חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שירותי קייטרינג, אוכל ישמח לבב אנוש

מאת: נופרקייטרינג29/12/2012656 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיצד נבחר שירותי קייטרינג?

אחד החלקים הכי קשים בארגון אירוע הוא האוכל. בסופו של דבר אירועים נזכרים בגלל האוכל, אירועים גם כושלים לצערנו בגלל האוכל. לכן חשוב לנו לדאוג לשירותי קייטרינג הכי טובים שנוכל, כדי שגם אנחנו נהנה וגם האורחים יהינו מאוכל משובח. במאמר הבא נעזור לכם לבחור שירותי קייטרינג עם דגש על טיפים חשובים לפני שאתם סוגרים. ראשית שאלה חשובה שיכולה לשנות את סוג שירותי הקייטרינג שתזמינו לגמרי, באיזה אירוע מדובר? שירותי קייטרינג המתאימים לחתונה הם לא השירותי קייטרינג המתאימים ליום גיבוש עם העבודה אחרי הצהריים. כעת בהנחה שמדובר בשירותי קייטרינג לאירועים, השאלה היא מתי האירוע מתקיים? בר מצווה לרוב מתקיימת בשעות הבוקר/צהריים, כמו כן גם ברית, חתונות מתקיימות בשעות הערב בעיקר. רוב שירותי הקייטרינג בישראל מקפידים על כשרות, ומומלץ קודם כל שגם אתם תקפידו בשירותי קייטרינג כשרים. סביר להניח שאחוז לא קטן מהאורחים שלכם שומר, אז בשביל למנוע אי נעימויות הקפידו על קייטרינג כשר. סוגי התפריטים כעת מתחלקים ל2 סוגים של שירותי הקייטרינג: בשרי וחלבי. אם מדובר באירוע המתקיים בשעות הצהריים אנו ממליצים על שירותי קייטרינג חלבי. אוכל חלבי הוא קליל ומשביע, הוא לא מכביד מאוד וזה ארוחה מצוינת לשעות הצהריים. אם מדובר באירוע ערב הרי שמומלץ על שירותי קייטרינג בשרי. רוב האוכלוסייה בישראל מעדיפה אוכל בשרי, ואין כמו ארוחת ערב בשרית מפנקת. כעת לאחר שבחרנו את סוג התפריט הכללי זה הזמן לכמה טיפים בבניית התפריט מול שירותי קייטרינג.

טיפים לבחירת שירותי קייטרינג

עקב התרחבות שוק הקייטרינג בישראל והתחרות הרבה, שירותי הקייטרינג השונים מאוד מגוונים. חשוב מאוד לבנות תפריט מגוון כמה שיותר. גיוון הוא דבר שבני אדם אוהבים, ועל אחת כמה וכמה באוכל. אם תתנו לאורחים שלכם גיוון רב באוכל, ואפשרות בחירה נרחבת, הם בהחלט יהיו מרוצים. טיפ נוסף חשוב הוא לבדוק מול שירותי הקייטרינג כי הם מכינים את האוכל בסמוך לאירוע ולא לפני. ההבדל הוא גדול ואוכל טרי הוא חשוב. ישנם שירותי קייטרינג המכינים את האוכל יום לפני, ותאמינו שהתוצאות שונות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נופר

מאת: נופרחינוך ולימודים - כללי03/01/13802 צפיות
מדינת ישראל היא נס עולמי והיסטורי. אין אף מדינה או ישות ריבונית בגודל שלה ובתנאים בהם היא קמה ובהם היא מתקיימת אשר הצליחה להעמיד, במשך עשורים ספורים בלבד, כל כך הצלחות מדעיות, רפואיות, תרבותיות וכלכליות וכה הרבה חתני פרס נובל, כמו גם פרסים נחשבים אחרים, בתחומים שיש בהם תרומה ממשית לאנושות

מאת: נופראירועים וחתונות – כללי29/12/12618 צפיות
רבים מוצאים עצמם לא מתחברים לאולמות גדולים או לגני אירועים. גודל המקום, מספר רב של מוזמנים, השקעה יתרה, כל אלה לא מושכים כל אחד והגיוני שכך. לארגן אירוע גדול בגן אירועים זה כאב ראש, והרבה עבודה, לעיתים עדיף להסתפק באירוע קטן בעל חוויה אינטימית וצנועה.

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192882 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183088 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182296 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181702 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181624 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181449 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181507 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica