חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מימון לעסקים – יש כאן הכל

חשוב לזכור כי למרות כל המאורעות הלא נעימים במדינה אשר ממלאים את המדיה, ישנם גם דברים טובים במדינה - יש רצון לאפשר לעסקים להתפתח, לחזק אותם, להגדיל את מקומות התעסוקה, לעודד התיישבות, למנוע פשיטות רגל, לקדם אינטרסים לאומיים ועוד. כל אותן המטרות והשאיפות מתאפשרים תודות לסיוע של מימון לעסקים. בלעדיהן, לא היו עסקים רבים מצליחים להבנות, להתרחב או לחילופין לשרוד את תנאי השוק הקשים ומלאי התחרות.

מימון לעסקים-

הלוואות בערבות המדינה עשויות לעזור לעסק שלכם במקרים שונים ומגוונים. מימון לעסק בערבות המדינה עשוי להינתן בשלושה מסלולים: המסלול הראשון, הינו מסלול הון חוזר. מסלול זה מיועד לעסקים אשר נתקלו במחסור כספי וזקוקים לכספים נזילים באופן מיידי.  המסלול השני, הינו מסלול הפיתוח. מסלול זה  נועד לצורך הרחבת עסקים קיימים והגדלת רווחים. המסלול השלישי הינו מסלול עסק בהקמה, מסלול זה מיועד לעסקים אשר נמצאים בשלבי ההתחלה שלהם. על עסקים אלו להיות בעלי צפי ליצירת רווחים גבוהים בעתיד.

הלוואות מגוננות אלו מכילות קרנות שונות. ביניהן קיימות קרן לעסקים בינוניים וכן קרן לעסקים קטנים. דוגמאות עבור קרנות אלו הינן קרן קורת, קרן תבור ועוד רבות אחרות. הקרנות שונות זו מזו בגובה ההלוואות , בתנאי הריבית, במטרה ובקהל היעד. מכיוון שמדובר בלא מעט קרנות, עשוי כל עסק למצוא את הקרן אשר תתאים עבורו.

הטבות לקרנות

קרנות הסיוע לעסקים קטנים ובינוניים יאפשרו לכם ליהנות מייעוץ והכוונה מקצועית. בצורה זו ניתן תוכלו לנצל את הכספים שיולוו לכם בצורה הנכונה ביותר עבור העסק שלכם.

הטבות נוספות אשר קיימות במסגרת ההלוואה הינן ערבות מדינה של 75% אחוזים מגובה המימון, כאשר הביטחונות הינם רק כ-25% מגובה הסכום. כמו כן, במידה ובקשת ההלוואה שלכם תאושר, תוכלו לקבל סכום  גבוה ובמהירות-  תוך חודש ימים. נוסף על כך, תוכלו להחזיר את ההלוואה בשלווה במהלך חמש שנים. מכאן אתם וודאי מבינים כי הלוואות לעסקים הינן דרך מהירה ויעילה ביותר אשר תאפשר לכם להציל את העסק בזמן קריטי.

מימון לעסקים הינו דרך נהדרת- נגישה, מהירה ובעלת תנאים טובים ביותר. מומלץ להיעזר ביועץ אשר יקל עליכם את כל התהליך הבירוקרטי. כמו כן, קבלת עזרתו של היועץ תמנע מכם לבצע טעות בהגשת הבקשה. טעות בהגשת הטפסים עשויה לגרום לפסילת הבקשה וכניסה לתקופת צינון אשר תאריך את כל משכו של התהליך. במידה והחלטתם להגיש את הבקשה, עשו זאת בהקדם האפשרי בכדי לאפשר לעסק שלכם את השיקום המהיר ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גבע בארט- פיתרונות פיננסיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גבע בארט

מאת: גבע בארטפיננסים וכספים - כללי 10/02/13747 צפיות
הלוואות בערבות המדינה- בונים איתך עסק לשלמה היה רעיון נהדר. הוא חשב להקים עסק חקלאי בצפון הארץ ולהעסיק עולים חדשים. בצורה זו יוכל לבנות עסק וליהנות מרווחיו וגם יוכל לעזור ולספק עבודה עבור עולים חדשים רבים אשר מתקשים למצוא מקום תעסוקה.

מאת: גבע בארטפיננסים וכספים - כללי 10/02/13826 צפיות
ציפור קטנה סיפרה לי על הלוואות לעסקים אם היית נתקע באמצע הדרך, ללא כסף כיס והיית צריך לעלות על אוטובוס או רכבת בכדי להגיע לביתך, לא היית מבקש מאזרחי המדינה העוברים ושבים כמה שקלים בשביל להגיע הביתה?

מאת: גבע בארטפיננסים וכספים - כללי 20/01/13782 צפיות
הלוואות לעסקים- לחוץ לי בכיס יש לכם עסק ועמלתם עליו קשה מאוד. היו חודשים בהם לא ישנתם יותר מארבע שעות בלילה. במהלך העבודה בקושי הייתם בבית, רבתם עם הבעל או האישה על כך שאינכם מקדישים זמן למשפחה ולזוגיות, כמו כן השקעתם אנרגיה רבה וכספים עבור המקום, השכרתו ותפוקתו.

מאמרים נוספים בנושא פיננסים וכספים - כללי

מאת: nirפיננסים וכספים - כללי 29/08/211347 צפיות
מנכ"לית הבורסה מינתה וועדה שבחנה את נושא קיצור שעות המסחר, לאחר מספר דיונים הוחלט לקצר את שעות המסחר.

מאת: עוזי פלגפיננסים וכספים - כללי 09/04/208625 צפיות
הקלות והנגישות למקורות מימון, הפותרת את הבעיה לפרק זמן קצר, מרגיעה את צרכני המימון העסקיים והפרטיים, ובמקום לבחון את מבנה ההוצאות וההכנסות, והסיבות לחוסר התזרימי. ממשיכים בדרכם השגויה, והלא אחראית ומחריפים את הבעיה.

מאת: moraleפיננסים וכספים - כללי 18/03/202950 צפיות
אחד המנגנונים החשובים ביותר לצורך מעקב ובדיקה של בתי עסק בכלל ובפרט עסקים שעובדים עם חברות קבלן, הוא דוח בודק שכר מוסמך מטעם משרד העבודה. דוח זה נועד לבחון האם העסק מבצע את החוק כלשונו ומשלם לעובדים לפי הנחיות החוק, האם הוא עומד בכל התנאים והדרישות הסוציאליות ממנו.

מאת: גיא חזןפיננסים וכספים - כללי 08/08/193011 צפיות
אז נכון, האנושות אכן מרוויחה בגדול מהתפתחות הטכנולוגיה אך כמו כל דבר גם הצדדים הפחות מחמיאים משתדרגים.

מאת: אלכסיי קוגןפיננסים וכספים - כללי 29/04/181363 צפיות
ישנם שני סוגים של הליכי פירוק חברות מרצון: פירוק חברה ע"י הבעלים שלה ופירוק חברה ע"י הנושים.

מאת: רוני הכהןפיננסים וכספים - כללי 14/01/181610 צפיות
עבור ביצוע של החזר מס הכנסה בצורה עצמאית ממש לא צריכים לשלם כל עלות שהיא, אלא פשוט צריכים לדאוג להעביר את הטפסים הרלבנטיים כאשר יש שתי דרכים לביצוע של הבדיקה לזכאות, בצורה עצמאית או בצורה אחרת שהיא על ידי פניה אל משרד של רו"ח אשר מתעסק עם הפעילות מהסוג הזה.

מאת: שלום כהןפיננסים וכספים - כללי 10/11/172017 צפיות
אחד היתרונות הבולטים של לימודי הנהלת חשבונות, הינו שאתם יכולים להתחיל בקורס בסיסי 1+2 שאורך לא יותר מאשר שנה שבסיומו תוכלו להמשיך ללמוד סוג 3. להבדיל ממקצועות אחרים כגון רפואה, עריכת דין והוראה, שיש ללמוד הרבה שנים. תוכלו ללמוד מבלי להשקיע שנים ולנווט עם הזמן את הלימודים כמו קורס בסיסי וקורס מעמיק יותר הכול תלוי בשאיפות של כל אחד, הקורס הבסיסי של הנהלת חשבונות התחלתי, היות וזהו צעד ראשון ללימוד מקצוע שיהיה משתלם במיוחד עבורכם. האפשרות שלאחר הלימודים הבסיסיים, ניתן יהיה להשתלב מיד בעבודה מה שלא נ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica