חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה כדאי לדעת על סינון מים?

מאת: שלום כהןהורות23/12/2012807 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רבים מאיתנו חושבים שמים מינרלים המגעים בבקבוקים הם המים הנקיים ביותר והבריאים ביותר בעבורנו. אבל כמו לכל מוצר אחר גם למים המינרלים המגיעים בבקבוקים יש חסרונות. ראשית מים מינרלים אינם בהכרח בריאים יותר מאשר מי ברז, מחקרים מראים כי שני סוגי המים סובלים מדי פעם מזיהומים וכי בבקבוקים של מים מינרליים עשויים להימצא חיידקים רבים יותר מאשר במי ברז. בנוסף, חלק מן המחקרים הללו מראים כי במי ברז ניתן למצוא פלואוריד אשר מונע עששת וטוב לשיניים ואשר כמעט ולא קיים במים מינרלים.

לשמור על איכות הסביבה

לצד השיקולים הללו כדאי לחשוב גם על הנזק המתמשך לסביבה אשר גורמים בקבוקי הפלסטיק בהם מגיעים המים המינרלים. לפי מחקרים מסוימים דרושות 41 מליון חביות נפשט בשנה בכדי לייצר, להוביל ולקרר בקבוקי מים בארצות הברית. בנוסף, כמות אדירה של בקבוקי פלסטיק עושים את דרכם אל הים בכל שנה וממלאים את האוקיינוס באופן קיצוני. הנתונים בארה"ב למשל, מעידים על יותר פלסטיק מפלנקטון באוקיינוס. חלקיקי הפלסטיק הללו מזיקים באופן בלתי הפיך כמעט לדגה וצמחייה התת-ימית.

נתון מדהים נוסף הוא כי בארה"ב זורקים בכל שנייה 1500 בקבוקי פלסטיק וניתן רק לנחש ששאר העולם אינו רחוק מאחוריה. כשחושבים על הנתונים הללו ניתן להבין איזה נזק בלתי הפיך גורם השימוש בבקבוקי פלסטיק לסביבה. מסיבה זאת בין היתר קיימת מגמה המתפשטת היום ברחבי ארה"ב לחזרה לשתיית מי ברז מטוהרים במקום מים מינרלים בבקבוקי פלסטיק. לאור הנתונים הללו שווה לשקול מעבר למערכת ביתית לסינון מים מן הסוג של מיני בר בעל סנן מים של שטראוס מים.

לשמור על הבריאות

על אף הבעייתיות שבשימוש בבקבוקי מים מינרלים, חשוב לזכור גם את הבעיות הכרוכות בשתיית מי ברז. עד שהם מגיעים אלינו הביתה חשופים מי הברז לחיידקים וזיהומים שונים אשר כוללים, חומרי הדברה, חלקיקי מתכות, ריחות וטעמים זרים ועוד. בכדי להימנע מן המזהמים האלה במים שאנחנו שותים ומבשלים אתם, תמיד אפשר להיעזר במסנני מים כמו למשל מיני בר עם סנן מים של שטראוס מים, או מסנן מים דירתי או תת כיורי של תמי 4 מבית היוצר של שטראוס מים. מתקנים מן הסוגים הזה מספקים לנו מים בריאים במיוחד.

המסננים השונים הללו מפחיתים בעזרת סנן מים אשר מיוצר בעזרת טכנולוגיה מתקדמת וכן בעזרת תאורת UV את רמת החיידקים והמזהמים במים ומבטיחים מים נקיים ובריאים לאחר הסינון, אשר עומדים בתקנים הבינלאומיים המחמירים ביותר. הטכנולוגיה הייחודית בה עושה שימוש חברת שטראוס מים אשר כוללת מסנן אשר מיוצר בעזרת שיטה בשם שיטת המבוך, לצד ההקפדה של החברה על ייצור מכשירים באופן ידידותי לסביבה, הופכת את השימוש במתקן מיני בר בעל סנן מים של שטראוס מים או מסננים הדומים לו לבריאים לנו ולסביבה כאחד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןעסקים - כללי07/03/20926 צפיות
בודקים סקר שכר הייטק בכדי להבין את המצב שלכם ביחס לשוק? עומדים לפני ראיון עבודה ורוצים להיות בטוחים כי התשובה שלכם לשאלת ציפיות השכר תהיה נכונה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי26/01/20996 צפיות
בתחום ההייטק חיפוש העבודה מתמקד פעמים רבות לא רק במשרה עצמה, בתנאי השכר וכדומה, אלא גם בחברה עצמה. כיום ישנן חברות מובילות אשר רבים חושקים בעבודה בהן, חברות אשר מובילות את רשימת החברות המבוקשות בזכות תנאי עבודה מעולים שהן מציעות לעובדים, סביבת עבודה גמישה ואיכותית יותר, אופציות קידום נרחבות ועוד.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי30/12/191087 צפיות
רוצים להתקבל לעבודה בחברת הייטק מסויימת? מחפשים גישה אל חברות ההייטק הגדולות והמובילות בישראל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי01/12/191383 צפיות
עומדים לפני גיוס עובדים משמעותי לחברה שלכם? רוצים לפרסם מודעות דרושים הייטק במקומות אשר יובילו אתכם לקבלת קורות חיים ממועמדים איכותיים אשר באמת מתאימים למה שאתם מחפשים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי28/11/191125 צפיות
רוצים לחזק את השיווק והפרסום של העסק שלכם ולהזמין רולאפ איכותי וייחודי שיסייע לכם בכך? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים במקום הטוב ביותר ממנו אתם מבצעים את ההזמנה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי21/11/191431 צפיות
עומדים לרכוש מגהץ קיטור חדש? רוצים להכיר קצת יותר את הטכנולוגיות השונות בתחום בכדי שתוכלו לבחור את מגהץ הקיטור הטוב והנכון ביותר בשבילכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195847 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאמרים נוספים בנושא הורות

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות11/04/214004 צפיות
החל מגיל שלוש, ילד יכול להיכנס למטבח לא רק כדי לאכול, אלא גם כדי להתחיל ללמוד להכין את האוכל.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות16/12/204588 צפיות
מרבים לדבר עלינו כעל "Start up nation”. כמובן שכולנו היינו רוצים שנכדינו יצליחו להשתלב ולהתקדם בלימודים.אחד התנאים החשובים זה להצליח במדעים. אבל אם אחד הנכדים לא בדיוק מצטיין במדעים,הדבר היחיד שאנחנו יכולים לעשות בשיחותינו עם הנכדים זה לנסות לעורר בהם סקרנות. כידוע, הסקרנות היא תנאי ראשון לחיפוש האמת – וזאת תחילת הדרך למדע.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/10/204635 צפיות
הקורונה מרחיקה אותנו פיזית מהנכדים, אבל בואו ננסה לשמור לפחות על הקרבה הנפשית בעזרת רעיון נחמד וקל.

מאת: כרמי אומרוהורות07/09/201457 צפיות
ילדים זה שמחה - אני משננת לעצמי את המוטו בכל מלחמה איתם מחדש

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/07/201445 צפיות
סבים וסבתות, נצלו את הזמן הפנוי ובנו יחד עם הנכדים אילן יוחסין. זה ישעשע אותם וזה יוסיף לקשר הבין דורי.

מאת: כרמי אומרוהורות03/06/201488 צפיות
אחד הדברים החשובים שלמדתי זה שלפעמים צריך לשחרר ולא תמיד צריך להיות סופר מאמי

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות05/02/201626 צפיות
איך נבלה עם מספר נכדים, שהם בני 4, 7, 8, 10? מה יכול להתאים לכולם, לשעשע, להצחיק, להפעיל אותם ולהצחיק את כולנו עד דמעות? הנה רעיון נחמד. תיהנו!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica