חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

3 טעויות נפוצות בבחירת תאורה לבית

מאת: גל לייבעיצוב14/01/2013921 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בחירת פריטי עיצוב שונים לבית יכולה להיות לעיתים משימה לא פשוטה.

המבחר רב, ולהחלטה איזה פריט יתאים בדיוק לבית שלנו יש השלכות ארוכות טווח. תסכימו איתי שאין מחליפים סלון או גופי תאורה לעיתים קרובות ולכן סביר להניח שפריטים אלו יישארו איתנו בבית לאורך זמן, גם אם טעינו ורכשנו פריטים שבדיעבד גילינו שהם לא מתאימים.

בכדי להקל עליכם בבחירת התאורה לבית, בחרתי לפרט 3 טעויות נפוצות בבחירת גופי תאורה.

1. מה קשור

לעיתים לבית יש  קו עיצובי אחיד. לכאורה אין קל מזה בכדי להתאים את התאורה המתאימה לסגנון הבית, אך אם  או יועץ התאורה בחנות לא בקיא במלאכת העיצוב והסטיילינג אנו עלולים למצוא עצמנו  עם תאורה שלא קשורה לסגנון העיצוב השולט בבית. (דוגמת גוף תאורה מפואר ועמוס קריסטלים  שרכשה חברה לביתה הכפרי)

הפתרון

כשאתם יוצאים לחנויות תאורה הצטיידו בתמונות של הבית שלכם, כך תוכלו להמחיש את סגנון עיצוב הבית ליועץ התאורה.

וכמובן אל תתפתו לרכוש גוף תאורה זר לסגנון הבית.

2. תפסת מרובה לא תפסת


יש הרוכשים גם לפינת האוכל וגם לסלון שני גופי תאורה מפוארים. באם שני גופי התאורה המרכזיים באזור המגורים (בפינת האוכל ובסלון) דומיננטיים, הם יתחרו אחד בשני על תשומת הלב שלנו ועלולים לייצר עומס בחלל הבית, להקטין את החלל ולצור תחושת אי נוחות.

לצורך הדוגמא 2 גופי תאורה עמוסי קריסטלים מנצנצים יכולים עלולים להכביד על התחושות לשוהים באזור המגורים.

הפיתרון

בחרו את האזור בבית שבו יתלה גוף התאורה המרכזי, בסלון או בפינת האוכל. (מקובל שגוף התאורה הדומיננטי יתלה בפינת האוכל אם כי ניתן להיות יצירתיים כמובן).

גופי התאורה הנוספים שנבחר לאזור המגורים יהיו קשורים לגוף התאורה המרכזי אך לא יתחרו בו, ובכך ידגישו את יופיו.

גוף תאורה אחד דומיננטי בפינת האוכל ושילוב תאורה צנועה יותר ביתר החלל יבליטו את יופיו ייחודיותו של גוף התאורה הראשי.

3. הזול יוצא יקר

את התאורה רוכשים בדרך כלל בסיום שיפוץ או מעבר דירה, אך היות

ולעיתים  נוצרות חריגות בתקציב במהלך השיפוץ או בנית הבית, אנו עלולים לגלות כי התקציב צנוע משחשבנו שיהיה לרכישת פרטי הריהוט והתאורה.

בשלב זה רבים מתפשרים ורוכשים גופי תאורה זמניים.

כידוע אין דבר קבוע כמו הזמני, ולכן גופי התאורה ה"זמניים" נשארים זנן רב.

הפיתרון

במקום לרכוש את כל גופי התאורה בבת אחת אפשר לרכוש מנורה אחת מרכזית (או יותר בהתאם לתקציב שנותר)  שאותה אוהבים, ומדי פעם לרכוש עוד מנורה. כך תצרו מהתחלה את האווירה הרצויה בביתכם מבלי להתפשר.

לסיכום

בכדי להימנע מטעויות אלו בבחירת התאורה עליכם

· להצטייד בתמונות של הבית כשאתם יוצאים לחנויות תאורה

· לבחור גוף תאורה אחד מרכזי לאזור המגורים (שימוקם בסלון או בפינת האוכל)

· עם המעבר לבית חדש, לא לחשוש לרכוש את גופי תאורה בהדרגה.

אתם מוזמנים לשתף את תוכן המאמר לחבריכם, שלא יעשו טעויות של מתחילים :)

אני מזמינה אותך לקבל במתנה טיפים מאירי עיניים להתאמה מנצחת של התאורה לחלל הבית

גל לייב, מעצבת בוגרת "שנקר" ומומחית בהתאמת תאורה לבית/לעסק בעלת ניסיון רב בעיצוב וייצור תאורה וביצירת האווירה הנכונה לבית/לעסק.  המומחיות שלי היא היכולת להתאים עבורך, באופן אישי, את התאורה הנכונה, תאורה שלא תראה בכל מקום ותהיה מותאמת באופן מדויק לביתך ולצרכיך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני מזמינה אותך לקבל במתנה את המדריך לתאורה להתאמה מנצחת של התאורה לחלל גל לייב, מעצבת בוגרת "שנקר" ומומחית בהתאמת תאורה לבית/לעסק בעלת ניסיון רב בעיצוב וייצור תאורה וביצירת האווירה הנכונה לבית/לעסק.  המומחיות שלי היא היכולת להתאים עבורך, באופן אישי, את התאורה הנכונה, תאורה שלא תראה בכל מקום ותהיה מותאמת באופן מדויק לביתך ולצרכיך.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גל לייב

מאת: גל לייבעיצוב01/08/13896 צפיות
איך נתאים את גופי התאורה בבית אחד לשני? איך מתאימים גופי תאורה, שנמצאים יחד באותו חלל, אחד לשני? במאמר שלפנכם כל הסודות של התאמת גופי התאורה

מאת: גל לייבעיצוב03/03/131101 צפיות
כולנו חפצים להכנס לבית המשרה אווירה נעימה. הדרך הקלה והמהירה ליצירת אווירה נחשקת בבית היא באמצעות התאמת תאורה נכונה לחלל המרכזי. בואו לקרא כיצד נוכל לייצר אווירה בביתנו בקלות באמצעות תאורה

מאת: גל לייבעיצוב06/01/13901 צפיות
אין מי שלא מכיר בחשיבות הרושם הראשוני. אנו משקיעים בבגדים, נעליים, אבזור, תספורת ועוד על ולהרגיש טוב עם עצמנו מנת ולצור רושם ראשוני משובח. הכניסה לביתך היא "כרטיס הביקור שלכם" ויוצרת עבורכם את הרושם הראשוני החשוב כל כך. בואו לקרא איך ניתן לעשות רושם כבר בכניסה לבית

מאת: גל לייבעיצוב18/12/12926 צפיות
רוצה לדעת איך ניתן להכניס הביתה קסם? איך לצור בבית שלנו אווירה מיוחדת? במאמר זה אתן טיפים להארת הבית שיסייעו לך לצור אווירה ייחודית בחלל הבית באמצעות תאורה מתאימה תהייה בביתך אווירה שלא ניתן להתעלם ממנה

מאת: גל לייבעיצוב פנים04/12/12780 צפיות
איך נבחר את התאורה המתאימה ביותר לבית שלנו במאמר זה טיפים רעיונות שיסייעו לכם לבחור גופי תאורה

מאמרים נוספים בנושא עיצוב

מאת: דרור אטריעיצוב28/10/172517 צפיות
עבודות של אחזקת נדל"ן מתבצעות על ידי חברות מיוחדות של תחזוקה, ניקיון ושאר שירותי גננות ותיקונים. בנייני מגורים ובנייני משרדים בערים הגדולות זקוקים לעבודות שוטפות של תחזוקה בכל שעות היממה. משרדים גדולים דורשים שעות ארוכות של עבודות תחזוקה וניקיון בכל יום. צוות מקצועי ממונה על ניקיון חדר האוכל, חדרי השירותים וריקון של פחי האשפה במשרדים. שמירה על רמה גבוה של ניקיון תורמת לבניית סביבת עבודה נעימה ובריאה לעובדים ולדיירים.

מאת: moraleעיצוב19/07/175136 צפיות
במהלך השנים התחום של הדפסה על זכוכית השתנה באופן מהותי, מתחום בו נהוג היה להשתמש אך ורק לצרכים עסקיים ושיווקים או לצרכים אומנותיים לשם תצוגה בתערוכות ומוזיאונים, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא שימוש הולך וגובר בהדפסה מסוג זה גם לצרכים אישיים, פרטיים.

מאת: SEOMANעיצוב25/06/172609 צפיות
רוצה לשפר את הלוק שלך? כך תעשי זאת בדרך הנכונה באמצעות שרשרת אחת עדינה שתשנה אותך מקצה לקצה. כל מה שצריך לדעת על האביזרים הקטנים שיכולים לעשות את השינויים הגדולים.

מאת: Droxitעיצוב06/06/172367 צפיות
לעיצוב הדירות הקטנות יש יתרונות רבים, ביניהם בחירת ריהוט פרקטי וייחודי, החל משולחן סלון מעוצב ועד להדפסים על הקירות

מאת: moraleעיצוב19/03/172290 צפיות
כל עסק מבקש לשווק את עצמו לקהל לקוחותיו בכלים הטובים ביותר, בין אם מדבר בשיווק דרך האינטרנט, תקשורת כתובה ואלקטרונית, בשלטי חוצות וכן במיקום בו העסק פועל, אם זה משרד, חנות, מפעל או כל דבר אחר. כל עסק עושה זאת בהתאם לצרכיו ויכולותיו הכלכליות והאחרות.

מאת: רוןעיצוב11/12/162221 צפיות
שרותי זגגות הם תחום הקשור לאספקה, התקנה והחלפת מוצרי זכוכית בבית, ברכב ובעסק, חשוב להזמין זגג אמין היכול לייעץ בבחירת המוצר המתאים להתקנה.

מאת: רוןעיצוב28/09/162261 צפיות
אזורי צל בגינה נוצרים באופן טבעי בגלל הצללה של מבנים או עצים. עיצוב גינה עם השקעה והשראה מאפשר להפוך אזורים זניחים אלה לפינות יפות ומטופחות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica