חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ריהוט גן מעץ - הכי טבעי שיש

מאת: אסף ברנרריהוט 26/12/20121004 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עברתם לבית חדש ואתם מתלבטים כיצד לעצב את הגינה שלכם? נמאס לכם מהריהוט הישן בחצר שכבר החליד, התלכלך והתבלה? מחפשים לשוות לבית שלכם מראה כפרי, פסטורלי, אקזוטי, טבעי והרמוני? ריהוט גן מעץ יעשה את העבודה.

הריהוט בגינה שלנו לא פחות חשוב מהריהוט שלנו בתוך הבית. אנשים שיש להם בית עם גינה או חצר גדולה, הם בדרך כלל אנשים שאוהבים לארח, לעשות על האש בחגים ובקיצור לנפוש הרבה בטבע, לצד העצים, הצמחייה, הפרחים, הציפורים והשמש החמה. על מנת להשלים את המראה הטבעי של הגינה, ריהוט גן מעץ הוא העיצוב המושלם עבורכם.

עץ הוא חומר שמאז ומתמיד שימש לבניית ועיצוב רהיטים, ולא סתם. העץ נותן אווירה מאוד פסטורלית שמזכירה לנו חופש, שלווה, פינוק וכיף. ריהוט גן מעץ הופך את הגינה שלנו למקום מיוחד ונוח שימשוך את עיניי האורחים ויזמין אותם לשבת בנוחות ובאיכות בגינה. כמו בכל חומר של רהיטים, גם העץ מאפשר לכם לשחק עם העיצוב, ולבחור בדיוק את הסטייל שאתם מעוניינים בו. בדרך כלל ישנה פרגולה מעץ בגינה, ולכן ריהוט גן מעץ משתלב באופן מושלם עם המראה האקזוטי.

למרות מה שנהוג לחשוב, רהיטים מעץ בהחלט יכולים להחזיק מעמד שנים רבות, בעיקר אם מדובר בעץ מסוג עמיד וחזק מפני נזקי מזג האוויר, כמו לדוגמה עץ הטיק שנמכר בחנויות רבות. בכל מקרה, רצוי לטפח ולטפל בעץ, ולא מדובר במאמץ כביר שיגזול לכם זמן רב. ראשית, רצוי לשמן את העץ מדי פעם, מספר פעמים בשנה, על מנת למנוע דהייה של צבעו. אם הרהיטים צוברים לכלוך, אפשר לנקות אותם בקלות על ידי מים וסבון. בחורף מומלץ, כמו כל רהיט גן אחר, לכסות את הרהיטים כדי שלא יינזקו.

אז איך יוצרים מראה מושלם ודקורטיבי? כדאי לכם לבחור סט שיתאים בין כל חלקיו. כך לדומה, יש לבחור שולחן מסוג עץ מסוים, יחד עם מספר כיסאות מאותו הסוג, ואפילו נדנדה לגינה מעץ שתקפיץ את האווירה ותרומם את מצב רוחם של הילדים. אתם יכולים אפילו לעצב בעצמכם את הסט שעליו חלמתם ולבנות אותו אצל בעל מקצוע. בנוסף, אתם יכולים אפילו לצבוע את העץ או לשים על הריהוט כריות נוי. עושה לנו חשק לבוא להתארח!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף ברנר

מאת: אסף ברנרריהוט 26/12/121009 צפיות
אם יש משהו שהישראלים לא מוכנים להתפשר עליו זה נוחות. הבית שלנו הוא המקום הראשון שבו נרצה להרגיש את האווירה הנוחה, החמה, המיוחדת שלנו, ולכן הנוחות בו היא במקום הראשון.

מאת: אסף ברנרשיפוצים26/12/12964 צפיות
אין ספק שעם אופציות עיצוב הגבס השמיים הם הגבול וגם לגבול אפשר לעצב איזה מזנון נחמד. לאחרונה המון בתים משתמשים בעיצוב גבס על מנת להסתיר גם פתחי אוורור ליצור ספייס בעזרת עיצוב מיוחד שמתאים את עצמו שזה אחד היתרונות הבולטים בעיצוב בגבס

מאת: אסף ברנרשמלות כלה ובגדי חתן26/12/12953 צפיות
איזו התרגשות, אחד הרגעים המשמעותיים של חייך עומד להתגשם. הודעת כבר לכולם - להורים, למשפחה המורחבת, לחברות הכי טובות, ואפילו קיבלת על הסטאטוס החדש עשרות לייקים בפייסבוק. את ובעלך לעתיד שוקדים על ההזמנות, על האולם, על כמות האורחים, על סידור הפרחים, על הצלם, על האוכל, על המוזיקה ועל מה לא

מאת: אסף ברנרניקיון26/12/121106 צפיות
חברות אחזקת מבנים מציעות לציבור הישראלי שירותי ניקיון ותחזוקה מלאים לבית, לבניין ולמשרד. אם בעבר נהוג היה להסתפק בשכירת שירותי ניקיון בלבד היום כבר אפשר למצוא שירותים עשירים יותר.

מאת: אסף ברנרשירה26/12/121091 צפיות
בתחילת המאה ה-20 היו האנשים מגיעים למדורה אחרי יום עבודה ארוך, ומתחילים לשיר בצוותא, עם כלי נגינה שונים, בקול גדול ובשמחה רבה. מנהג השירה בציבור הפך פופולארי יותר ויותר עם השנים, והגיע כמובן גם לארץ ישראל היפה. משירה ליד מדורות, כפרים, מושבים וקיבוצים, הפך המנהג לריטואל מוכר ומסורתי של הזמר העברי כמעט בכל התכנסות של חברים.

מאת: אסף ברנרמחשבים וטכנולגיה - כללי26/12/12969 צפיות
ישבתם לכתוב עבודת סמינר גדולה ואתם כבר בעמוד 20. אלא שאז, לפתע פתאום, הקובץ לא נפתח, המחשב נתקע ואתם לא מצליחים למצוא את הקובץ עליו עמלתם כבר חודש. זהו סיוט של כל סטודנט, או כל אדם שמאבד את המידע החשוב שנמצא על המחשב האישי שלו. בהחלט מפחיד ומלחיץ, אך ישנם מקרים רבים בהם אפשר להציל את המידע האבוד.

מאת: אסף ברנררפואה משלימה26/12/121021 צפיות
הידעתם? כף הרגל שלכם היא מראה קטנה של שמשקיפה על כל הגוף שלכם. באמצעות כף הרגל שלכם ניתן לזהות מחלות שונות ורבות באיברים אחרים בגוף שלכם, ואפילו לטפל בהן. כיום, תחום הרפלקסולוגיה הולך וצובר תאוצה, והמודעות ליתרונותיו גוברת, הן בקרב תינוקות קטנים והן בקרב מבוגרים.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201573 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201152 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201708 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201794 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191604 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191584 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191583 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica