חפש מאמרים:
שלום אורח
17.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קניית נדל"ן בארה"ב - משכנתא בארה"ב

אנשים המעוניינים להשקיע את כספם בנכס מניב, בוודאי שוקלים גם את האופציה של קניית נכס בארצות הברית. אין זה אומר שעליהם לממן את כל העסקה מההון העצמי שייצא מכיסם, שכן ניתן להסתייע במגוון הרחב של הבנקים למשכנתאות הפועלים ברחבי ארצות הברית.

ראוי לציין כי בשנים האחרונות, פועל יוצא של המשבר הכלכלי, הטילו הבנקים בארה"ב מכלול הגבלות על קבלת ההלוואות והמשכנתאות לתושבי חוץ, ואף על פי כן, עדיין ניתן לקבל מימון בנקאי בהיקף זה או אחר בעת ביצוע השקעות נדל"ן בארצות הברית. למען הסר ספק, גם ישראלים יכולים לקבל משכנתא לרכישת נכס בארצות הברית, כאשר הדבר משמש ככלי לבטחון העיסקה בכמה אופנים עיקריים כדלקמן:

מימון כאומדן שווי – בטרם יינתן כל מימון בנקאי, ישלח  הבנק שמאי מטעמו על מנת לאמוד את שווי הנכס, השמאות מקיפה את כל הפרמטרים הרלוונטים למשקיע כגון: נתוני מאקרו איזוריים, מצב תחזוקת הנכס, שווי הנכסים בסביבה ועוד. בעצם נתינת המימון לוקח עליו הבנק את הסיכון הגבוה ביותר כך שההערכות לרב קפדניות ומיטיבות עם הקונה.  רצוי שלא להסתמך על אתרי אינטרנט באומדן שווי הנכס ובטח שלא על "נביאים" למיניהם, דו"ח השמאות שיגיש השמאי מטעם הבנק הינו בבחינת מדד בטוח מאין כמוהו  לאמדן שווי הנכס.

מימון ככלי להבטחת תשואות – חלק מדרישות הבנק לקבלת מימון הוא ניהול סיכונים. בנכסים המיועדים להשכרה (multifamily). ככל שהנכס יהיה גדול יותר עם מספר שוכרים רב יותר, כך ההשקעה תהיה בטוחה יותר והתנודתיות בתשואות תהיה נמוכה יותר. המימון יאפשר לכם לרכוש נכסים גדולים יותר, ובמילים אחרות – נכסים בטוחים יותר.

פיזור סיכונים בעזרת מימון – קבלת המימון מעניקה לכל משקיע את האפשרות לפצל את כספו ולרכוש מספר נכסים, וזאת במקום לרכוש נכס אחד בלבד. פיזור גאוגרפי של ההשקעות יפחית את רמת הסיכון ויגדיל באופן טבעי את רמת הביטחון בהשקעה.

הקטנת המס על ידי מימון – הוצאות המימון המוכרות, בטלות בשישים אל מול הטבות המס, לעניין הפחת שמשנה את כל מרכיב התשואות – בחישוב נטו (לאחר מס).

ניכוי הפחת הוא על עלות הנכס, בעסקת מזומן ללא מימון, הפחת המוכר בהכנסה הינו 3.6% מגובה ההון המושקע וחישוב התשואות יהיה ביחס להון המושקע. כל זאת בזמן שבעסקה ממונפת,  הפחת המוכר מחושב על בסיס עלות הנכס הכללית (כולל המימון).

בשורה התחתונה ולאחר קיזוז כל ההוצאות המוכרות וההכרה בפחת, כמעט ולא ישולם מס בעסקה ממנופת (בהינתן 70% מינוף).

CITYR - בית השקעות לנכסי נדל"ן המתמחה ביזום, יעוץ ושיווק ההשקעות נדל"ן בארצות הברית עם התמקדות ברכישת נדל"ן בניו יורק ורכישת נדל"ן בארה"ב - ובעיקר השקעות נדל"ן בניו ג'רזי .

פרטי קשר בחו"ל:
Phone     +1 917-468-7343
Email    office@cityrgroup.com
פרטי קשר בארץ:
מנחם בגין 11,קומה 17, ר"ג. בנין תדהר רוגוזין
03-5329210
פקס 5329212
office@cityrgroup.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

CITYR - בית השקעות לנכסי נדל"ן המתמחה ביזום, יעוץ ושיווק השקעות נדל"ן למגורים בארה"ב עם התמקדות בניו יורק וניו ג'רזי.

פרטי קשר:
Phone: +1 917-468-7343     
Email: office@cityrgroup.com

כתובת: מנחם בגין 11,קומה 17, ר"ג. בנין תדהר רוגוזין
טלפון: 03-5329210     
פקס: 5329212
מייל: office@cityrgroup.co.il
נייד: 050-4000-299

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת CITYR - השקעות נדל"ן בארה"ב

מאת: CITYR - השקעות נדל"ן בארה"בנדל"ן12/03/131175 צפיות
המאמר שלפניכם הוא תקציר מאמרו של אורי פריש – מנכ"ל CityR – בית השקעות לנדל"ן, אשר פורסם לאחרונה במדור הנדל"ן של דה מרקר.

מאת: CITYR - השקעות נדל"ן בארה"בנדל"ן03/02/131355 צפיות
על מנת לעשות לכם קצת סדר בעולם השקעות נדל"ן בארה"ב החלטנו להביא לעיונכם מילון בסיסי קצר בשני חלקים המכיל את המונחים העיקריים שכל משקיע פוטנציאלי חייב להכיר.

מאת: CITYR - השקעות נדל"ן בארה"בנדל"ן23/01/131521 צפיות
קניית נדל"ן בארה"ב נחשבת כיום במידה רבה להשקעה כדאית ומשתלמת וזאת כתוצאה ממגוון רחב של סיבות: החל מהתאוששותו של שוק הנדל"ן לאחר המשבר שפקד את כלכלת ארצות הברית ב-2008 וכלה באחוזי התשואה הנאים שההשקעות הללו יכולות להניב. ואף על פי כן, אין להיכנס בשום פנים ואופן למהלך מסוג זה מבלי לבצע שורה של בדיקות מקדימות שיסייעו לכם לעמוד על מאפייני העסקה ולמזער ככל הניתן את הסיכון הטמון בה.

מאת: CITYR - השקעות נדל"ן בארה"בנדל"ן13/01/131190 צפיות
מנתונים שפורסמו בשבוע החולף באתר CALCULATED RISK עולה כי מלאי בתי המגורים המכירה בארצות הברית ירד בשיעור של כ-23% וזאת בהשוואה למלאי שנרשם בתקופה המקבילה אשתקד. זאת ועוד, מדובר בהיקף המלאי הנמוך ביותר מאז ראשית שנות האלפיים. במונחים מספריים אבסולוטיים מדובר ב-711,023 בתים (מסוג Single Family ומסוג Condo).

מאת: CITYR - השקעות נדל"ן בארה"בנדל"ן20/12/121183 צפיות
שוק הנדל"ן האמריקאי היה מאז ומתמיד ליעד מועדף מבחינתם של משקיעי נדל"ן רבים אשר תרו אחר נכסים מניבים שמהם יעלה בידם להפיק רווח של ממש בטווח הקצר והארוך כאחד.

מאת: CITYR - השקעות נדל"ן בארה"בנדל"ן13/12/121347 צפיות
בעידן בו הריבית על חסכונות בבנק הפכה להיות כמעט ללא רלוונטית, ואנשים רבים מחפשים דרכים אחרות להשגת תשואה שנתית סבירה על כספיהם, אין כל צל של ספק כי נדל"ן בארה"ב הפך לאפיק השקעה כדאי מאין כמוהו עבור המשקיע הישראלי.

מאת: CITYR - השקעות נדל"ן בארה"בנדל"ן10/12/121386 צפיות
כל משקיע מתחיל בתחום הנדל"ן מבין כי המינוף הבנקאי הוא אחד היתרונות הבולטים בכל הנוגע להשקעה בנדל"ן. מימון בנקאי שכזה מאפשר לגוון בעסקאות, להגדיל את פוטנציאל הנכסים, פוטנציאל הרווח ההוני ואת התזריםהשוטף, ובחלק מהמקרים אף להקטין את חבות המס. הקטנת חבות המס ועוד יתרונות רבים. למען הסר ספק נציין כי מרביתם המוחלט של המשקיעים המנוסים פשוט לא ייכנסו להשקעה בנדל"ן ללא מינוף בנקאי.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222734 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202524 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183256 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183229 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183258 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182614 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182264 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica