר, איך ניתן לעשות את זה ללא כל הבלאגן.

מאת: אמיר עציוןקניות 10/01/13976 צפיות
השוואת היתרונות והחסרונות של שלושת שואבי האבק הרובוטיים המשווקים בארץ על ידי שלושת החברות השונות.

מאת: אמיר עציוןקניות 24/12/121009 צפיות
אם יש לך שואב אבק בבית, אתה וודאי שואל את עצמך – למה אני זקוק גם לרובוט שואב אבק. בפוסט הזה ננסה לבצע השוואה בין שני המכשירים, למנות את היכולות והתועלות של כל אחד מהן, ובסופו תוכל להחליט בעצמך האם שואב האבק הביתי שלך עושה עבורך את העבודה.

מאת: אמיר עציוןקניות 20/12/12986 צפיות
מה עליכם לדעת לפני שאתם רוכשים שואב אבק רובוטי, 8 הפרמטרים החשובים ביותר לבדיקה.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213721 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205178 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186781 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173163 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172920 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161589 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161706 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica