חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירת שעון לגברים שונים

מאת: שעוני ידאופנה26/12/2012884 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גברים זקוקים לשעונים – מכיוון שאלו הם כמעט התכשיטים היחידים שלגיטימי עבורם לענוד. שעון עבור הגבר היא הדרך הפשוטה ביותר עבורו להתגנדר, להראות על עושרו ולהתחבר לסמל סטאטוס. חשיבותו של השעון אינה נגמרת רק בפונקציה שלו, הפנייה לשעה הנכונה, אלא יש בה הרבה יותר: שעון הוא תכשיט עבור הגבר המודרני. נקודה זו אף מודגשת יותר בעידן כמו היום, כשהטלפונים החכמים אותם אנו נושאים בכל כיס מורים לנו על השעה (ואף הרבה יותר), כך שלמעשה 'איננו זקוקים לשעון'. חברות שעונים רבות מבינות זאת – ומקפידות להדגיש את היותו של השעון תכשיט לכל דבר, בעיקר ככזה שיש לו ערך חברתי גבוה. חברות השעונים הללו מציעות שעונים מסוגים שונים, מחומרים ועיצובים שונים – ולכן כל אחד יכול למצוא לעצמו שעון במחיר אותו הוא יכול להרשות לעצמו.

דוגמאות לשעוני גברים

חברות רבות מייצרות דגמים רבים של שעון לגבר. המחיר הממוצע עבור שעון איכותי הוא כאלף שקלים, אולם יש כמובן שעונים זולים יותר וגם שעונים שמגיעים למחירים שערורייתיים – שרק מוכיחים את סברת השעון כתכשיט שהוא סמל סטאטוס. השעונים משמשים גברים שונים, בעלי אורח חיים שונה זה מזה. יש אנשי עסקים שזקוקים לשעון מעודן ואלגנטי, יש ספורטאים שזקוקים לשעון ספורטיבי בעל יכולת עמידות גבוהה ועוד.

• חברת citizen מציעה שעון מדגם echo drive, במחיר של כ-2500 שקלים בממוצע. מדובר על שעון צלילה איכותי, עם מארז אל חלד (קוטר: 48 מ"מ, עובי 12 מ"מ), מחוגים זוהרים ומארז ורצועה מושחרים על מנת להתאים לצרכי העלטה שיש במים. השעון עמיד בעומק של מאתיים מטרים.

• חברת bulova מציעה שעון כרונוגרף, במחיר ממוצע של כ-2200 שקלים. מדובר על שעון אלגנטי בעל תנועת קוורץ מדויקת, זכוכית ציפוי קריסטל עמידה נגד שריטות. השעון עצמו מציג את כל הפונקציות הנדרשות – למשל, יומן. גם הוא עמיד במים, אם כי לעומק קטן יותר – של כמאה מטר.

גברים שונים נזקקים לסוגים שונים של שעונים. בעידן של היום כל אחד יכול למצוא לעצמו שעון איכותי, במחיר מתקבל על הדעת – שישמש אותו הן פונקציונאלית (למשל, בעת צלילה) והן חברתית, וישמש תכשיט אסתטי ונאה.

 



תגיות המאמר: שעון, שעון לגבר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

TimeZone | חנות שעונים באינטרנט

מותגים מקוריים ואיכותיים במחירים אטרקטיביים במיוחד!
TIMEZONE הוקמה על מנת לענות על העקרונות החשובים ביותר לצרכן ( איכות , שירות ומחיר ) ומשווקת מגוון שעוני יד מהמותגים המובילים בעולם.

לפרטים:
03-9510155
www.timezone.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שעוני יד

מאת: שעוני ידתכשיטים26/12/12880 צפיות
שעונים לגברים ונשים הם שונים במובנים רבים. השוני הראשון הוא כמובן בצורתם החיצונית, שעונים לגבר גדולים וכבדים יותר בדרך כלל. שוני שני הוא בפונקציות, כאשר שעוני הנשים בעלי פונקציות מעטות יותר ונחשבים יותר כמראי שעה ותכשיט.

מאת: שעוני ידתכשיטים26/12/12974 צפיות
שעונים הם מתנה נהדרת עבור כל אחד – גברים ונשים. זוהי מתנה יוקרתית, אישית וכמובן פונקציונאלית (כולנו מעדיפים חפץ בר שימוש מאשר 'משהו שישכב בארון'). שעונים לנשים הם קודם כל תכשיט איכותי, ובדיוק מסיבה זו, לא פשוט לקנות אותם.

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: עומריאופנה02/06/162147 צפיות
כשמדברים או נזכרים בתכשיטים, אוטומטית צצה לנו בראש תמונה של אישה. אך בימים אלו סדר הדברים משתנה: טרנד התכשיטים תופס תאוצה רבה בקרב הגברים המודרניים. למרבית תכשיטים והאביזרים הגבריים (בין אם מדובר בתליון, שרשרת או צמיד לגבר) יש מטרה, וכל פריט בא להדגיש ולהבליט תכונה שונה.המבחר עשיר ושופע, וגבר המעוניין לקשט עצמו ולשפר את ההופעה עלול ללכת לאיבוד. לכן כדאי שנעשה סדר בתכשיטים הקיימים ונפרט מהם הטרנדים החמים ועל מה מומלץ לשים דגש בבחירת תכשיטים לגבר.

מאת: אבי דוידיאופנה29/03/162108 צפיות
טיפים חיוניים לקניית בגדים ואביזרי אפנה בזול בישראל ובאתרי אינטרנט.

מאת: רועי כץאופנה11/02/162060 צפיות
שעונים הם האקססוריז הפופולארים ביותר לגבר

מאת: אודי ביגאופנה06/08/152430 צפיות
הילדים שלנו הם הדבר החשב ביותר לנו בחיים, אנו עושים הכול בשביל שהם יהיו מאושרים ורוצים רק בטובתם. כשיש אירוע משמעותי כזה או אחר בחיים שלהם ההתרגשות שלנו רבה, ואך טבעי הוא הדבר שבאירוע שלהם נרצה שהם ייראו הכי טוב והכי נוצץ. בת מצווה היא עוד אירוע מהאירועים החשובים הללו בחיים שלהם, ובשביל להתלבש טוב הכלה צריכה למדוד שמלות בת מצווה בכדי שהיא תמצא את מה שהכי מתאים לה. אירועי בת מצוות הם אירועים רבי משמעות וכל אחד רוצה שהילדה שלו תיראה במיטבה, אז הנה כמה טיפים בעניין של שמלות.

מאת: דוד כהןאופנה31/07/151892 צפיות
מה מייחד בגדי תינוקות מבגדים לגילאים מבוגרים יותר? איך מתאימים בגד לעונת השנה? איך בוחרים מותגים לפעוטות?

מאת: אודי ביגאופנה16/05/151911 צפיות
אחד הדברים הכי שובי לב, חמודים ועוצרי נשימה זה להביט על שורת ילדות קטנות, לובשות בגדי שושבינות ומקבלות לאחר כבוד את פני החתן והכלה. עם זאת שמלה עבור שושבינה ניתן למצוא במגוון מידות, כך שגם ניתן למצוא שמלות עבור נערות ונשים, אך עדיין הקסם הגדול ביותר טמון בשמלות של שושבינות קטנות. מה בדיוק עובד כ"כ טוב? ובכן לא ברור אם זה השילוב של הבד העשיר עם המראה התמים ילדי, אם זה המעמד שמתחבר אל מהות השמלה, או עם זה המראה של הלבוש המושקע והמוקפד אשר מולבש על ילדות מרוגשות וחייכניות שהולכות לפני הזוג המלכותי.

מאת: ravivorאופנה22/04/152990 צפיות
בניגוד למה שנהוג לחשוב, יבוא מקביל של מותגים הוא חוקי בישראל - כל עוד מקפידים על כך שהמוצרים אכן מקוריים ולא מזויפים. הנה כמה מהיתרונות של יבוא מותגים מקביל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica