חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורס סקיפרים –למה יותר אנשים היום רוצים להשיט יאכטה?

מאת: Droxitספורט ימי 28/08/20172795 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר אנשים שמתאהבים בשייט יאכטות ובמיומנות המופלאה של להיות סקיפר. לעיתים קרובות הם מגיעים מהתחום, אולי שירתו בחיל הים או פשוט אוהבים לצאת אל הים ולעסוק בספורט ימי. במקרים רבים אחרים, זוהי החלטה שמגיעה מתוך איזשהו חלום, גם אם לא התנסו עד כה בשייט יאכטות.

קורס סקיפרים הוא הצעד הראשון בדרך להשטת יאכטה משלכם, או לכל הפחות שכורה, על גלי הים ואל האופק. ניסינו לחשוב למה בדיוק התחום קוסם לכל כך הרבה אנשים שרוצים ללמוד אותו, להתנסות בו ולצאת אל השטח.

יצר ההרפתקנות גובר עלינו משנה לשנה:

אנחנו חיים בעולם עמוס בגירויים. אנחנו יכולים לדמות טיסה באמצעות טכנולוגיה משוכללת או להתנסות בספורט אתגרי בהחלטה אחת. אנחנו קונים ג'יפים מהירים ויוצאים אל טיולים במדבר, מחזיקים אופנוע ים כדי לנסוע בשבת לכנרת עם החברים או יוצאים למסעות רחוקים בחו"ל ומטפסים על הרים או עושים באנג'י.

הגירויים הכל כך רבים שנפתחים מולנו גורמים לנו ליצר הרפתקנות מוגבר. קורס סקיפרים מציע משהו הרבה יותר גדול – הזדמנות לצאת אל הים כקפטנים של הספינה שלכם, לצבור חוויות עם מתחברת באופן ישיר ליצר ההרפתקנות שלנו.

קורס סקיפרים מאגד ידע טכני ומעשי רב:

לא מעט אנשים מגיעים לקורס סקיפרים מתוך האהבה לים אבל גם מתוך ההצע הגדול של ידע שאנחנו מעבירים דרכו. ידע בימאות, ניווט, מטאורולוגיה ועוד מגוון רחב של נושאים שאנחנו מעבירים הלאה במסגרת ארבעת הפרקים התיאורטיים של הקורס. הנושאים האלו מספקים את הקרקע הכי נכונה למי שרוצה לטייל דרך הים ולדעת מה לעשות בכל מצב.

לצד הידע התיאורטי והטכני הרב כל כך, אי אפשר בלי ניסיון מעשי. חלק משמעותי בכל קורס סקיפרים כולל התנסות מעשית על המים שמאפשרת לכל תלמיד לעבוד על היאכטה, לנווט ולהתנסות בכל מה שצריך כדי להשיט יאכטה. החלק המעשי חשוב במיוחד כדי לעבור את המבחן של משרד התחבורה, שמעניק רישיון משיט לפי סוג הקורס.

מגוון רחב של פעילויות ולימודי שייט בכמה רמות:

היום קורס סקיפרים הוא מונח רחב שמציע כמה סוגים שונים של מסלולי לימוד. קורס סקיפרים מלא (משיט 30) שמעניק רישיון ליאכטה עד 24 מטרים, קורס סקיפרים בינלאומי (משיט 60) וקורס משיטים בשכר (משיט 40).

כל אחד מהקורסים הוא ברמה נפרדת וכל אחד יכול להתאים את רמת הקורס לפי הציפיות שלו לעתיד ומה שהוא חולם לעשות בתחום. למשל מי שרוצה לשוט על יאכטה בשביל הכיף ולהנות מחוויית טיול קצת אחרת, יבחר בקורס סקיפרים משיט 30 בעוד שמי שרוצה ממש להיכנס לתחום ולעבוד בו בשכר, יוכל להירשם לקורס סקיפרים משיט 40 ולהתחיל קריירה חדשה.

הרצון לטייל ולחוות עולם בצורה קצת שונה, לאתגר את עצמנו ולטעום מתחום אחר לגמרי – זוהי אולי השורה התחתונה שמובילה כל כך הרבה אנשים להירשם לקורס סקיפרים ולצאת למסע.


 



תגיות המאמר: משיט 30, קורס סקירפים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נכתב בעבור חברת Droxit - בניית אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Droxit

מאת: Droxitהורות23/05/192350 צפיות
לרוב, סבתא היא דמות משמעותית מאוד בחיי הנכדים שלה. היא מפנקת, מבלה איתם זמן איכות וכמובן שומרת עליהם לא פעם כשעולה הצורך. אלא שגם לסבתא יש סידורים משלה, אולי גם תחביבים ואפילו תכניות לטוס לחופשה קצרה בחו"ל מפעם לפעם. אז נכון, שירותי סבתאות לא מהווים תחליף לאהבה העצומה שרק סבתא יכולה להעניק, אבל הם לכל הפחות מספקים פתרון נהדר – גם לילדים וגם להורים.

מאת: Droxitהורות02/05/192245 צפיות
כל סבתא מכירה את הסיטואציה הזו היטב. אחרי שנים של עבודה וגידול ילדים, דווקא כשהחלה ליהנות מהימים שבהם המטלות כבר לא נערמות בקצב והחופש נראה באופק, הן נקראות לשירות "מילואים" אצל הילדים שהתבגרו והפכו להורים בעצמם. עכשיו הן מתבקשות לשמור על הנכדים, לבלות איתן בחופשות הקיץ ובחגים, ואפילו לשמש כאחות רחמנייה כשהתינוק חולה בזמן שההורים חייבים לחזור לעבודה. אז נכון, מבחינת סבתא הזמן עם הנכדים מבורך והאהבה עצומה. אלא שגם הן רוצות ליהנות מהחיים ומהפנסיה.

מאת: Droxitבריאות גיל הזהב18/04/197081 צפיות
אחרי שטיפלו בנו במשך כל החיים מגיע הרגע שבו ההורים שלנו זקוקים לעזרה שלנו. כשהם מתבגרים נדמה שפעולות רבות קשות עבורם יותר. ההליכה למכולת לרכישת מוצרי מזון עשויה להיות מאתגרת יותר, וגם מטלות בסיסיות בבית אינן פשוטות עבורם. במקרים רבים קשישים לאחר מחלה חלשים אף יותר, והאחריות מוטלת לא פעם על ילדיהם הבוגרים. עם זאת, ולמרות האהבה האדירה והרצון הרב לסייע, לילדים יש היום משפחות משלהם – וילדים משלהם. הם מתמרנים בין עבודה לסידורים, בין משפחה למחויבויות אחרות, ובתוך השגרה העמוסה הם רוצים להעניק את המיטב

מאת: Droxitבריאות גיל הזהב28/03/191641 צפיות
ככל שהשנים חולפות, ההורים שלנו (וגם סבא וסבתא) מתקשים לבצע מטלות רבות בכוחות עצמם. בין אם הם זקוקים לאדם שיסייע להם בהכנת ארוחה קלה ובין אם בעזרה בניקיון הבית, הקושי בהחלט קיים – והוא גם בהחלט מובן. הבעיה האמיתית מתחילה כשאנחנו מאוד רוצים להיות שם בשבילם, אבל המציאות הופכת למאתגרת. העבודה לוחצת, המשימות נערמות ואין לנו את הזמן להספיק הכול וגם להיות שם בשביל ההורים שלנו. שירות של מטפלת לקשישים פרטי הוא בדיוק השירות שמאפשר לכל הצדדים לנצח: ההורים מקבלים את הסיוע שהם זקוקים לו, ולכם יש את הזמן לטפל

מאת: Droxitשיפוצים21/03/191658 צפיות
לא תמיד יש לנו את הזמן או את הסבלנות לנסות, לטעות ולתקן. כך, גם אם הרכבת רהיטי איקאה נתפסת כמשימה לא-מאוד-מורכבת, היכולת להאציל סמכויות ולפנות את הזמן למשימות אחרות היא ככל הנראה עדיפה.

מאת: Droxitהורות28/02/192137 צפיות
בדרך כלל אתם מסתדרים לא רע. בין אם אתם זוג שמנהל יחד את משק הבית ובין אם אדם אחד מנצח על התזמורת עם עזרה מחברים טובים או קרובי משפחה, הכול עובד בדיוק כמו שצריך. יש תמיד מי שישמור על הילדים כשישיבה מתארכת וגם יש מי שידאג לכביסה או לסידור הבית בזמנים הלחוצים ביותר. אלא שיש גם לא מעט מצבים שבהם העזרה זמינה קצת פחות. בן או בת הזוג נוסעים או מוקפצים לשירות מילואים, ההורים יוצאים לחופשה או שמישהו מרגיש קצת פחות טוב – ומספק פחות עזרה מהרגיל. במצבים מעין אלה שירות עזרה למשפחות של פאן-פאן מספק את המענה.

מאת: Droxitשיפוצים28/02/191434 צפיות
במקרים רבים אתם בוודאי מזמינים חשמלאי, אינסטלטור או כל הנדימן אחר שיעזור לכם עם תקלה או בעיה, עם התקנת רשת חדשה או עם חיזוק הריהוט. שיחת טלפון קצרה מגלה לכם שהמחיר תלוי בסוג העבודה, ואם יש כמה מטלות על הפרק, הרי שכל אחת מהן תעלה לכם בנפרד.

מאמרים נוספים בנושא ספורט ימי

מאת: Roei Kalvoספורט ימי 10/03/162610 צפיות
כל הטיפים לבחירת מועדון צלילה הטוב ביותר ומה נותנים לכם בקורס צלילה כדי שלא יעבדו עליכם!

מאת: פבלספורט ימי 25/12/152856 צפיות
אני צריך להתאמן עד עילפון ו"למות באימון"? אל תיתן למושגים "מפחידים" של תוכניות האימון היומיות לבלבל אותך. אלו רק שמות חברים ! זה מובן שתוכנית הקרוספיט מוכרת באימונים רבי העומס שלה, כאשר החברה שעתה הגיעו לקרוספיט, ללא הבנה של עוצמת האימון ירגישו שהם על אפיסת כוחות. צריך להיות זהיר עם עוצמת האימון, כאשר במועדון קרוספיט איכותי, המאמנים הם בעלי ניסיון וידע רב, יעזרו לך למצא את הבסיס האופטימלי המתאים לכושר שלך, יראו לך טכניקות ביצוע בטוחות ויסבירו איך לכוון נכון את עוצמת האימון שלך.....

מאת: Roei Kalvoספורט ימי 12/08/152464 צפיות
קורס צלילה באילת הינו אחד מהאטרקציות המושכות בתקופה האחרונה בספורט הימי, ענף הצלילה בשנים האחרונות מלווה בטכנולוגיה חדשה באמצעים חדישים שלא היו קודם לכן. אצלנו בדיפ סיאם תוכלו למצוא את מגוון האמצעים הטכנולוגים החדישים בליווי מדריכים מקצועיים בענף הצלילה על מנת שאתם לא תשכחו את חווית הצלילה או קורס הצלילה שלכם.

מאת: מאיר דודספורט ימי 19/04/151826 צפיות
חשיבות השימוש בבגדי ים לילדים, הסכנות שבחשיפה לשמש ללא בגדי ים לילדים, מגוון הקיים בשוק לסוגיו השונים של בגדי ים לילדים.

מאת: מאיר דודספורט ימי 19/04/152095 צפיות
המאמר מפרט על חשיבות השימוש בבגדי ים לילדות, על הסכנות בחשיפת השמש והיתרונות הרבים בשימוש בבגדי ים לילדות.

מאת: כזהספורט ימי 25/02/152003 צפיות
אחד האתגרים הגדולים ביותר עבור חובבי ספורט מיוחד הוא הצלילה. בשנים האחרונות נראה כי יש יותר מתעניינים בספורט זה, ולא מעט אנשים עוברים קורסי צלילה כדי לחוות את היופי המיוחד שמחת למים. יופי כזה אפשר גם לצלם בצורה מרגשת הרבה יותר אם דואגים לקחת מצלמת GoPro לצלילה ולתעד את כל מה שקורה.

מאת: רוני הכהןספורט ימי 23/02/152035 צפיות
המאמר מפרט אודות צלילה באילת למתחילים ומתקדמים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica