חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סיגריה אלקטרונית - מסייעת להפחתת והפסקת עישון

מאת: שירה לויהפסקת עישון 14/01/20138968 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
בין סיגריה אנלוגית לסיגריה אלקטרונית

היום כבר אין צורך להצביע על הבעיות הבריאותיות הקלות והקשות שסיגריה אנלוגית, שהיא למעשה הסיגריה הרגילה, גורמת למעשנים קלים וכבדים. מבעיות של קשיי נשימה ועד לבעיות של סרטן הריאות, החומרים המסוכנים שקיימים בסיגריות אלו משפיעים על כל מי שמעשן אותן. אחד הפתרונות הכי יעילים בשנים האחרונות להפחתת כמות העישון של סיגריות אנלוגיות הוא שימוש קבוע בערכות סיגריה אלקטרונית שמאפשרות למעשנים כבדים להמשיך להנות מפעולת העישון מבלי לצרוך את החומרים המסוכנים שקיימים בסיגריה רגילה.

סיגריה אלקטרונית היא פטנט שהומצא לפני כעשור בסין, על ידי רוקח שחיפש פתרון יעיל לנושא העישון. סיגריות אלקטרוניות מגיעות בערכה שכוללת גוף סיגריה העשוי בדרך כלל מפלסטיק עמיד, פילטר ואופטימייזר, שהוא החלק הפנימי של הסיגריה, נוזלי מילוי שמכילים חומרי טעם וגליצרין ונורת לד שפועלת על בטריה ויוצרת אפקט של אידוי כשהיא באה במגע עם נוזל המילוי. סיגריה אלקטרונית שבנויה כך מאפשרת למעשן להנות ממראה של סיגריה דלוקה, כולל עשן ואור בערה אדמדם. בנוסף, חומרי הטעם בנוזל המילוי מגיעים במגוון רחב של סוגים - מטעמי סיגריות ועד לטעמי משקאות ופירות.

יתרונות סיגריה אלקטרונית על פני אנלוגית

אין ספק שהורדת כמות החומרים המסרטנים והמסוכנים שנכנסים אל הגוף הוא היתרון הגדול של סיגריה אלקטרונית על פני סיגריה אנלוגית רגילה. בשנים האחרונות הוגבר הפיקוח על סיגריות אלקטרוניות והיום ניתן למצוא ערכות של סיגריה אלקטרונית שנבדקו על ידי מעבדות לבדיקת חומרים ונמצאו בטוחות לשימוש. רוב הסיגריות האלקטרוניות לא מכילות ניקוטין או מכילות כמות ניקוטין קטנה מאד יחסית לסיגריה אנלוגית רגילה, עובדה שיוצרת הפחתת עישון בשל העדר החומר הממכר בסיגריה.

בנוסף, חשוב לציין את החסכון הכספי של סיגריות אלקטרוניות על פני סיגריות אנלוגיות . את הסיגריה האלקטרונית אין צורך לרכוש בכל פעם מחדש וניתן להשתמש באותו מבנה סיגריה ורק להחליף את נוזלי המילוי, בעוד חפיסות סיגריה אנלוגית רגילה רוכשים מעשנים רבים בתדירות יומיומית ולפעמים גם מספר פעמים ביום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שירה לוי

מאת: שירה לוישיער11/04/131200 צפיות
בימינו השתלת שיער הינה דבר נפוץ, אך לא כולם יודעים שיש מספר סוגים של השתלת שיער והם שונים במהותם זה מזה. מרבית האנשים מכירים את שיטת השתלת הרצועה אך לא רבים מכירים שקיימות שיטות נוספות. שיטות נוספות להשתלת שיער במאמר שלפניכם.

מאת: שירה לויטכנולוגיות חדשות13/03/131279 צפיות
עם העליה באיכות החיים והתפשטות תרבות הצריכה אנו מוצאים עצמנו רוכשים עוד ועוד ללא הכרה. כך גם בתחום הסמרטפונים. אנו רוכשים מכשיר אייפון לדוגמה, ולפני שהספקנו להגיד ג'ק רובינזון, יוצא דגם חדש לשוק ואנו רצים לקנות אותו. למה? ומה נעשה בכל המכשירים התקינים ששוכבים אצלנו במגרה כאבן שאין לה הופכין? ובכן - נמצא פיתרון מצויין לכל המכשירים התקינים וגם המקולקלים שתופסים לנו מקום במגירה! נראה כי תיקון אייפון מקולקל עשוי להיות משתלם לעיתים על פני רכישת חדש. אך לא פחות מכך משתלמת קניית אייפון משומש.

מאת: שירה לויתחבורה ורכב - כללי11/03/131269 צפיות
תהפוכות ושינויים עברו על ייצרני הקלנועיות בארץ ובעולם על מנת להתאימן לצרכיהם המשתנים של הלקוחות. אם בתחילת הדרך נראו דגמים בודדים של קלנועיות הרי שכיום ניתן לראות מגוון עצום של קלנועיות עם מאפיינים ייחודיים לכל דגם ודגם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: שירה לויעיצוב14/01/131359 צפיות
תאורת בית הינה מבין הגורמים בעיצוב פנים אשר ניתן לרכוש בכל עת, גם לאחר סיום בניית הבית. לכן איננו צריכים לייחס חשיבות רבה לבחירת תאורה בטרם בניית בית, או שיפוצו. אלא ניתן להשקיע בכך את מירב תשומת הלב בכל שלבי הבנייה או השיפוץ.

מאמרים נוספים בנושא הפסקת עישון

מאת: דודישהפסקת עישון 25/04/172702 צפיות
היתרונות הטמונים במכשירי האידוי (הוופורייזרים) הם גדולים ובולטים ואפילו יש לכך הוכחות מתועדות. כך שבין אם אתם סטלנים בשעות הפנאי או חולים שצורכים קנאביס רפואי ובין אם אתם צרכני קנאביס מזדמנים.

מה שמעכב מלהגיע למימוש הרצון הם אותם הזיכרונות שבראש שמפריעים הזיכרונות האלה דורשים הסתכלות חדשה, עיבוד, ונקודת מבט חדשה "מחוץ לקופסא". בנוסף להקשבה לזיכרונות נדרש להקשיב גם לתגובה של הגוף בעקבות המסר שקיבל מהמחשבה. דופק מהיר? יובש בגרון? מחנק? כאב בטן? התכווצות שרירים? גזים? זאת הקשבה מלאה של 100%. אתם יודעים מה המתווך של כל אלא וקובע את איכות המחשבה ואת איכות התגובה ? החמצן. החמצן שניכנס לגוף עם פעולת הנשימה. זה מה שניקרא החיים בגוף.

גמילה מעישון- מתי זה נשאר לכל החיים ? איך יוצא שאחרי שנה של גמילה מעישון חזרתם שוב לעשן ? מתי הגמילה כן נשארת לתמיד את התשובות לשאלות תוכל לקרוא במאמר שלי .

מאת: אביב מנוהפסקת עישון 11/09/131724 צפיות
היופי בסיגריה אלקטרונית, האפקט הפסיכולוגי של הסיגריה אלקטרונית הכל כאן

מאת: גולאסוהפסקת עישון 13/08/131803 צפיות
עישון כידוע הוא לא הרגל טוב. לא לבריאותנו ולא לכיסנו. הפסקת עישון היא חלק בלתי נפרד ממהלך חייו של מעשו. כל מעשן עובר תהליך במהלך השנים בו הוא מגיע לנקודות בהם הוא רוצה להפסיק לעשן, לפעמים לוקח את ההחלטה ומןציא אותה לפועל וברוב המקרים ההפסקה נגמרת תוך זמן קצר לפעמים עוד בטרם ירדה לביצוע בפועל. אז איך בכל זאת מפסיקים לעשן?

מאת: pablo reznikהפסקת עישון 17/01/138883 צפיות
פורסם ב-17 בנובמבר 2009, news-medical.net בחודש יולי השנה מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) הודיע על מחקר, שגינה את השימוש בסיגריות האלקטרוניות כחלופה לא בטוחה למעשנים. אבל לא כל הרופאים משוכנעים שהמחקר היה קפדני או אפילו מובן למשלמי המסים שמימנו אותו.

מאת: pablo reznikהפסקת עישון 17/01/138939 צפיות
למה סיגריות אלקטרוניות הופכות להיות פופולריות? פורסם ב -27 ביולי, 2011, הטלגרף (בריטניה) הנתונים הסטטיסטיים האחרונים מראים כי העישון הפך לסיבה לדאגה בבריטניה. בשנת 2009, כ-15% מהמעשנים בבריטניה התחילו את הבוקר מסיגריה. 81% מהם הרגישו שהם לא יכולים לשרוד אפילו יום אחד בלי סיגריה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica