חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עולם גלשני ה-SUP

כל מי שאוהב את הים יימצא בקרבתו ויירצה תמיד ללמוד אודות פעילויות שונות שניתן לבצע בים או בחוף. אנשים שבאמת אוהבים את הים לא יסתפקו ברביצה על החול וטבילה אחת לשעה במים הקרירים, הם יחפשו תמיד אחר מוקד של פעילות אטרקטיבית בין אם מדובר בספורט ימי או בפעילות של דייג ממושכת. כל עוד מדובר בספורט ימי אתגרי גלישה בעמידה היא אחד מן המוקדים המענגים שאין שני לו.

גלישה בעמידה מפתחת כישורים גופניים ראשונים במעלה על ידי אימוץ שרירי הגוף ובפרט שרירי הידיים ושרירים שלא מופעלים במהלך כל פעילות ספורטיבית אחרת.  ספורט זה עתיד לפתח מיומנויות של שליטה מקצועית אשר מקנות חוזק בסיסי שמפתח את הגוף ברמה משמעותית.

באיזה שלב כדאי להתחיל בלמידה?

המחלוקת מתעוררת עקב השאלה מתי יש להתחיל את לימוד הספורט. מצד אחד יש כאלה שיטענו שעדיף להתחיל בלימוד בגיל צעיר במיוחד מכיוון שמדובר בפיתוח ממושך של יכולות פיזיות נפלאות, ומצד שני יהיו כאלה שיטענו שספורט מהסוג הזה מחייב משמעת גבוהה ואחריות כבדה אשר לא כל ילד יכול להיות ער לחשיבותה.

גלשני עמידה נקראים גם SUP וישנם סוגים רבים אשר מותאמים לכל אדם לפי רמת המקצועיות שלו ולפי הכלים והאמצעים שעומדים ברשותו. מומלץ להתחיל בגיל צעיר עם כלים יותר פשוטים אשר לא מהווים סכנה ממשית לגולש, ובאופן הדרגתי, עם רכישה של ניסיון ומיומנות ניתן יהי לעבור לשימוש בכלים קצת יותר מסובכים. על מנת להיהפך למיומן ב- SUP יש צורך תחילה לגלוש בצורה רצינית ומקצועית שתאפשר לפתח טכניקות טובות שימנעו תאונות ופגיעות.

בתי ספר לגלישה בעמידה

רק באמצעות לימוד מקצועי ניתן יהיה להימנע מסכנות של פגיעה בגוף וכן להתמודד עם תנאים קשוחים שלעתים הים מזמן. כיום ישנם בתי ספר מקצועיים המציעים מגוון רחב של קורסים סדנאות ושיעורים שפתוחים לכל אדם אשר מעוניים להתחיל את דרכו כגולש עמידה. יש להתחשב בשיקולים פיננסים וכן להתחשב במיקום של הבית ספר כדי לבחור באחד מהם.

בתי הספר הללו מציעים קורסים רבים בהתאם לסגנונות הגלישה הרבים שנפוצים כיום, מומלץ לעשות סקר נרחב בשוק לפני שאתם מקבלים החלטה להירשם לקורס בבית ספר כזה ולא אחר. כל בית ספר לגלישה מחייב את הלקוח במחירים שונים, בהתאם לתקציב שלכם ובהתאם לתדמית של הבית ספר ניתן יהיה לבחור בצורה הטובה ביותר היכן תלמדו לגלוש. זכרו מדובר בתענוג אז לפני הכול היו סבלניים והתמקדו בלמידה הדרגתית תוך כדי אימון ותרגול יומיומי.

 



תגיות המאמר: sup


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סרף האוס | SurfHouse
בסרף האוס המטרה העיקרית העומדת לנגד עינינו, היא לפתוח דלת ים לכל אחד ואחת הרוצים לקחת בו חלק. הידע הרב, הנסיון והמקצועיות של אנשי סרף האוס חברו יחד כדי להגשים מטרה זו.

לפרטים:

03-5275927

http://www.surfhouse.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קייט סרפינג - גלשני עמידה

מאת: קייט סרפינג - גלשני עמידהספורט ימי 24/01/131149 צפיות
זה התחיל בתור חידוש מרענן על גבי המים, והפך לתופעה של ממש. יותר ויותר ישראלים מתנסים בזה מדי יום, כשגם באולימיפיאדה הבאה צפוי לענף ייצוג נכבד. הכוונה שלנו, כמובן, היא אל ענף הקייט סרפינג- הספורט הימי החם ביותר בשנים האחרונות.

מאת: קייט סרפינג - גלשני עמידהספורט ימי 24/01/131070 צפיות
כאשר אנו מדברים על גלישת רוח, מרבית האנשים מעלים לנגד עיניהם תמונה דומה. כך, הם סבורים כי מדובר ב"תורה מסיני", וכי נדרשים חודשים ארוכים של תרגולים לצורך הצלחה במשימה. בניגוד גמור לכך, מתפתח בשנים האחרונות ספורט ימי מסוג מיוחד מאד- Sup (Stand Up Paddle Board), או "גלישה בעמידה", הוא ענף ספורט מהנה. מה שחשוב לא פחות הוא שכל אחד יכול להתנסות בו.

מאת: קייט סרפינג - גלשני עמידהספורט ימי 19/12/121071 צפיות
אם נרשמתם עשרות פעמים לחדר הכושר והספקתם לבטל את המנוי לא פחות פעמים, אם ניסיתם מגוון ענפי ספורט, החל מריצה, שחייה וגולף ועד טניס, כדורגל או כדורעף (ולא, מטקות לא נחשב) ועדיין לא מצאתם את הענף הזה שיתפוס אתכם. הספורט שיגרום לכם לרצות לקום בבוקר, לצאת מהשמיכה החמה בחורף ולהיפרד מהמזגן הקריר בקיץ לטובת יציאה החוצה – אולי כדאי שתחשבו על ספורט ימי.

מאת: קייט סרפינג - גלשני עמידהספורט ימי 21/11/121028 צפיות
לתפוס גל בים זה עניין של שבריר שנייה, לא מדובר במספר דקות או בשעת כושר מתאימה, היכולת של כל גולש לזכות בהזדמנות לעלות על הגל הנכון תלויה ברמת מיומנותו וניסיונו בגלישה בים. לתפוס גל תוך כדי עמידה על גלשני עמידה נחשבת לאתגר מקצועי גדול. מדובר בשאלה של עיתוי ותזמון נכון וכן גם למיקום יש חשיבות מכרעת.

מאת: קייט סרפינג - גלשני עמידהספורט ימי 21/11/12918 צפיות
בשנות ה-60, התפתח בקליפורניה ספורט ימי שלימים יהיה אחד המרתקים והמהנים ביותר. גלישת רוח, אשר מהווה מעין הכלאה בין גלישה רגילה לשייט של ממש, החלה להיות פופולאריות ביותר בכל רחבי העולם. הייתה זו רק שאלה של זמן עד שגם בישראל עמוסת השמש יגלו את הספורט המופלא הזה, דבר שאכן קרה. לראייה, מספיק להתבונן על האולימפיאדות האחרונות כדי להבין את החיבור הישראלי לעולם השיט והגלישה.

מאת: קייט סרפינג - גלשני עמידהספורט ימי 23/09/121036 צפיות
קייט סרפינג הינו אחד מסוגי הספורט האתגרי הנפוצים ביותר שדורש ומחייב הקפדה מרבית על תקנים וכללי זהירות ובטיחות. כל גולש קייט נדרש לדאוג לאביזרי בטיחות לפני יציאתו לים הפתוח. ציוד קייט סרפינג כולל ציוד עזר טכני וציוד אלמנטארי שניתן להשכירו או לרוכשו ממועדוני הגלישה.

מאת: קייט סרפינג - גלשני עמידהספורט ימי 09/09/12975 צפיות
תפיסת גל במהלך גלישה על גלשני עמידה או בשם השני SUP היא אתגר מקצועי גדול. לשאלה של עיתוי נדרשת תשובה שיש בה חשיבות גם למיקום. ניצול מיטבי של גלים בעת גלישה בגלשני עמידה מחייב ניסיון, מיומנות, היכרות טובה את התרחישים השונים האפשריים והצפויים בים.

מאמרים נוספים בנושא ספורט ימי

מאת: Droxitספורט ימי 28/08/172802 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר אנשים שמתאהבים בשייט יאכטות ובמיומנות המופלאה של להיות סקיפר. לעיתים קרובות הם מגיעים מהתחום, אולי שירתו בחיל הים או פשוט אוהבים לצאת אל הים ולעסוק בספורט ימי. במקרים רבים אחרים, זוהי החלטה שמגיעה מתוך איזשהו חלום, גם אם לא התנסו עד כה בשייט יאכטות.

מאת: Roei Kalvoספורט ימי 10/03/162617 צפיות
כל הטיפים לבחירת מועדון צלילה הטוב ביותר ומה נותנים לכם בקורס צלילה כדי שלא יעבדו עליכם!

מאת: פבלספורט ימי 25/12/152861 צפיות
אני צריך להתאמן עד עילפון ו"למות באימון"? אל תיתן למושגים "מפחידים" של תוכניות האימון היומיות לבלבל אותך. אלו רק שמות חברים ! זה מובן שתוכנית הקרוספיט מוכרת באימונים רבי העומס שלה, כאשר החברה שעתה הגיעו לקרוספיט, ללא הבנה של עוצמת האימון ירגישו שהם על אפיסת כוחות. צריך להיות זהיר עם עוצמת האימון, כאשר במועדון קרוספיט איכותי, המאמנים הם בעלי ניסיון וידע רב, יעזרו לך למצא את הבסיס האופטימלי המתאים לכושר שלך, יראו לך טכניקות ביצוע בטוחות ויסבירו איך לכוון נכון את עוצמת האימון שלך.....

מאת: Roei Kalvoספורט ימי 12/08/152473 צפיות
קורס צלילה באילת הינו אחד מהאטרקציות המושכות בתקופה האחרונה בספורט הימי, ענף הצלילה בשנים האחרונות מלווה בטכנולוגיה חדשה באמצעים חדישים שלא היו קודם לכן. אצלנו בדיפ סיאם תוכלו למצוא את מגוון האמצעים הטכנולוגים החדישים בליווי מדריכים מקצועיים בענף הצלילה על מנת שאתם לא תשכחו את חווית הצלילה או קורס הצלילה שלכם.

מאת: מאיר דודספורט ימי 19/04/151832 צפיות
חשיבות השימוש בבגדי ים לילדים, הסכנות שבחשיפה לשמש ללא בגדי ים לילדים, מגוון הקיים בשוק לסוגיו השונים של בגדי ים לילדים.

מאת: מאיר דודספורט ימי 19/04/152101 צפיות
המאמר מפרט על חשיבות השימוש בבגדי ים לילדות, על הסכנות בחשיפת השמש והיתרונות הרבים בשימוש בבגדי ים לילדות.

מאת: כזהספורט ימי 25/02/152011 צפיות
אחד האתגרים הגדולים ביותר עבור חובבי ספורט מיוחד הוא הצלילה. בשנים האחרונות נראה כי יש יותר מתעניינים בספורט זה, ולא מעט אנשים עוברים קורסי צלילה כדי לחוות את היופי המיוחד שמחת למים. יופי כזה אפשר גם לצלם בצורה מרגשת הרבה יותר אם דואגים לקחת מצלמת GoPro לצלילה ולתעד את כל מה שקורה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica