חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תספורות חתולים וכלבים

מאת: אלי לויוטרינריה15/01/20131047 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חלק ממגדלי הכלבים והחתולים חושבים כי מספרה לחיות היא בגדר זכות, פריבילגיה- אולם טעות בידם.  

אמת היא שכלב וחתול, בניגוד לבני אדם, לא צריך להתרחץ מידי יום.

עם זאת, יש לדאוג להיגיינה של חיות המחמד שלנו, וזה אומר :חפיפה ו/או תספורת.

 

בעלי הכלבים שביניכם בוודאי נוהגים לחפוף את הכלב שלהם בעיקר כשהוא מריח לא טוב, או כאשר התפלש בבוץ או במקור לכלוך אחר.

קחו בחשבון, שגם אם הכלב שלכם שוהה בעיקר בחצר והוא אינו "כלב של בית", הרי שנעים וכייף יותר לשחק, ללטף ולהשתעשע עם כלב נקי מאשר עם כלב מוזנח, שמריח רע, בעל פרווה מדובללת ומלאה בקשרים או ברסטות.

ופה נכנסת לתמונה מספרה לחיות.

 

מספרה לכלבים מתמחה ברחיצת כלבים ומתן תספורת.

כלבים בעלי פרווה סבוכה וארוכה, מומלץ לספר אותם לקראת הקיץ על מנת להקל עליהם את עומס החום.

לא כל כלב בעל פרווה צפופה כדאי ומומלץ לספר- התייעצו עם צוות מספרת כלבים על מנת לא לקבל החלטה שגויה.

על מנת לשמור על היגיינה מרבית מומלץ לגלח מקומות שנוטים להתלכלך.

כלבים בעלי פרווה ארוכה- צוות מספרת כלבים ממליץ על ביקורים שוטפים למניעת קשרים בפרווה הכלב או רסטות שצוברים לכלוך ומשווים לכלב שלכם מראה מוזנח ולא אסתטי.

בתקופות בהם קיימת נשירת שיער מואצת, צוות מספרת כלבים יבצע דילול בפרוות הכלב- הדילול אינו תספורת. הכלב אינו נראה מסופר אולם הבית שלכם יהיה יותר נקי.

בהתאם לצורך, מספרת כלבים מבצעת גם גזיזת ציפורניים.

צוות מספרת כלבים מקצועי ומיומן, משתמש אך ורק במוצרים איכותיים כמו שמפו לכלבים מסוגים שונים: שמפו יבש, שמפו אל דמע לגורים, שמפו היפואלרגני ועוד.

יש מספרת כלבים שקיימת בחנות חיות עצמה ויש מספרת כלבים ניידת המגיעה עד בית הלקוח. הרכב מאובזר כך שהכלב יכול לקבל כל טיפול לו הוא זקוק.

מספרת חתולים- ממליצה לחפוף ולספר את החתול שלכם בעיקר בעונות מעבר.

נשירת פרוות החתול מואצת לקראת החורף- על מנת לפנות מקום לפרווה סבוכה יותר שתחמם את החתול בימי החורף הקרים, ומואצת גם לקראת הקיץ- על מנת לפנות מקום לפרווה דלילה יותר שתסייע להקל את עומס החום.

צוות מספרת חתולים מיומן ומקצועי בחפיפה ותספורת של חתולים, שימוש במוצרים איכותיים בלבד, מגוון של מסרקים ומברשות המותאמות לסוגים שונים של חתולים ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי לוי

מאת: אלי לויחיות מחמד30/09/133025 צפיות
כל מי שמגדל חיית מחמד זקוק לחנות חיות שתספק עבור חיית המחמד שלו את הטוב ביותר. כאשר אנו אומרים "את הטוב ביותר", הכוונה גם למוצרים איכותיים, גם לשירות מקצועי, וגם לאנשי צוות הבקיאים בנושא ויודעים להעניק ייעוץ מעמיק ונקודתי לבעיות או דילמות הכרוכות בגידול חיות מחמד.

מאת: אלי לויצימרים16/09/13965 צפיות
אמירים משופעת בשפע של צימרים המתאימים למגוון אירועים: החל מצימרים ליחידים, לזוגות, למשפחות וכלה בסוויטות לזוגות שניאו או שחוגגים אירוע מיוחד. הנוף הנשקף מאמירים והטבע הסובב אותו הם כמובן פינוק בפני עצמו, בפרט לאלו מכם שמגיעים מהערים הגדולות והתוססות ומעוניינים בחופשה שקטה ואינטימית, ובפסק זמן מהלחץ שבשגרה.

מאת: אלי לויריהוט 16/09/131120 צפיות
בין אם אתם חובבי בישול ואפיה ובין אם בישול אינו הצד החזק שלכם: המטבח הוא הלב של הבית. חלק ממה שמקנה לבית "תחושה של בית", הם הריחות העולים מן המטבח, שוב, ללא קשר לסוג התבשילים שלכם. מה יותר ביתי מריח של כוס קפה מהביל או חביתה?

מאת: אלי לויהסרת שיער15/09/131031 צפיות
אם בעבר טיפוח הגוף ושמירה על אסתטיקה היו בעיקר נחלתן של הנשים, הרי שכיום המודעות לאסתטיקה חלה גם על אוכלוסיית הגברים, ולמרות ההבדלים בין המינים- שני המינים מקפידים להסיר שיער מיותר מגופם, ובצדק. כולנו מעוניינים בגוף מטופח, נקי למראה, חלק משיער מיותר- טכניקת הורדת שיער בלייזר היא הטכניקה המתקדמת ביותר כיום לצורך עניין זה.

מאת: אלי לויבניין ואחזקה - כללי12/09/131004 צפיות
כאשר אנחנו עוברים דירה, יש לנו הרבה מאוד משימות וקשיים ביורוקרטיים שעלינו לעבור בדרך עד שנגיע אל המנוחה והנחלה החדשה שלנו, כמו למשל לבצע שינויים בדירה אליה אנחנו עוברים.

מאת: אלי לויריהוט 12/09/131079 צפיות
אנשים רבים שואלים את עצמם (ואולי גם אחרים) כיצד נכון לומר? האם יש לומר מזרן או שמא מזרון הוא הצורה הנכונה? השאלה הפילוסופית הזו כמו סוגיות רבות אחרות היוותה מקור לדיונים רבים, ולאחרונה אף חברת המזרנים (או המזרונים?) פולירון ביססה את הקמפיין הפרסומי שלה סביב השאלה הזו, אז... איך באמת נכון לומר?

מאת: אלי לויבניין ואחזקה - כללי12/09/13983 צפיות
ישנם מקרים רבים בהם נדרש לבצע צילום ביוב, אולם המכנה המשותף לכולם הוא כמובן איתור הגורם לבעיה חוזרת ונשנית...

מאמרים נוספים בנושא וטרינריה

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/01/197136 צפיות
אם היינו יודעים כמה חתולים וכלבים מומתים כיוון שהתרבותם אינה נעצרת על ידי עיקור וסירוס.. כלבים וחתולים רבים משוטטים ברחובות וחלקם לצערנו עשויים למות באופן טבעי בשל קשיי ההישרדות בחוץ. אם יש לכם כלב או חתול, זו אחת ההמלצות החמות שהיינו מציעים לכם לעשות.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/12/187248 צפיות
מגוון בעלי חיים יוכלו לתת מענה מעולה לרצון לגדל חיית מחמד בבית. אך מעטות באמת יענו על הצורך של בני הבית שזה דבר עיקרי ולא פחות חשוב מכל פרמטר אחר כאשר מתכוונים להביא חיית מחמד לביתכם.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה30/09/187414 צפיות
חיית החמד שלכם, בריאותה אינה שונה משל כל יצור חי אחר כולל אותנו בני האדם. כאשר אנו בוחרים ווטרינר/ מרפאה ווטרינרית לחיית המחמד שלנו אנחנו צריכים להתחשב במגוון פרמטרים מעבר לנוחות או שמועות חיוביות שמפה לאוזן. במאמר שלפניכם נרחיב על כך.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה27/06/187749 צפיות
למה למעשה כל כך חשוב שיהיה ווטרינר קבוע לחיית המחמד שלך? או לפחות מרפאה קבועה? מאותה הסיבה שחשוב שלנו תהיה מרפאה קבועה ורופא מטפל קבוע...וזה לא רק נוחות האמינו לנו..

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/05/187820 צפיות
כשחיית מחמד מצטרפת למשפחה תאמינו לנו... החיים בבית יהיו הרבה יותר מהנים! התענוג שבחזרה הביתה, לטפל בהנאה, להאכיל ולטפח אין הרבה רגעים שישתוו להרגשה הנהדרת הזאת. עם כל ההנאה והקסם שבהחלט יש בדבר חשוב מאוד לברר מספר דברים.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה29/03/187890 צפיות
כמו בכל דבר בחיינו לפני שאנו לוקחים החלטה משמעותית אנחנו חייבים לוודא שמרבית הפרמטרים מתאימים לציפיות שלנו . כך גם באימוץ כלבים, נורא מתחשק לכם שכלב יפה ומתוק או גדול וקשוח יתרוצץ בחצר ביתכם אך חשוב לוודא מספר דברים קודם לכן.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה28/02/184129 צפיות
היפוך קיבה קורה כאשר כלבים בולעים אוויר תוך כדי ארוחה ובאופן כללי ולא מצליחים לשחררו מה שגורם לקיבה להסתובב ונוצרת חסימה בזרימת הדם שעשויה להגיע עד למצב של נמק ולמקרי מוות. באם הכלב לא יטופל באופן מידי הוא יהיה בסיכון שעשוי להוביל למותו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica