חפש מאמרים:
שלום אורח
10.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קייטרינג לחינה

מאת: ורד טויןקייטרינג16/01/2013752 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

החינה הוא אחד האירועים המרגשים ביותר בחיים. היא נערכת בסמוך לחתונה ובערך שבוע לפניה, ובמסגרת הטקס הזה לובשים החתן, הכלה וחבריהם הקרובים בגדים אתניים מסורתיים, כל אחד בהתאם לעדתו, וחוגגים באופן סמלי את תחילת החיים המשותפים. טקס החינה נקרא כך משום שבמהלך הטקס, מורחים על הכלה מעט חינה, על מנת לברך אותה בחיי נישואין פוריים וארוכים.

תכנון של טקס חינה כולל במסגרתו דאגה לתקליטן שירקיד את האורחים, לבוש מסורתי שיעשה שמח בעיניים ובלב וכמובן- בחירת קייטרינג לחינה. באירוע החינה, אחד הפרמטרים החשובים ביותר בקביעת הצלחתו, אם לא זה החשוב ביותר, טמון בבחירת קייטרינג לחינה.

במאמר זה ניתן לכם מספר טיפים אודות בחירה נכונה של קייטרינג לחינה- מה כדאי לעשות ומה פחות? על אילו מטעמים ניתן לוותר כאן ועל אילו ממש, אבל ממש לא?הכול בהמשך.

קייטרינג לחינה - כשרות

נושא הכשרות חשוב תמיד, ועל אחת כמה וכמה באירועים משמעותיים כמו חתונה, ברית מילה או, כמובן, חינה. מספיק לכם שאורח אחד לא יוכל מן המטעמים המוגשים לו מטעמי כשרות, כדי להיות מובכים במהלך כל הערב וגם למחרת האירוע. הימנעו מכך ובדקו טוב טוב עד כמה החברה המיועדת מקפידה על כשרות. רצוי מאוד לבחור קייטרינג לחינה שיהיה גלאט- כשר למהדרין, על מנת להבטיח, מעבר לכל ספק, שכל המוזמנים ייהנו מהאוכל המוגש.

קייטרינג לחינה- חלבי או בשרי?

אם תשאלו אותנו, באירועים חשובים כמו חינה, עדיף להשקיע בקייטרינג בשרי כשר. קשה מאוד ליצור ארוחה מרשימה ויוקרתית ללא בשר. קייטרינג לחינה שמכיל מספר מנות בשריות כמו בקר בפטריות, נתח סטייק עסיסי ושניצל עוף, לצד פחמימות כשרות ומגוון רחב של סלטים, עושה את העבודה ומשאיר את כל האורחים שבעים ומרוצים. אם אתם בכל זאת בעניין של חלבי וגבינות זה המאכל שלכם- תוכלו בהחלט לבחור גם שירות של קייטרינג בשרי כשר, ולספק לאורחים מטעמים נהדרים וחלביים כמו פשטידות שונות, לזניות, פלטת גבינות עשירה במיוחד ועוד.

קייטרינג לחינה- קינוחים

ארוחה בשרית נכבדת זה מעולה, אבל אם אין לנו משהו מתוק כדי לסיים אותה, מושלמת היא לא תהייה. השקיעו בקינוחים! דאגו לספק לפחות חמישה קינוחים מעולמות שונים- עוגת שוקולד, עוגת וניל, סורבה, עוגת פירות וקינוח נוסף מעניין ומקורי, לנועזים שבינינו.

בהצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ורד טוין

כתבת מקצועית בתחום העיצוב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ורד טוין

מאת: ורד טויןעיצוב פנים28/07/131340 צפיות
כיצד לבחור בחוכמה חיפוי קיר זוכוית למטבח ומדוע מדובר בפיתרון מוביל בעיצוב מטבחים ובכלל? הינה התשובה!

מאת: ורד טויןעיצוב פנים22/07/131356 צפיות
כל מה שצריך לדעת על סוגי טפטים לבית ובכלל

מאת: ורד טויןעסקים - כללי22/07/132127 צפיות
כל מה שצריך לדעת על טיהור שפכים

מאת: ורד טויןעיצוב פנים22/07/131852 צפיות
כל מה שצריך לדעת על אדן חלון טרם רכישתו!

מאת: ורד טויןמחשבים וטכנולגיה - כללי22/07/132007 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על ניהול מלאי ולא העזתם לשאול

מאת: ורד טויןגיל הזהב21/07/137007 צפיות
כל המידע על דיור מוגן

מאת: ורד טויןיין ואלכוהול21/07/138259 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על בישול בירה בבית

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192890 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183096 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182304 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181710 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181635 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181457 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181516 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica