חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הגל החדש בבניית אתרים

מאת: אייל מנקרבניית אתרים21/01/2013977 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנים האחרונות שטף גל חדש את הרשת העולמית ואת הישראלית בפרט - מערכות ניהול תוכן נכנסו לתחום בניית אתרים וכמעט השתלטו על כולו. בעזרת מערכות ניהול תוכן אלו כל אחד יכול להקים אתר משלו, במהירות, בתקציב נמוך ואף אפסי - וכל זה תוך שמירה על תוצאות ברמה גבוהה - אתרים איכותיים שכל אחד מהם ייחודי לחלוטין, על אף שבוססו על אותה מערכת ניהול תוכן. וורדפרס וג'ומלה, וכן שאר המערכות לניהול תוכן, מסייעות להקים אתר משוכלל ובעל חזות מרשימה - אך ללא ההוצאות הכספיות ומשך הזמן שהכרנו עד כה.

מהו השוני שחל מבחינת בניית אתר?

פעם, כשרצית לבנות אתר, היית חייב לפנות אל חברה לבניית אתרים שתעשה זו עבורך. היה זה תהליך ארוך ומייגע - כתיבת קוד בשפת התכנות כדי לבנות את האתר נדרשה עבור כל עמוד ועמוד בפרט, ובכל אתר העבודה הייתה מתחילה בעצם מאפס. ככל שהאתר כלל יותר עמודים, כך הזמן האריך באופן ניכר - ומכיוון שזמן שווה כסף, גם עלות בניית אתרים אלו הייתה גבוהה מאוד. בניגוד לכך, היום וורדפרס וג'ומלה מאפשרות להתקין עליהן מגוון עיצובים כשהבסיס כבר קיים, כך שכל אתר זוכה למראה ייחודי ובלי לעבוד על כך יותר מדי זמן. הוספת עמודים וקטגוריות נעשית בלחיצת כפתור, ללא צורך בכתיבה מחודשת של שפת קוד. הממשקים של מערכות ניהול התוכן ובמיוחד של וורדפרס נחשבים לנוחים מאוד לשימוש, פשוטים ללמידה ולתחזוק וגמישים במיוחד. יתרון מהותי נוסף שמהווה גם חיסכון עצום בתקציב הוא העובדה שבחירה במערכת וורדפרס ודומותיה מאפשרת לכל אחד לנהל את האתר שלו לאחר הסברים פשוטים בלבד - וכך נחסך הצורך במנהל אתרים מקצועי.

יש עוד יתרונות רבים של בניית אתרים על בסיס וורדפרס - כמו בתחום קידום אתרים אלו. וורדפרס בעלת מרכיבים אידיאליים עבור הליכי קידום אתרים, וכך אתרים המבוססים עליה משיגים חשיפה גדולה יותר בגוגל בפחות מאמץ. מכיוון שגם קידום אתרים הוא דבר שמצריך תקציב לא נמוך, היעילות הזו של וורדפרס מאפשרת לחסוך גם בתחום זה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ביזנס דיזיין הוקמה כדי לספק מענה מקצועי לנושא בניית אתרים וקידום אתרים באינטרנט. מה שמייחד אותנו הוא מקצוענות ושימת הדגש על הפרטים הקטנים. אנו מאמינים ביחס אישי ללקוח והגעה לתוצאות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אייל מנקר

מאת: אייל מנקרעיצוב אתרים09/06/13992 צפיות
כל אחד שהתנסה קצת בגלישה באינטרנט הבין מהר שמה שגורם לו להישאר באתר אינטרנט ולא לעבור לתוצאה הבאה שנתן מנוע החיפוש הוא העיצוב. לא רק שהעיצוב יפתה את הגולש להמשיך בגלישה לאתר, הוא גם לרוב יגרום לו לחזור אליו. אין הדבר אומר שלא צריך להשקיע בתוכן - גם הוא חייב להיות איכותי ולהיות בעל ערך מוסף לגולש, אך כל עוד סביבתו לא תהיה נאה - הגולש ימאס מהקריאה בו. כמו שאף חנות לא תזניח את חלון הראווה שלה, כך גם אף אתר לא יכול להרשות לעצמו שלא להשקיע בעיצוב. העיצוב משפיע באופן ישיר על הרושם הראשוני שנוצר בקרב ה

מאת: אייל מנקרקידום אתרים09/06/131156 צפיות
כבר בזמן שבונים את האתר, חשוב להתייחס לאופן קידומו במנועי החיפוש. במידה ולא תהיה מחשבה תחילה, כנראה שנצטער על כך מאוד אחר כך. בסיס שמותאם לקידום האתר חשוב מאוד, וניתן להשיג אחד כזה בשתי צורות - או להתחיל לכתוב בשפת תכנות, או פשוט לבנות אתר על בסיס מערכת וורדפרס. וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן לאתרים תחת קוד פתוח, שמופצת בחינם ברשת. וורדפרס עומדת מאחורי מאות אלפי אתרים ומייעלת את הליכי הקידום שלהם באופן ניכר. גם אם נדמה לכם שמעולם לא נתקלתם באתר וורדפרס, רוב האתרים שאתם גולשים בהם מבוססים עליה.

מאת: אייל מנקרעיצוב אתרים02/06/13897 צפיות
כל אחד שהתנסה קצת בגלישה באינטרנט הבין מהר שמה שגורם לו להישאר באתר אינטרנט ולא לעבור לתוצאה הבאה שנתן מנוע החיפוש הוא העיצוב. לא רק שהעיצוב יפתה את הגולש להמשיך בגלישה לאתר, הוא גם לרוב יגרום לו לחזור אליו. אין הדבר אומר שלא צריך להשקיע בתוכן - גם הוא חייב להיות איכותי ולהיות בעל ערך מוסף לגולש, אך כל עוד סביבתו לא תהיה נאה - הגולש ימאס מהקריאה בו. כמו שאף חנות לא תזניח את חלון הראווה שלה, כך גם אף אתר לא יכול להרשות לעצמו שלא להשקיע בעיצוב.

מאת: אייל מנקראינטרנט - כללי26/05/131114 צפיות
אנחנו לא מפסיקים לשמוע את המילה "וורדפרס" כל הזמן, וכשמדברים על הקמת אתרים אין סיכוי שמושג זה לא יעלה - אבל על מה בכלל כל הרעש? הרי זוהי מערכת ניהול תוכן די פשוטה, שבהתחלה תוכננה עבור ניהול בלוגים - אז כיצד היא הפכה בעשור אחד - מאז שפותחה בשנת 2003 ועד היום - לדרך הכי פופולארית לבניית אתרים? כיום יותר מ-300 מיליון אתרים בכל השפות ומכל רחבי העולם מבוססים על מערכת וורדפרס, ו-6% מ-10,000 האתרים הגדולים בעולם גם הם בנויים במערכת זו?

מאת: אייל מנקרעיצוב אתרים19/05/131227 צפיות
הקמת אתר לעסק מביאה בסופו של דבר להגדלת רווחים - אך תחילת הדרך דורשת הוצאות כספיות. לכן, לקוחות רבים של בניית אתרים מחפשים דרך להוזיל את התהליך ולבנות אתר בדרך זולה יחסית. אחת הדרכים שעונות על מטרה זו ונהיו פופולאריות מאוד עם הזמן היא בניית אתרים על בסיס מערכת ניהול וורדפרס. וורדפרס היא מערכת לניהול תוכן של אתרים המופצת חינם, ואף ניתן לעצב אותה בחינם - באמצעות תבניות וורדפרס. תבניות וורדפרס בעצם "מתלבשות" על המבנה של אתר הוורדפרס וכך מקנות לו את העיצוב שלו.

מאת: אייל מנקרמסחר אלקטרוני13/05/131179 צפיות
בניית חנות וירטואלית הפכה לנפוצה יותר ויותר בשנים האחרונות, ואפילו ותיקי המסחר הישן שמחזיקים חנות פיזית כמיטב המסורת פותחים לעצמם גם חנות וירטואלית - אפילו אלו שתמיד חשש מהאינטרנט. הסיבה לכך ברורה למדי - בניית חנות אונליין ממנפת את העסק באופן אדיר, מעניקה לו חשיפה לקהל לקוחות חדש ואינסופי ומאפשרת לשמור על קשר רציף עם הלקוחות הותיקים - והכל בלחיצת כפתור.

מאת: אייל מנקרעסקים מקוונים13/05/131083 צפיות
עם השנים, ככל שאנחנו הופכים להיות יותר תלויים באינטרנט, כך גם הרגלי הצריכה שלנו משתנים. בזמן האחרון ניתן לראות גידול חד במספר החנויות המקוונות לעומת ירידה בחנויות הפיזיות - וברור מדוע. לחנויות הוירטואליות יתרונות רבים לשני הצדדים - גם לקונה וגם למוכר, וכך יותר ויותר עסקים מצרפים בניית חנות וירטואלית לעסק שלהם או אפילו מחליטים לנהל את המכירות אך ורק באמצעות הרשת.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213590 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194076 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175717 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174874 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172709 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172274 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162127 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica