חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ציוד יציאה לקמפינג

אז החלטתם לנסוע לסוף שבוע של קמפינג? לאיזה סוגשל ציוד מחנאות תזדקקו? טיוליםביחד עם שהייה בכנרת נהיו בזמן האחרון ליותר ויותר זמינים. אך כדאי לזכור, פעילות בחיק הטבע מצריכה הכנה מוקדמת. חשוב לארוז לפני היציאה אביזרים רבים של ציוד קמפינג על מנת שהבילוי שלנו יהיה ללא כל תקרית מיוחדת. חשוב לדעת שאם מדובר ב טיול המחנאות הראשון שעשיתם חשוב להיכנס בתחילת הדרך בחנות המציעים ציוד שהייה בשטח. אפשרות נוספת היא להקליד את המילים ציוד קמפינג ומחנאות בגוגל ואז להזמין את הציוד באמצעות אתר האינטרנט.

הציוד הגדול

לנושא זה נכניס את האוהל אשר קיים באינסוף גדלים שונים וצורות. חשוב לדאוג לכך שיהיה מספיק שטח בפנים האוהל בשביל כל בני המשפחה כאשר הגיע זמן השינה. חשוב גם שהאוהל שאנחנו רוכשים יהיה עם אזורי אוויר רבים ככל האפשר ובמיוחד בקיץ שיהיה לו גם מדף אוורור עליון. כדאי גם שהאוהל יהיה צבוע בחלקו החיצוני בצבע כסף על מנת להחזיר את חום השמש החמה בישראל. זה נכון גם לקמפינג בארץ בחורף וגם בקיץ. כי אם כבר אתה מבצע קנייה של אוהל למסעות חשוב שיהיה בעל תכונות רבות ככל האפשר שיתאימו לכל האקלים, לדוגמא כיסוי לגשם בזמן החורף. בנוסף כדאי שהאוהל שנקנה יהיה ניתן לנעילה מבפנים, להגנתם של כל שוכני האוהל כשאנו ישנים.

ציוד קמפינג מומלץ

אתה צריך לדאוג ל שק שינה עבור כולם. גם שק השינה צריכים להתאים לעונת השנה. בקיץ או באביב אפשרי להסתפק עם שקי שינה מצויים. אבל אם אתה מתכוון לצאת לטיול או מסעות בעונת החורף, חשוב להצטייד בשק שינה טרמי. שק שינה מהסוג הזה מרחיק את המים מהגשם שיכולים לפגוע בו, אם מטל בשעות הבוקר או מגשם קליל. כמו כן שק שינה תרמי שומר על טמפרטורת הגוף של האדם המתעטף איתו. פריט שני שיש לתת את הצורך עליו הוא כמובן התרמיל. חשוב להסתכל האם יש לכם בבית מספיק תיקים עם נפח גדול מספיק שיכילו את ערמות הציוד, ביגוד, ציוד להכנת אש ועוד. תרמילים אפשר לרכוש בגדלים שונים, בצבעים למיניהן ובאיכויות שונות את זה נשאיר להחלטה שלךעל פי הסכום אשר תרצה להשקיע. עוד תצטרך בציוד חירום, סכינים ועוד אביזרים שלדעתך ישרתו אותך ונמצאים בחנויות של ציוד מחנאות.

הכנת מאכלים בשטח

כאשר אתה בדרכך לטיול מחנאות, רוב הסיכויים שאתה לא רוצה לאכול פעמיים ביום במסעדות. לצורך הזה עליך להיות מצויידים בציוד לגריל. הוא, כמו כל מה שנרכוש לקראת הטיול קיים גם מכשירים לגריל מופיעים במגוון גדלים וצורות שונות. לצורך השימוש בחיק הטבע כדאי להשתמש ב גריל גז הניתנים לתפעול בקלות. אין כמו החוויה מסביב מכשיר הגריל כדי לאחד בין כל הנוכחים ולהפוך את הקמפינג לחגיגה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אייל ארדיטי

מאת: אייל ארדיטיטיולי תרמילאים25/02/131789 צפיות
ברור לכולם שצעדנו קדימה בצעדי ענק בשנים האחרונות בצורה שאנו מטיילים אם לפני עשר שנים האימייל התחיל להפוך לצורך הכרחי בקרב מטיילים, בתי קפה המציעות גישה לרשת קמו בכל ארץ מתויירת וגם מלונות ואכסניות החלו להציע חדרים עם גישה לאינטרנט, בעולם של ימינו אבל עכשיו זה כבר נחשב טכנולוגיה של אתמול והיום כל מטייל מסתובב עם לפ טופ או סמארטפון או מחשב לוח ובכל בית הארחה אליו הוא יוצא הוא ירצה קישור אלחוטי לאינטרנט ועדיף ללא תשלום כמובן ובלי סיסמה מסובכת.

מאת: אייל ארדיטיזוגיות ואהבה17/01/13942 צפיות
האם ידעתם שהביטוי חדרים על פי שעה הינו ביטוי עכשוי יחסית. בזמנים עברו בעלי הצימרים הציבו תנאי של לכל הפחות שני לילות ושלוש ימים. החשבון בשביל התקופה בסוף של תשלום הייתה עולה לסכום כמה מאות שקלים חדשים טובים או לפעמים אלפים.

מאת: אייל ארדיטירהיטים16/01/13884 צפיות
מה לבחור? פרגולה אשר מציעה שמש חלקית אבל לא יעילה במיוחד בחורף? או בסכך אשר מכסה את כל השטח אבל מציע הגנה גם מפני הגשם? אנו רוצים לעזור לכם לבחור אז המשיכו לקרוא!

מאת: אייל ארדיטישיפוצים15/01/13815 צפיות
ביצוע אחזקה בביתנו נחשבת בעיני רבים כמטלה שנדרש באופן שוטף, יחד עם סדר, נקיון, וכן ביצוע טיפול בתקלות שכיחות גדולות וקטנות ביחד. כאשר במקום מגורינו יש צורך בשיפוצים אנו נראה כי נמצאים בעלי שם רבים מספור אשר קיימים במספר תחומים רב

מאמרים נוספים בנושא טיולי תרמילאים

מאת: רוני הכהןטיולי תרמילאים31/10/182354 צפיות
היתרונות של הבאת טלפון לוויני לדרום אמריקה ושאר אזורים לטיולי תרמילאים כה גדולים, עד כי בהחלט משתלם לבצע את ההשקעה הכספית אשר שכרה בצידה.

מאת: רוני הכהןטיולי תרמילאים31/05/181267 צפיות
עם טלפון לוויני לדרום אמריקה יכולים להגיע בכיף ולחזור בשלום גם

מאת: רוני הכהןטיולי תרמילאים18/03/181339 צפיות
חלק מבינים את החשיבות של הבאת טלפון לוויני לדרום אמריקה הפראית, ולהם תהיה דרך ליצור קשר בכל שעה נקובה.

מאת: רוני הכהןטיולי תרמילאים25/08/162247 צפיות
מה קורה כאשר הם יוצאים אל אחד מאותם טיולי שטח במקומות שכוחי אל הרחק בעולם הגדול? במקום לקוות שהם ייקחו עמם מכשיר לוויני כנראה שאולי כדאי לנקוט בצורת פעולה אחרת.

מאת: אהודטיולי תרמילאים03/12/139358 צפיות
יש אנשים שאוהבים לצאת לטיולים כל השנה, כולל לינה בשטח. עבורם קמפינג זה חלק מהשגרה שלהם. טיילים וותיקים יודעים בדיוק מה הם צריכים לקחת ולקראת ישום שישי הם כבר הספיקו לארוז את כל הציוד הנדרש לקמפינג. מי שרגיל ומנוסה ביציאה לטיולים ולקמפינג, יודע עד כמה חשוב התפקיד של אוהלים איכותיים ואמינים, במיוחד כשבחוץ קר וגשום.

מאת: כתיבת מומחיםטיולי תרמילאים27/10/138630 צפיות
בואו נודה באמת ! לבקר בירושלים מבלי להגיע לשוק "מחנה יהודה" זה כמו לבקר באילת מבלי לפקוד את ים סוף המושלם או את "ריף הדולפינים" המוכר לכולם. החוויה המרתקת בהליכה האינסופית ברחבי השוק הממוקם ברחוב אגריפס במרכז העיר

מאת: אהודטיולי תרמילאים15/08/131660 צפיות
בחירה לצאת לטיול בשטח יכולה להיות ספונטנית מאוד, אך חשוב לעת להתארגן בהתאם. במאמר זה נציג ציוד למטייל שחיוני לרוב טיולי השטח השונים בארץ.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica