חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אייפד בארץ או בחול?

מאת: אמירמסחר אלקטרוני16/01/2013879 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קונים אייפד ? רצוי לקנות בחול ולא בארץ . הסיבות בנוגע לאיפה ומתי בכתבה זו .

ההתפתחות המהירה של חברת אפל גם לתחום הטאבלטים הכתה את העולם גלים . חברה אחר חברה מנסות לייצר את אותו טאבלט נחשק אך רק אפל הצליחה וייצרה לשמחתה את האייפד שמתחיל לתופס את מקומו בין מוצרים החדשניים ביותר והמגניבים ביותר הקיימים בשוק .

במידה ואנו רוצים לקנות אייפד או אייפונים הרי שנפנה לחנוניות המקומיות בישראל ונגלה שם מחריים שערוריתים של ממש ! למשל – לאחרונה נתקלתי בעסקה שהצלהירה כך " אתם קונים אייפד ? מצוין , בואו אלינו שלמו רק 3,999 שקל ! " . הקטע המצחקי הוא שנראה כי בעלי הפרסומת באמת האמינו שמדובר בעסקת השנה . כמובן שאל לנו לעשות טעות ולבצע רכישת אייפד בארץ . רכישת אייפד אפשרית גם בחול ובמחירי ם שפויים בהרבה .

רכישת אייפד בחול .

אם כך הגענו למסקנה שהשוק הישראלי מספק לנו מכשור אלקטורני במחירים גבוהים מדי ובמידה ואנו רוצים לרכוש מוצר אלקטוריני כזה או אחר , לבטח מוצר ברמת המחירים והתחכום של האייפד רצוי לעשות זאת בחול . רכישת אייפד בחול היא קלה .

דאגו רק שאתם נכנסים לחנות שמאפשרת החזר מיסים בשדה התעופה וגם תקנו את האייפד במחיר זול יותר וגם תקבלו את המעמ הנתון של המדינה הרלוונטית חזרה בשדה התעופה מה שיוזיל לכם את המכשיר בעוד 15% בערך ( תלוי במיסים של המדינה הנתונה ) . בקיצור , רכישת אייפד, אייפון או כיסויים מגניבים לאייפון בחול היא העסקה המשתלמת ביותר שתוכלו למצוא בשוק , מדוע לשלם כל כך הרבה בישראל אם אפשר להשיג מחול ? מסתבר שזו שאלת השאלות בנושא של רכישת אייפד אך התשובה אליה ברורה – אין שום סיבה .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אמיר

מאת: אמירעיצוב פנים06/10/13934 צפיות
ברזים לא הרחק בזמן ובשנים היו בעלי מגוון מצומצם, פשוטים, צד חם וצד קר בלי יותר מידי אופציות או סוגי שימוש. עם הזמן ועם הפיתוח הטכנולוגי בכל תחום, החלו לייצר ברזים מכל הסוגים והמינים אפשריים. ברזים העשויים מחומר שלא מתחלד, או חומר ששורד את רמת המים בישראל. ברזים נשלפים, ברזים עם כל מיני אפשרויות זרימה, ארוכים, קצרים, עד שקיבלנו כמה סוגים של ברזים בברז אחד.

מאת: אמיראימון אישי05/06/13860 צפיות
יום אסור לבצע רכישה של נכס בצורה עיוורת. כמובן שיש אנשים אשר סומכים על האינסטינקטים שלהם ועל תחושות הבטן, אך כיום, כאשר רוכשים נכס, חשוב מאד לבצע ביקורת מבנים. ביקורת מבנים היא בדיקה שנועדה לבחון האם בנכס מסוים קיימים ליקויי בנייה שונים. את הבדיקה הזו של ביקורת מבנים אין לבצע אחרי הרכישה- אלא בטרם הרכישה עצמה. המטרה היא לבצע ביקורת מבנים לפני הקנייה ולראות האם יש ליקויים שונים שידרשו מכם להוציא עוד כסף כדי לתקן אותם או שהנכס עצמו מצויין וחף מליקויים.

מאת: אמירעיצוב פנים22/04/13954 צפיות
דלתות הזזה הן בהחלט אופציה טובה בהמון בתים. כדאי לנו לרכוש דלתות הזזה במקרים בהם יש לנו חדרים קטנים ואנו לא רוצים דלת רגילה שתתפוס לנו מקום כאשר פותחים אותה. דלת הזזה נועדה לעזור במקרים אלו, כדי לצמצם מקום, כיוון שדלת זו נכנסת בתוך הקיר כאשר אנו פותחים אותה, היא ממוקמת ונעה על מסילה בפתיחה ובסגירה. דלת הזזה כמו דלת רגילה משמשת אותנו לאותם צרכים, לפרטיות ולשקט שאנו לפעמים זקוקים לו כל כך

מאת: אמירעיצוב פנים22/04/13877 צפיות
כאשר אנו מדברים על עיצוב ובחירה של דלתות לבית, לרוב אנו מדברים על סוג מסוים מאד של דלתות, כאלה עם מפתח אחד הנפתחות לרוב כלפי פנים. ברוב הבתים לא חורגים מן המוסכמה הזאת ומתקינים דלתות סטנדרטיות, אך לעומתם יש כאלה המתקינים דווקא דלתות הזזה בביתם. דלתות הזזה, כשמן כן הן, דלתות שכדי לפתוח אותן יש צורך להזיז אותן והן נעות על גבי ציר ופותחות את החלל. באיזה מקרים כדאי ועדיף להתקין דלתות הזזה על פני דלתות רגילות?

מאת: אמירסטיילינג22/04/13969 צפיות
משלוחי פרחים הם מתנה נהדרת שיכולה להתאים כמעט לכל אירוע. בין אם מדובר במתנה לכבוד ראש השנה, במתנה לכבוד חג האביב, במתנת יום הולדת, במתנה לקרובי משפחה לכבוד יום המשפחה, במתנה לכבוד יום הנישואין, בין אם מדובר ביום הנישואין שלכם או ביום הנישואין של חברים קרובים או בני משפחה וזוהי רשימה חלקית בלבד. אל הרשימה הזו אפשר להוסיף גם משלוחי פרחים לכבוד יולדת שאך ילדה תינוק, לכבוד קידום בעבודה, לכבוד זוג שנהפכו לסבא ולסבתא והרשימה יכולה להמשך עוד ועוד.

מאת: אמירקייטרינג18/04/131062 צפיות
קייטרינג עשוי להיות אחד הדברים היותר מהנים שאנחנו צריכים לארגן לקראת החתונה הקרבה ובאה שלנו. עומדים להתחתן מתרגשים האם הכל כבר מוכן? יש הרבה דברים שאנחנו צריכים לארגן לקראת החתונה שלנו. העניין הוא שהחתונה שלנו זה אחד האירועים הכי משמעותיים בחיים של הרבה אנשים. אנשים לוקחים את החתונה בצורה מאוד רצינית (ולפעמים רצינית מדי) ורוצים שהחתונה שלהם תהיה האירוע הכי מושלם שקרה להם בחיים. בין אם אלה בנות שדמיינו מאז שהן היו ילדות קטנות את האביר על הסוס הלבן שיבוא ויכבוש את ליבן או גברים שפשוט רוצים להפוך

מאת: אמירחוק ומשפט - כללי15/04/131080 צפיות
אחד התחומים בהם מבצעים חקירות הוא התחום העסקי. עסקים רבים המעסיקים עובדים בוחרים לבצע חקירות מקדימות לפני קבלת עובדים לעבודה וכן חקירות תקופתיות לבדיקת מהיימנות העובדים, במהלך העבודה. כאשר מקום עבודה בוחר עובדים, משאבי אנוש יכולים להתרשם מהם בצורה מוגבלת בלבד. אחרי הכל אי אפשר ממש לדעת אם האדם הסמפטי שעומד לפנינו הוא פסיכופט במקרה הגרוע או סתם שקרן.

מאמרים נוספים בנושא מסחר אלקטרוני

מאת: מאיה אהרונוביץמסחר אלקטרוני10/01/183258 צפיות
בשנים האחרונות הצרכן הישראלי גילה את אליאקספרס והבין שקניות ברשת הן משתלמות ביותר. מאז הפופולריות של האתר בישראל רק הולכת וגדלה. להלן מדריך מקוצר למתחילים בקניות באליאקספרס.

מאת: שרון צרפתימסחר אלקטרוני10/05/172821 צפיות
כנסו לזירה שבה הכל קורה והשתדלו להיות בעניינים כדי להשיג מקסימום של פעילות חכמה באינטרנט. יש לכם אתר מסחרי? כדאי שתוודאו כי יש לכם פופאפ שמוכר יותר.

מאת: vodplaceמסחר אלקטרוני02/03/172707 צפיות
כמות הלקוחות הפוטנציאלים שלך מוגבלת למיקום שלך, אבל באמצעות חנות וירטואלית אתה יכול להסיר מחסומים אלו.

מאת: עומרימסחר אלקטרוני22/02/172125 צפיות
אז אתם מחפשים מוצר מסוים, מותג שאתם אוהבים אבל לקנות את המותג עצמו עולה לכם הון תועפות. התחלתם לחשוב על מוצרים דומים מחברות אחרות שיספקו לכם כמעט את אותו הדבר, לעיתים אף יותר ובמחיר הרבה הרבה יותר משתלם. אבל מה לעשות שלעיתים קשה מאד למצוא את המוצר שאנחנו רוצים או מוצרים שדומים לו אבל יש פתרון...

מאת: עומרימסחר אלקטרוני01/11/162429 צפיות
סקוני (saucony), הנעליים שפרצו לתודעה שלנו לפני קצת למעלה מעשור ועשו מהפך בעולם הספורט שהכרנו כאן כדי להישאר. אחרי שביססו את עצמם כחברת נעליים מהמעולות שקיימות היום בשוק, ממשיכה סקוני במרץ לייצר גם את הנעל האולטימטיבית הבאה.

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153708 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: צחי פן מסחר אלקטרוני07/09/152734 צפיות
אנשים יצירתיים מסוגלים להפוך את רשת האינטרנט למקור הכנסה עבורם. בפוסט זה אתן רעיונות כיצד גם אתם תוכלו להפוך את האינטרנט למקור הכנסה עבורכם באמצעות מערכת ניהול האתרים - וורדפרס. כידוע לכם וורדפרס היא חינמית ומאפשרת לכל אדם המחזיק בדומיין ואחסון אתרים לבנות אתר או חנות משלו בכמה דקות בלבד ולהפוך אותו לנכס מניב. שנתחיל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica