חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ארבעת השיטות למילוי שיער דליל

מאת: בתיה כץשיער07/01/20131324 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ארבעת השיטות למילוי שיער דליל

התופעה של נשירת השיער הינה תופעה די ידועה. רוב בני האדם משערים כי זה דבר טבעי לחלוטין ושאין יכולת למנוע אותו כלל ועיקר, אולם חשיבה זו הינה טעות. בזמננו ניתן למצוא מגוון שיטות של מילוי שיער מדולל.

מילוי שיער דליל על ידי תרופות מתאימות

ישנן תרופות למילוי שיער שהמטרה שלהן לסייע בעיבוי השיער ואף למנוע את הנשירה. התרופות האלו משפיעות על תהליך צמיחת שערות הראש באופן זה שהינן מסייעות להרחבת כלי הדם בראש. הרחבתן של כלי הדם בקרקפת מסייעת לזקיקים של השיער להתחזק, ובאמצעות כך לייצר צמיחה של שיער ראש בריא.

תזונה בריאה כדרך להשגת מילוי שיער ראש מדולל

נערכו מחקרים רבים אשר גילו את הקשר החזק בין התופעה של נשירת שיער הראש  לבין, מצבים של מתח ולחץ. בעקבות הסקת מסקנה זאת המראה על השפעת התזונה לנשירת השיער נוצרו כמה טכניקות טבעיות המיועדות לטפל בתופעה. טכניקות טבעיות אלו בעצם דוגלות בשינוי בתזונה והפיכתו של התפריט היומי לתפריט בריא. חוץ משינוי בהרגלי האכילה הם גם ימליצו ליטול תוספים ויטמינים ומינרלים כמו B1 , B6 וכו'. בודאי שיש צורך בהתאמה אישית לפציינט.

מילוי שיער דליל על ידי טיפול בלייזר

ניתן להשגת מילוי של שיער ראש דליל ומקורח אף דרך טיפולי לייזר. הלייזר מעודד אספקה מוגברת של אותם חומרי בניה לזקיקים של שער הראש, וזאת ע''י הגירוי של עור הקרקפת והרחבתם של כלי  הדם. על ידי כך, עוברים אותם תאי שיער הראש תהליך של שיקומי, ועל ידי כך השיער שצומח בהמשך נהיה בריא וגמיש.

תכשירי קוסמטיקה למילוי שיער דליל

שיטה טובה ומעולה כדי להשיג מילוי לשיער דליל היא שימוש במוצר שמיועד לתופעה כמו לדוגמא תכשיר בשם טופיק. המוצר שמגיע בתוך מיכל קטן, מכיל סיבים שהם נראים ממש כמו סיבי שיער וטעונים חשמל סטטי. שממנו עשויים סיבים אלו הינו זהה לאותו חומר אשר ממנו עשויה השערה. ניעור תוכנו של התכשיר מעל השיער, גורם להתפזרותם של הסיבים אשר בכוח החשמל  הסטטי נאחזים בשיער הראש שכבר ישנו. באופן זה אפשר לבצע מיידית עיצוב של שיער ראש מלא ורענן. צריך לדעת שסיבי שיער אלה הם לא יורדים אף כאשר יש גשמים ורוחות וגם לא במהלך שנת הלילה, ורק חפיפת השיער מסירה אותם. על כן אחרי שטיפת השיער יש צורך לפזר שנית את אותו החומר.

יש אפשרויות אחרות למילוי שיער דליל במאמר זה סקרנו רק על  ארבע מהן, ויבחר האדם את הדרך המתאימה לו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לקבלת קורסים חינם במייל בנושאים: חינוך ילדים, זוגיות ומודעות עצמית

כנסו לקורסים מעניינים

מעונייינים בזוהר מתוק מדבש

כנסו לקישור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בתיה כץ

מאת: בתיה כץתאולוגיה03/12/196042 צפיות
תיאורית האבולוציה סוברת שבעלי חיים מתפתחים מבעלי חיים פרימיטיביים מהם, בתהליכים איטיים ובמשך מיליוני שנים. למשל, שדג מסוגל להפוך לזוחל וזוחל לציפור או יונק וקוף פרימיטיבי לאדם החושב. אנו נבחון את התיאוריה לפי סעיפים, ונענה על כל ראיה שהללו מציעים לתיאורית ההתפתחות ההדרגתית.

מאת: בתיה כץתאולוגיה03/12/196011 צפיות
במאמר על התנין וציפור התנינן הצגנו סימביוזה בין התנין לציפור המקננת בתוך שיניו כדי לאכול את שאריות המזון. האם אבולוציה מסוגלת ליצור סימביוזה בין בעלי חיים, או שרק תכנון עומד מאחורי הדברים? יהיו אנשים אשר ינסו לבטל את הסימביוזה שבין התנין לתנינן בטענה שעדיין מדובר במקרה נדיר. אך אין זה אומר ששיתוף פעולה קיצוני בין בעלי חיים בטבע הוא נדיר. למעשה, מקרים רבים של שיתוף פעולה קיצוני בין טורף לנטרף מתועדים בטבע.

מאת: בתיה כץבעלי חיים - כללי03/12/195910 צפיות
אך מה יהיה ניתן לומר על מנגנון המשלב בו מספר חלקים מופרדים הפועלים בתיאום? הרי כדי שאבולוציה תשמור מקרה כלשהו, עליו לתת יתרון הישרדותי משמעותי בו ברגע, אחרת היצור לא "ישרוד יותר טוב מאחיו". מסתבר שקיימים מנגנונים בטבע המראים של"אבולוציה" ניחנה גם בראיית העתיד, או במילים אחרות, עובדה נוספת לקיומו של גורם אינטלגנטי חיצוני.

מאת: בתיה כץתאולוגיה03/12/196035 צפיות
מתוך מיקרוסקופ או אפילו באמצעות עין בוחנת, יתגלו טביעות האצבע כבקעים בתוך העור, רכסים ועמקים מסוטטים, קוים עמוקים המקבילים אלה לאלה. הן גורמות לכך שהידיים שלנו מחוספסות קמעה. הסיבה לכך היא גאונית.

מאת: בתיה כץמדעי הטבע - כללי03/12/195994 צפיות
תיאוריה זו התבססה על הרעיון של מישהו בשם לאמרק, אשר טען כי היצורים משתנים והופכים מותאמים לסביבתם הודות לשינויים הסביבתיים והמאמצים שהם עושים לשם כך. לפי תיאוריה זו סברו שבני האדם העתידיים יהיו נמוכים ובעלי אצבעות ארוכות...

מאת: בתיה כץתאולוגיה02/12/1991164 צפיות
לפני פחות ממאה שנה היו מלמדים בבתי הספר כי הג'ירפה מתחה את צווארה ולכן נולדו צאצאיה עם צוואר ארוך יותר. כמו כן היו מספרים כי הדג במים הרדודים רצה מאות ללכת על החוף, ולכן צאצאיו נולדו עם סנפירים-רגליים. זו היתה תיאוריית האבולוציה של פעם, אך עד היום הזה יש אנשים החושבים שזה מה שהאבולוציה טוענת.

מאת: בתיה כץתאולוגיה02/12/195769 צפיות
חלק מהתומכים בתיאורית האבולוציה, מנסים לטעון שהסיכוי שהחיים נוצרו בעצמם הוא יותר טוב מהגרלה בלוטו,

מאמרים נוספים בנושא שיער

מאת: עידן שלומןשיער08/04/197690 צפיות
תחום היופי והטיפוח עובר טרנדים רבים משנה לשנה, חלקם חולפים להם וחלקם נשארים עמנו לשנים רבות. אחד הטרנדים החזקים במאה הנוכחית בתחום עיצוב השיער, כזה שלמעשה קיים מאות שנים אבל עבר ריענון משמעותי והתקדמות טכנולוגית הוא זה של (חבישת) פאות.

מאת: שרון צרפתישיער11/11/172152 צפיות
יש לא מעט שיטות אשר מתיימרות להחזיר את הצמיחה של השיער האבוד ו/או למנוע את הנשירה של שיער נוסף שעדיין נמצא על הקרקפת, אבל ישנן שיטות אשר גם מאפשרות לסגור את הפערים שנותרו לאחר נשירת שיער אצל נשים ללא קשר בגיל שבו הן נמצאות.

מאת: שרון צרפתישיער11/11/172062 צפיות
יש לא מעט שיטות אשר מתיימרות להחזיר את הצמיחה של השיער האבוד ו/או למנוע את הנשירה של שיער נוסף שעדיין נמצא על הקרקפת, אבל ישנן שיטות אשר גם מאפשרות לסגור את הפערים שנותרו לאחר נשירת שיער אצל נשים ללא קשר בגיל שבו הן נמצאות.

מאת: רוני הכהןשיער28/12/163496 צפיות
תוספות שיער אשר אותן אפשר להוסיף בצורה מתוחכמת אל השיער האמיתי, כלל לא מבחינים שזו תוספת וכלל לא יודעים כי טרם לכם היה מצב של שיער דליל. בשל כך תוספת שיער למכירה נעשתה מצרך מבוקש, ומה שנותר הוא רק לשלם את המחיר עבורה.

מאת: רוני הכהןשיער28/11/161962 צפיות
נשים טורחות המון על מנת לרכוש את הבגדים הנכונים, להדגיש את תווי הפנים עם איפור ולטפל בשיער על ידי מפגשים קבועים עם הספר, אז למה לא לחשוב על שדרוג המראה בצורה שהיא לא עוד תספורת וצבע בצורה שדי חוזרת על עצמה? כמעט בכל מספרה יש תוספות שיער נהדרות שאיתן אפשר לשדרג את המראה ליפה בדיוק כפי שנשים רבות רוצות, וזה הזמן להכיר את העניין מקרוב.

מאת: מגניב שיער19/09/161889 צפיות
התקרחות גברית היא בעיה שכיחה ונפוצה מאוד בארצנו, אך בעוד שישנם גברים רבים אשר משלימים עם התופעה, אחרים רואים בה כבעיה. אם אתם נמנים על אותם הגברים אשר מתקשים לקבל את תופעת ההתקרחות, חשוב שתהיו מודעים לעובדה כי ישנם צעדים בהם תוכלו לנקוט על מנת לטפל בנושא ההתקרחות. בין הפתרונות אותם כל גבר אשר מתקרח צריך להכיר, ניתן לציין את התכשירים המיועדים לריסוס או מריחה מקומית, כדורים, תרופות סבתא למיניהן וטיפולי השתלות השיער.

מאת: ניב אבןשיער28/06/162148 צפיות
אם אתם מבצעים סקר שווקים ראשוני בתחום תוכלו לראות כי עבור תוספות שיער מחירים מגוונים למדי ודבר זה נובע מכמה סיבות עיקריות. קראו הלאה על מנת להכירן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica