חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתיחת פנים באופן מידי

מאת: בתיה כץטיפול בעור03/01/20131621 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מראה של פנים נאות וצעירות מראה על פנים בריאות חלקות ורעננות בלי קמטוטים, חריצים או שקעים אך במהלך השנים, המראה של עור הפנים משתנה וזה קורה ממספר סיבות:

א. הזדקנות הגיל גורמת להזדקנות העור.

ב. תזונה לא נכונה באופן קבוע לדוגמא סוכר לבן, לחם מקמח לבן, וכו' וכמו כן התנזרות מאכילה של פירות וירקות שהם עתירי ויטמינים ומינרלים שהם אבני הבניין לעור נפלא שיש להם השפעה טובה וחיונית על מראהו של העור.

ג. עישון מאסיבי הינו גורם בהחלט לעור להתקמט וכן להופעה של כתמים על עור הפנים.

ד. היחשפות רבה לאור השמש החמה.

ה. מחסור בשינה.

ו. חוסר שתיה מספקת

בעקבות חלק מהסיבות הללו או כל הגורמים, מראה הפנים משתנה: צצים קמטוטים שונים על העור, יש מקרים שהלחיים נראות שקועות והפנים מצטמקות ויש להן מראה מבוגר ומקומט.

לאחרונה מתפרסמות טכנולוגיות שונות אשר מותאמות למתיחה של עור הפנים כגון: ניתוח, הרמת פנים נוזלית, זריקות או באמצעות מכשור מתקדם.

כיצד אפשר להחליק את הקמטים ?

אפשר לנסות למנוע ולהתמודד עם התופעה הזו בדרך הטבעית שזה לעסוק באופן תמידי בפעילות גופנית, להוריד במשקל וכמובן לעבור לתזונה נכונה,פעולות אלה מאד משפיעות באופן ישיר על עור הפנים והגוף. דבר נוסף ישנה עוד אפשרות אחרת והיא שימוש בתכשירים קוסמטיים עם לחות.

טיפול בעור הפנים על ידי מוצרי טיפוח

מוצרים ללחות עור הפנים מעניקים חיות לעור הגוף, וכן ומכניסים לתוכו את אותם חומרים שהינו זקוק להם, בנוסף, המוצרים הנ''ל הינם עוזרים לנקוי של העור ממזהמים כמו פיח ועוד. כמובן, כדאי ללכת להתייעץ עם אנשי המקצוע על סוג התכשיר האם המוצר הינו מתאים לעור הפנים וכן לבדוק שיש בו את הויטמין E שהוא בריא מאד לעור הפנים.

בשורות טובות בתחום של מתיחת פנים מידית

בזמן האחרון יוצר מוצר מדהים שנקרא לאורקס שמסייע להחליק את עור הפנים מקמטים ב – 20 רגעים. כן, שמעתם נכון, התכשירים הנ''ל הינם מיוצרים באמצעות טכנולוגיה חדשנית אשר רשומה כפטנט

יתרונות המוצר: גורם להחלקה, ולחיזוקו של עור הפנים בצורה פיזיקלית בעזרת תמיכה והרמת הקמטוטים השונים.

גורמת לניקוי עמוק ומושלם של העור יחד עם יצירת אפקטים של טיפול קוסמטי עדין.

עוזר לשקם ולחזק את עור הפנים מפני הופעות של סימני הזדקנות.

החומרים הטבעיים ונוגדי החמצון שבאותה פורמולה משתחררים לתוך עור הפנים שעות לאחר השימוש במוצר ומעניקים לעור הפנים מראה אחיד ומושלם לשעות רבות.

כמה מילים לסיכום: בחירה מוצלחת של מוצרים להגנה וטיפוח העור כמו לדוגמא התכשירים של לאורקס למתיחת פנים מידית תעשה אותכם צעירים בכמה שנים טובות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לקבלת קורסים חינם במייל בנושאים: חינוך ילדים, זוגיות ומודעות עצמית

כנסו לקורסים מעניינים

מעונייינים בזוהר מתוק מדבש

כנסו לקישור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בתיה כץ

מאת: בתיה כץתאולוגיה03/12/196071 צפיות
תיאורית האבולוציה סוברת שבעלי חיים מתפתחים מבעלי חיים פרימיטיביים מהם, בתהליכים איטיים ובמשך מיליוני שנים. למשל, שדג מסוגל להפוך לזוחל וזוחל לציפור או יונק וקוף פרימיטיבי לאדם החושב. אנו נבחון את התיאוריה לפי סעיפים, ונענה על כל ראיה שהללו מציעים לתיאורית ההתפתחות ההדרגתית.

מאת: בתיה כץתאולוגיה03/12/196039 צפיות
במאמר על התנין וציפור התנינן הצגנו סימביוזה בין התנין לציפור המקננת בתוך שיניו כדי לאכול את שאריות המזון. האם אבולוציה מסוגלת ליצור סימביוזה בין בעלי חיים, או שרק תכנון עומד מאחורי הדברים? יהיו אנשים אשר ינסו לבטל את הסימביוזה שבין התנין לתנינן בטענה שעדיין מדובר במקרה נדיר. אך אין זה אומר ששיתוף פעולה קיצוני בין בעלי חיים בטבע הוא נדיר. למעשה, מקרים רבים של שיתוף פעולה קיצוני בין טורף לנטרף מתועדים בטבע.

מאת: בתיה כץבעלי חיים - כללי03/12/195937 צפיות
אך מה יהיה ניתן לומר על מנגנון המשלב בו מספר חלקים מופרדים הפועלים בתיאום? הרי כדי שאבולוציה תשמור מקרה כלשהו, עליו לתת יתרון הישרדותי משמעותי בו ברגע, אחרת היצור לא "ישרוד יותר טוב מאחיו". מסתבר שקיימים מנגנונים בטבע המראים של"אבולוציה" ניחנה גם בראיית העתיד, או במילים אחרות, עובדה נוספת לקיומו של גורם אינטלגנטי חיצוני.

מאת: בתיה כץתאולוגיה03/12/196061 צפיות
מתוך מיקרוסקופ או אפילו באמצעות עין בוחנת, יתגלו טביעות האצבע כבקעים בתוך העור, רכסים ועמקים מסוטטים, קוים עמוקים המקבילים אלה לאלה. הן גורמות לכך שהידיים שלנו מחוספסות קמעה. הסיבה לכך היא גאונית.

מאת: בתיה כץמדעי הטבע - כללי03/12/196022 צפיות
תיאוריה זו התבססה על הרעיון של מישהו בשם לאמרק, אשר טען כי היצורים משתנים והופכים מותאמים לסביבתם הודות לשינויים הסביבתיים והמאמצים שהם עושים לשם כך. לפי תיאוריה זו סברו שבני האדם העתידיים יהיו נמוכים ובעלי אצבעות ארוכות...

מאת: בתיה כץתאולוגיה02/12/1991882 צפיות
לפני פחות ממאה שנה היו מלמדים בבתי הספר כי הג'ירפה מתחה את צווארה ולכן נולדו צאצאיה עם צוואר ארוך יותר. כמו כן היו מספרים כי הדג במים הרדודים רצה מאות ללכת על החוף, ולכן צאצאיו נולדו עם סנפירים-רגליים. זו היתה תיאוריית האבולוציה של פעם, אך עד היום הזה יש אנשים החושבים שזה מה שהאבולוציה טוענת.

מאת: בתיה כץתאולוגיה02/12/195797 צפיות
חלק מהתומכים בתיאורית האבולוציה, מנסים לטעון שהסיכוי שהחיים נוצרו בעצמם הוא יותר טוב מהגרלה בלוטו,

מאמרים נוספים בנושא טיפול בעור

מאת: שי כהןטיפול בעור17/09/187536 צפיות
מכשיר סקין קיור לטיפול בצלוליט פועל בטכנולוגיית אולטראסאונד מתקדמת המכשיר יעיל לטיפול בצלוליט אנטי אייג'ינג, שיקום הרקמות, הצרת היקפים וחיטוב הגוף.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור21/11/172296 צפיות
זקנה היא לא מראה יותר מידי מחמיא בעולם שמקדש עד בלי די את מושג הצעירות. זו הסיבה שטיפולים כמו הזרקת חומצה היאלורונית כה פו פולארים בארץ ובעולם כולו. מה זה חומצה היאלורונית? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור08/11/162025 צפיות
עבור כל אלה גם יחד קיים מכשיר אחד אשר בשיטת המזותרפיה מאפשר לבצע העלמת צלוליט מעיק, צלקות ושאר מפגעי עור שפשוט לא מרגישים הכי נעימים למגע ולמבט.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור08/01/162062 צפיות
חשוב לבצע פעולות שמסייעות לעור להיראות במיטבו כמו למרוח קרם הגנה בשעה בה נחשפים לקרני השמש, מפסיקים לעשן, שותים הרבה מים ומורחים קרמים שמסייעים לעור לשמור על רמה טובה של לחות וגמישות, לפי הצורך והגיל.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור20/08/152328 צפיות
שיטה זו קיימת כבר שנים רבות ומשתמשים בה בסלוני יופי בעזרת מכשיר דרמה רולר לשימוש מקצועי בכל רחבי העולם, יש לה הוכחות של מחקרים רבים שמצאו את השיפור במראה של העור מתרחש עבור סוגים רבים של פגמים.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור17/08/151831 צפיות
בעוד אנשים רבים מתכננים את הטיפול אצל כירורג פלסטי, דעו לכם כי ישנו טיפול שמאפשר שמירה על עור בעל מראה חלק וצעיר בצורה פשוטה שאינה מצריכה התערבות כירורגית. בעזרת שימוש במכשיר ביתי קטן בשם דרמה רולר, ניתן לטפל בצלקות, קמטוטים, סימני מתיחה ואפילו בצלקות אשר נוצרו כתוצאה מאותם פצעי אקנה אשר הותירו את סימניהם אצל רבים מאיתנו.

מאת: הכותבטיפול בעור30/06/151627 צפיות
הטכניקה, השיטה, המוכרת ביותר בתחום הקוסמטיקה הפלסטית, לטיפולי אנטי אייג'ינג או הצערת עור הפנים, היא הטכניקה של מזותרפיה והיא כוללת גם שימוש במזרקים ובהזרקות שטחיות של חומרים פעילים, בריאים וטבעיים ישירות אל האזורים הדורשים תשומת לב וטיפול להחלקת העור, למילוי קמטים ולהענקת מראה צעיר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica