חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השוני בין שעונים לגבר ושעונים לאישה

מאת: שעוני ידתכשיטים26/12/2012881 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שעונים לגברים ונשים הם שונים במובנים רבים. השוני הראשון הוא כמובן בצורתם החיצונית, שעונים לגבר גדולים וכבדים יותר בדרך כלל. שוני שני הוא בפונקציות, כאשר שעוני הנשים בעלי פונקציות מעטות יותר ונחשבים יותר כמראי שעה ותכשיט.

איך בוחרים שעונים לגבר?

אם החלטתם להצטייד בשעון חדש (השעון הישן התקלקל או ש'סתם' בא להחליף לקראת יום ההולדת) תגלו כי בחירת שעונים לגבר לא פשוטה כמו שנדמה. גברים לא נוטים להחליף תכשיטים (או בגדים ונעליים) לעיתים קרובות, ולכן צריך לרכוש שעון שיחזיק זמן רב ויעבוד היטב. הפרמטרים הבאים יסייעו לכם לבחור שעון עבור גבר (או עצמכם, אם אתם גברים):

• הסתייעו במסגרת תקציב נוקשה. בכל מסגרת תקציב תוכלו למצוא שעונים נאותים ואיכותיים במסגרת האפשר. ישנם שעונים פשוטים במחיר של 150 שקלים ויש שעונים בעשרות אלפי שקלים. טווחי המחירים של שעוני נשים למשל – הוא צר יותר: הרוב די יקר. לדוגמה, שעון פשוט מאד של דולצ'ה וגבאנה לנשים יעלה כ-1000 שקלים, כאשר הפונקציות בו מעטות מאד והדגש העיקרי הוא על אריזתו החיצונית, משובצת יהלומים, אבני חן ומתכות כסופות.

• החליטו בעבור מה השעון: שעון נשי מקסים לדוגמה של חברת bulova (במחיר של כ-1100) שקלים ישים דגש על פעילות קוורץ, זכוכית איכותית ודיוק בשעה – אך הוא בעיקר יהווה תכשיט ולא יהיה עמיד לדוגמה, במים (רק עד לעומק של 30 מטר). שעון גברי צריך להתייחס ראשית לפונקציה שלו: אם זה שעון עבור צלילה, אתם זקוקים לשעון איכותי שיכול לעמוד בלחצי מים בעומק של 200 מטר בלי שישבר או 'יאבד את הצפון'.

• מראה השעון: לכל גבר סגנון לבוש ואורח חיים, והשעון, ככזה שעונדים אותו כל היום וכל הלילה, צריך להתאים לצורת הלבוש, לסוג העבודה וכמובן לטעם האישי של מקבל המתנה.

• מותג הוא גם סוג של פרמטר – אם כי הוא קשור במישרין גם למחיר שתוכלו לשלם.

הפרמטר שיכריע איזה מותג תוכלו לרכוש מבין שעוני הגברים שתתקלו בהם יהיה המחיר. אם אתם רוצים שעון שיחזיק הרבה זמן, אולי שווה לכם להשקיע במותג טוב שיש לו אחריות ופונקציות מתקדמות (וכמובן גם עיצוב יפה). את המחיר הגבוה תוכלו לספוג בחלוקה לתשלומים – או רכישה בהנחה באמצעות האינטרנט.

 



תגיות המאמר: שעונים, שעונים לגבר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

TimeZone | חנות שעונים באינטרנט

מותגים מקוריים ואיכותיים במחירים אטרקטיביים במיוחד!
TIMEZONE הוקמה על מנת לענות על העקרונות החשובים ביותר לצרכן ( איכות , שירות ומחיר ) ומשווקת מגוון שעוני יד מהמותגים המובילים בעולם.

לפרטים:
03-9510155
www.timezone.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שעוני יד

מאת: שעוני ידאופנה26/12/12885 צפיות
גברים זקוקים לשעונים – מכיוון שאלו הם כמעט התכשיטים היחידים שלגיטימי עבורם לענוד. שעון עבור הגבר היא הדרך הפשוטה ביותר עבורו להתגנדר, להראות על עושרו ולהתחבר לסמל סטאטוס.

מאת: שעוני ידתכשיטים26/12/12975 צפיות
שעונים הם מתנה נהדרת עבור כל אחד – גברים ונשים. זוהי מתנה יוקרתית, אישית וכמובן פונקציונאלית (כולנו מעדיפים חפץ בר שימוש מאשר 'משהו שישכב בארון'). שעונים לנשים הם קודם כל תכשיט איכותי, ובדיוק מסיבה זו, לא פשוט לקנות אותם.

מאמרים נוספים בנושא תכשיטים

מאת: אופירתכשיטים12/04/222675 צפיות
הערכת תכשיטים הוא עולם ומלואו ולכן כדאי להכיר את העולם המרתק הזה לעומק. בהערכה של תכשיטים עתיקים יש כמה אלמנטים שחשוב ללמוד ישר מהבסיס על מנת לעשות זאת באופן מדויק וראוי. לפני הכל, חשוב לקבל מידע מבעלי התכשיטים על עברו של התכשיט. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, כל מידע שתקבלו יכול לסייע לכם בהערכה.

מאת: tiloniתכשיטים27/08/204976 צפיות
מכשירי שקילה שונים נבדלים האחד מהאחר במספר דרכים – מבחינת החפצים הנשקלים, מבחינת הגבלות המשקל, מבחינת נוחות השימוש, מבחינה טכנית ומבחינת אופן שימוש (שימוש בוו שקילה, צג מקצועי או תוספים חשובים אחרים). ברור לכל ילד ששקילת תכשיטים אין דינה כדין שקילת כלי רכב או חומרים כימיים.

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/205049 צפיות
במאמר זה נציג פתרון ניקוי ביתי ע"י השריית צמיד טניס בסבון כלים עדין ובמים חמים במשך 15 דקות תוך כדי שמירה והימנעות מפגיעה ביהלומים

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/204894 צפיות
כיום ניתן למצוא מספר רב של תכשיטים לגברים אבל האם אנחנו יודעים איך לבחור את התכשיט שיתאים לנו. במאמר זה נתמקד בצמידים לגברים וננסה לעקוב אחר מספר פרמטרים אשר יעזרו לנו לבחור את הצמיד הנכון

מאת: תמיר פרלתכשיטים16/12/174168 צפיות
נראה מוזר שמינרל שעשוי מפחמן בלבד הפך לאחד מהתכשיטים המבוקשים ביותר בעולם, כלומר היהלום. אחרי הכל, פחמן נמצא בציוד ובמינרלים הבסיסיים ביותר, כגון הגרפיט בעפרונות שלנו, שכלל אינו נראה יוקרתי.

מאת: webetterתכשיטים14/06/173448 צפיות
אם את מחפשת לוק מנצח והופעה מושלמת בכל עת, המאמר הזה בדיוק בשבילך!

מאת: רוני הכהןתכשיטים21/05/173452 צפיות
איך מנקים זהב ושומרים על המראה הנקי והנוצץ שלו לאורך של תקופה ארוכה? קראו את הדברים המאוד חשובים לשמירה על התכשיטים היקרים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica