חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נמצאה התרופה לשגרה

מאת: אייל ארדיטיזוגיות ואהבה17/01/2013940 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האם ידעתם שהביטוי חדרים על פי שעה הינו ביטוי עכשוי יחסית. בזמנים עברו בעלי הצימרים הציבו תנאי של לכל הפחות שני לילות ושלוש ימים. החשבון בשביל התקופה בסוף של תשלום הייתה עולה לסכום כמה מאות שקלים חדשים טובים או לפעמים אלפים. (וכמובן שלהורים עם ילדים אזי היה כולל בהוצאות נוספים לדוגמא תשלום לבייביסיטר או לפחות מציאת מי שידאג לילדים).

אך תראו איך אנחנו כרגע, תבואו לעשות "עצירה" משגרת החיים וקחו את יקיר ליבכם ולבלות מספר שעות בצימר קסום. בדרך כלל הצימרים לפי שעה הם חדרים מפנקים במיוחד. נבנים ומעוצבים בעיצוב רך, ובשיק אלגנטי. מוארים באור חם ומפנק עם פרחים יבשים אך מלאי חיים הפזורים בחדר ומי יודע מה נמצא בנוסף? אנו נהיה שרויים באווירה נעימה ולמי שעוד לא בעניינים נרצה לומר שצימרים על בסיס שעות הולכים להיות השלאגר לא הקיץ הקרוב.

בימים אלו זה כבר רשמי אחרי כל הכתבות בערוצים המגוונים, הצימרים על פי שעות הם הדבר הכי איני!!! חדרים על פי שעה, הוא לא דיון סודי אשר מתבצע רק לחדרים סודים אלא רק אחד מהשיפורים המהותיים העוברים עלינו בתור החברה הישראלית. ביחס זה נציין בנוסף את המהפכה בתחום המחשבים והאינטרנט, הטלפונים החכמים הינו דין ודיין גם בכל הקשור לחדרים דיסקרטי. בהתאם הערכות מומחים, בימים אלו תחום החדרים על פי נמצאים במחזור של יותר מאה מליון ש"ח מדי שנה דהיינו כמעט - 350 אלף זוגות מידי שנה.

על מנת לתת לכם עובדה קטנה 350 אלף זוגות מאושרים מייצגים מעל - 20% מכל בתי האב בטווחי הגילאים של 30-70. האם שאלתם בליבכם כיצד התרחשה הפיכה הזאת? מתחת לאפם של בעלי בתי ההארחה, הצימרים במרכז, ואנשי תיירות פנים. מה היה הטריגר שהחל מהפכה שכזו שהפך את החדריים על פי שעה לפופלארים בטירוף?

תשובה למהפכה זו אפשרי להסביר בצימרים במרכז או במלונות שירדו מגדולתם. אך זה מורכב יותר, אנחנו צריכים לאתר את התשובה בכיוון הרבה יותר בסיסי, זה צורך שנתגלה ונחקר. עכשיו, השתנו פני הדברים והגיעה וחלחלה האופציה המקסימה כל כך אם יורשה לנו לומר, צימר דיסקרטיים. אפשר לקחת פסק זמן קצרה מהמרוץ המטורף, להעלם במהלך העבודה, לגנוב קצת זמן לפני או אחרי הפסקת הצהריים, לקחת את הילדים לגן / לבית הספר, להודיע לבוסית שהיום אתם נמצאים באיחור אופנתי, לקחת את האהבה האמיתית שלנו למקום מהמם באזור מקום מגוריכם.

ישנה קונצנזוס בקרב רוב הציבור שהאויב הראשי אצל הכרות רבת שנים היא השגרה השוחקת. בית, עבודה, משכנתא, גידול הילדים, כביסה ,שחיקה, האם קיים זמן לאהבה, ותזכירו לי,יש דבר כזה התניית אהבה? כש ההבנה זו השתרשה אצל העם שלנו מגיעים עוד ועוד בני זוג להבנה שפתרון של צימר לפי שעה אשר למעשה נותן לנו התרופה הטובה ביותר למחלה שנקראית שיגרה.

בלי צל של ספק צימר דיסקרטיים הוא הלהיט החם הקרוב בקיץ!

פה בצימר על הים יודעים לתת תרופה לשגרה מסיבה זו אנו נותנים למי ששוכר צימר דיסקרטי את האפשרות לשנות תקליט ולהשקיע במיניות שלהם. את הצימרים אפשר להשתמש כאשר אנו מדברים על מחירים החל מ- 150 ש"ח.
היום צימר לפי שעות יעילים לא רק למפגשים והרפתקאות סקסיות, אלא גם לצורך תפיסת מנוחה בכל זמן, למקלחת מרעננת, לארוחה לאור הנרות ולכל פעולה שאינך מרגיש בנוח לבצע בבית. וזאת, רק בצלצול בודד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אייל ארדיטי

מאת: אייל ארדיטיטיולי תרמילאים25/02/131789 צפיות
ברור לכולם שצעדנו קדימה בצעדי ענק בשנים האחרונות בצורה שאנו מטיילים אם לפני עשר שנים האימייל התחיל להפוך לצורך הכרחי בקרב מטיילים, בתי קפה המציעות גישה לרשת קמו בכל ארץ מתויירת וגם מלונות ואכסניות החלו להציע חדרים עם גישה לאינטרנט, בעולם של ימינו אבל עכשיו זה כבר נחשב טכנולוגיה של אתמול והיום כל מטייל מסתובב עם לפ טופ או סמארטפון או מחשב לוח ובכל בית הארחה אליו הוא יוצא הוא ירצה קישור אלחוטי לאינטרנט ועדיף ללא תשלום כמובן ובלי סיסמה מסובכת.

מאת: אייל ארדיטיטיולי תרמילאים21/01/138117 צפיות
הגיעה השעה לנסוע לקמפינג? לאיזה ציוד מחנאות תהיו זקוקים? חופשות בצירוף של עצירה במדבר יהודה נהיו במרוץ השנים ליותר ויותר מבוקשים. אבל חשוב לזכור, הפעילות במקום מסוג זה מחייבת הערכות מוקדמת.

מאת: אייל ארדיטירהיטים16/01/13882 צפיות
מה לבחור? פרגולה אשר מציעה שמש חלקית אבל לא יעילה במיוחד בחורף? או בסכך אשר מכסה את כל השטח אבל מציע הגנה גם מפני הגשם? אנו רוצים לעזור לכם לבחור אז המשיכו לקרוא!

מאת: אייל ארדיטישיפוצים15/01/13812 צפיות
ביצוע אחזקה בביתנו נחשבת בעיני רבים כמטלה שנדרש באופן שוטף, יחד עם סדר, נקיון, וכן ביצוע טיפול בתקלות שכיחות גדולות וקטנות ביחד. כאשר במקום מגורינו יש צורך בשיפוצים אנו נראה כי נמצאים בעלי שם רבים מספור אשר קיימים במספר תחומים רב

מאמרים נוספים בנושא זוגיות ואהבה

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/12/206357 צפיות
כולם אוהבים סקס. זה מהנה, זה מענג וזה עושה נעים בגוף ובנפש. אך האם ידעתם שבקרב הציבור הדתי קיום יחסי מין הוא בגדר חובה?

מאת: משה סויסהזוגיות ואהבה07/11/204884 צפיות
במגזר החילוני מה עדיף להירשם למשרד שידוכים לחילונים או לאתר הכרויות? רבים מהחילונים מחפשים בת זוג והאופציה הראשונה הינה אתר הכרויות! הבעיה מתחילה בהצא וביקוש בתחום זה וגם בתחום של שידוכים לחילונים!

מאת: אבי דוידיזוגיות ואהבה17/10/204670 צפיות
איך לרגש את בני הזוג עם ארוחה רומנטית בתקופת הקורונה. ארוחה טעימה ורומנטית אצלכם בבית.

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/09/192799 צפיות
הפעם מנקודת מבט של מארחת בשם ענבר, בת 36 מאזור המרכז, העובדת כחדרנית במתחם צימרים וחדרים לפי שעה. ענבר שיתפה אותנו לאחרונה בחוויות משעשעות מעבודתה, כחדרנית היא מוצאת לא פעם "מציאות" בחדרים, למשל כסף, משקפי שמש, מפתחות, תכשיטים וכמובן לא מעט

מאת: אמורזוגיות ואהבה13/06/182306 צפיות
הזמנה דיסקרטית- בעבר אנשים היו צריכים ללכת לחנות סקס באזורים נידחים ומפוקפקים בשולי הערים ולכן חוויה זו הייתה מלווה במבוכה רבה עד כדי הימנעות כוללת. חוסר הדיסקרטיות, המפגש עם המוכרים, רכישה של מוצרים שונים והתעניינות בהם, הייתה דבר שקשה מאוד לרוב האוכלוסייה לעשות

מאת: אמורזוגיות ואהבה05/06/182744 צפיות
אמור חנות אביזרי מין דיסקרטיים הינה יבואנית של אביזרי מין גדולה ומקצועית ולה ניסיון רב שנים. כתוצאה מכך ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אביזרי מין ומוצרי סקס, כאלו שלא ניתן למצוא בחנויות סקס אחרות וכן מוצרים ייחודיים שונים כמו הלבשה סקסית

מאת: אמורזוגיות ואהבה26/03/181899 צפיות
ויברטורים חיצוניים לאישה ( רוקט פוקט , מסג'ר ) הם מוצרי סקס פופולריים לצורך אוננות בקרב נשים רבות ה-ויברטורים חיצוניים עוצבו כדי להעניק גירוי לדגדגן ועוזרים לנשים רבות להגיע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica