חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שש העצות החשובות ביותר לכל מנהל בנושא בניית צוות

מאת: יעל במרכזניהול28/07/20143036 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בכדי להיות מנהל מוכשר הדבר הראשון שאתה צריך הוא להקיף את עצמך באנשים מוכשרים.  הדבר השני הוא לתת להם כלים ומוטיבציה למטרה, לבנות אותם כצוות מגובש עם חלוקת תפקידים נכונה על מנת להפיק מכל אחד את הטוב ביותר שלו ומכולם ביחד את המיטב. קחו למשל קבוצת כדורגל. אתם יכולים להיות בקבוצה עם השחקנים הכי גדולים בעולם, אבל אם אתם שמים את 'ההתקפה' שלכם בהגנה ואתה ההגנה מלפנים התוצאה לא תהיה טובה.

בניית צוות- ODT אפקטיבי דורשת כיוון ומטרות ברורים. כדי לשמור על צוות שינוע בכיוון הנכון לעבר הישגים ויצירת ערך שאליו אתם שואפים, צריך גם להגדיר את מטרות הקבוצה ומטרות הפרט. כל אחד מחברי הקבוצה צריך להבין שהמטרות האישיות שלהם הן ??עדיין חלק מהמאמץ קבוצתי והמטרה הגלובאלית של החברה. ודאו שהמטרות הן ברורות, מאתגרות וניתנות להשגה.

הפיכת מטלה כלשהי למשחק;

יש להציב את המטרות הרצויות בדרך שמעוררות מוטיבציה וכן מתגמלות. למשל להשוות את זה למשחק שבו כולנו רוצים להשיג את הציון הגבוה בדרך מהנה, ולגרום להם שכצוות אפשר השיג יותר, ולכן חשוב לדעת לתקשר ולשתף בתוך הקבוצה.

האתגר עיקרי העומד בפני מנהלים כיום הוא בחירת הדרך הטובה ביותר לשמור ולשפר את עבודת הצוות בתוך הקבוצה שלהם ואת הארגון בכללותו.

איך מנהל יכול לשמור על רמת מוטיבציה אישית גבוהה של חברי הצוות שלו, אך באותו הזמן שיהיו מוכנים לשתף פעולה, לחלוק רעיונות ולקדם את הצלחה כקבוצה וכצוות?

להלן שש עצות מצויינות על מנת למקסם את רמת עבודת הצוות ושיתוף הפעולה בצוות שלך:

  1. להתחבר! - הקדישוזמן בכדי לפתח יחסי קרבה עם כל אחד מחברי הצוות. שיתוף וחיבור, אפילו מקצועי,הוא הצעד הראשון לקראת פיתוח אמון.
  2. להובילאת הדרך -  הדרך הטובה ביותר להגדיר את הציפיות באופן ברור לעובדים שלך היא במתן דוגמא אישית. הצג להם כיצד לבצע את המשימות המוטלות עליהם. דוגמא אישית לא רק תטווה להם את הדרך הנכונה אלא גם תעביר להם את המסר שאתה לא מבקש מהם דבר שאינך יכול לעשות גם בעצמך – וכן, גם יוצר תחושת אמינות.
  3. העצמת הצוות שלך - אפשר לחברי הצוות שלך לקחת סיכונים מושכלים. ספק להם אתגרים אפשריים על מנת להניע אותם ולפתח אותם.
  4. לתגמל ולהכיר - חפשו הזדמנויות לשבח. לאתר את האנשים שעושים שעובדים בצורה טובה ומרשימה ולשבח אותם בפומבי על מאמציהם. מתן פידבק חיובי והכרה בעבודתם, הוא מעשה רב עוצמה עם יתרונות מיידיים וארוכי טווח לבניית צוות חזק.
  5. איזון נכון – כולם תמיד נאבקים למצוא איזון בין האחריות והדרישות של חיי משפחה והמחוייבותלמקום העבודה. עודד את העובדים שלך לקחת חופש כדי להירגע - "לתדלק אותם". עידוד מסוג זה יוכיח להם שאכפת לך מהם כבני אדם ולא רק ככוח עבודה. לתרגל את חבריהצוות לדעת לאזן בין הדרישות של החיים עם אחריות בעבודה היא פעולה שמוכיחה צורתניהול נכונה ובניית צוות עם מחוייבות ונאמנות גבוהה. יש המון סדנאות מצויינות שאפשר פעמיים בשנה לאפשר לצוות שלך לחוות. גם במסגרת ימי גיבוש או יום כיף.
  6. משמעות=סיפוק - הצורך האנושי הבסיסיהוא להרגיש בעלך ערך – תורם, שיש סיבה ותוצאות למה שאנחנו עושים. אנשים צריכים לדעת שעבודתם מוערכת ושהנוכחות שלהם תורמת וחשובה. בתור מנהל יש לך את הכוח, ואת החובה כמנהיג, להבטיח שהעובדים שלך ירגישו שמאמציהם האישיים בעלי ערך יחודי לארגון ולשאר חברי הקבוצה.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

במרכז, יום כיף לקבוצה מפונקת

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעל במרכז

מאת: יעל במרכזהריון ולידה25/09/201466 צפיות
יציבה בתקופת ההריון בגלל העומס ההולך וגובר על גופה, נתקלת האישה בהריון בקשיים שלא הכירה בעבר. מצבי יום-יום כגון עמידה (ממושכת), ישיבה, שכיבה, או הרמת חפץ מקשים עליה יותר מתמיד ומחייבים התייחסות מיוחדת מצדה. ההצעות המובאות כאן נועדו להקל עליה לתפקד במצבים אלו.

מאת: יעל במרכזמתכונים ואוכל - כללי30/03/141217 צפיות
במטבחי העולם ניתן למצוא גרסאות שונות לכופתאות. במטבח ההודי כופתאות אלו הן המלאי קופטה. הרוטב העשיר של המנה הופך אותה לעסיסית, נימוחה וטעימה במיוחד. בתיאבון!

מאת: יעל במרכזעסקים - כללי13/02/13940 צפיות
'במרכז' הוא בית סדנאות יפהפה הצופה אל נוף מטעים של זכרון יעקב והסביבה. אנו מתמחים בפיתוח תוכן איכות ובאירוח קבוצות - תמיד באווירה כפרית קסומה ומפנקת.

מאת: יעל במרכזדיאטה ותזונה01/11/091935 צפיות
מה מתחשק לכם לאכול ? אוכל בריאות איכותי ?בשר גורמה משובח ויין אדום? אוכל איטלקי? מטבח יפני ? או אולי דווקא שוקולד מרגש... מיטב המאכלים נרקמים לכדי מעשה אומנות אל מול עינכם, במרפסת אל מול נוף טוסקני מושלם וכמובן איך אפשר בלי הרבה יין טוב...

מאת: יעל במרכזהריון ולידה01/11/091298 צפיות
תרגול יוגה נשית הינו תרגול ייחודי שפותח מתוך הצרכים הייחודיים של גוף האישה. כנשים אנו חוות מחזור חודשי, שינויים הורמונאליים תמידיים, הריונות, לידות, הנקות והרמת ילדים על הידיים לכן אנו זקוקות לתרגול יוגה שונה

מאת: יעל במרכזאטרקציות01/11/091190 צפיות
גם השנה הטילו עליכם לארגן יום כיף. אוף כמה שנמאס מימי הכיף שמציעים כולם..קצת טרקטורונים, קצת סוסים, אולי קרטינג ומסעדה. פשוט נמאס. במקום להתרוצץ בין מספר ספקים אפשר לפנות פשוט לכתובת אחת שמארחת את כולם וחוסכת לכם את כאב הראש של ההפקה.

מאמרים נוספים בנושא ניהול

מאת: עוזי פלגניהול17/05/201482 צפיות
ארגון עסקי בכל גודל, נדרש לבצע שינויים והתאמות במהלך חיו העסקיים. תדירות השינויים וגודלם נגזרים ממטרת השינויים, שאת רובן ניתן לסווג כצורך: בפתוח עסקי, שיפור וייעול תהליכים עסקיים קיימים, התאמות לתנאי התחרות בשוק ועוד. במאמר הנוכחי אתייחס לשני חוקים מתחום הפיזיקה של אייזיק ניוטון, ונבצע דרכם אנלוגיות בתחום הניהול העסקי ונזהה "זיקה בין פיזיקה וניהול עסקי", אך לפני כן נגדיר מספר מושגים מתחום הפיזיקה.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201593 צפיות
תוצר ניהולי הוא התוצאה המתקבלת מפעילות ניהולית. תוצר ניהולי המשיג את מטרתו הוא תוצר אפקטיבי ולהיפך, תוצר ניהולי אשר יוצר תוצאה בעייתית, ההופכת בעצמה לבעיה ואף יוצרת בעיות נוספות, הוא "וירוס ניהולי" ברמות חומרה שונות, ובתור שכזה יש לטפל בו למניעת נזק חמור למערכת. "ווירוס ניהולי" לא נוצר בכוונה תחילה.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201608 צפיות
הנעת עובדי הארגון העסקי במטרה להשגת בצועים עסקיים משופרים, צריכה להיות אחת המטרות המרכזיות בכל אסטרטגיה ניהולית עסקית, ההשקעה בפתוח עובדי החברה היא אחת ההשקעות החשובות והמשתלמות ביותר לכל ארגון עסקי. לא מספיק שעובדי החברה יהיו משכילים, מיומנים ומנוסים, חשוב שכל הכישורים והתכונות שצוינו, יבואו לידי ביטוי באופן חופשי ושוטף בהתנהלות העובד הבודד והארגון.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201325 צפיות
במאמר זה רוכזו תובנות המתייחסות לסיטואציות שונות בתחומי הניהול. הנושאים מוצגים באופן מטפורי לעיתים באופן אירוני או אבסורדי באנלוגיה לתהליכי הניהול העסקי הנדרשים. בחרתי בדרך זו להציג ולהסביר תהליכים ואירועים בניהול עסקי שקשה היה להסבירם או להבינם, בעקר לחסרי ניסיון ניהולי עסקי.

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201283 צפיות
"השער האסטרטגי", הוא השער שדרכו אמורים להיכנס לעסק, תוצרים של החלטות אסטרטגיות כבדות משקל לעתידו של העסק. משמע נדרש שיקול דעת מעמיק לגבי כל מה שנדרש לעבור דרכו. נדרש סוג סינון צפוף שימנע כניסה של מזיקים

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201139 צפיות
עסק הוא מפעל חיים והוא קרוב לליבנו, מאידך בעסק צריך לטפל לא דרך הלב. נדרשת דרך, כלים ותהליכי ניהול מסודרים ושיטתיים. אף אחד מאתנו איננו מושלם ואיננו צריך לדעת הכול. גם אם אנחנו יודעים, קשה לנו לטפל בנושאים הקשורים בנו רגשית, מאחר ואיננו אובייקטיבים כלפי עצמינו וכלפי הקרובים לנו.

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201039 צפיות
הדברים הנכונים לעסק הם לא תמיד ובהכרח: הדברים שהמנהל אוהב לעשות, או יודע לעשות, או רוצה לעשות, או יכול לעשות. הדברים הנכונים לעסק הם הדברים הנדרשים והקריטיים לעסק. בלעדיהם העסק יישחק, יתקע או יקרוס.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica