חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תיקונים ובעלי מקצוע

מאת: אייל ארדיטישיפוצים15/01/2013814 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ביצוע אחזקה בביתנו נחשבת בעיני רבים כמטלה שנדרש באופן שוטף, יחד עם סדר, נקיון, וכן ביצוע טיפול בתקלות שכיחות גדולות וקטנות ביחד. כאשר במקום מגורינו יש צורך בשיפוצים אנו נראה כי נמצאים בעלי שם רבים מספור אשר קיימים במספר תחומים רב, לכן רצוי לבצע בדיקות מקיפות גם באתרי האינטרנט וגם בנוסף להתייעץ עם יודעי דבר, בהתאם לסוג הצורך ולטיפול הנדרש. בנוסף ישנם גם אתרי אינטרנט המתמחים במגוון רשימות שיפוצים ויועצים. באופן שכזה יכול הלקוח הפוטנציאלי לקבל פרטים לגבי מומלצים בכל תחום, בנוסף ישנן מומחים בעלי אתר משלהם, על כל פנים, רצוי לברר היכן קיימים ממליצים עבור הבעל המקצוע בשביל שתדאגו לעצמכם לעבודה מקצועית ועל מנת שיהיה לכם מישהו אשר תוכלו לקבל ממנו אחריות גם לאחר הטיפול בתקלה.

תיקונים על ידי בעלי מקצוע - שרברבות

פיצוצים בצינורות הביובהם מתקלות הנפוצות ביותר בבתים וכוללות ריחות לא נעימים בצינורות הבית ובביוב. תקלה בצינורות הביוב בדרך כלל קורות בעקבות גופים זרים כלשהם אשר בלי משים מושלך לאסלה, או מגבונים על סוגם. כמו כן חפצים בעלי צורה לא רגילה אשר לא עוברים את סף האסלות ומשם עוברות אל צינור הביוב והלאה. תקלות אחרות בצנרת מתרחשים כמעט תמיד כתוצאה מהצטברות אבנית, חלודה או פסולת אנאורגנית בצנרת. לעיתים מתרחשים תקלות לאו עקב ריקבון של צינורות פלדה. יש תקלות ניתנות לפתירה באמצעים בייתיים כגון פותחי צנרת כימים הניתנים לרכישה בכל סופרמרקט, וכולי. אבל לא את כולן. לעיתים נדרשת הזמנת להזמין תיקון של מומחה בתחומו.

תיקונים של בעלי מקצוע - טיפול בתקלות חשמל

צנרת החשמל בבתי אב בישראל תוכננה לפרטי פרטים ומורכבת על פי הוראות בטיחות מסודרות, אך למרבה הצער, מתרחשות בה תקלות, מתקלת הקצר המשפיע על כל מערכת החשמל, פיוז שהגיע לסוף חייו, חיווט חוטים מחדש, ועוד מגוון תקלות שעלולות להתרחש במערך חשמלית ביתית. תפעול במערכת חשמל דורש מיומנות ומקצועיות גדולה ועלול להיות סכנת מוות בידיים של איש לא מקצועי. מסיבה זאת, תמיד נדאג לקבל עזרה מאדם מקצועי ומיומן על מנת שלא יתרחשו מקרי מוות בעת תיקון התקלה וזאת על מנת לוודא כי תיקונה לא יוצר בעיה באזורי הבית השונים.

תיקונים של בעלי מקצוע - שיפוצים

תיקוני מבנה הינם שם כולל לשיפוצים אשר בה בעל המקצוע מבצע בקירות הבית התומכים, בראש התקרה ותחתית הרצפה. שיפוצים מסוג זה יכולים להתרחש כתוצאה מליקויי בניה, נזק כתוצאה מפיצוץ צנרת, רצפה שבורה, עובש בקירות, חדירת מים דרך קיר חיצוני וכל מיני מקרים דומים המחייבים תיקונים של אנשי מקצוע בתחום השיפוצים המבניים. מומחה מבנים ידע להביא את החומרים הנחוצים לבנייה ולבצע עבודות שונות כגון ביצוע איטום מרצפות ושיפוץ צנרת, תיקון וצביעת קירות ועוד. רוב בעלי המקצוע תמיד יספקו גם אחריות על העבודה שהם מבצעים לטווחי זמנים שונים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אייל ארדיטי

מאת: אייל ארדיטיטיולי תרמילאים25/02/131789 צפיות
ברור לכולם שצעדנו קדימה בצעדי ענק בשנים האחרונות בצורה שאנו מטיילים אם לפני עשר שנים האימייל התחיל להפוך לצורך הכרחי בקרב מטיילים, בתי קפה המציעות גישה לרשת קמו בכל ארץ מתויירת וגם מלונות ואכסניות החלו להציע חדרים עם גישה לאינטרנט, בעולם של ימינו אבל עכשיו זה כבר נחשב טכנולוגיה של אתמול והיום כל מטייל מסתובב עם לפ טופ או סמארטפון או מחשב לוח ובכל בית הארחה אליו הוא יוצא הוא ירצה קישור אלחוטי לאינטרנט ועדיף ללא תשלום כמובן ובלי סיסמה מסובכת.

מאת: אייל ארדיטיטיולי תרמילאים21/01/138117 צפיות
הגיעה השעה לנסוע לקמפינג? לאיזה ציוד מחנאות תהיו זקוקים? חופשות בצירוף של עצירה במדבר יהודה נהיו במרוץ השנים ליותר ויותר מבוקשים. אבל חשוב לזכור, הפעילות במקום מסוג זה מחייבת הערכות מוקדמת.

מאת: אייל ארדיטיזוגיות ואהבה17/01/13942 צפיות
האם ידעתם שהביטוי חדרים על פי שעה הינו ביטוי עכשוי יחסית. בזמנים עברו בעלי הצימרים הציבו תנאי של לכל הפחות שני לילות ושלוש ימים. החשבון בשביל התקופה בסוף של תשלום הייתה עולה לסכום כמה מאות שקלים חדשים טובים או לפעמים אלפים.

מאת: אייל ארדיטירהיטים16/01/13884 צפיות
מה לבחור? פרגולה אשר מציעה שמש חלקית אבל לא יעילה במיוחד בחורף? או בסכך אשר מכסה את כל השטח אבל מציע הגנה גם מפני הגשם? אנו רוצים לעזור לכם לבחור אז המשיכו לקרוא!

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232633 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223298 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212873 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211347 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211226 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201400 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201132 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica