חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הובלות דירה - עד לפרטים הקטנים

כאשר אנו מעוניינים להעביר תכולת בית או מבנה כלשהו, אנו תמיד חרדים שמא ישר דר, או יינזק. בנוסף הזמן שאנו נצטרך להשקיע באריזה, פירוק והרכבה מחדש מייאש ולעיתים נראה כמו נצח נצחים. וההבנה כי אנו לא ממש מבינים בקריאת שרטוטי ארונות מתסכל עוד יותר.

בזמנים מודרניים בהם אנו חיים, ניתן למצוא חברות הובלה המעניקות שירות מ-א' ועד ת'.

ראשית יש לזמן נציג שלהם הביתה על מנת שיאמוד את תכולת הבית, והעלויות המשתנות עבור פירוק הרכבה, אריזה ופריקה בנכס החדש.

הובלות - עולם חדש ומופלא

ניתן כיום לקבל שירות הובלות לאריזה, פירוק והרכבה. על מנת לוודא כי חברת ההובלות שבחנתם אמינה, תוכלו לבדוק באינטרנט ולהבין האם יש לה מוניטין שלילי, חיובי, עומדת בהסכמים וכיו"ב. חשוב לשים לב כי חברת ההובלות מעניקה ביטוח לתכולת שלכם במידה ויש נזק. חשוב לא לסגור עסקאות במילים, לחיצות יד ושאר סממנים אשר אינם כתובים וחתומים.

במידה וחברת ההובלות תמצא עסקה משתלמת יותר, והיא אינה חתומה מולכם - תתכוננו לחכות הרבה זמן - כי הם פשוט לא יגיעו. ובכל מקרה יש להישאר עם האצבע על הדופק ולהכניס כל נתון, וכל שינוי אפשרי תחת הסכם חתום, על מנת שבבוא יום ההובלה לא יחכו לכם הפתעות בשינוי מחירים, אי עמידה בלוחות זמנים ועוד.

הובלות מהבית עד הבית -

הובלות דירה על ידי צוות מיומן ואחראי יכול להעניק לכל מעבר דירה מימד חיובי, מרגיע ותחת שליטה. כאשר חרה חובבנית, או חבר שלכם המעביר את תכולת הדירה, תמיד הדבר יראה מסורבל, לעיתים מסוכן ורוב הסיכויים שמה שפורק לא ממש ימצא את עצמו מורכב מחדש.

תשומת לב לפרטים תוכל לחסוך מכם כאבי ראש מיותרים. ראשית תמיד פנו לחברות הובלה בעלות רישיון לעסוק בתחום המעסיקות מובילים מקצועיים- מן הסתם גם שתקבלו מהם חשבוניות וקבלות לאחר סיום העסקה. הקפידו לעולם לא לשלם את כל יתרת התשלום לפני ההובלה.

שלמו מחצית ואת המחצית השנייה רק לאחר שתכולת הדירה שלכם הועברה בצורה תקינה, כך תהיה לגיטימציה מצד חברת ההובלות לשים לב ולהקפיד על כיבוד ההסכם החתום ביניכם ושימו דגש על המחיר החתום שהינו לאחר חישוב מע"מ.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף יהלומי

מאת: אסף יהלומישיער24/03/131132 צפיות
אי שם בשנות התשעים החל להיכנס לחיינו המושג, החלקת שיער. שנים ידענו ודיברנו על החלקה אבל זה לא קיבל את המינוח הזה, עד שפתאום מעצבי שיער מובילים יותר ומובילים פחות החלו לפרסם החלקות שיער מסוגים שונים שהם עושים, ומה אתם יודעים בנות ישראל רצו להחליק את שיערן. עד היום אגב מעצבים מחליקים שיער.

מאת: אסף יהלומיגינון24/03/13946 צפיות
כשהיינו צעירים, בני 15-16, נהגנו לעבוד בחופשות בגינון, זה נראה לנו עבודה פשוטה וקלה, גוזמים ענפים, מקצרים עשבים קצת חם , אבל בגדול זו עבודה טובה למי שאוהב לעבוד בשטח. כשגדלנו הבנו שגינון זו עבודה לאנשים רציניים, שמוכנים להשקיע קצת יותר מחודש חודשיים בתחום. אז התחלנו להעסיק גננים.

מאת: אסף יהלומיקורסים וסדנאות24/03/131472 צפיות
אם תמיד סיפרו לכם שיועצי השקעות זו עבודה משתלמת - הם צדקו. למרות שהשוק לא פשוט, ולמרות שהלקוחות לא תמיד מרוצים, העבודה כיועץ השקעות היא עבודה שמכניסה לא מעט כסף, בעלת תנאים מעולים וקביעות. חולמים להיות יועצי השקעות? החלום לא רחוק. היום כל אחד יכול לקחת קורס בנושא מבלי כל תואר אקדמי או ידע קודם בתחום.

מאת: אסף יהלומילימודי שפות24/03/131030 צפיות
תארו לעצמכם שאתם הולכים לראיון עבודה או לפגישה חשובה עם לקוח עסקי בינלאומי פוטנציאלי שיכול להניב לעסק שלכם עשרות ואולי מאות אלפי שקלים, ואולי - יותר. כל הראיון מתקיים באנגלית, ובמהלך השיחה אתם משתמשים במילה שנראית לכם תמימה למדיי

מאת: אסף יהלומירשלנות רפואית24/03/131159 צפיות
במהלך שני העשורים יש הכפלה של כמות התביעות כנגד רופאים ומוסדות רפואיים בגין רשלנות רפואית, זה לא שהרופאים הפכו פחות טובים או שהמוסדות הפכו מרושלים יותר, אלא זה העיקרון הצרכני והתודעתי. אחנונ למדנו יותר על הזכויות שלנו כמטופלים ואנחנו עומדים על הדרישות שלנו לקבל טיפול איכותי ונכון.

מאת: אסף יהלומיריהוט 24/03/131052 צפיות
בסקר שנערך בשנת 2004 על ידי מכון גיאוקרטוגרפיה, 70% מהנשאלים ענו כי סובלים מחום במשך רוב חודשי השנה. קיימות שלוש דרכים להעברת חום: העברה- ממוצק למוצק (לא כל כך רלוונטי לגבינו כיוון שלרוב אנו מרכיבים נעליים, המבודדות אותנו טוב מהאדמה), הסעה- דרך מעבר גזים (רוב רובו של החום המעיק עלינו, והפיתרון היחיד לבעיה זו הוא מיזוג אוויר), וקרינה (חלק נכבד, כחמישית מהחום שאנו מקבלים מהסביבה).

מאת: אסף יהלומיניקיון06/03/131022 צפיות
נדמה שאחד המקצועות הכי מעניינים בתחום הניקיון הוא ניקוי חלונות בגובה. מי לא היה רוצה לרחף מדי יום בין שמיים לארץ, כמו ציפור, לעשות סנפלינג, ולהשקיף על העולם מגבוהה. טוב, יש מי שמפחד מזה אבל מי שלא יכול ליהנות מעבודה מאתגרת ומעניינת.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222809 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223117 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211373 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211331 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211590 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211565 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211752 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica