חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה זה עיצוב רספונסיבי ולמה אני צריך את זה?

מאת: אייל מנקרעיצוב אתרים06/01/20131061 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כבר לא מספיק לעצב את האתר בצורה יפה ומקורית. עם גדילת שוק המכשירים הסלולרים החכמים לצד שימוש הולך וגובר במקרנים במשרדים, מנהלי האתרים אינם יכולים להתעלם מכך שאתרם צריך להיראות היטב בכל אפיק גלישה שהוא. כדי שאכן האתר ייראה במיטבו בכל מסך, בין אם של המחשב הביתי, הלפטופ או הסמארטפון, עלינו להשתמש בשיטות עיצוב רספונסיבי. עיצוב רספונסיבי אינו טכנולוגיה או שפת קוד, אלא מדובר בשילוב של כלים וטכניקות שונות שמאפשרים לאתר להיצפות היטב מכל מכשיר. בזכות עיצוב רספונסיבי כל אחד, לא משנה מהיכן הוא נכנס לאתר או באיזה דפדפן, יוכל לראות אותו באופן האידיאלי. איך זה נעשה? עיצוב רספונסיבי גורם לכך שהרכיבים באתר יתאימו את עצמם אל המכשיר שממנו נכנסו אליו באופן אוטומטי, הן במיקום שלהם והן בגודל. כל אלמנט באתר מסודר מיידית וגורם ליצירת חזות מקצועית ומרשימה, שיוצרת בין היתר רושם ראשוני חיובי אצל הגולשים.

מלבד היעילות של בחירה בדרכי עיצוב רספונסיבי, מדובר גם בדבר חסכוני ביותר. אם פעם היינו זקוקים לבנות אתר ייעודי לפלאפונים, היום, כשהשוק מוצף בעוד ועוד מכשירים מתוחכמים כמו אינספור סוגי סמארטפונים, טאבלטים וכו', בניית אתר ייעודי עבור כל אפיק גלישה היא משימה בלתי אפשרית. עיצוב רספונסיבי חוסך את זה מאיתנו ומאפשר לנו לבנות ולתחזק רק אתר אחד – מה שחוסך גם זמן וגם כספים רבים. כשבימינו כבר למעלה מ-50% מהגלישה נעשית דרך הסלולרי החכם או הטאבלט, אנו מבינים כי עיצוב רספונסיבי כבר אינו רק מותרות אלא צורך קיומי עבור האתר. לדוגמא, אם גולש ייכנס לאתר ממכשיר הסמארטפון ויזכה לתצוגה לקויה שלו וגלישה לא נוחה, לרוב הוא יעדיף לצאת מהאתר – וכך הפסדנו לקוח פוטנציאלי. עיצוב רספונסיבי מבטיח לנו שכל מי שייכנס לאתר יתרשם לטובה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ביזנס דיזיין הוקמה כדי לספק מענה מקצועי לנושא בניית אתרים וקידום אתרים באינטרנט. מה שמייחד אותנו הוא מקצוענות ושימת הדגש על הפרטים הקטנים. אנו מאמינים ביחס אישי ללקוח והגעה לתוצאות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אייל מנקר

מאת: אייל מנקרעיצוב אתרים09/06/13993 צפיות
כל אחד שהתנסה קצת בגלישה באינטרנט הבין מהר שמה שגורם לו להישאר באתר אינטרנט ולא לעבור לתוצאה הבאה שנתן מנוע החיפוש הוא העיצוב. לא רק שהעיצוב יפתה את הגולש להמשיך בגלישה לאתר, הוא גם לרוב יגרום לו לחזור אליו. אין הדבר אומר שלא צריך להשקיע בתוכן - גם הוא חייב להיות איכותי ולהיות בעל ערך מוסף לגולש, אך כל עוד סביבתו לא תהיה נאה - הגולש ימאס מהקריאה בו. כמו שאף חנות לא תזניח את חלון הראווה שלה, כך גם אף אתר לא יכול להרשות לעצמו שלא להשקיע בעיצוב. העיצוב משפיע באופן ישיר על הרושם הראשוני שנוצר בקרב ה

מאת: אייל מנקרקידום אתרים09/06/131158 צפיות
כבר בזמן שבונים את האתר, חשוב להתייחס לאופן קידומו במנועי החיפוש. במידה ולא תהיה מחשבה תחילה, כנראה שנצטער על כך מאוד אחר כך. בסיס שמותאם לקידום האתר חשוב מאוד, וניתן להשיג אחד כזה בשתי צורות - או להתחיל לכתוב בשפת תכנות, או פשוט לבנות אתר על בסיס מערכת וורדפרס. וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן לאתרים תחת קוד פתוח, שמופצת בחינם ברשת. וורדפרס עומדת מאחורי מאות אלפי אתרים ומייעלת את הליכי הקידום שלהם באופן ניכר. גם אם נדמה לכם שמעולם לא נתקלתם באתר וורדפרס, רוב האתרים שאתם גולשים בהם מבוססים עליה.

מאת: אייל מנקרעיצוב אתרים02/06/13898 צפיות
כל אחד שהתנסה קצת בגלישה באינטרנט הבין מהר שמה שגורם לו להישאר באתר אינטרנט ולא לעבור לתוצאה הבאה שנתן מנוע החיפוש הוא העיצוב. לא רק שהעיצוב יפתה את הגולש להמשיך בגלישה לאתר, הוא גם לרוב יגרום לו לחזור אליו. אין הדבר אומר שלא צריך להשקיע בתוכן - גם הוא חייב להיות איכותי ולהיות בעל ערך מוסף לגולש, אך כל עוד סביבתו לא תהיה נאה - הגולש ימאס מהקריאה בו. כמו שאף חנות לא תזניח את חלון הראווה שלה, כך גם אף אתר לא יכול להרשות לעצמו שלא להשקיע בעיצוב.

מאת: אייל מנקראינטרנט - כללי26/05/131114 צפיות
אנחנו לא מפסיקים לשמוע את המילה "וורדפרס" כל הזמן, וכשמדברים על הקמת אתרים אין סיכוי שמושג זה לא יעלה - אבל על מה בכלל כל הרעש? הרי זוהי מערכת ניהול תוכן די פשוטה, שבהתחלה תוכננה עבור ניהול בלוגים - אז כיצד היא הפכה בעשור אחד - מאז שפותחה בשנת 2003 ועד היום - לדרך הכי פופולארית לבניית אתרים? כיום יותר מ-300 מיליון אתרים בכל השפות ומכל רחבי העולם מבוססים על מערכת וורדפרס, ו-6% מ-10,000 האתרים הגדולים בעולם גם הם בנויים במערכת זו?

מאת: אייל מנקרעיצוב אתרים19/05/131227 צפיות
הקמת אתר לעסק מביאה בסופו של דבר להגדלת רווחים - אך תחילת הדרך דורשת הוצאות כספיות. לכן, לקוחות רבים של בניית אתרים מחפשים דרך להוזיל את התהליך ולבנות אתר בדרך זולה יחסית. אחת הדרכים שעונות על מטרה זו ונהיו פופולאריות מאוד עם הזמן היא בניית אתרים על בסיס מערכת ניהול וורדפרס. וורדפרס היא מערכת לניהול תוכן של אתרים המופצת חינם, ואף ניתן לעצב אותה בחינם - באמצעות תבניות וורדפרס. תבניות וורדפרס בעצם "מתלבשות" על המבנה של אתר הוורדפרס וכך מקנות לו את העיצוב שלו.

מאת: אייל מנקרמסחר אלקטרוני13/05/131181 צפיות
בניית חנות וירטואלית הפכה לנפוצה יותר ויותר בשנים האחרונות, ואפילו ותיקי המסחר הישן שמחזיקים חנות פיזית כמיטב המסורת פותחים לעצמם גם חנות וירטואלית - אפילו אלו שתמיד חשש מהאינטרנט. הסיבה לכך ברורה למדי - בניית חנות אונליין ממנפת את העסק באופן אדיר, מעניקה לו חשיפה לקהל לקוחות חדש ואינסופי ומאפשרת לשמור על קשר רציף עם הלקוחות הותיקים - והכל בלחיצת כפתור.

מאת: אייל מנקרעסקים מקוונים13/05/131087 צפיות
עם השנים, ככל שאנחנו הופכים להיות יותר תלויים באינטרנט, כך גם הרגלי הצריכה שלנו משתנים. בזמן האחרון ניתן לראות גידול חד במספר החנויות המקוונות לעומת ירידה בחנויות הפיזיות - וברור מדוע. לחנויות הוירטואליות יתרונות רבים לשני הצדדים - גם לקונה וגם למוכר, וכך יותר ויותר עסקים מצרפים בניית חנות וירטואלית לעסק שלהם או אפילו מחליטים לנהל את המכירות אך ורק באמצעות הרשת.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב אתרים

מאת: nirעיצוב אתרים29/09/213394 צפיות
נכון לעכשיו שתי הגישות העיקריות בנוגע לעיצוב אתרי אינטרנט מנוגדות זו לזו – מצד אחד, גישת המעצבים שטוענים שעיצוב הוא כל מהותו של אתר האינטרנט ולכן חייב להיות מושקע ומרשים. מולם עומד שאר העולם וטוען שלעיצוב חשיבות משנית בלבד בהצלחת האתר.

מאת: מיכה קורעיצוב אתרים13/03/211426 צפיות
להבין כיצד לבחור את בניית האתרים הטובה ביותר לאתר שלך הוא תהליך קשה ולעתים קרובות מבלבל. בזה יכול לעזור לכם ייעוץ עסקי שיווקי

מאת: אליעיצוב אתרים27/12/172762 צפיות
גרפיקאים ומעצבי אתרים נתקלים לא פעם באותה הבעיה – מציאת תמונות מתאימות לעבודה שהם מבצעים ובעיקר תמונות שיש אפשרות חוקית לעשות בהן שימוש מבלי לעבור על חוק זכויות יוצרים בארץ או בעולם. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתמונות יהודיות או בעלות הקשר לישראל.

מאת: רוני הכהןעיצוב אתרים18/10/162051 צפיות
אז איך בדיוק מצליחים לעבור את כל השלבים שכוללים תכנון אתר, עיצוב אתר ובנייה בפועל שלו כולל קידום בצורה טובה? עובדים לפי הכללים הבאים.

מאת: amirdadon90עיצוב אתרים16/08/162566 צפיות
"לא מחליפים סוס מנצח" אומר המשפט, אך משפט קצת מוכר יותר מדבר על כך שתמונה שווה אלף מילים. חברו את שני המשפטים הללו יחד, וקבלו את התובנה כי עם גיבוי של סטודיו מקצועי לעיצוב גראפי, יש ברשותכם את הכלי החזק ביותר - המפגש של המילים, המסר שלכם, עם כוחה של תמונה.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/153049 צפיות
הקמת אתר אינטרנט לעסק עלול להיות מבלבל חיפוש אחר מעצבי אתרים במיוחד בשנת 2015 עם התחרות בעולם הפרסום לעסקים באינטרנט. הבחירה קשה בין כל האפשרויות שיש לעסק חדשלפרסום באינטרנט ולרוב הכל קצת לא ברור במאמר זה אשתדל לסקר כמה שיותר על האפשריות לפרסום עסקים באינטרנט.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/152710 צפיות
קידום אתרים בגוגל והקשר לעיצוב אתרים אז מה הקשר בין קידום אורגני בגוגל לעיצוב אתרים? יש קשר הדוק! עיצוב אתרים על ידי חברות עיצוב אתרים אשר אינן מתחשבות קידום אתרים בגוגל מחוסר ידע כמובן! ואופן קוד האתר אינו מותאם לדרישותיו של מנוע החיפוש גוגל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica