חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הלוואות לעסקים- יחד נעבור גם את זה

כעת מצב השוק הינו קשה ומאיים על הישרדותו של העסק. אתם חוששים מהעתיד. ייתכן כי תאלצו לפטר עובדים טובים, חלקם אפילו וותיקים. כבר נקשרתם אל חלקם. אתם מכירים את סגנון עבודתם ואופן חשיבתם, כבר למדתם לעבוד יחדיו ובשיתוף פעולה.

דאגות נוספות עולות בראשכם, ייתכן כי תאלצו לסגור את העסק. אז תהיו בדיוק כמו עסקים רבים אחרים אשר ירדו מנכסיהם ונסגרו. מה תעשו? הלוואה מהבנק נשמעת לכם כפעולה לא נכונה אשר עלולה לסבך אתכם עוד יותר. אל תדאגו. תוכלו לקבל טיפים מאנשי מקצוע. יחד איתם ועם הרבה הכוונה ואמונה תעברו את המכשולים. הלוואות לעסקים עשויות לעזור לכם מאוד בשלבים אלו. תופתעו לגלות כי הן עשויות להינתן לכם בתנאים נוחים.

הלוואות לעסקים- אתם באים לי בטוב

קרנות סיוע לעסקים עשויות לעזור לכם בעזרת קבלת הלוואה בערבות המדינה. הלוואות מקרן זו או אחרת עשויות להינתן בצורה נוחה למדי כאשר המדינה תבטיח את מירב הערבות. באופן זה תוכל ההלוואה להקל עליכם מאוד. ייתכן ותידרשו לערוב רק לרבע עד שליש מההלוואה, זאת במקרה בו תקבלו הלוואות בערבות המדינה.

אומנם מדובר בהלוואה בעלת תנאים טובים, אך יש למלא טפסים רבים בכדי לקבלה . תוכלו לחפש באינטרנט את הביטוי:" טפסים קרן תבור".כמו כן, חשוב שתדעו כי מדובר בתהליך ארוך. במידה ואתם רוצים לקבל סיוע על ידי קרן בערבות המדינה, צריך העסק שלכם לעמוד בתנאים של הקרן.

רצוי עבורכם לקבל סיוע עסקי. במידה ותגישו בקשה עבור קרן בערבות המדינה או כל קרן לעסקים אחרת, חשוב שתבצעו את התהליך בצורה מדויקת. טעות בהגשת הבקשה עלולה להוביל לדחייתו של מימון לעסקים. מימון לעסקים מקרנות המדינה יינתן בעיקר עבור לעסקים קטנים ובינוניים. קרן סיוע לעסקים קטנים וכן קרן לעסקים בינוניים יעזרו להתפתחותו של המשק. זוהי מטרה עיקרית לנתינת הלוואות בערבות המדינה.

אויר ושיקום

קרן סיוע לעסקים תאפשר לכם לקבל הלוואות מקרן זו או אחרת. הלוואות המדינה לעסקים וכן הלוואות מקרן לעסקים יאפשרו לכם לקבל הלוואות מקרן המדינה תוך חודש ימים. תבור קרן בערבות המדינה או בשמה הנוסף תבור קרן הלוואות, הינה אחת מאותן קרנות מדינה אשר יסייעו לכם בזמן משבר . תבור קרן סיוע לעסקים עשויה לעזור גם בשלבי צמיחתו של העסק.

קרן לסיוע עסקים מתוך מגוון קרנות המדינה עשויה להיות קרן הצלה בתקופה קשה. קרן תבור או קרן קורת, שהיא קרן פילנתרופית, עשויות להרים אתכם ולעזור לתקופה הקשה עד אשר תעבור. הלוואות לעסקים עשויות להינתן באמצעות קרן מדינה תבור וכן קרן קורת לעסקים כמו כן קיימות עוד קרנות רבות. במידה ואתם חשים כי תצטרכו לקבל סיוע חשוב שתקדימו לעשות ותגישו בקשה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גבע בארט- פיתרונות פיננסיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גבע בארט

מאת: גבע בארטפיננסים וכספים - כללי 12/02/13772 צפיות
מימון לעסקים- חובות וטענות כאשר אנו פותחים את העיתון, הרדיו, האינטרנט והטלוויזיה מייד נתקלות עינינו בטענות, השמצות וסיפורי זוועה. לא מעטים הם האנשים אשר מעדיפים שלא לצפות בחדשות ולא לקרוא עיתון . בצורה זו הם לא יודעים על הזוועות, לא מתעצבנים ולא חשים בכאב.

מאת: גבע בארטפיננסים וכספים - כללי 10/02/13747 צפיות
הלוואות בערבות המדינה- בונים איתך עסק לשלמה היה רעיון נהדר. הוא חשב להקים עסק חקלאי בצפון הארץ ולהעסיק עולים חדשים. בצורה זו יוכל לבנות עסק וליהנות מרווחיו וגם יוכל לעזור ולספק עבודה עבור עולים חדשים רבים אשר מתקשים למצוא מקום תעסוקה.

מאת: גבע בארטפיננסים וכספים - כללי 10/02/13826 צפיות
ציפור קטנה סיפרה לי על הלוואות לעסקים אם היית נתקע באמצע הדרך, ללא כסף כיס והיית צריך לעלות על אוטובוס או רכבת בכדי להגיע לביתך, לא היית מבקש מאזרחי המדינה העוברים ושבים כמה שקלים בשביל להגיע הביתה?

מאמרים נוספים בנושא פיננסים וכספים - כללי

מאת: nirפיננסים וכספים - כללי 29/08/211348 צפיות
מנכ"לית הבורסה מינתה וועדה שבחנה את נושא קיצור שעות המסחר, לאחר מספר דיונים הוחלט לקצר את שעות המסחר.

מאת: עוזי פלגפיננסים וכספים - כללי 09/04/208630 צפיות
הקלות והנגישות למקורות מימון, הפותרת את הבעיה לפרק זמן קצר, מרגיעה את צרכני המימון העסקיים והפרטיים, ובמקום לבחון את מבנה ההוצאות וההכנסות, והסיבות לחוסר התזרימי. ממשיכים בדרכם השגויה, והלא אחראית ומחריפים את הבעיה.

מאת: moraleפיננסים וכספים - כללי 18/03/202950 צפיות
אחד המנגנונים החשובים ביותר לצורך מעקב ובדיקה של בתי עסק בכלל ובפרט עסקים שעובדים עם חברות קבלן, הוא דוח בודק שכר מוסמך מטעם משרד העבודה. דוח זה נועד לבחון האם העסק מבצע את החוק כלשונו ומשלם לעובדים לפי הנחיות החוק, האם הוא עומד בכל התנאים והדרישות הסוציאליות ממנו.

מאת: גיא חזןפיננסים וכספים - כללי 08/08/193012 צפיות
אז נכון, האנושות אכן מרוויחה בגדול מהתפתחות הטכנולוגיה אך כמו כל דבר גם הצדדים הפחות מחמיאים משתדרגים.

מאת: אלכסיי קוגןפיננסים וכספים - כללי 29/04/181363 צפיות
ישנם שני סוגים של הליכי פירוק חברות מרצון: פירוק חברה ע"י הבעלים שלה ופירוק חברה ע"י הנושים.

מאת: רוני הכהןפיננסים וכספים - כללי 14/01/181610 צפיות
עבור ביצוע של החזר מס הכנסה בצורה עצמאית ממש לא צריכים לשלם כל עלות שהיא, אלא פשוט צריכים לדאוג להעביר את הטפסים הרלבנטיים כאשר יש שתי דרכים לביצוע של הבדיקה לזכאות, בצורה עצמאית או בצורה אחרת שהיא על ידי פניה אל משרד של רו"ח אשר מתעסק עם הפעילות מהסוג הזה.

מאת: שלום כהןפיננסים וכספים - כללי 10/11/172017 צפיות
אחד היתרונות הבולטים של לימודי הנהלת חשבונות, הינו שאתם יכולים להתחיל בקורס בסיסי 1+2 שאורך לא יותר מאשר שנה שבסיומו תוכלו להמשיך ללמוד סוג 3. להבדיל ממקצועות אחרים כגון רפואה, עריכת דין והוראה, שיש ללמוד הרבה שנים. תוכלו ללמוד מבלי להשקיע שנים ולנווט עם הזמן את הלימודים כמו קורס בסיסי וקורס מעמיק יותר הכול תלוי בשאיפות של כל אחד, הקורס הבסיסי של הנהלת חשבונות התחלתי, היות וזהו צעד ראשון ללימוד מקצוע שיהיה משתלם במיוחד עבורכם. האפשרות שלאחר הלימודים הבסיסיים, ניתן יהיה להשתלב מיד בעבודה מה שלא נ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica