חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חנות וירטואלית -קניות מרחוק

מאת: מו מסחר אלקטרוני25/01/2013980 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חנות וירטואלית

טוב, בואו נצא מתוך נקודת הנחה שעוד אין לכם חנות וירטואלית. במידה ואין לכם חנות ממשית, הצרה לא גדולה כל כך. במידה ואתם קמעונאים שמתפרנסים ממכירת מוצרים וסחורות מדובר על עוול גדול לעסק שלכם. כיום מי שלא מחזיק חנות וירטואלית משול לאדם שלא מעוניין להרוויח כסף. כיום אין כמעט אף ענף שלא נהנה מהיתרונות העצומים של אחזקת חנות וירטואלית. מדובר על האפשרות הנוחה ביותר לתקשורת עם לקוחות, להגדלת מאגר הלקוחות וכיו"ב. אז איך זה עובד בדיוק?

העיקרון של חנות וירטואלית

כיום אנשים רבים עורכים את רוב הקניות שלהם דרך הרשת. הזמן הפנוי הופך למצרך נדיר ולכן אנשים מבצעים את הקניות מרשתות השיווק כשהם במשרד או בבית וממתינים לשליח. לא משנה איזה סוג מוצרים אתה מוכר, חנות וירטואלית היא כיום הדרך הקלה ביותר להגיע ללקוחות שלך. מדובר על אתר אינטרנט שבו מוצגים לראווה המוצרים שלך לצד המחירים שלהם או פרוט על המפרט שלהם, היתרונות שלהם וכיו"ב. חנות וירטואלית יכולה גם לכלול חוות דעת מקצועיות או חוות דעת של רוכשים אחרים. בחנות ניתן לא רק להתרשם ממגוון המוצרים אלא כמובן גם לרכוש אותם. בצורה זו מתבטלים הגבלות של הזמן והמרחק ובהתאם לנכונות שלך לערוך משלוחים אתה יכול להרחיב את קהל היעד שלך לכל האזורים בארץ. מעבר לכך, החנות שלך תהיה פתוחה מעכשיו 24 שעות ביממה מבלי לשלם משכורות נוספות לעובדים.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מו

מאת: מו אינטרנט - כללי19/02/13955 צפיות
קניה חנות וירטואלית היא אכן רכישה חכמה כל חנות ברשת האינטרנט שונה במקצת מהמתחרים שלה באמצעי תשלום וכמובן במגוון המוצרים וביכולות חנות וירטואלית בזירת המסחר האלקטרוני.

מאת: מו אינטרנט - כללי17/02/13948 צפיות
טכנולוגיה של חנות וירטואלית יכולה לקדם לכם את העסק אם רק תתנו לך הזדמנות האומנם מחסר באינטרנט לא יכול התאים לכל עסק יחד עם זאת אם כבר מתאים יכול לתת דחיפה גדולה לעסק שלכם .

מאת: מו אינטרנט - כללי16/02/13988 צפיות
חנות וירטואלית יכולה מאוד להצליח יחד עם זאת לא כל מוצר או שירות מתאימים למדיה של האינטרנט ולכן יש לבדוק זאת לפני הוצאות כספיות על עסק שלא מתאים .

מאת: מו אינטרנט - כללי15/02/13976 צפיות
חשיבה נכונה היום זה לקנות ברשת האלקטרונית וזאת מפני שיש באפשרותכם לשנות את המדינה מבחינת עלויות שסתם מכבידות על הקונה וגם הסוחר ולכן מסחר אלקטרוני יכול באמת לגרום לשינוי בהרגלי הצריכה וגם בהפחתה ניכרת להוצאות של כולנו .

מאת: מו מסחר אלקטרוני14/02/13988 צפיות
להרבה ישראלים אין את הכוחות לבדוק הרבה מחירים למוצרים שלהם שהם רוצים לרכוש משפט זה היה נכון עד לא מזמן אך כיום בעקבות מהפכת המחסר האלקטרוני יודעים אותם ישראלים איפה לחפש וגם לקנות את המוצרים אותם את צריכים .

מאת: מו מחשבים וטכנולגיה - כללי25/01/131069 צפיות
הבדלים רבים יש בין חנות וירטואלית לחנות פיזית למעשה כיום בישראל עדיין השפעת השוק באינטרנט לא משפיע הרבה על שוק המכירות אך יום יבוא ונהיה דומים למרבית העולם המערבי ברכישות באינטרנט .

מאת: מו מחשבים וטכנולגיה - כללי25/01/131058 צפיות
למרחק אין שום חשיבות כיום אם אתם רוכשים מוצר או שירות חנות וירטואלית במרבית הפעמים או אפילו בכל הפעמים יגיע המוצר אליכם ללא שתצאו מהבית ככה זה היום מסחר באמצעות האינטרנט .

מאמרים נוספים בנושא מסחר אלקטרוני

מאת: מאיה אהרונוביץמסחר אלקטרוני10/01/183253 צפיות
בשנים האחרונות הצרכן הישראלי גילה את אליאקספרס והבין שקניות ברשת הן משתלמות ביותר. מאז הפופולריות של האתר בישראל רק הולכת וגדלה. להלן מדריך מקוצר למתחילים בקניות באליאקספרס.

מאת: שרון צרפתימסחר אלקטרוני10/05/172818 צפיות
כנסו לזירה שבה הכל קורה והשתדלו להיות בעניינים כדי להשיג מקסימום של פעילות חכמה באינטרנט. יש לכם אתר מסחרי? כדאי שתוודאו כי יש לכם פופאפ שמוכר יותר.

מאת: vodplaceמסחר אלקטרוני02/03/172702 צפיות
כמות הלקוחות הפוטנציאלים שלך מוגבלת למיקום שלך, אבל באמצעות חנות וירטואלית אתה יכול להסיר מחסומים אלו.

מאת: עומרימסחר אלקטרוני22/02/172119 צפיות
אז אתם מחפשים מוצר מסוים, מותג שאתם אוהבים אבל לקנות את המותג עצמו עולה לכם הון תועפות. התחלתם לחשוב על מוצרים דומים מחברות אחרות שיספקו לכם כמעט את אותו הדבר, לעיתים אף יותר ובמחיר הרבה הרבה יותר משתלם. אבל מה לעשות שלעיתים קשה מאד למצוא את המוצר שאנחנו רוצים או מוצרים שדומים לו אבל יש פתרון...

מאת: עומרימסחר אלקטרוני01/11/162418 צפיות
סקוני (saucony), הנעליים שפרצו לתודעה שלנו לפני קצת למעלה מעשור ועשו מהפך בעולם הספורט שהכרנו כאן כדי להישאר. אחרי שביססו את עצמם כחברת נעליים מהמעולות שקיימות היום בשוק, ממשיכה סקוני במרץ לייצר גם את הנעל האולטימטיבית הבאה.

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153704 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: צחי פן מסחר אלקטרוני07/09/152730 צפיות
אנשים יצירתיים מסוגלים להפוך את רשת האינטרנט למקור הכנסה עבורם. בפוסט זה אתן רעיונות כיצד גם אתם תוכלו להפוך את האינטרנט למקור הכנסה עבורכם באמצעות מערכת ניהול האתרים - וורדפרס. כידוע לכם וורדפרס היא חינמית ומאפשרת לכל אדם המחזיק בדומיין ואחסון אתרים לבנות אתר או חנות משלו בכמה דקות בלבד ולהפוך אותו לנכס מניב. שנתחיל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica