חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך תוכלו לבחור שעונים לנשים

מאת: שעוני ידתכשיטים26/12/2012974 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שעונים הם מתנה נהדרת עבור כל אחד – גברים ונשים. זוהי מתנה יוקרתית, אישית וכמובן פונקציונאלית (כולנו מעדיפים חפץ בר שימוש מאשר 'משהו שישכב בארון'). שעונים לנשים הם קודם כל תכשיט איכותי, ובדיוק מסיבה זו, לא פשוט לקנות אותם. שעון הוא סמל סטאטוס עבור שני המינים, אולם עבור המין היפה שעון צריך להתאים גם למה שהאישה רוצה לשדר, לטיפוס שהיא הייתה רוצה להיות, ולכן הבחירה אף מסובכת יותר. ישנם דגמים רבים מאד וסגנונות מגוונים עבור שעוני נשים – ומומלץ להכיר היטב את האישה עבורה אתם רוכשים את השעון כדי להעניק לה מתנה שתשמח אותה. אם כל הנאמר, על השעון להיות גם פונקציונאלי – שכן נשים, בדומה לגברים, ולעיתים אף יותר, מטפחות קריירה מחוץ לבית וזקוקות לשעון יד איכותי, שלא רק יראה יפה, אלא גם יעבוד וישרת אותה נאמנה לפי צרכיה, כמו למשל, להגיע בזמן לפגישות.

דוגמאות שעוני יד לנשים

שעונים לנשים מגיעים במגוון רחב יותר – אולי אף רחב יותר משל גברים, בשל ריבוי הסגנונות שנשים מבקשות לצרוך. נשים שמות דגש על המראה וההתאמה בין הבגדים – והשעון לא יכול להיות מחוץ למשוואה זו.

•  שעון יד של חברת דולצ'ה וגבאנה תמיד מתאים לכל אירוע. השעונים מגיעים בדגמים רבים עבור נשים בסגנונות שונים, אך הקו הייחודי של החברה בולט בכל דגמיה. מחיר דגם ממוצע הוא כאלף שקלים. לדוגמה, דגם dw0501 נחשב פופולארי במיוחד בקרב נשים רבות: הוא משובץ אבני חן, הלוגו בולט והציפוי שלו עשוי קריסטל מינראלי, שהופך אותו בו זמנית גם להיות שעון מדויק ועמיד אך גם צמיד יפה תואר.

• לנשים מעודנות שאוהבות שעונים בעיקר מהסיבה האסתטית, החברה הראשונה שעולה בראש היא Bulova, שמציעה גם היא שעונים יפים מאד בטווח מחירים של כ-1000 שקלים. לדוגמה, דגם 98v09 ארוז בפלדת אל חלד מוברשת בשני צבעים, עם חוגה ומחוגים בצבע זהב – זוהר ויוקרתי כמו שאישה צעירה ואלגנטית תאהב. מצד שני, הוא איננו מתאים לפעילויות שמחוץ לבית קפה או משרד: הוא עמיד בעומק מים של 30 מטרים בלבד.

 



תגיות המאמר: שעון יד, שעונים לנשים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

TimeZone | חנות שעונים באינטרנט

מותגים מקוריים ואיכותיים במחירים אטרקטיביים במיוחד!
TIMEZONE הוקמה על מנת לענות על העקרונות החשובים ביותר לצרכן ( איכות , שירות ומחיר ) ומשווקת מגוון שעוני יד מהמותגים המובילים בעולם.

לפרטים:
03-9510155
www.timezone.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שעוני יד

מאת: שעוני ידתכשיטים26/12/12881 צפיות
שעונים לגברים ונשים הם שונים במובנים רבים. השוני הראשון הוא כמובן בצורתם החיצונית, שעונים לגבר גדולים וכבדים יותר בדרך כלל. שוני שני הוא בפונקציות, כאשר שעוני הנשים בעלי פונקציות מעטות יותר ונחשבים יותר כמראי שעה ותכשיט.

מאת: שעוני ידאופנה26/12/12885 צפיות
גברים זקוקים לשעונים – מכיוון שאלו הם כמעט התכשיטים היחידים שלגיטימי עבורם לענוד. שעון עבור הגבר היא הדרך הפשוטה ביותר עבורו להתגנדר, להראות על עושרו ולהתחבר לסמל סטאטוס.

מאמרים נוספים בנושא תכשיטים

מאת: אופירתכשיטים12/04/222675 צפיות
הערכת תכשיטים הוא עולם ומלואו ולכן כדאי להכיר את העולם המרתק הזה לעומק. בהערכה של תכשיטים עתיקים יש כמה אלמנטים שחשוב ללמוד ישר מהבסיס על מנת לעשות זאת באופן מדויק וראוי. לפני הכל, חשוב לקבל מידע מבעלי התכשיטים על עברו של התכשיט. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, כל מידע שתקבלו יכול לסייע לכם בהערכה.

מאת: tiloniתכשיטים27/08/204976 צפיות
מכשירי שקילה שונים נבדלים האחד מהאחר במספר דרכים – מבחינת החפצים הנשקלים, מבחינת הגבלות המשקל, מבחינת נוחות השימוש, מבחינה טכנית ומבחינת אופן שימוש (שימוש בוו שקילה, צג מקצועי או תוספים חשובים אחרים). ברור לכל ילד ששקילת תכשיטים אין דינה כדין שקילת כלי רכב או חומרים כימיים.

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/205049 צפיות
במאמר זה נציג פתרון ניקוי ביתי ע"י השריית צמיד טניס בסבון כלים עדין ובמים חמים במשך 15 דקות תוך כדי שמירה והימנעות מפגיעה ביהלומים

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/204894 צפיות
כיום ניתן למצוא מספר רב של תכשיטים לגברים אבל האם אנחנו יודעים איך לבחור את התכשיט שיתאים לנו. במאמר זה נתמקד בצמידים לגברים וננסה לעקוב אחר מספר פרמטרים אשר יעזרו לנו לבחור את הצמיד הנכון

מאת: תמיר פרלתכשיטים16/12/174168 צפיות
נראה מוזר שמינרל שעשוי מפחמן בלבד הפך לאחד מהתכשיטים המבוקשים ביותר בעולם, כלומר היהלום. אחרי הכל, פחמן נמצא בציוד ובמינרלים הבסיסיים ביותר, כגון הגרפיט בעפרונות שלנו, שכלל אינו נראה יוקרתי.

מאת: webetterתכשיטים14/06/173448 צפיות
אם את מחפשת לוק מנצח והופעה מושלמת בכל עת, המאמר הזה בדיוק בשבילך!

מאת: רוני הכהןתכשיטים21/05/173452 צפיות
איך מנקים זהב ושומרים על המראה הנקי והנוצץ שלו לאורך של תקופה ארוכה? קראו את הדברים המאוד חשובים לשמירה על התכשיטים היקרים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica