חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עובדות חשובות על ביטוח רפואי בחו"ל לישראלים

מאת: חיים קסלרביטוח בריאות31/01/2013896 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בתחום הביטוח הרפואי לחו"ל חשוב להבדיל בין שני סוגי פוליסות מרכזיים: הראשון הינו ביטוח רפואי קצר מועד, המוצע פעמים רבות כחלק מביטוח נסיעות לחו"ל ותקף לתקופה בת עד חצי שנה של שהייה רציפה בניכר. הסוג השני הוא ביטוח רפואי לישראלים הנמצאים ברילוקיישן. ביטוח זה מיועד לשוהים במדינות זרות לתקופות ממושכות שמעל לחצי שנה רציפה. יש לציין שבדרך כלל ביטוח רפואי לתקופות קצרות מורכב מפוליסות בסיסיות יותר, ואילו ביטוח רפואי לתקופה ממושכת הינו מקיף יותר וכולל מגוון גדול של טיפולים רפואיים.

גילאי המבוטחים

למי שנוסע עם כל המשפחה עקב עבודה בחו"ל או למטרות חופשה, חשוב לדעת שבמקרים רבים פוליסת הביטוח כוללת מגבלת גיל, ולכן יש לבחור בפוליסה המכסה גם ילדים או פנסיונרים. מגבלות אלו עשויות להתבטא בין היתר בהגבלות עבור תאונות אישיות, וכן במגבלה על החמרה במחלות קיימות.

ביטוח רפואי לספורט אתגרי

מרבית הפוליסות של ביטוח בריאות לחו"ל אינן כוללות עיסוק בספורט אתגרי כמו צלילה, טיפוס הרים, סקי מים, גלישת גלים או סקי שלג. זאת מאחר וענפי ספורט אלו נחשבים לפעילויות בעלות סיכון גבוה לפגיעה בריאותית. לכן, לאדם הנוסע לחו"ל ומתעתד לעסוק באחד מענפי הספורט האתגריים, חשוב לבדוק אילו חברות מוכנות לבטח את עיסוקו, וכמו כן לקחת בחשבון שתידרש תוספת תשלום עבור פוליסה מורחבת.

ביטוח רפואי לחו"ל כולל גם המשך טיפול בארץ

חשוב לדעת שביטוח רפואי לחו"ל מכסה גם המשך טיפולים או אשפוז בארץ, הנובעים עקב מחלה או תאונה שהתרחשו במהלך השהות בחו"ל. יחד עם זאת, הגופים המבטחים רשאים לקבוע מהו מספר ימי האשפוז בישראל המכוסים על ידי הפוליסה, ולכן חשוב לברר פרטים אלו מראש, כולל הגבלות נוספות העשויות להופיע בחוזה.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים קסלר

מאת: חיים קסלרביטוח נסיעות09/02/148207 צפיות
ביטוח בריאות בעת נסיעה לחו"ל ובייחוד נסיעה ממושכת כגון שליחות, או רילוקיישן לחו"ל, הוא אחד הדברים החשובים שתדרשו לבצע לפני הנסיעה לחו"ל. החשיבות שלו נובעת בשל הצורך להתמודד עם מערכת בריאות במדינה זרה ובשפה זרה. השירות של DavidCard הוא מהיר, יעיל ופשוט- DavidCard הינו כרטיס מגנטי שניתן לשלם באמצעותו עבור שירותים רפואיים בעת השהייה בחו"ל.

מאת: חיים קסלרלימודי שפות29/10/137739 צפיות
באופן כללי, מבחן אמיר ומבחן אמירם נועדו לאפשר למועמדים ללימודים אקדמיים להשיג פטור מאנגלית, או הפחתה במספר קורסי ההשלמה בהם יידרשו. אמנם קיימים הבדלים מהותיים בין שני המבחנים, כמו היותו של מבחן אמירם ממוחשב ואדפטיבי, אך בהחלט קיימים גם קווי דמיון רבים. לכן, ההמלצות הבאות יסייעו לכם להגיע להישגים טובים יותר בשניהם

מאת: חיים קסלרלימודים אקדמאיים29/10/131172 צפיות
חינת הבגרות בפסיכולוגיה מהווה חלק מהבגרות במדעי החברה, ומקיפה לרוב 2 יחידות לימוד מתוך 5 יחידות מורחבות בתחום. הבחינה מורכבת משני פרקים עיקריים, כאשר הראשון כולל שתי שאלות רחבות בנות 25 כל אחת, ואילו החלק השני מחמש שאלות מקוצרות בנות 10 נקודות.

מאת: חיים קסלרקורסים וסדנאות08/10/131966 צפיות
בהגיעכם לגיל שש עשרה ובעודכם שוקדים על בחינות בגרות, נוחת עליכם הצו הראשון הדורש אף הוא הכנה לקראת מבחנים שונים. מדובר במבחנים פסיכוטכניים המבוצעים בתחנות שונות במהלך יום ארוך זה, אשר עוסקים במספר תחומים וביניהם גם אוצר המילים, או בכינויו המוכר צו ראשון מילים.

מאת: חיים קסלרבגרויות08/10/132232 צפיות
ישנם לא מעט ניגשים לבחינת פסיכומטרי המתקשים לעמוד במתכונתה הרגילה, לא עקב היעדר יכולות שכלית אלא בשל מגבלות מנטאליות או פיזיות. עבור מעומדים אלו מוצעות בחינות פסיכומטרי מותאמות בתנאים מיוחדים, שעל מנת להיות זכאים להן יש צורך בהרשמה מיוחדת ובהוכחת המוגבלות בפני יחידת במו"ת, שהינה מחלקה מיוחדת במרכז הארצי האמונה על מקרים אלו.

מאת: חיים קסלרפסיכומטרי08/10/133087 צפיות
המבחן הפסיכומטרי הינו כלי המיון העיקרי עבור קבלה ללימודי תואר ראשון במוסדות אקדמיים בישראל, ולכן ציוני פסיכומטרי הינם בעלי משקל רב הקובע אם תוכלו להתקבל אל המגמה בה חפצתם. מכאן נובע שלציונים אלו תהיה השפעה מכרעת על עתידכם הלימודי והמקצועי.

מאת: חיים קסלראבטחת הבית23/09/131397 צפיות
גלאי עשן הינם מכשירים מיוחדים לגילוי וזיהוי שריפות בבתים פרטיים, עסקים ומוסדות. חשוב לדעת כי קיימים בשוק מספר סוגים של גלאים העובדים בטכניקות ייחודיות וגם נדרשים בהוראות התקנה שונות. בדרך כלל יותקנו הגלאים באזורים רגישים בבית, כמו המטבח המועד לשריפות או בחדרי השינה, על מנת להתריע את הישנים מוקדם ככל הניתן אודות השריפה.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח בריאות

מאת: נינה כהןביטוח בריאות18/05/155093 צפיות
כאשר מתכוננים נכון לקראת סיכונים עתידיים, אי אפשר להיות מופתעים. רק בעזרת שמאי סוקר סיכונים אפשר לדעת מראש מה עלול לקרות, ולהיות מוכנים בעוד מועד מבחינת הפסדים וסיכונים.

מאת: יוניביטוח בריאות13/10/142874 צפיות
ביטוח בריאות מאפשר תהליכים מהירים יותר ולא מצריך מאיתנו המתנה מרובה לרופא, לניתוח או לכל הליך רפואי. לעיתים לאור ההמתנה המרובה שאנחנו נאלצים לחוות כתוצאה מביטוח רפואי לא פרטי...

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח בריאות18/08/143373 צפיות
האם הולך להתחולל פה מהפך בתחום הרפואה הציבורי? ועדת גרמן בדיוק מנסה לטפל בנושאים אלו, כדי שלא תישארו מאחור סקרנו את מסקנות הביניים של הוועדה עם פרשנות אישית שלנו

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח בריאות27/06/144748 צפיות
התשובה לכך ברורה: בהחלט כן! ביטוח תאונות אישיות, הנחשב לאחד הביטוחים החשובים ביותר, מציע כיסוי ביטוחי במקרה של תאונה. התאונות, לצערנו, גובות מחיר כבד. הן יכולות לגרום אמנם לנזקים קלים והפיכים, אולם במקרים רבים הן גורמות לנזקים קשים ביותר, ואפילו למוות. ביטוח תאונות אישיות, שמוצע כיום על ידי חברות הביטוח בארץ, כולל במסגרתו תנאים שונים, הניתנים לכל אחד שמבוטח בו. מה מציע ביטוח זה? כיצד בוחרים בפוליסה המתאימה? ו – מהם יתרונותיו של הביטוח? התשובה – לפניכם.

מאת: chen bergerביטוח בריאות27/03/148011 צפיות
כל מה שצריך לדעת על חשיבות ביטוח בריאות פרטי, מוצר הדגל של חברות הביטוח. ביטוח בריאות פרטי תפור למידותך.

מאת: אוהד ז.ביטוח בריאות23/02/148543 צפיות
במאמר הבא נדבר על ביטוחים סיעודיים שאדם עושה בהווה כל עוד הוא בריא, המסייעים לו להתמודד עם מקרים קשים שעלולים למרבה הצער להתרחש בעתיד, בהם הוא הופך לחולה סיעודי שאינו יכול לבצע פעולות בסיסיות בעצמו, ובנוסף, נדבר על הצורך החיוני של כל אדם להבטיח את עתידו הפיננסי, ולבסוף, נדבר על שירותי חברת נטו משווקים הוותיקה, שסוכני הביטוח שלה ויועציה הפיננסים, עוזרים לכל אדם להבטיח את עתידו הכלכלי והרפואי.

מאת: שלום כהןביטוח בריאות16/02/148186 צפיות
יש יותר מידי אנשים שהרגישו בריאים כל החיים ודווקא אחרי בדיקה שגרתית אצל רופא המשפחה גילו שיש להם מחלה כזו או אחרת, והאמת היא, שלא עבור כולם ההתמודדות עם המחלה הייתה קלה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica