חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורס צלילה באילת וצלילת הכרות במועדון דיפ סיאם

מאת: Roei Kalvoספורט ימי 12/08/20152464 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קורס צלילה באילת במועדון דיפ סיאם בשנה האחרונה התפתח והתגלה מחדש באמצעות טכנולוגיה חדשה המאפשרת צלילה בטוחה ואיכותית יותר משנים קודמות תוך ליווי מקצועי ומאומן היטב בציוד הנדרש. בעזרת הטכנולוגיה והאמצעים החדשים העומדים לרשותנו תוכלו לקבל חווית צלילה שכמוה לא תמצאו בשום קורס צלילה או חויית צלילה במקום אחר.

חלק מהאמצעים החדשים העומדים לרשותינו הינם מחשבים חדישים, שעוני צלילה, מסכי צלילה, מאזן צלילה וכו', מהחברות הטובות בעולם כגון:  Scuba Pro, Hollis, Mares, Sub Gear  ועוד חברות מהמובילות.

מחשב צלילה הינו פריט חשוב המציל חיים ובא להחליף שיטת צלילה ישנה בצורה טבלאית וכמובן מתעדכן תמיד. לכן חשוב מאוד להקפיד על מחשבון צלילה כאביזר בטיחות המציל חיים ולכן תמיד תעדיפו מועדון איכותי המספק את הציוד הטוב ביותר.

במידה ואתם מעוניינים לקבל את הכישורים הנדרשים לצלילה בים הפתוח אצלנו בקורס צלילה כוכב אחד או קורס צלילה כוכב 1+2 תקבלו את כל הכלים והידע כדי לדעת לצלול לבד בים הפתוח תוך לימוד מקצועי שתרכשו בקורס הצלילה.

כחלק מהקורס תלמדו הרכבה ופירוק ציוד צלילה, תפעול משקולות צלילה, בדיקות טרום צלילה, נשימה נכונה מתחת למים, איך לרוקן את המסכה, עליות וירידות מבוקרות שימוש בווסת , החלפת ווסת, שימוש במחשב צלילה מתקדם ואיכותי מהטוב ביותר, שחטות הצלה כגון סחיבה של צולל מותש , הנשמות , שחרור התכוצויות ועוד צרכים חשובים אחרים אשר יעניקו לכם את המידע הרצוי והצבוקש להתמודדות עם צלילה בשטח ים פתוח.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

R&R Software Solutions

SEO Expert Roei Kalvo

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Roei Kalvo

מאת: Roei Kalvoאיכות הסביבה 11/12/171559 צפיות
מהו פינוי נייר? איך מבצעים פינוי נייר? איזה שלבים כלולים בתהליך מיחזור נייר? למה גופי תעשייה זקוקים לשירותי פינוי נייר?

מאת: Roei Kalvoשיפוצים22/05/17939 צפיות
חיסכון כספי בעת שיפוץ חיצוני לבניין, כנסו ובדקו לפני שיפוץ את הדגשים לעבודה נכונה

מאת: Roei Kalvoשיפוצים21/05/17832 צפיות
מהו עבודתו של עובד גובה בסנפלינג? מהם סוגי העבודות שיפוץ ושדרוג הבתים בסנפלינג.

מאת: Roei Kalvoביטוח - כללי10/03/163522 צפיות
כל ההיבטים שצריך לדעת לפני שסוגרים ביטוח צלילה - כנסו ותלמדו כדי שלא יעבדו עליכם!

מאת: Roei Kalvoספורט ימי 10/03/162610 צפיות
כל הטיפים לבחירת מועדון צלילה הטוב ביותר ומה נותנים לכם בקורס צלילה כדי שלא יעבדו עליכם!

מאת: Roei Kalvoשיפוצים12/08/151025 צפיות
התמחות באדריכלות ועיצוב פנים בערים עתיקות שיפוצים בירושלים כעיר בירה

מאת: Roei Kalvoעיצוב פנים15/07/141192 צפיות
רוצים למצוא את גופי התאורה המיוחדים ביותר שקיימים? אצלנו באלומה עיצוב בתכנון תאורה תוכלו למצוא את כל סוגי גופי התאורה בשלל סגנונות וצבעים כדי להחליט טוב יותר ולקבל דירה מעוצבת יותר מבחינת תאורה לבית.

מאמרים נוספים בנושא ספורט ימי

מאת: Droxitספורט ימי 28/08/172796 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר אנשים שמתאהבים בשייט יאכטות ובמיומנות המופלאה של להיות סקיפר. לעיתים קרובות הם מגיעים מהתחום, אולי שירתו בחיל הים או פשוט אוהבים לצאת אל הים ולעסוק בספורט ימי. במקרים רבים אחרים, זוהי החלטה שמגיעה מתוך איזשהו חלום, גם אם לא התנסו עד כה בשייט יאכטות.

מאת: Roei Kalvoספורט ימי 10/03/162610 צפיות
כל הטיפים לבחירת מועדון צלילה הטוב ביותר ומה נותנים לכם בקורס צלילה כדי שלא יעבדו עליכם!

מאת: פבלספורט ימי 25/12/152856 צפיות
אני צריך להתאמן עד עילפון ו"למות באימון"? אל תיתן למושגים "מפחידים" של תוכניות האימון היומיות לבלבל אותך. אלו רק שמות חברים ! זה מובן שתוכנית הקרוספיט מוכרת באימונים רבי העומס שלה, כאשר החברה שעתה הגיעו לקרוספיט, ללא הבנה של עוצמת האימון ירגישו שהם על אפיסת כוחות. צריך להיות זהיר עם עוצמת האימון, כאשר במועדון קרוספיט איכותי, המאמנים הם בעלי ניסיון וידע רב, יעזרו לך למצא את הבסיס האופטימלי המתאים לכושר שלך, יראו לך טכניקות ביצוע בטוחות ויסבירו איך לכוון נכון את עוצמת האימון שלך.....

מאת: מאיר דודספורט ימי 19/04/151826 צפיות
חשיבות השימוש בבגדי ים לילדים, הסכנות שבחשיפה לשמש ללא בגדי ים לילדים, מגוון הקיים בשוק לסוגיו השונים של בגדי ים לילדים.

מאת: מאיר דודספורט ימי 19/04/152095 צפיות
המאמר מפרט על חשיבות השימוש בבגדי ים לילדות, על הסכנות בחשיפת השמש והיתרונות הרבים בשימוש בבגדי ים לילדות.

מאת: כזהספורט ימי 25/02/152003 צפיות
אחד האתגרים הגדולים ביותר עבור חובבי ספורט מיוחד הוא הצלילה. בשנים האחרונות נראה כי יש יותר מתעניינים בספורט זה, ולא מעט אנשים עוברים קורסי צלילה כדי לחוות את היופי המיוחד שמחת למים. יופי כזה אפשר גם לצלם בצורה מרגשת הרבה יותר אם דואגים לקחת מצלמת GoPro לצלילה ולתעד את כל מה שקורה.

מאת: רוני הכהןספורט ימי 23/02/152035 צפיות
המאמר מפרט אודות צלילה באילת למתחילים ומתקדמים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica