חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אוסטאופתיה מצילה חיים - המקרה של צופית גרנט

מאת: ברונו בריאות ורפואה כללי01/01/20131615 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צופית גרנט היא מטופלת של המרכז לרפואה אוסטאופתית, קראו את סיפורה ואמצו את דרך החיים הבריאה

חפשו בגוגל המרכז לרפואה אוסטאופתית:

המהפך הבריא של צופית גרנט "הייתי אישה חולה"
נדלה מווינט ב20.12.12 
כותב המאמר: עמית קוטלר
פורסם: 15.12.11, 13:20



במשך שנים סבלה צופית גרנט מכולסטרול גבוה ועייפות, ואף חלתה בסרטן. כשהבינה שדרוש מהפך בחייה, עשתה זאת באופן טוטאלי. היום היא מתמסרת ליוגה, טבעונות וצ'י קונג, ומספרת בסרט שעשתה: "צריך להגיד די, לא הכל בחיים זה כסף"
מרחוק מירוץ החיים של צופית גרנט נראה מתעתע. בין אורות הזרקורים בתיאטרון או על מסך הטלוויזיה לבין החיים הפרטיים המתוקשרים לצד אברהם גרנט, אפשר בקלות לטעות בה ולחשוב שכוסות קפה רבות וקופסאות סיגריות הן חלק משגרת יומה.

אבל המציאות שונה. בשנים האחרונות התמכרה גרנט באופן מוחלט לאורח חיים בריא: מזון דל שומן, מיצים טבעיים, פעילות גופנית מסוגים שונים ועוד. את שיאה של המודעות הזאת למתרחש אצלה בגוף מצאה גרנט במצפה אלומות.

את המרכז לבריאות ולהתחדשות שבקיבוץ הגלילי היא פקדה כבר פעמיים, ואת החוויה המיוחדת תיעדה עתה בסרט "באמצע החיים", שישודר מחר (ו', 18:05) ובשבת (11:20) בערוץ הבריאות ברצועת ערוצי החיים הטובים.
"השהות האולטימטיבית שם היא שבעה לילות, אבל אני הייתי פעם אחת למשך סוף שבוע, ופעם נוספת למשך שבועיים. החלום שלי הוא להיות שם חודש ימים שלם", מספרת גרנט בראיון ל-ynet.
על סדר היום במקום היא מספרת בהתלהבות. "קמים בשש או בשש וחצי, תלוי מתי זורחת השמש, ופותחים את היום בהליכת בוקר בטבע". המשך היום כולל תרגול צ'י קונג - אומנות לחימה סינית, ארוחות טבעוניות, סדנות הכנת מזון חי (Raw Food), סדנאות יוגה וטיפולים אישיים. "הרבה שקט, חופש, דיאלוג עם הנפש ותשומת לב לעצמך", היא מתארת.
מי שלא מכיר אותך יופתע מאורח החיים החדש שלך.
"אולי טועים בי, אבל אני חיה אותם כמעט במאת האחוזים כבר כמה שנים. אני הייתי ילדת פנימיות, לא ילדה תל-אביבית. לא גדלתי לחיות את המירוץ הזה. ובנוסף, אני אדם חוקר".
איך המשפחה קיבלה את תחום המחקר שלך? אברהם גם בעניין?
"המשפחה קיבלה את זה יפה מאוד וזורמת איתי לחלוטין בעניין. הילדים שלי למשל לא שותים את משקאות הדיאט למיניהם, ובעקבות מה שאני עוברת אברהם גם הפסיק לשתות קפה".
איך מתחברת הבריאות הפיזית לשקט הנפשי?
"זה חיבור מכוון של גוף ונפש שיוצר מודעות. הדברים האלה לא באים בנפרד. המדיטציות ותרגילי הנשימה שעושים שם למשל זו דוגמה לכך שהגוף והנפש מתייחסים זה לזה".

"צריך טראומה כדי להשתנות"
אם טבעונות, צ'י קונג ומזון חי לא מדברים אליכם, אתם בוודאי לא לבד. גרנט מספרת שכדי להתחבר לאורח החיים כזה, למרבה הצער, אנו זקוקים ללא פחות מאשר טראומה. "זה הדבר הכי עצוב בחברה שלנו. אנחנו צריכים טריגר דרמטי כדי לעשות שינוי בחיים. אנשים צריכים פרידה קשה, גירושים או מחלה כדי להשתנות. וזה חבל, כי רק מהמודעות לנושא אפשר לצמוח.

"קח למשל אדם עשיר מאוד, שעומד בראש תאגיד גדול, אבל קם בבוקר עם סיגריה ולאורך היום שותה איזה עשר כוסות קפה. בערב הוא גמור. או אישה שחיה לכאורה חיי נוחות, אבל חיה אותם עם ציפרלקס וקלונקס, כי גם בלילה היא לא נרדמת. אז היא חושבת שהחיים שלה נפלאים, אבל הם כך רק בזכות הכדורים. אני מקווה שיום אחד האנשים האלה יעשו שינוי בדרך החיים שלהם, ובינתיים מקווה שהם מסתכלים במראה ואומרים לעצמם 'אני בן אדם מטומטם'".

מה היה הטריגר הדרמטי בחיים שלך?
"עם השנים הפכתי לאשה חולה. היו לי בעיות כולסטרול, בעיות בבטן, עייפות כרונית, הוציאו לי את כיס המרה וחליתי בסרטן מסוג מלנומה. בסופו של דבר אמרתי שחייבת להיות דרך אחרת, ולזכותי ייאמר גם ששמרתי על אופטימיות. מי שהציל לי את החיים היה אוסטאופט בשם ברונו, שבזכותו הבנתי שבסך הכל משהו לא זורם בגוף שלי נכון. היום אני נמנעת מצריכת כדורים מכל סוג שהוא, וחיה במודעות גבוהה מאוד לגוף שלי".

קודם כל - ניקוי רעלים
אך מי שהכירה לגרנט את התפיסה הבריאותית החדשה היתה למעשה טלי יעקובסון ז"ל, בתה של סוכנת השחקנים זהר יעקובסון, שנפטרה בגיל 26 ממחלה.

"לילדה הזו, שהייתה בסך הכל בת 26 במותה, הייתה מודעות חברתית-קהילתית ובריאותית נדירה, אולי של בת 80. היא חשפה אותי למשנתה בעניין ושינתה לי את המודעות. עד היום יש לי בחדר השינה תמונה שלה והיא מלווה אותי בדרכי".

איך אדם שחי חיים לחוצים ולא בריאים, כמו שתיארת קודם, יכול יום אחד לקום ולהחליט שהוא עושה שינוי?
"קודם כל לא לפחד, ושנית להתחבר לאנשים הנכונים. מה שמובלט בראש ובראשונה הוא ניקוי הרעלים מהגוף, הקשבה לגוף ולמה שהוא רוצה, זה האל"ף-בי"ת. אחר כך מגיעים החשיבה החיובית והספורט. אבל הדבר הראשון הוא להגיד די, אני עובד הרבה, לא פשוט לי, הכלכלה בעייתית, הפרנסה קשה, ולא הכל זה בשביל הכסף".

דווקא נדמה לי שהטיפולים האלה עולים לא מעט כסף.
"זה לא נכון. העלויות של השהות בחוות הבריאות למשל בסופו של דבר לא גבוהות יותר מעוד חופשה באילת. זה צריך לבוא על חשבון חופשות אחרות, נכון, רק שזו חופשה שממנה אתה גם חוזר עם ערך מוסף".

ל"חופשה" האחרונה שלך שם הכנסת מצלמות, אולי הדבר הכי רחוק משקט נפשי שיכול להיות.
"עבור מישהי כמוני זה היה טבעי. סביבת המצלמות לא הרתיעה אותי ולא גרמה לי לשינוי בהתנהגות שם. זה ממש לא עשה לי שום דבר. אני משתמשת בגוף ובסיפור שלי ומעבירה אותו לאחרים באמצעות המצלמות. זה צינור להעברת מידע שדווקא העמיק את הנכונות שלי לעשות את זה".

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ד"ר ברונו רוזמבלום

המרכז לפואה אוסטאופתית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ברונו

מאת: ברונו אורטופדיה ופיזותרפיה06/01/131011 צפיות
רבים נתקלים במושג אוסטאופתיה ואינם יודעים מה היא? רבים סובלים מבעיות גב, ברכיים, אסטמה, מיגרנות ומתייאשים לאחר טיפולים רפואיים חוזרים ונשנים על ידי תרופות ולא יודעים לאן לפנות. לכן במקביל או שמקום, אנו מציגים לכם את האוסטאופתיה שיטת טיפול ידנית וטבעית שעוזרת ומקלה על המטופל.

מאמרים נוספים בנושא בריאות ורפואה כללי

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223127 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213630 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: עופר שלובריאות ורפואה כללי24/09/201739 צפיות
היפוגליקמיה, היפרגליקמיה, סוכרת, סוכרת נעורים, סוכרת סוג 2, סוכרת סוג 1

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי31/05/201510 צפיות
חושדים שיש לכם סינוסיטיס? הכנסו וקיראו על התסמינים והאבחון ועל דרכי ההתמודדות עם המחלה.

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי30/03/201781 צפיות
אחת הבעיות שאנשים רבים נאלצים להתמודד איתה במהלך החורף, זה שיעול עם ליחה. מדובר בשיעול טורדני שיכול להפריע על איכות החיים ביום יום וכן על איכות השינה. ד"ר דויטש מביא לכם כמה טיפים לטיפול

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי09/02/201499 צפיות
כל אחד מאיתנו, בשלב כזה או אחר בחיים מתמודד עם נזלת. זה קורה בדרך כלל כשאנחנו מקוררים, מצוננים, כשאנחנו חוטפים מחלה כזו או אחרת. אך מדוע אנשים מתמודדים עם נזלת כרונית? הבאנו כמה נקודות חשובות

מאת: שלום כהןבריאות ורפואה כללי27/09/191973 צפיות
כל מי שסובל מאקנה, וכבר התחיל לחפש דרכי טיפול או אפשרויות התמודדות עם האקנה, יודע כי מדובר בתחום רחב מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica