חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לרכוש תיק מתאים לטיול עם מחשב נייד

ברור לכולם שצעדנו קדימה בצעדי ענק בשנים האחרונות בצורה שאנו מטיילים אם לפני עשר שנים האימייל התחיל להפוך לצורך הכרחי בקרב מטיילים, בתי קפה המציעות גישה לרשת קמו בכל ארץ מתויירת וגם מלונות ואכסניות החלו להציע חדרים עם גישה לאינטרנט, בעולם של ימינו אבל עכשיו זה כבר נחשב טכנולוגיה של אתמול והיום כל מטייל מסתובב עם לפ טופ או סמארטפון או מחשב לוח ובכל בית הארחה אליו הוא יוצא הוא ירצה קישור אלחוטי לאינטרנט ועדיף ללא תשלום כמובן ובלי סיסמה מסובכת.

היום יש כל כך הרבה מידע בנושא טיולים באינטרנט ורובו ככולו עדכני וחדשני שכמעט אבד הצורך לקנות מדריכי טיולים, לצאת לטיול עם לפ-טופ הפך להיות כל כך טריוויאלי, יש יאמרו שאפילו חסכני ואקולוגי, כל עולם המסעות מתנהל עכשיו לפי טיילים בעלי מחשב נייד. אפשרי לעשות הזמנת מלון, רכב. לבחור את היעדים הטובים ביותר rapid במחשב ולא נשכח כמובן, לשוחח על כך בפייסבוק, לקבל המלצות ולתת את הדיעה שלכם

כמו כל ציוד למטייל חובה לקנות לקראת הטיול תיק מחשב מותאם ורב תפעולים, כדי שיוכל לשמש אתכם גם לנשיאת המחשב וגם לטיולי הטיול כולו. הנה כמה דברים שצריך לקחת בחשבון לפני שיוצאים לבזבז את הכסף בחנות הטיולים או המחשבים הקרובה לבית שלכם:

תא נוח ללפטופ ומותאם לגודלו: תא גדול מדי ירקיד לכם את הלפטופ ויקצר את חייו. תא קטן מדי לא יאפשר לכם לאכסן את הלפטופ בנוחות על כן יש למדוד את המחשב הנייד לפני שנקנה את התיק ואפילו להביא אותו לחנות המחשבים בזמן הרכישה. במידה אתם קונים תרמיל לפני שאתם רוכשים מחשב נייד, רצוי לעשות סקר שוק בחנויות המחשבים על מנת לדעת לפחות את הגודל אשר נרכוש או, לרכוש תיק בו אפשר להכניס גודל משתנה של מחשבים.

האם תרמיל גב או תיק צד: איפה שמוכרים ציוד למחשבים תתקלו הרבה פעמים בתיק למחשב המיועד לסחיבה ביד או בעל רצועה גדולה לנשיאה על הכתף ובאלכסון על החזה. כל סוגי הנשיאות הללו מותאמים לצרכים משרדיים יותר בהן אתם יוצאים מהרכב עם תיק העבודה ועוברים עם המחשב הנייד ישירות אל המשרד, או לפגישת עסקים בבית קפה או מהחניה לתוך הבית. כש אתם מטיילים עם מחשב, מן הראוי שתרגישו כמה שפחות במשקלו כי רוב הזמן אתם הולכים על רגליכם יום מלא בעיר כלשהי. מסיבה זו רצוי לקנות תיק ללפטופ שמתאים לנשיאה על הגב. בצורה זו נשמור על הלפטופ בצורה יעילה יותר, מאחר ו הוא יהיה פחות מטולטל לשמירה על הגב, כי לפטופ יכול להרגיש כבד מאד, בעיקר אם נעשה כמה שעות ברגל.

התאמה לטיולים ויציאות שונות מהשגרה היומית: יש אנשים אשר הולכים עם המחשב לכל מקום, בעיקר מחשש להשאיר אותו בגסטאהוס, במלונות או ברכב ( על אף שבהרבה מלונות יאפשרו לך לאכסן אותו בכספת מיוחדת ). יש אנשים שלא יקחו את הסיכון ויקחו את המחשב על הגב גם ברפטינג. אם אתם מסוג האנשים שהמחשב חייב להיות קשור לכם לגב 24 שעות, כדאי לרכוש לו כמה הגנות מפני זעזועים, מים ושאר מרעין בישין שעלולים להרוס אותו. יש היום מגוון רחב של כיסויים מרופדים וכיסויים אוטמי מים כך שתוכלו לקחת אותו איתכם משייט על הקליגנדקי ועד רפטינג במקונג ומטיפוס על ההימאליה בזמן סופת גשמים ועד טרק גמלים במדבר.

האפשרויות הנוספות: ובכן, אף על פי שדאגתם לרפד אותו ולפנק אותו יש לזכור שאלו אתם שיוצאים לטיול ולא המחשב. קחו בחשבון שתיק טיולים טוב דורש גם מקום לנאד מים, סוודר או משהו עבה אחר, כמה בגדים להחלפה, GPS, משהו בין חטיף לארוחה ושלל פיצ'עפקס כמו תחבושות, כובע, נגן מוסיקה ועוד, והעיקר שתהנו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אייל ארדיטי

מאת: אייל ארדיטיטיולי תרמילאים21/01/138117 צפיות
הגיעה השעה לנסוע לקמפינג? לאיזה ציוד מחנאות תהיו זקוקים? חופשות בצירוף של עצירה במדבר יהודה נהיו במרוץ השנים ליותר ויותר מבוקשים. אבל חשוב לזכור, הפעילות במקום מסוג זה מחייבת הערכות מוקדמת.

מאת: אייל ארדיטיזוגיות ואהבה17/01/13940 צפיות
האם ידעתם שהביטוי חדרים על פי שעה הינו ביטוי עכשוי יחסית. בזמנים עברו בעלי הצימרים הציבו תנאי של לכל הפחות שני לילות ושלוש ימים. החשבון בשביל התקופה בסוף של תשלום הייתה עולה לסכום כמה מאות שקלים חדשים טובים או לפעמים אלפים.

מאת: אייל ארדיטירהיטים16/01/13882 צפיות
מה לבחור? פרגולה אשר מציעה שמש חלקית אבל לא יעילה במיוחד בחורף? או בסכך אשר מכסה את כל השטח אבל מציע הגנה גם מפני הגשם? אנו רוצים לעזור לכם לבחור אז המשיכו לקרוא!

מאת: אייל ארדיטישיפוצים15/01/13812 צפיות
ביצוע אחזקה בביתנו נחשבת בעיני רבים כמטלה שנדרש באופן שוטף, יחד עם סדר, נקיון, וכן ביצוע טיפול בתקלות שכיחות גדולות וקטנות ביחד. כאשר במקום מגורינו יש צורך בשיפוצים אנו נראה כי נמצאים בעלי שם רבים מספור אשר קיימים במספר תחומים רב

מאמרים נוספים בנושא טיולי תרמילאים

מאת: רוני הכהןטיולי תרמילאים31/10/182351 צפיות
היתרונות של הבאת טלפון לוויני לדרום אמריקה ושאר אזורים לטיולי תרמילאים כה גדולים, עד כי בהחלט משתלם לבצע את ההשקעה הכספית אשר שכרה בצידה.

מאת: רוני הכהןטיולי תרמילאים31/05/181263 צפיות
עם טלפון לוויני לדרום אמריקה יכולים להגיע בכיף ולחזור בשלום גם

מאת: רוני הכהןטיולי תרמילאים18/03/181337 צפיות
חלק מבינים את החשיבות של הבאת טלפון לוויני לדרום אמריקה הפראית, ולהם תהיה דרך ליצור קשר בכל שעה נקובה.

מאת: רוני הכהןטיולי תרמילאים25/08/162244 צפיות
מה קורה כאשר הם יוצאים אל אחד מאותם טיולי שטח במקומות שכוחי אל הרחק בעולם הגדול? במקום לקוות שהם ייקחו עמם מכשיר לוויני כנראה שאולי כדאי לנקוט בצורת פעולה אחרת.

מאת: אהודטיולי תרמילאים03/12/139355 צפיות
יש אנשים שאוהבים לצאת לטיולים כל השנה, כולל לינה בשטח. עבורם קמפינג זה חלק מהשגרה שלהם. טיילים וותיקים יודעים בדיוק מה הם צריכים לקחת ולקראת ישום שישי הם כבר הספיקו לארוז את כל הציוד הנדרש לקמפינג. מי שרגיל ומנוסה ביציאה לטיולים ולקמפינג, יודע עד כמה חשוב התפקיד של אוהלים איכותיים ואמינים, במיוחד כשבחוץ קר וגשום.

מאת: כתיבת מומחיםטיולי תרמילאים27/10/138627 צפיות
בואו נודה באמת ! לבקר בירושלים מבלי להגיע לשוק "מחנה יהודה" זה כמו לבקר באילת מבלי לפקוד את ים סוף המושלם או את "ריף הדולפינים" המוכר לכולם. החוויה המרתקת בהליכה האינסופית ברחבי השוק הממוקם ברחוב אגריפס במרכז העיר

מאת: אהודטיולי תרמילאים15/08/131658 צפיות
בחירה לצאת לטיול בשטח יכולה להיות ספונטנית מאוד, אך חשוב לעת להתארגן בהתאם. במאמר זה נציג ציוד למטייל שחיוני לרוב טיולי השטח השונים בארץ.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica