חפש מאמרים:
שלום אורח
27.07.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יוגה נשית - מהי

מאת: יעל במרכזהריון ולידה01/11/20091325 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תרגול יוגה נשית הינו תרגול ייחודי שפותח מתוך הצרכים הייחודיים של גוף האישה. כנשים אנו חוות מחזור חודשי, שינויים הורמונאליים תמידיים, הריונות, לידות, הנקות והרמת ילדים על הידיים לכן אנו זקוקות לתרגול יוגה שונה, המתייחס לחוויות הללו ולעומסים שחווה גופה של כל אישה. כל אישה זקוקה לתחזוקה שוטפת של האגן, מפרקי הירכיים, שרירי קרקעית האגן, הגב התחתון והבטן. תחזוקה זו מתבטאת בהנעה, חיזוק ושחרור איברים אלו על מנת לשמור על בריאותם ותפקודם התקין. תרגול יוגה לנשים עונה על צרכים אלו- נניע את האגן ומפרקי הירכיים, נחזק את שרירי קרקעית האגן, נשחרר את הגב ונאפשר זרימת דם טובה לאברי הרבייה. חיזוק שרירי קרקעית האגן חיוני לכל אישה על מנת למנוע דליפות שתן וצניחות איברים. הנעת האגן ומפרקי הירכיים משפר תפקוד האגן ואיבריו הפנימיים ויכול לעזור בהתמודדות עם הסימפטומים שונים באזורים אלו.

תרגול יוגה זה מומלץ לכל אישה בכל שלב בחיים, גם לנשים בהריון, אחרי לידה, נשים עם בעיות פוריות, אי סדירות בווסת ונשים בגיל המעבר.

מצאו מקום שקט בבית, הניחו מזרון או תרגלו על שטיח, קראו את כל ההנחיות ברצף ורק אז החלו את התרגול שלב אחר שלב. חשוב לתרגל על-פי היכולת, מתוך הקשבה לגוף. מומלץ ללבוש בגדים נוחים ולא לאכול ארוחה לפני התרגול. למעוניינות לחוות תרגול עצי בבית ראו את המשך המאמר באתר שלנו תחת יוגה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

במרכז, יום כיף לקבוצה מפונקת

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעל במרכז

מאת: יעל במרכזהריון ולידה25/09/201512 צפיות
יציבה בתקופת ההריון בגלל העומס ההולך וגובר על גופה, נתקלת האישה בהריון בקשיים שלא הכירה בעבר. מצבי יום-יום כגון עמידה (ממושכת), ישיבה, שכיבה, או הרמת חפץ מקשים עליה יותר מתמיד ומחייבים התייחסות מיוחדת מצדה. ההצעות המובאות כאן נועדו להקל עליה לתפקד במצבים אלו.

מאת: יעל במרכזניהול28/07/143070 צפיות
מנהלים המעוניינים לשפר את רמת עבודת הצוות ושיתוף הפעולה בין חברי צוות שלהם.

מאת: יעל במרכזמתכונים ואוכל - כללי30/03/141242 צפיות
במטבחי העולם ניתן למצוא גרסאות שונות לכופתאות. במטבח ההודי כופתאות אלו הן המלאי קופטה. הרוטב העשיר של המנה הופך אותה לעסיסית, נימוחה וטעימה במיוחד. בתיאבון!

מאת: יעל במרכזעסקים - כללי13/02/13968 צפיות
'במרכז' הוא בית סדנאות יפהפה הצופה אל נוף מטעים של זכרון יעקב והסביבה. אנו מתמחים בפיתוח תוכן איכות ובאירוח קבוצות - תמיד באווירה כפרית קסומה ומפנקת.

מאת: יעל במרכזדיאטה ותזונה01/11/091976 צפיות
מה מתחשק לכם לאכול ? אוכל בריאות איכותי ?בשר גורמה משובח ויין אדום? אוכל איטלקי? מטבח יפני ? או אולי דווקא שוקולד מרגש... מיטב המאכלים נרקמים לכדי מעשה אומנות אל מול עינכם, במרפסת אל מול נוף טוסקני מושלם וכמובן איך אפשר בלי הרבה יין טוב...

מאת: יעל במרכזאטרקציות01/11/091224 צפיות
גם השנה הטילו עליכם לארגן יום כיף. אוף כמה שנמאס מימי הכיף שמציעים כולם..קצת טרקטורונים, קצת סוסים, אולי קרטינג ומסעדה. פשוט נמאס. במקום להתרוצץ בין מספר ספקים אפשר לפנות פשוט לכתובת אחת שמארחת את כולם וחוסכת לכם את כאב הראש של ההפקה.

מאמרים נוספים בנושא הריון ולידה

מאת: ניר חוכיימההריון ולידה12/08/204831 צפיות
תקופת ההיריון היא תקופה נהדרת ,עוצמתית ומשמחת עבור כל אישה,יחד עם זאת תקופת ההיריון מלווה בצורך לטפל בגוף ולסייע בהורדת כאבים ולחץ מגב תחתון וריפוי בצקות שמקשות על ההליכה .

מאת: vodplaceהריון ולידה15/08/1611099 צפיות
אפשר ללכת לבד לצילומי הריון, ואפשר ללכת עם אלו שאנחנו אוהבים.

מאת: רוני הכהןהריון ולידה03/08/1611312 צפיות
העולם מורכב מבחירות שונות ומגוונות שאותן נשים רשאיות לבצע עבור עצמן בתור נשים חופשיות ועצמאיות, אז למה רק היום אנו שומעים יותר בחופשיות על הפלה בכדורים שקיימת כבר תקופה ארוכה?

מאת: orya peryהריון ולידה11/01/1611648 צפיות
זהו זה- ההיריון הארוך ומורט העצבים הגיע לסיומו הטוב ותינוק או תינוקת חמודים הגיחו לאוויר העולם. מכאן, מתחילות אינספור שאלות: איך מאכילים אותם? מתי צריך להחליף להם? איך מטפלים להם בבעיות של גזים בבטן?

מאת: orya peryהריון ולידה11/01/167539 צפיות
היום בו מגיח לאוויר העולם תינוק או תינוקת חדשים הם מהימים המרגשים ביותר- לא רק עבור המשפחה הקרובה שלו, אלא גם עבור שאר קרובי המשפחה וכן עבור חברי המשפחה. זהו יום מרגש, אשר כולל בתוכו את תחילתה של דרך מיוחדת במינה.

מאת: orya peryהריון ולידה11/01/167508 צפיות
הכניסה של ילד או ילדה חדשים למשפחה מהווה סיבה למסיבה (שלעיתים אף יכולה להיות כפולה או משולשת). כמו בכל מאורע משמח, כמו יום הולדת או יום נישואין, אנחנו נרצה להעניק מתנות מיוחדות ליולדת ולמשפחתה. למרות הרצון הטוב,

מאת: אבי דוידיהריון ולידה28/12/155985 צפיות
מידע שימושי על תרופה להפלה לנשים המתלבטות כיצד לבצע את ההליך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica